Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä oksennustaudissa ja ripuloi, kaikki viehättävyys/seksikkyys katosi

Vierailija
21.07.2014 |

Nytkin se tuolla parhaillaan oksentaa ja ripuloi samaan aikaan, kaikki äänet kuuluu tänne olohuoneeseen. Jouduin eilen jopa todistamaan kys. näkyä, kun tyttöystäväni ei ehtinyt ajoissa vessaan. Se ei ole ennen edes piereskellyt mun seurassa, joten tämä on ns. liian suuri pala kerralla purtavaksi. Tiedän ettei se voi taudilleen mitään, ja säälittääkin kun se on noin kovassa taudissa, mutta muakin alkaa oksettaa. Hankala pitää sitä ainakaan nyt vähään aikaan seksikkäänä, kun olen nähnyt sen ripulit housuissa ja oksennus leuasta valuvana. Mitä luulette, pääsenkö pian yli tästä ja voin taas esim. harrastaa seksiä sen kanssa iloisin mielin, vai palaako mun mieleen aina kuva eritteitä tursuavasta tyttöystävästä?

Kommentit (252)

Vierailija
161/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pikkujonnia.

Vierailija
162/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis olla auttamassa ja lohduttamassa sitä, eikä kirjoittelemassa av:lle että miten oksettava se on!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi. Sun on pakko jättää se. Ikävä että osoittautui sittenkin inhimilliseksi. Hanki tyttöystäväksi muovinukke niin ei tartte tuollaista kestää. Se ei vanhene, ei sairastu, sillä on sama ÄO ja tunne-elämä kuin sulla.

Vierailija
164/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma oikeasti, oikeasti täällä näyttää uppoavan yleisöön ihan mikä vaan. Kaikki menee täydestä.

Vierailija
165/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:51"]

Jaa-a. Terapiaa varmaan kannattaa hakea, jos on kuvitellut tähän saakka, että tyttöystäväsi on tähän saakka kakkinut ruusunnuppuja ja pissinyt kirsikankukkia.

[/quote]

No en ole kuvitellut, mutta ei tyttöystävästäni normaalitilassa sentään oksennusta ja ripulia tule (tai kenestäkään muustakaan). Ja mun ei ole aiemmin tarvinnut todistaa tyttöystäväni ulostamista eikä sellainen kuulukaan parisuhteeseen, mutta sellaisenkin tilanteen eteen jouduin eilen.

Vierailija
166/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuutko että se oli vahinko? hän on todella kipeä nyt.

Vierailija
167/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:55"]

Ei juma oikeasti, oikeasti täällä näyttää uppoavan yleisöön ihan mikä vaan. Kaikki menee täydestä.

[/quote]

Ja tällainenko tilanne ei ole mahdollinen...? Monelle miehelle tuntuu oikeasti olevan kummallinen ajatus se, että naisetkin paskovat jne.

Vierailija
168/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kurkkaaminen ja perälle vetelyä pitää odotella pitkä aika...

Vierailija
169/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, vai suakin oksettaa? Varo vaan ;) tarttuu helposti ja pian teitä on kaksi ripulipersettä siellä! Hyi!

Vierailija
170/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikä oli?

Eiköhän teille tule ero kuitenkin kun tyttösi näkee sinut samassa kunnossa. Meinaan, että rota on tosi tarttuvaa...

Vierailija
171/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sairastuin suhteemme alkuvaiheessa epilepsiaan ja sain monia kohtauksia jossa tuli vaahtoa suusta, kouristelin, laskin alleni jne. Silti mieheni pitää minua edelleen maailman kauneimpana ja haluttavimpana, eli onneksi mulla on sentään oikea MIES, eikä mikään pikkupoika. 

Vierailija
172/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:51"]

Jaa-a. Terapiaa varmaan kannattaa hakea, jos on kuvitellut tähän saakka, että tyttöystäväsi on tähän saakka kakkinut ruusunnuppuja ja pissinyt kirsikankukkia.

[/quote]

No en ole kuvitellut, mutta ei tyttöystävästäni normaalitilassa sentään oksennusta ja ripulia tule (tai kenestäkään muustakaan). Ja mun ei ole aiemmin tarvinnut todistaa tyttöystäväni ulostamista eikä sellainen kuulukaan parisuhteeseen, mutta sellaisenkin tilanteen eteen jouduin eilen.

[/quote]

Kuule, näyttää siltä, ettet tiedä parisuhteista oikein yhtään mitään.

Kannattaa ihanoikeasti kasva ensin itse aikuiseksi ja sitten vasta harjoitella niitä parisuhdetaitoja, kun ei vielä onnistu.

Normaali rakastavassa prisuhteessa oleva mies/nainen pohtisi sitä, että miten helpottaa kumppanin oloa noin sairaana. Siivoiaisi sotkut puolesta ja pesisi pyykit. Silittäisi rakastavasti ja kertoisi kumppanille, että taämäon kaunis/komea ja ihana.

Vierailija
173/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD Komppaan kolmosta! Yhtä sexy olet silloin itsekin. Mitä jos hommaisit itsellesi täytettävän barbaran? Sille ei tuu mitään sairauksia ym, aina seksikäs :)

Vierailija
174/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, vittu, mä saan migreenin tämän palstan tyhmyydestä. Hyvää yötä. 11

Vierailija
175/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten, jos saisit itse esim. avanteen?

Vierailija
176/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:51"]JSSAP

[/quote]

Mikä tää juttu on? :(

Vierailija
177/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:59"]

tajuutko että se oli vahinko? hän on todella kipeä nyt.

[/quote]

Kyllä tajuan, kirjoitinkin ettei se taudilleen mitään voi ja säälittää. Ja olen 29-vuotias kun joku kysyi. Mutta en ymmärrä teitä, teistäkö ei sitten ole yhtään epäviehättävää tuollainen? Ja että teidän parisuhteissa on ihan normaalia paskoa jne kumppanin nähden? En mä voi näille ajatuksilleni mitään, en onnistu pitämään sitä nyt kauniina/seksikkäänä tms.

Vierailija
178/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä, olen kyllä auttanut sitä jonkin verran esim. siivoamalla niitä sotkuja eilen. Enkä tietenkään ole mennyt sanomaan tyttöystävälleni mitään siitä, kuinka epäviehättävä se on tällä hetkellä.

Vierailija
179/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:07"]

Entäs sitten, jos saisit itse esim. avanteen?

[/quote]

No tuo on aika epätodennäköistä, enpä ole ajatellut asiaa.

Vierailija
180/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sun tarvikaan pitää sitä seksikkäänä NYT. Ei sun tyttöydtäväsikään sua just sillä hetkellä himoitse kun saman taudin kourissa kohta ripuloit ja yrjöät :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi