Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ette usko niitä jotka varoittavat

Vierailija
16.07.2021 |

Covid-rokotteista?

Kommentit (208)

Vierailija
161/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otin jo molemmat rokotteet. Ei mitään haittavaikutuksia. Mulle on aivan samantekevää haluatteko te muut suojata itseänne rokotteella vai ette. Luotan siihen että jos saan koronan rokotuksista huolimatta, oireet jää lieviksi. Todennäköisesti niin kävisi ilman rokotustakin koska en kuulu riskiryhmään. Mutta varmempi näin. Jokainen valitsee itse. Mutta kyllä elämä helpottuu kun ei tarvitse erikseen testeissä käydä ja olla karanteenissa jokaisen pikku reissun jälkeen. Nyt kesällä visbyn risteily tulossa, ja syksyllä sitten kreikkaan.

Ensimmäisten flunssien mukana sinäkin sitten menet manan maille ilman mitään vastustuskykyä.

Vierailija
162/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni rokotteet ja koko asia on niin tuore, että mitään ei voida varmuudella sanoa suuntaan taikka toiseen. 

Mielenkiintoista nähdä vaikutukset vuoden kahden kuluttua niillä, jotka ovat jo 2 rokote-annosta saaneet. Myös raskaana olevien tilanteesta ei voi vielä tietää mitään, vasta ensivuoden puolella alkaa ensimmäisiä tilastoja olemaan. 

Rokotteen mekanismi tunnetaan, eli kiinnittyy ja varastoituu verisuonen seinämien soluihin, muodostaen näitä piikki proteiineja. Tuntematon yhtälö on lymfosyyttien ja leukosyyttien samanaikainen toiminta elimistössä. Yhtenä sivuvaikutuksena voi olla verihiutaleiden hyytyminen eli tukos vaarat nimenomaan pienissä, kapillaarisuonissa. 

Liian aikaista sanoa mitään, oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se 5g siru vähän kuitenkin kiinnostaa.

Vierailija
164/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkää ihan niinkuin haluatte! Otatte tai ette, elätte sitten juuri sen oman valintanne kanssa. Sekä taudissa että rokotteessa on hyvin pieni riski, joten on ihan henkilökohtainen valinta kumman riskin valitsee. Itse valitsen rokotuksen, koska sen avulla vapaampi elämä helpottuu.

Moni ei edes tiedä että joutuu silti käyttämään maskeja ja turvavälejä. Itse Krista Kiuru kun eilen kuvattu Porissa ilman maskia ja turvavälejä katsomossa ulkona. Ei hyvää päivää. Hän on kohta laittamassa rajoitteita. Miksi lehdet ei kirjoita??

Joo, siellä se pönötti ilman maskia ja ilman mitään turvavälejä, nauraa röhötti ja puhui kaverinsa suuhun välillä, ihan kun mitään koronaa ei olisikaan, kuten ei olekaan.

Ja tämmönen mollamaija aikoo kohta taas eristellä ihmisiä ja kekata "kaikkea kivaa" kansalaisten pään menoksi. Tekopyhempää saa etsiä.

Vierailija
165/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma saldoni on parin päivän päästä kaksi Pfizerin rokotetta, ja viikon-parin kuluttua lopetan maskin käytön jotakuinkin täysin. En siis välitä enää pätkän vertaa, jos joku saa kauttani tartunnan, sillä kyseinen yksilö saa - hyvin todennäköisesti - syyttää tartunnasta vain itseään. Otan myös tarjotut tehosteet jatkossa THL:n ohjeiden mukaan.

Eli lycka till, vapaamatkustajat.

Vierailija
166/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna AP edes yksi luotettava lähde!

Ei mitään nettipaskautube lähdettä vaan ihan tieteellinen fakta lähde!

Itselläni on oma järkeni aina ollut paras "lähde", niin tässäkin tapauksessa.

Ikävää ja erittäin outoa, että niin monilla ei epäilys ja järki ole herännyt tässä koronajumputuksessa yhtään millään tavoin, ihmettelen sitä joka päivä, niin järjettömältä se tuntuu.

Ai se oltkin sinä, joka kirjoittelet tääläkin, se itseoppinut kaiken tietävä, jopa ennalta, Itse tutkinut niin koronan kuin rokotteetkin. 

Ja tulit tulokseen ettei kuussakaan ole kukaan käynyt.

Ja vain jenkkilääkäri osasi hoitaa 4 eri sairautta, joihin ei täällä kukaan lääkäri puuttunut ym.

