Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ette usko niitä jotka varoittavat

Vierailija
16.07.2021 |

Covid-rokotteista?

Kommentit (208)

Vierailija
121/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä käytä kaikkia lääkkeitäkään. Buranaakin vain äärimmäisen kovaan päänsärkyyn. Miksi ihmeessä suhtautuisin rokotukseen jotenkin toisin?

En ole punkkirokotustakaan hakenut vaikka se voisi ahkerana luonnossa liikkujana olla järkevää.

Mulla on oikeus elää oman etiikkani mukaan ja piste.

Lääkkeet voit jättää ottamatta, siitä eivät muut kärsi, mutta rokotteella suojataan myös muita.

Vierailija
122/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä käytä kaikkia lääkkeitäkään. Buranaakin vain äärimmäisen kovaan päänsärkyyn. Miksi ihmeessä suhtautuisin rokotukseen jotenkin toisin?

En ole punkkirokotustakaan hakenut vaikka se voisi ahkerana luonnossa liikkujana olla järkevää.

Lääkkeet voit jättää ottamatta, siitä eivät muut kärsi, mutta rokotteella suojataan myös muita.

Eikä suojata. Juuri sitä niillä EI tehdä. Hämeenlinnassakin rokotetut hoitajat levittivät tietämättään sitä virusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tieteellinen tietolähde

https://doi.org/10.1093/cid/ciab465

Vierailija
124/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut masentunut 20 vuotta, käyttänyt kosmetiikkaa koko ikäni, käyttänyt alkoholia 18-vuotiaasta ja olen 35, olen syönyt epäterveellisiä ruokia välillä, osallistunut hpv-tutkimukseen ja ottanut sen ja muita rokotteita myös. Tupakkaakin olen joskus polttanut ja syönyt säännöllisesti lääkkeitä.

Meillä on myös vesistöt täynnä kemikaaleja ja lääkejäämiä sekä mikromuovia kaikkialla. Millä logiikalla sairastun juuri rokotteesta? Suvussakin on kaikkia sairauksia ja minulla kilpirauhasen vajaatoiminta joka vasta todettiin vuosien oireilun jälkeen. Voin kuolla tai sairastua monen muunkin syyn takia. Miksi syy olisi juuri koronarokote? Ja miksi minun olisi elettävä muutenkaan mahdollisimman pitkään? Häh?

Vierailija
125/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttava kuoli aivoverenkirtohäiriön jälkeiseen halvaukseen rokotteiden jlk

Tuttavani oli täysin terve, kunnes sai aivoverenvuodon ja kuoli. Tästä on aikaa noin 6 vuotta. Oletko koskaan kuullut sairaskohtauksesta?

Se ei tarkoita sitä, etteikö edellisen kirjoittajan läheisen kuolema olisi johtunut koronarokotteesta. 

Vierailija
126/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omakohtaisen kokemuksen vuoksi. Olen sanut molemmat rokotukset, eikä mitään haittoja ole tullut. En edes tiedä ketään kenelle olisi tullut pahempaa kuin pieni hetkellinen pistokohdan arkuus. Rokotusten ansiosta päästään miehen kanssa syyskuussa etelään. Ilman rokotuksia olisi mennyt niin hankalaksi että olisi jäänyt reissu tekemättä.

Vierailija
127/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miltä kuulostaa että ensin rokote tekee elimistöön koronaviruksen kaltaiset piikkiproteiinit ja sitten niitä vastaan kehittyy vasta-aineita? Tässä vaiheessa on uhkana se että piikkiproteiinit alkavat vaeltaa pitkin elimistöä muodostaen tukoksia.

Ei ne mihinkään vaella vaan ne tuhoutuu. Vaikka vaeltaisikin niin ne ei kykene mitään tukoksia aiheuttamaan. 

Vierailija
128/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä suojata. Juuri sitä niillä EI tehdä. Hämeenlinnassakin rokotetut hoitajat levittivät tietämättään sitä virusta.

Lopeta toi trollaus

Vierailija
129/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlannissa aikanaan sairastui kymmeniä lapsia  sikapiikistä narkolepsiaan,perheet vetivät asian oikeuteen.Valtio maksoi kaikki hiljaiseksi..Se homma kuopattiin,olisivat vaan tehneet asiasta julkisen niin lääketehtaat olisivat joutuneet vastuuseen mutta ei.Raha ratkaisi

Vierailija
130/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siitä jotkut saavat haittoja. Itsellä ei tullut juurikaan oireita 1. pistoksesta joten tietysti otan toisen koska korona on vaarallisempi.

Vierailija
131/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin jo molemmat rokotteet. Ei mitään haittavaikutuksia. Mulle on aivan samantekevää haluatteko te muut suojata itseänne rokotteella vai ette. Luotan siihen että jos saan koronan rokotuksista huolimatta, oireet jää lieviksi. Todennäköisesti niin kävisi ilman rokotustakin koska en kuulu riskiryhmään. Mutta varmempi näin. Jokainen valitsee itse. Mutta kyllä elämä helpottuu kun ei tarvitse erikseen testeissä käydä ja olla karanteenissa jokaisen pikku reissun jälkeen. Nyt kesällä visbyn risteily tulossa, ja syksyllä sitten kreikkaan.

