Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te noin 57-kiloiset naiset, paljonko syötte?

Vierailija
22.07.2014 |

Minulla on tarkoitus laihduttaa tuohon painoon ja tiedän että onnistun, kun on jo niin paljon pudotettu, hyvät rutiinit ja enää vähän matkaa jäljellä.

En vain koskaan ole ollut noin kevyt tämän pituisena ja siksi on hakusessa, paljonko tuon painoinen nainen voi syödä säilyttääkseen painonsa. Energiantarvelaskuri antaa 1600 kcal, mutta kysyisinkin kokemuksia. Paljonko te syötte päivässä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:47"]Tekstini ei tullut lainauksen loppuun.

Totesin siinä, että on mielenterveydellisesti hälyttävää tähdätä oma painonsa juuri yhteen tiettyyn lukemaan. Ei minua kiinnosta sinun tekemisesi tai painosi, mutta tuollainen pakko pääsi sisällä on sairasta.

20

[/quote]

No kai sitä nyt on joku tavoite asetettava? Uskon, että suurimmalla osalla laihduttajista on tavoite. Saatan olla tyytyväinen jo esim. 59:ssä kilossa, mutta en voi tietää sitä ennen kuin olen siellä. Siksi täytyy olla tavoite.

Ap

Vierailija
22/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo 178/57. Syo kuin hevonen. Kai silla on jokin aineenvaihduntahairio, kun suvussa on muitakin hoikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla syömishäiriö

Vierailija
24/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa-a.. Mä olen 170cm ja painan 57-58 kiloa. Harrastan kestävyyslajeja ja suoritukset on usein pitkäkestoisia, joten syödä saan kyllä ihan reippaasti. Joskus jos ei tule riittävästi kaloreita nautittua niin paino putoaa samantien kilon tai pari. Olen itsellä pitänyt 55 kiloa rajana että sen alle ei saa paino tippua, koska sitten loppuu kyllä veto. Mutta mieltymyksensä kullakin. Alimmillani olen painanut 50 kiloa ja se oli todella vähän ja olin mielestäni tosi ruman ja surkean näköinen..

Vierailija
25/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 57 kg enkä laske kaloreita, syön periaatteessa mitä huvittaa, perusterveellisen ruokavalion rajoissa. Jäätelöllä ja parilla suklaapalalla herkuttelen lähes päivittäin, mutta määrät on pieniä, niin en usko että kauheasti haittaa. Liikun paljon, niin senkään takia tarvetta laskea kaloreita ei ole. 

Esimerkki mun päivän syömisistä:

- Aamu: Kaurapuuroa kookosöljyllä ja raejuustolla, smoothie jossa puolikas avocado, banaani, marjoja ja salaattia

- Lounas: Jokin ruokaisa salaatti tai joskus kiireessä tuhti leipä, sushi jne. 

- Välipalana hedelmiä, luonnonjogurttia, vähän pähkinöitä

- Illallinen aina jokin liha- kana- tai kalaruoka lisukkeineen (quinoa, täysjyväriisi tms. sekä vihanneksia)

Määriä en laske, syön sen mukaan kun on nälkä.

Vierailija
26/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:26"]Entä jos on 140 cm ja 57 kg?

[/quote]

Sama kulutushan se on kaikilla samanpainoisilla, jos on lyhyt, on vain pituuteen nähden tukevampi.

[/quote]

Se on virhekäsitys, että kulutus olisi sama. Kulutus on täysin yksilöllistä ja siihen vaikuttaa monet tekijät. Ihminen ei ole kone.

Vierailija
27/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan olen ollut samanpainoinen viimeiset 15 vuotta (kummassakin raskaudessa paino nousi n. 8 kg ja palauduin normaalipainoon muutamassa viikossa synnytyksen jälkeen).

26

Vierailija
28/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:26"]Entä jos on 140 cm ja 57 kg?

[/quote]

Sama kulutushan se on kaikilla samanpainoisilla, jos on lyhyt, on vain pituuteen nähden tukevampi.

[/quote]

Se on virhekäsitys, että kulutus olisi sama. Kulutus on täysin yksilöllistä ja siihen vaikuttaa monet tekijät. Ihminen ei ole kone.

[/quote]

No ei se nyt TÄYSIN yksilöllistäkään ole...

Vierailija
29/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 1200-1600kaloria jos syön vain oikeaa ruokaa, enemmän silloin kun syön herkkuja. Eli n. Pari kertaa viikossa. Tavoittelen painoa 52kg.