Vierailija
167/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska suurin osa porukasta on onneksi fiksua ja järkevää.

Minua huvittaa tuo teidän rokotevastaisten jatkuva hysteria. Olkaa ottamatta rokote. Ketään ei kiinnosta.

Tätä eliittiä ja heidän poliittisia palvelijoitaan kiinnostaa. Katsos vaan Ranskan tilanne mitä se jo on.

Voi voi missä nämä hölmöläiset elävätkäön. Voi se olla järkytys kun tajuavat mihin mennään ja mentiin. Toki alistuvat välittömästi. Kunhan minä minä minä.

Vierailija
168/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelisin jos olisi mitenkään järkeviä argumentteja. Ainoa järkevä argumentti on se, ettei rokotteita ole testattu tarpeeksi ja omalta osalta olen sen riskin valmis ottamaan.

Itseasiassa niitä on nyt tuupittu jo miljooniin ihmisiin, joten erittäin kattavat "kliiniset testit" on tehty.  Jopa uskomattoman kattavat.

Pitkäaikaisvaikutuksista ei tiedetä, koska ei ole ollut sitä pitkää aikaa.   Mutta ne näkyvät vasta aikojen päästä.   Ottamalla rokotteen on edes toivoa olla paikalla kuulemassa sitä raporttia.   Jos tässä nyt ruvetaan odottamaan tuput suorina niin sitten on kuolema ja kärsimys niittänyt satoa niin rutkasti, että on ihan sama, mitä ne olisivat olleet tai olisiko ensimmäistäkään probleemia ollut.

Ongelma näiden rokotevastaisten jutuissa on juuri se, etteivät tajua ollenkaan, miten tuskalliset nämä koronan vapaana riehumisen välittömät ja pitkäaikaisuusvaikutukset ovat, vaan höperösti luulevat, että korona ikään kuin häviää, jos ei mitenkään pyritä siltä suojautumaan tai estämään sen leviämistä.

Heillä on mennyt syyt ja seuraukset täysin päälaelleen.  

Vierailija
169/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska suurin osa porukasta on onneksi fiksua ja järkevää.

Minua huvittaa tuo teidän rokotevastaisten jatkuva hysteria. Olkaa ottamatta rokote. Ketään ei kiinnosta.

Tätä eliittiä ja heidän poliittisia palvelijoitaan kiinnostaa. Katsos vaan Ranskan tilanne mitä se jo on.

Voi voi missä nämä hölmöläiset elävätkäön. Voi se olla järkytys kun tajuavat mihin mennään ja mentiin. Toki alistuvat välittömästi. Kunhan minä minä minä.

Mikä ihmeen Ranskan tilanne?   Ranskassa rokottautuminen on täysin vapaaehtoista.  Jokainen voi valita, meneekö rokotettavaksi vai ei.   Ja jokainen ihan itse kantaa sitten päätöksestään vastuun eli seuraukset.

Ei sen kummempaa kuin esim ajo-oikeuden hankkiminen, joka vaatii ajokortin suorittamista.  Jokainen päättää itse, hankkiiko sen ajokortin vai ei.   Ja jokainen sitten kantaa itse päätöksestään koituvat seuraukset.

Vierailija
170/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkää ihan niinkuin haluatte! Otatte tai ette, elätte sitten juuri sen oman valintanne kanssa. Sekä taudissa että rokotteessa on hyvin pieni riski, joten on ihan henkilökohtainen valinta kumman riskin valitsee. Itse valitsen rokotuksen, koska sen avulla vapaampi elämä helpottuu.

Moni ei edes tiedä että joutuu silti käyttämään maskeja ja turvavälejä. Itse Krista Kiuru kun eilen kuvattu Porissa ilman maskia ja turvavälejä katsomossa ulkona. Ei hyvää päivää. Hän on kohta laittamassa rajoitteita. Miksi lehdet ei kirjoita??

Joo, siellä se pönötti ilman maskia ja ilman mitään turvavälejä, nauraa röhötti ja puhui kaverinsa suuhun välillä, ihan kun mitään koronaa ei olisikaan, kuten ei olekaan.

Ja tämmönen mollamaija aikoo kohta taas eristellä ihmisiä ja kekata "kaikkea kivaa" kansalaisten pään menoksi. Tekopyhempää saa etsiä.

