Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä oksennustaudissa ja ripuloi, kaikki viehättävyys/seksikkyys katosi

Vierailija
21.07.2014 |

Nytkin se tuolla parhaillaan oksentaa ja ripuloi samaan aikaan, kaikki äänet kuuluu tänne olohuoneeseen. Jouduin eilen jopa todistamaan kys. näkyä, kun tyttöystäväni ei ehtinyt ajoissa vessaan. Se ei ole ennen edes piereskellyt mun seurassa, joten tämä on ns. liian suuri pala kerralla purtavaksi. Tiedän ettei se voi taudilleen mitään, ja säälittääkin kun se on noin kovassa taudissa, mutta muakin alkaa oksettaa. Hankala pitää sitä ainakaan nyt vähään aikaan seksikkäänä, kun olen nähnyt sen ripulit housuissa ja oksennus leuasta valuvana. Mitä luulette, pääsenkö pian yli tästä ja voin taas esim. harrastaa seksiä sen kanssa iloisin mielin, vai palaako mun mieleen aina kuva eritteitä tursuavasta tyttöystävästä?

Kommentit (252)

Vierailija
1/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täysin liity aiheeseen, mutta mitä vastenmielistä ulosteessa on? Niinkun IHAN oikeasti?

Vierailija
2/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen samalla tavalla kuin ap, ei todellakaan tekisi enää mieli panna tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:58"]Ajattelen samalla tavalla kuin ap, ei todellakaan tekisi enää mieli panna tuollaista.

[/quote]

Hah. "Jätin tyttöystäväni koska mahatauti iski". Melkoisia miehiä. :D

Vierailija
4/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:56"]

Ei täysin liity aiheeseen, mutta mitä vastenmielistä ulosteessa on? Niinkun IHAN oikeasti?

[/quote]

Se haisee hirveältä, sen ulkonäkö/koostumus on kamala ja mieti nyt miltä näyttää, kun se tunkeutuu peräsuolesta ulos.

Vierailija
5/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lesbonko oot ottanu likkafrendiks ku tollane neiti oot itekki :<

Vierailija
6/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:14"]

Ja lisäyksenä, olen kyllä auttanut sitä jonkin verran esim. siivoamalla niitä sotkuja eilen. Enkä tietenkään ole mennyt sanomaan tyttöystävälleni mitään siitä, kuinka epäviehättävä se on tällä hetkellä.

[/quote]

Tuo kertoo jo aikapaljon sinusta kun kutsut tyttöystävääsi nimityksellä "se".

Vierailija
7/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:14"]

Ja lisäyksenä, olen kyllä auttanut sitä jonkin verran esim. siivoamalla niitä sotkuja eilen. Enkä tietenkään ole mennyt sanomaan tyttöystävälleni mitään siitä, kuinka epäviehättävä se on tällä hetkellä.

[/quote]

[/quote]

Höpö höpö. Täällä Keski-Suomessa on ihan yleistä puhua ihmisestä se muodossa. Lapsesta, puolisosta jne.

Ohis

Vierailija
8/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla sinun tosirakkautesi. Minä taas voisin vaikka syödä mieheni paskaa, niin paljon häntä jumaloin! Mitkään hänen ruumiintoimintonsa eivät ällötä.

Vierailija
9/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:14"]

[/quote]

[/quote]

Höpö höpö. Täällä Keski-Suomessa on ihan yleistä puhua ihmisestä se muodossa. Lapsesta, puolisosta jne.

Ohis

[/quote]

Niin, Keski-Suomessa asun itsekin (aloittaja olen). On tosiaan ihan normaalia puhekieltä, ei kerro rakkauden tai arvostuksen puutteesta tms.

Vierailija
10/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:17"]Ei taida olla sinun tosirakkautesi. Minä taas voisin vaikka syödä mieheni paskaa, niin paljon häntä jumaloin! Mitkään hänen ruumiintoimintonsa eivät ällötä.

[/quote]

Voisit syödä miehesi paskaa? Onkohan tuokaan ihan normaalia.

Vierailija
11/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä testosteronin puutos näitä nykyajan miehiä oikein vaivaa? Onko vesistöistä tullut liikaa estrogeenin johdannaisia juomaveteen? Ei sen kalun pidä noin vähästä löysäksi muuttua. Taitaa olla huonot ajat sulla seksiin tulossa.  

Vierailija
12/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:17"]Ei taida olla sinun tosirakkautesi. Minä taas voisin vaikka syödä mieheni paskaa, niin paljon häntä jumaloin! Mitkään hänen ruumiintoimintonsa eivät ällötä.

[/quote]

[/quote]

Jumaloit? Kuulostaa epäterveeltä.

Vierailija
13/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:17"]Ei taida olla sinun tosirakkautesi. Minä taas voisin vaikka syödä mieheni paskaa, niin paljon häntä jumaloin! Mitkään hänen ruumiintoimintonsa eivät ällötä.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kakan syöntiin liittyy toisen ihmisen palvonta. Kakka on suurimmaksi osaksi vettä 75%. Vain pieni osa haitallisia bakteereita (e.colia).

Vierailija
14/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä puppua :D uloste on miltein kokonaan täynnä kuonaaineita ja haitallisia vakteereita defiprymoonihappoja jne :D ja mistäs olet tuon kuullut? Opiskele bioanalyytikoksi jotka tutkivat työkseen paskaa ennen kuin alat levittämään väärää tietoa eritteistä. Taidat tosin olla sen verta tyhmä syödäksesi paskaa siitä huolimatta

Vierailija
15/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kakan syöntiin liittyy toisen ihmisen palvonta. Kakka on suurimmaksi osaksi vettä 75%. Vain pieni osa haitallisia bakteereita (e.colia).

[/quote]

No ei se tee kakasta yhtään sen houkuttelevampaa, vaikka siitä suurin osa olisikin vettä. Ja sitä ei ole tarkoitettu syötäväksi.

Vierailija
16/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:47"]

Täyttä puppua :D uloste on miltein kokonaan täynnä kuonaaineita ja haitallisia vakteereita defiprymoonihappoja jne :D ja mistäs olet tuon kuullut? Opiskele bioanalyytikoksi jotka tutkivat työkseen paskaa ennen kuin alat levittämään väärää tietoa eritteistä. Taidat tosin olla sen verta tyhmä syödäksesi paskaa siitä huolimatta

[/quote]

Aika paksua tekstiä ihmiseltä joka kirjoittaa "kuonaaineita" :D

Vierailija
17/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Et näytä tietävän minkää vertaa. Japanilaiset-tiedemiehet ovat valmistaneet kakasta pihvejä. Tuskin tekisivät jos se olisi vaarallista.

Vierailija
18/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Et näytä tietävän minkää vertaa. Japanilaiset-tiedemiehet ovat valmistaneet kakasta pihvejä. Tuskin tekisivät jos se olisi vaarallista.

Vierailija
19/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä ap selviät! 

Vierailija
20/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, että keskustelu on edennyt siihen, että onko paska syömäkelpoista. :D