Tyttöystävä oksennustaudissa ja ripuloi, kaikki viehättävyys/seksikkyys katosi
Nytkin se tuolla parhaillaan oksentaa ja ripuloi samaan aikaan, kaikki äänet kuuluu tänne olohuoneeseen. Jouduin eilen jopa todistamaan kys. näkyä, kun tyttöystäväni ei ehtinyt ajoissa vessaan. Se ei ole ennen edes piereskellyt mun seurassa, joten tämä on ns. liian suuri pala kerralla purtavaksi. Tiedän ettei se voi taudilleen mitään, ja säälittääkin kun se on noin kovassa taudissa, mutta muakin alkaa oksettaa. Hankala pitää sitä ainakaan nyt vähään aikaan seksikkäänä, kun olen nähnyt sen ripulit housuissa ja oksennus leuasta valuvana. Mitä luulette, pääsenkö pian yli tästä ja voin taas esim. harrastaa seksiä sen kanssa iloisin mielin, vai palaako mun mieleen aina kuva eritteitä tursuavasta tyttöystävästä?
Kommentit (252)
Voi herranjestas ap, se on vaan yksi vatsatauti. Varmasti olet itsekin sellaisen joskus sairastanut.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:59"]
tajuutko että se oli vahinko? hän on todella kipeä nyt.
[/quote]
Kyllä tajuan, kirjoitinkin ettei se taudilleen mitään voi ja säälittää. Ja olen 29-vuotias kun joku kysyi. Mutta en ymmärrä teitä, teistäkö ei sitten ole yhtään epäviehättävää tuollainen? Ja että teidän parisuhteissa on ihan normaalia paskoa jne kumppanin nähden? En mä voi näille ajatuksilleni mitään, en onnistu pitämään sitä nyt kauniina/seksikkäänä tms.
[/quote]
Kuule, kun oikeaan parisuhteeseen kuuluu muutakin kuin vain se, että kuinka seksikäs/kaunis toinen on koko ajan minua varten.
Ajatteletko ihmisten olevan viehtättäviä 24/7 koko elämänsä? Oletko itse? Ja miksi jonkun ihmisen pitäisi olla jatkuvasti viehättävä? Kyllähän se on inhimillisesti täysin mahdottomuus olla sulle seksivalmiudessa koko ajan. Mitäs sitten kun saatte joskus lapsen, ja näet vielä kauheampia asioita? Mites sitten ne seksihalut? Joku kyllä sanoi ihan oikein, että sulle kelpaisi vaan muovinukke eikä oikea elävä ihminen, ja olisit ansainnut sen että sinulle itsellesi tulisi joku todella kauhea tauti ja huomaisit kuinka pinnallinen idiootti olet ollut.
Nrot 27 ja 28, olette oikeassa, ei mun tarvitsekaan pitää sitä nyt oksennustaudissa seksikkäänä. Mutta onnistunko näkemään sitä seksikkäänä, naisellisena, viehättävänä jne tämän taudin jälkeenkään? Vai tuleeko mulle aina jatkossa mm. seksiä harrastaessa mieleen, että tuosta perseestä tuli ripulia litrakaupalla, tuosta suusta oksennusta vessa täyteen (kuulostaa karkealta ja ilkeältäkin näin ilmaistuna, mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan).
Nyt teillä onkin hyvä sauma kokeilla jänniä juttuja kuten ass-to-mouth, gagging jne jos kerran se oksulipoksuli roiskkuu muutenkin kokoajan?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:26"]
Nrot 27 ja 28, olette oikeassa, ei mun tarvitsekaan pitää sitä nyt oksennustaudissa seksikkäänä. Mutta onnistunko näkemään sitä seksikkäänä, naisellisena, viehättävänä jne tämän taudin jälkeenkään? Vai tuleeko mulle aina jatkossa mm. seksiä harrastaessa mieleen, että tuosta perseestä tuli ripulia litrakaupalla, tuosta suusta oksennusta vessa täyteen (kuulostaa karkealta ja ilkeältäkin näin ilmaistuna, mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan).
[/quote]
Voi pyhä yksinkertaisuus.
No ok kirjoitin tä'nne aiemmin mutta ajattelin että vastaan nyt kunnolla kerta olet tosissasi.
Kurjaa että tyttöystävälläsi on tuollainen tauti, varmasti itselläsikin tulee joskus olemaan. Onhan se kurjaa nähdä toinen tuossa tilassa ja muutenkin kuulla niitä ääniä. Ymmärrän että se ällöttää. En vain ymmärrä sitä että miten sinulla nyt on seksikkyys mielessä kun toinen on sairas? Itse ainakin olisin hyvin sääliväinen kumppania kohtaan ja yrittäisin tehdä kaikkeni helpottaakseni hänen oloaan.
Ehkäpä kun tyttöystäväsi tauti menee ohi ja hän on taas normaali, näet hänet samanlaisena kuin ennen. Jos ette ole kauaa olleet yhessä niin onhan tuo järkytys tavallaan ymmärrettävää. Sama ihminen hän kuitenkin on kuin ennen. :)
Pitäskö sen olla siis jotenkin seksikäs yrjötessä ja ripuloidessakin?? Sulla on vähän kovat vaatimukset.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:49"]
Nytkin se tuolla parhaillaan oksentaa ja ripuloi samaan aikaan, kaikki äänet kuuluu tänne olohuoneeseen. Jouduin eilen jopa todistamaan kys. näkyä, kun tyttöystäväni ei ehtinyt ajoissa vessaan. Se ei ole ennen edes piereskellyt mun seurassa, joten tämä on ns. liian suuri pala kerralla purtavaksi. Tiedän ettei se voi taudilleen mitään, ja säälittääkin kun se on noin kovassa taudissa, mutta muakin alkaa oksettaa. Hankala pitää sitä ainakaan nyt vähään aikaan seksikkäänä, kun olen nähnyt sen ripulit housuissa ja oksennus leuasta valuvana. Mitä luulette, pääsenkö pian yli tästä ja voin taas esim. harrastaa seksiä sen kanssa iloisin mielin, vai palaako mun mieleen aina kuva eritteitä tursuavasta tyttöystävästä?