Totta.   Sitten se härski typerys vielä mölötti, miten hienoa on, kun noudatetaan terveysturvallisuusohjeistusta.  Hölmön ministerin mukaan oli niin hienoa, kun oli käsidesiä ja seurueet pysyivät erillään.   Kuvassa aivan selvästi Kiuru istui ihmismassassa, jossa ei ollut mitään turvavälejä missään.

Se vaan on niin tyhmä, että luulee sen riittävän, kun jossain paikan edustalla ihmiset omat omissa porukoissaan, muttei ymmärrä, että katsomossa pitäisi olla myös välejä.  Siellä se räkä lentää, huudetaan, rähmitään jne.

Vierailija
171/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla melko typerä jos uskoo, että koronarokotteella pyritään saamaan mahdollisimman moni steriiliksi, jotta maapallon tuleva lapsiluku saadaan tippumaan. Ainoa keino hillitä saastumista, päästöjä ja ilmastonmuutosta on väkiluvun raju väheneminen seuraavien vuosikymmenten aikana. Mutta en sentään usko, että rokotetta tähän käytettäisiin. Koronan leviäminen ei tehoa, koska siihen kuolee pääasiassa vanhoja ihmisiä.

Vierailija
172/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaako THL, valtio ja rokotevalmistajat ottaa täyden vastuun kansalaisten mahdollisista haitoista tai kuolemista? Maksaako ne mulle loppuiän hyvän eläkkeen, jos vammaudun enkä kykene töihin? Lupaako vastata mun lapsen elatuksesta, kunnes täyttää 18v?

Tai voimmeko syyttää murhasta ja joutuvatko vastuuseen, jos ja kun joku kuolee rokotteen takia?

Sitten kun vastaus on kyllä, niin saattaisin harkita.

Kuitenkaan mitään kunnon korvauksia ei nyt saa ja jotta saisikin, yrittävät kaikin keinoin välttyä niiltä. Eipä herätä tämäkään luottamusta.

Heti kun sinä joudut vastuuseen murhasta jos tartut kehenkään koronan. 

Ei joudu.  On täysin kontraproduktiivista vastata typeryyksiin uudella typeryydellä.  Pysykää asiassa!

Vierailija
173/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Californiassa viime aikoina koronaan kuolleista ihmisistä yksikään ei ollut täysin rokotettu. Toisin sanoen toisen rokotteen jälkeen et enää kuole koronaan. Pari viikkoa sen jälkeen alkaa mun normaali elämä.

Ja kuten tänään uutisoitiin, USAssa korona on nyt rokottamattomien tauti.   Se riehuu muutamissa osavaltioissa, joille on yhteistä se, että rokottamattomia on paljon.

Vierailija
174/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko, kun yksi ja sama kirjoittaa lähes kaiken negatiivisen, mita ketjussa löytyy. Itse alkuun panijana jo tutuksi käyneellä lauseella  muissa ketjuissa.

Vierailija
175/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut elämäni aikana niin paljon rokotteita, että en osaa niitä pelätä.

Vierailija
176/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin -20 alkukeväästä elämäni kuumeflunssan. Tuntui kuin keuhkoissani olisi pyörinyt lasinsirutornado aina kun tuli yskänkohtaus ja joka yskäyksellä tuntui että elämästä lähti viikko. En tiedä mistä tuo viikko iskostui päähäni mutta päivä oli liian vähän ja vuosi liioittelua. Mahtavaa kipua oli tarjolla! Lekurissa ei vielä tuolloin ollut testauksista tietoakaan ja uskonkin kohtaloon. Jos minun aikani tuolloin olisi ollut niin se olisi ollut. Olen tupakoiva n.50v. enkä ota rokotetta niiden pelottavan nopen T&K:n johdosta. Ja niin kuin emiritusproffakin totesi, "se tulee jos on tullakseen". Oli rokote tai ei.

Vierailija
177/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä haittavaikutuksia odotellessa...

Vaan ei ole mitään tapahtunut.

Vierailija
178/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ne tulee jos on tullakseen...

Vierailija
179/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska luen kansainvälisiä vertaisarvioituja tieteellisiä tutkimuksia enkä mitään feikkisivustoja.

Vierailija
180/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus. Eka piikki saatu. En kokenut pienintäkään oireeksi tulkittavaa vaivaa.

Eivät kokeneet muutkaan lähipiirissäni. Miksi uskoa epämääräisiä nimettömiä lähteitä netissä?

Voi Rakas, ne oireet tulevat myöhemmin. Ja toisen ja kolmannen piikin jälkeen vahvemmin.