Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ette usko niitä jotka varoittavat

Vierailija
16.07.2021 |

Covid-rokotteista?

Kommentit (208)

Vierailija
1/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskoisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei ole mitään varoitetaan. Vain pelkoja tai väärää tietoa. Varoitus ei siksi ole uskottava, koska se ei perustu mihinkään.

Vierailija
4/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettet tipu lättänän maapallon reunalta.

Vierailija
5/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna AP edes yksi luotettava lähde!

Ei mitään nettipaskautube lähdettä vaan ihan tieteellinen fakta lähde!

Vierailija
6/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pari päivää sitten varoitti perustuen Jouko Pihon puheisiin. Piho on yksi Suomen höyrypäisimpiä huuhaatyyppejä. Täydellinen lähdekritiikin puute nin kuin aina rokotekriitikoilla.

Vierailija
7/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelisin jos olisi mitenkään järkeviä argumentteja. Ainoa järkevä argumentti on se, ettei rokotteita ole testattu tarpeeksi ja omalta osalta olen sen riskin valmis ottamaan.

Vierailija
8/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättäisivät nyt edes mikä se vaara on. Onko se mikrosiru, solumuunnos, vai jotain muuta?

Vierailija
9/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän omana lähteenäni Kirsi Kautiaisen videoita youtubessa

Vierailija
10/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus. Eka piikki saatu. En kokenut pienintäkään oireeksi tulkittavaa vaivaa.

Eivät kokeneet muutkaan lähipiirissäni. Miksi uskoa epämääräisiä nimettömiä lähteitä netissä?

Vierailija
11/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jo etukäteen oli selvää että kaikki salaliittohörhöt aktivoituvat varoittamaan rokotteen vaaroista. Se on yksinkertaisesti liian mehevä aihe sivuutettavaksi.

Vierailija
12/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö myös autolla ajoa, lääkkeitä, alkoholia, sokeria, suolaa, muita rokotteita?

Vierailija
13/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska suurin osa porukasta on onneksi fiksua ja järkevää.

Minua huvittaa tuo teidän rokotevastaisten jatkuva hysteria. Olkaa ottamatta rokote. Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
14/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelisin jos olisi mitenkään järkeviä argumentteja. Ainoa järkevä argumentti on se, ettei rokotteita ole testattu tarpeeksi ja omalta osalta olen sen riskin valmis ottamaan.

Tällä tasolla on ihmisten järkeily. Juttuhan on niin, että mRNA-rokotteet eivät edes ole rokotteita sanan klassisessa merkityksessä, vaikka ne neulalla ihmiseen rokotteiden tavoin pistetäänkin. Kyse on geeniterapiasta. Saattaisi suuren yleisön fiiliksetkin olla hieman erilaiset, jos suoraan sanottaisiin, että "Oletko valmis ottamaan kokeellista geeniterapiaa yhteiskunnan heikoimmille vaarallisen taudin tukahduttamiseksi?".

Tavallinen ihminen ei ymmärrä mRNA-rokotteiden toimintaperiaatteita, saati sitten niiden riskejä, joista monet kaikella todennäköisyydellä tulevat ilmi viiveellä. Mutta onnea sitten yrityksissänne tulla raskaaksi muutaman vuoden kuluttua, jos olette vielä itse elossa.

Mikä koulutus itselläsi on, kun ne siis ilmeisesti niin hyvin ymmärrät?

Vierailija
15/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä tasolla on ihmisten järkeily. Juttuhan on niin, että mRNA-rokotteet eivät edes ole rokotteita sanan klassisessa merkityksessä, vaikka ne neulalla ihmiseen rokotteiden tavoin pistetäänkin. Kyse on geeniterapiasta. Saattaisi suuren yleisön fiiliksetkin olla hieman erilaiset, jos suoraan sanottaisiin, että "Oletko valmis ottamaan kokeellista geeniterapiaa yhteiskunnan heikoimmille vaarallisen taudin tukahduttamiseksi?".

Tavallinen ihminen ei ymmärrä mRNA-rokotteiden toimintaperiaatteita, saati sitten niiden riskejä, joista monet kaikella todennäköisyydellä tulevat ilmi viiveellä. Mutta onnea sitten yrityksissänne tulla raskaaksi muutaman vuoden kuluttua, jos olette vielä itse elossa.

Mä olen tavallinen ja kouluttamaton ihminen, mutta onneksi tunnen ihmisiä joiden ura liittyy lääketieteeseen tai biologiaan. Uskon mielummin näitä kuin jotain Facebook-boomereita, jotka ripuloivat propagandaa seinälleen.

Vierailija
16/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö ymmärrät? Toistelet samoja moneen kertaan kumottuja netin salaliittoteorioita. Et ole "tavallinen ihminen", vaan tavallista tyhmempi.

Vierailija
17/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jo etukäteen oli selvää että kaikki salaliittohörhöt aktivoituvat varoittamaan rokotteen vaaroista. Se on yksinkertaisesti liian mehevä aihe sivuutettavaksi.

Se, että salaliittohörhöt puhuvat jostain ei vielä tarkoita, että he olisivat väärässä. Ks. joukkovalvontaskandaali, ufot.

Vierailija
18/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten kun oma lapsi oli pieni rokotukset epäilytti ja perehdyin asiaan. Ikinä en ole sellaiseen huuhaan määrään törmännyt mitä rokotisvastaiset syyti nettiin ja sen jälkeen olen rokotuttanut lapseni hyvällä omallatunnolla. Lapsiimme pumpataan formaldehydiä!!! No todellisuudessa vauva tuottaa viisi kertaa enemmän formaldehydiä itse kuin häneen pumpataan, ja ylimääräinen formaldehydi hajoaa noin pieninä pitoisuuksina nopeasti vaarattomiksi aineksi. Jne jne jne JNE.

Vierailija
19/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Euroopan tulvat johtuvat kuulemma koronarokotteesta. Joku jumalien rangaistus vissiin? Suomessa ei rokotekattavuus riitä vielä kunnon tulviin. Tosin alkukesästä täälläkin vähän tulvi paikkapaikoin, mutta ei likikään yhtä suurella voimalla kuin Saksassa ja Sveitsissä.

Eli otetaan mekin kaikki se rokote, niin huuhtoutuu Helsinki ja Turku mereen.

Vierailija
20/208 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteiden yhteisvaikutustutkimuksia muiden lääkkeiden ja rokotteiden kanssa ei ole tehty.