[/quote]
Et pääse yli. Jätä se sika.
Panet nyt tissien väliin tai pyydät käsihoitoa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:25"]
Ajatteletko ihmisten olevan viehtättäviä 24/7 koko elämänsä? Oletko itse? Ja miksi jonkun ihmisen pitäisi olla jatkuvasti viehättävä? Kyllähän se on inhimillisesti täysin mahdottomuus olla sulle seksivalmiudessa koko ajan. Mitäs sitten kun saatte joskus lapsen, ja näet vielä kauheampia asioita? Mites sitten ne seksihalut? Joku kyllä sanoi ihan oikein, että sulle kelpaisi vaan muovinukke eikä oikea elävä ihminen, ja olisit ansainnut sen että sinulle itsellesi tulisi joku todella kauhea tauti ja huomaisit kuinka pinnallinen idiootti olet ollut.
[/quote]
En, ei tyttöystäväni ole viehättävä esim. todella hikisenäkään tai heti aamusta, mutta en ole sentään noin epäviehättävänä häntä vielä nähnyt. Joten järkytyin. En osaa sanoa tuosta lapsiasiasta, en oikein tiedä että kuinka hirveitä asioita ja näkyjä silloin on odotettavissa. Joo periaatteessa kyllä tiedän, mitä esim. synnytyksessä tapahtuu, mutta hankala sanoa miten käytännössä siinä tilanteessa koen asian. Siinä on varmaan päällimmäisenä mielessä kuitenkin se oman lapsen tulo maailmaan, tässä vatsataudissa ei ole mitään hyviä puolia tai mitään tarkoitusta.
Awwww :3
Jonnen Eka Oikea Tyttöystävä <3
Eipä ole tainnut Misakityynystä tursuta ripulia vai?
Ei vaan oikeasti, kasvata itsellesi egon kaveriksi vielä munat ja selkäranka.
Onko mies29v löytänyt naisystävän? :D
No en tajua miksi näet tämän tilanteen ongelmallisena. Jos et kykene panemaan enää oksennustaudin jälkeen niin sitten et pane ja jätät naisen mikäli et ihan oikeasti kykene suhteeseen hänen kanssaan moisen jälkeen :D Kun etsit uuden niin muista sanoa että suhteen ehto on sitten se että teilläpä ei paskota tai laatata toistenne nähden tai kuullen edes vahingossa, eli sä et ainakaan kenenkään avokiksi kykene jatkossakaan.
[quote author="kultasieni" time="21.07.2014 klo 21:27"]
No ok kirjoitin tä'nne aiemmin mutta ajattelin että vastaan nyt kunnolla kerta olet tosissasi.
Kurjaa että tyttöystävälläsi on tuollainen tauti, varmasti itselläsikin tulee joskus olemaan. Onhan se kurjaa nähdä toinen tuossa tilassa ja muutenkin kuulla niitä ääniä. Ymmärrän että se ällöttää. En vain ymmärrä sitä että miten sinulla nyt on seksikkyys mielessä kun toinen on sairas? Itse ainakin olisin hyvin sääliväinen kumppania kohtaan ja yrittäisin tehdä kaikkeni helpottaakseni hänen oloaan.
Ehkäpä kun tyttöystäväsi tauti menee ohi ja hän on taas normaali, näet hänet samanlaisena kuin ennen. Jos ette ole kauaa olleet yhessä niin onhan tuo järkytys tavallaan ymmärrettävää. Sama ihminen hän kuitenkin on kuin ennen. :)
[/quote]
Kiitos asiallisesta viestistä ja jonkinlaisesta ymmärryksestäkin. Ja kyllä mua säälittääkin tyttöystävä ja toivon että sen olo helpottuu pian, mutta väkisinkin käy mielessä, että miten epäseksikästä ja epämiellyttävän kuuloista/näköistä tuo on. Ja tosiaan, emme ole seurustelleet kuin vasta 4 kuukautta. Mutta toivotaan että näen hänet pian samanlaisena kuin ennen tautia! Ja niin todennäköisesti näenkin.
Voi että, ensimmäinen tyttöystävä ilmeisesti. Lohdutan sinua, että kyllä, näistä pääsee yli. Ja jos haluat kenenkään kanssa olla pidempään niin näihin on vain totuttava. Tai voit tietenkin elää myös yksin loppuelämän, oma valinta.
No eihän se nyt tällä hetkellä varmaan olekaan seksikäs, mutta elämä jatkuu. Ja tyttöystäväsi paranee ja on ihan yhtä ihana kuun ennenkin. Ei tuo ole millääntavalla normitila. Varmasti ollut sulle järkytys nähdä toinen noin alentavassa tilassa, ja varmasti tosi noloa tyttöystävällesikin. Itse ainaki häpeäisin tosi paljon. Ja ois mustakin inhottava nähdä poikaystävä ko.tilanteessa, mutta elämä ei aina ole nättiä. Älä jää liikaa miettimään tuota asiaa.