Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ette usko niitä jotka varoittavat

Vierailija
16.07.2021 |

Covid-rokotteista?

Kommentit (208)

Vierailija
201/208 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain ajasta ennen internetiä kaipaan niin sitä että ei ollut kaiken maailman google-experttejä selittämässä että on FAKTA että vaalit varastettiin Trumpilta ja FAKTA että rokotteet ovat ihmiskokeita joiden haittoja salaillaan jne. Ehkä aika kultaa muistot mutta ihmiset tiesivät paljon paremmin mitä eivät tiedä siihen aikaan. Pysyivät jutuissaan oman ammattinsa asioissa. Tuomiopäivänjulistajat ja sensemmoiset olivat vain kylähulluja, joille naureskeltiin hyväntahtoisesti. Nyt kylähullu ei edes tajua olevansa kylähullu kun vaahto suusta pursuten kirkuu että rokotteita ei ole testattu tarpeeksi tai jotain muuta jonka oli lukenut jostain internetin peräsuolesat. 

Vierailija
202/208 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne puheet on packaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/208 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä uskoa. Tiedon ja sen välittäjien taustat, lähteet, motiivit ja sidonnaisuudet voi jäljittää, jos näkee vaivaa eikä ole jossain umpiturhassa subjektiivisessa tunnetilassa jossa leikkii tiedostavaa yksilöä tyyliin "rokotetut menee vaan massan mukana". Jos lähdekritiikki on hallussa, samoin kuin asioiden mittasuhteet ja todennäköisyydet, ihminen ei käytännössä voi päätyä rokotevastaiselle kannalle. Jos ihminen oikeasti "ajattelee omilla aivoillaan" eikä vain mainosta tekevänsä niin, se tarkoittaa että hän on punninnut kriittisesti vastaanottamansa tiedon ja ristiriitaiset väitteet, tehnyt väistämättömät johtopäätökset ja ottaa ne rokotteet. 

Koska "mä ajattelen omilla aivoillani ja tutkin asioita itse ja siksi en ota rokotetta" on tasan yhtä aikuismaista käytöstä kuin kiivetä vaipoissa puumajaan huutamaan että on melilosvo. 

Vierailija
204/208 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonhan minä koronarokoteen vaaroihin. Raamatun Ilmestyskirja varoittaa pedon merkistä ja uskon, että tämä on sen esiaste.  Mikrosiru, joka menee läpi neulasta, on jo keksitty. Joka ottaa pedon merkin otsaansa tai oikeaan käteensä, ei pelastu vaan joutuu kadotukseen. Vastustan rokotepassia ja pakkorokotuksia, pakkoyhteiskuntaa. Kyseessä on ihmiskoe ja rokote on tehoton. Ihmisiä sairastuu rokotteesta huolimatta ja rokotetut levittävät koronaa. Ranskassa ja muuallakin on laajoja mielenosoituksia rokotepassia vastaan. Näistä ei meidän uutisissa puhuta yhtään mitään. Minkähän takia?

Maskit ja koronarokotetikut samoin kuin koronarokote sisältävät grafeenioksidia, joka mahdollistaa ihmisen DNA:n tunnistamisen ja myöhemmin seurannan ja pakkoajatusten ja -kuvien syöttämisen, mikä tekee ihmisestä vaarallisen ja toisten ohjailtavissa olevan. 5G-tekniikka liittyy tähän. Nyt jos joku on ottanut koronarokotteen ja katuu, uskon ettei ole vielä myöhäistä pelastua. Ei kannata ottaa enää, varsinkaan oikeaan käteen tai otsaan mitään piikkiä tai merkkiä. Uskon että pedon merkki on tulossa hyvin pian. Jeesus tulee pian takaisin. Uskoa ja ottaa vastaan evankeliumi, siinä on pelastus.

Vierailija
205/208 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

quote=Vierailija]Tietysti jos henkilöllä on heikentynyt immuunijärjestelmä, voi tulla ongelmia. Mutta silloin tulee aivan varmasti ongelmia koronatartunnastakin -ja ihan mistä hyvänsä tartunnasta.[/quote]

Vähän todennäköisyyslaskentaa. Tällä hetkellä riskini saada vakaoireinen korona on hyvin pieni, minun elämäntyylilläni ehkä n. 0,9%. Minulla on mainiosti toimiva immuunijärjestelmä, en ole ollut edes flunssassa kahdeksaan vuoteen, influenssaa en ole älynnyt koskaan edes pelätä.

Todennäköisesti sairastin Koronan jo viime vuoden huhtikuussa, hyvin lievin oirein. Tätä ei voi tietää varmasti, koska testeihin ei päässyt eikä terveyskeskukseen otettu lieväoireisia.

Miksi ihmeessä ottaisin kokeellisen rokotteen, jonka haittavaikutuksista ei kukaan asiantuntijana itseään pitäväkään tiedä mitään pitkältä aikaväliltä?

Vierailija
206/208 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani on hyvä välipala. Numskis!

Vierailija
207/208 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

quote=Vierailija]Tietysti jos henkilöllä on heikentynyt immuunijärjestelmä, voi tulla ongelmia. Mutta silloin tulee aivan varmasti ongelmia koronatartunnastakin -ja ihan mistä hyvänsä tartunnasta.

Vähän todennäköisyyslaskentaa. Tällä hetkellä riskini saada vakaoireinen korona on hyvin pieni, minun elämäntyylilläni ehkä n. 0,9%. Minulla on mainiosti toimiva immuunijärjestelmä, en ole ollut edes flunssassa kahdeksaan vuoteen, influenssaa en ole älynnyt koskaan edes pelätä.

Todennäköisesti sairastin Koronan jo viime vuoden huhtikuussa, hyvin lievin oirein. Tätä ei voi tietää varmasti, koska testeihin ei päässyt eikä terveyskeskukseen otettu lieväoireisia.

Miksi ihmeessä ottaisin kokeellisen rokotteen, jonka haittavaikutuksista ei kukaan asiantuntijana itseään pitäväkään tiedä mitään pitkältä aikaväliltä?

Miksi ihmeessä ehdoin tahdoin sairastaisit Covid-19:n kun siitä voi jäädä loppuiän kestävä riesa?

Vierailija
208/208 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska covidin sairastaneena tiedän ettei se ole salaliittoa. Miksi myöskään uskoa selvää foliohattuiluun perustuvaa tietoa.