Vierailija
132/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muihin ihmisiin sinulla ei ole oikeus tartuttaa tautia jonka voisi estää.

Vierailija
133/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaako THL, valtio ja rokotevalmistajat ottaa täyden vastuun kansalaisten mahdollisista haitoista tai kuolemista? Maksaako ne mulle loppuiän hyvän eläkkeen, jos vammaudun enkä kykene töihin? Lupaako vastata mun lapsen elatuksesta, kunnes täyttää 18v?

Tai voimmeko syyttää murhasta ja joutuvatko vastuuseen, jos ja kun joku kuolee rokotteen takia?

Sitten kun vastaus on kyllä, niin saattaisin harkita.

Kuitenkaan mitään kunnon korvauksia ei nyt saa ja jotta saisikin, yrittävät kaikin keinoin välttyä niiltä. Eipä herätä tämäkään luottamusta.

Heti kun sinä joudut vastuuseen murhasta jos tartut kehenkään koronan. 

Vierailija
134/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää ihan niinkuin haluatte! Otatte tai ette, elätte sitten juuri sen oman valintanne kanssa. Sekä taudissa että rokotteessa on hyvin pieni riski, joten on ihan henkilökohtainen valinta kumman riskin valitsee. Itse valitsen rokotuksen, koska sen avulla vapaampi elämä helpottuu.

Vierailija
135/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siitä jotkut saavat haittoja. Itsellä ei tullut juurikaan oireita 1. pistoksesta joten tietysti otan toisen koska korona on vaarallisempi.

Joo, muutamalla tuttavalla oli vähän flunssainen olo pari päivää. Itsellä käsi vähän kipeä.

Nyt on tyytyväinen kun molemmat rokotteet saatu.

Vierailija
136/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus. Eka piikki saatu. En kokenut pienintäkään oireeksi tulkittavaa vaivaa.

Eivät kokeneet muutkaan lähipiirissäni. Miksi uskoa epämääräisiä nimettömiä lähteitä netissä?

Nimenomaan. Miksi uskoisin sinua, nimetöntä, kun oma naapurini otti rokotteen ja sairastui.

Vierailija
137/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaako THL, valtio ja rokotevalmistajat ottaa täyden vastuun kansalaisten mahdollisista haitoista tai kuolemista? Maksaako ne mulle loppuiän hyvän eläkkeen, jos vammaudun enkä kykene töihin? Lupaako vastata mun lapsen elatuksesta, kunnes täyttää 18v?

Tai voimmeko syyttää murhasta ja joutuvatko vastuuseen, jos ja kun joku kuolee rokotteen takia?

Kuitenkaan mitään kunnon korvauksia ei nyt saa ja jotta saisikin, yrittävät kaikin keinoin välttyä niiltä. Eipä herätä tämäkään luottamusta.

Maailma ei valitettavasti ole täydellinen paikka jossa meille ihmisille ojennetaan taikasieni mikä estää koronan eikä mitään haittavaikutuksia tule koskaan kellekään. Parempi luottaa tieteeseen ja todennäköisyyksiin, kuin odotella jotakin epärealistista.

Vierailija
138/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää ihan niinkuin haluatte! Otatte tai ette, elätte sitten juuri sen oman valintanne kanssa. Sekä taudissa että rokotteessa on hyvin pieni riski, joten on ihan henkilökohtainen valinta kumman riskin valitsee. Itse valitsen rokotuksen, koska sen avulla vapaampi elämä helpottuu.

Moni ei edes tiedä että joutuu silti käyttämään maskeja ja turvavälejä. Itse Krista Kiuru kun eilen kuvattu Porissa ilman maskia ja turvavälejä katsomossa ulkona. Ei hyvää päivää. Hän on kohta laittamassa rajoitteita. Miksi lehdet ei kirjoita??

Vierailija
139/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti kun sinä joudut vastuuseen murhasta jos tartut kehenkään koronan. 

oletko yksi niistä idareista jotka eivät edelleenkään tiedä että MYÖS rokotettu tartuttaa. Voi luoja sentään.

Vierailija
140/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otin jo molemmat rokotteet. Ei mitään haittavaikutuksia. Mulle on aivan samantekevää haluatteko te muut suojata itseänne rokotteella vai ette. Luotan siihen että jos saan koronan rokotuksista huolimatta, oireet jää lieviksi. Todennäköisesti niin kävisi ilman rokotustakin koska en kuulu riskiryhmään. Mutta varmempi näin. Jokainen valitsee itse. Mutta kyllä elämä helpottuu kun ei tarvitse erikseen testeissä käydä ja olla karanteenissa jokaisen pikku reissun jälkeen. Nyt kesällä visbyn risteily tulossa, ja syksyllä sitten kreikkaan.

miksi jaat disinformaatiota. Silti joudut testeihin jos tulee oireita!!! Voit silti tartuttaa. Ota nyt hyvä ihminen selvää. Rokotteesta on hyötyä sinulle, kaikki eivät ole omaansa saaneet vielä.