Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä oksennustaudissa ja ripuloi, kaikki viehättävyys/seksikkyys katosi

Vierailija
21.07.2014 |

Nytkin se tuolla parhaillaan oksentaa ja ripuloi samaan aikaan, kaikki äänet kuuluu tänne olohuoneeseen. Jouduin eilen jopa todistamaan kys. näkyä, kun tyttöystäväni ei ehtinyt ajoissa vessaan. Se ei ole ennen edes piereskellyt mun seurassa, joten tämä on ns. liian suuri pala kerralla purtavaksi. Tiedän ettei se voi taudilleen mitään, ja säälittääkin kun se on noin kovassa taudissa, mutta muakin alkaa oksettaa. Hankala pitää sitä ainakaan nyt vähään aikaan seksikkäänä, kun olen nähnyt sen ripulit housuissa ja oksennus leuasta valuvana. Mitä luulette, pääsenkö pian yli tästä ja voin taas esim. harrastaa seksiä sen kanssa iloisin mielin, vai palaako mun mieleen aina kuva eritteitä tursuavasta tyttöystävästä?

Kommentit (252)

Vierailija
141/252 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:28"]

Onpas miehellä ongelmat. Sä et onneksi koskaan oksenna ja, jos niin teet osaat sen varmati seksikkäästi hoitaa. Näinhän se meni Ap?

[/quote]

Kyllä oksennan mutta hyvin harvoin, ja silloinkin pyrin tekemään sen silloin kun olen yksin, en todellakaan tyttöystäväni edessä.

[/quote]

Ei oksennusta pysty pidättelemään. Aika fakiiri olet, jos pystyt.

Vierailija
142/252 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:03"]

voi lesbonko oot ottanu likkafrendiks ku tollane neiti oot itekki :<

[/quote]

Äläpä siellä hauku naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/252 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 07:18"]

Onpas miehellä ongelmat. Sä et onneksi koskaan oksenna ja, jos niin teet osaat sen varmati seksikkäästi hoitaa. Näinhän se meni Ap?

[/quote]

Kyllä oksennan mutta hyvin harvoin, ja silloinkin pyrin tekemään sen silloin kun olen yksin, en todellakaan tyttöystäväni edessä.

[/quote]

Samoin. Olisi kauhistus oksentaa kenenkään nähden tai olla ripulit housuissa. Kipeänä haluan mös olla yksin ja laitan patjan toiseen kylppäriin, ettei tarvitse kulkea tarpeilla vuoteen ja vessan välillä. En myöskään halua, että levitän tautia tahallani olemalla yhteisissä tiloissa. En voisi ikimaailmassa velvoittaa miestäni pesemään paska- ja oksennustahrojani yhtään misään. Vatsataudissa kylppäri on paras paikka; wc-pytty lähellä kumpaa tahansa päätä varten ja vettä peseytymiseen ja juotavaksi ja oma rauha levätä ja toipua. Lisäksi kenenkään ei tarvitse katsoa kurjuuttani.

[/quote]

Voi hitto, mitä mä just luin! :D

Näen sut sieluni silmin makaamassa surkeana patjalla kylppärin lattialla. Vaimea uikutus vain kantautuu muuhun huoneistoon, kunnes joku tulee ja sulkee kylpyhuoneen oven.

Vierailija
144/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Real doll ei ripuloi.

Ilmainen vinkki.

Vierailija
145/252 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:32"]

No tavallaan ymmärrän ap:ta. Muakin ällöttäisi ihan hirveästi nähdä poikaystävä vastaavassa tilanteessa, ja seksiä olisi kyllä turha vongata vähään aikaan. Onneksi mies ei käy paskalla kun minä olen paikalla.

[/quote]

Sun poikaystäväsi ei siis saa olla koskaan sairaana ja kaivata vaikka apuasi.

Vierailija
146/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan ymmärrän ap:ta. Muakin ällöttäisi ihan hirveästi nähdä poikaystävä vastaavassa tilanteessa, ja seksiä olisi kyllä turha vongata vähään aikaan. Onneksi mies ei käy paskalla kun minä olen paikalla.

Vierailija
147/252 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 14:51"]

Ihme valitusta siitä, että joku ei halua nähdä naisensa eritteitä.

[/quote]

Eiköhän tässä ole kyse lähinnä siitä, miten ap asian ilmaisee ja kuinka lapsellisesti asiaan suhtautuu (ei muka välttämättä voi enää harrastaa seksiä sen naisen kanssa jne). Ja että ylipäätään kirjoittaa nettiin tästä.

Vierailija
148/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap:n aloitus todistaa,et miehet ajattelee kikkelillään 24/7. Sitten sen harvan kerran kun joutuu yhtä aivosolua käyttämään,menee hämmilleen.

Vierailija
149/252 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:06"]

[/quote]

[/quote]

Ei oksennusta pysty pidättelemään. Aika fakiiri olet, jos pystyt.

[/quote]

Tarkoitin lähinnä sitä, että jos tuntuu siltä että kohta voisi laatta lentää tai on muuten huono olo, niin poistuisin muiden näköpiiristä hyvissä ajoin. Ja tietysti sairaana olen aina yksin enkä päästä ketään luokseni, tyttöystävänihän toimii ihan päinvastoin.

Vierailija
150/252 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:20"]

Tännehän on tullut useita ymmärtäjiä, kiva juttu. Mustakaan ei ole mitenkään tavanomaista tai jotenkin väistämättä edessä, että näkee kumppaninsa tuollaisessa kunnossa. Ja vielä selvennykseksi: ei, en odota että tyttöystäväni olisi 24/7 seksikkäänä mua varten, ja tiedän miten ihmiskeho toimii. Silti, kun korviin kantautuu ripuli-/oksennusäänet, nenään tulee ikävät hajut ja verkkokalvoille palaa kuva tyttöystävästä ripulit housuissa niin väkisinkin käy mielessä, että miten vastenmielistä tuo on ja miten vastenmielisessä kunnossa tyttöystävä on nyt.

[/quote]

No huh, huh! Oletko sä tosissasi? Jätä se nainen, hän meinaan ANSAITSEE SINUA PAREMMAN! Kumma, jos ei nainen saa kotonaan rauhassa sairastaa, niin missä sitten? Ei uskoisi, että olet melkein 30-vuotias.

[/quote]

Kyllä olen tosissani. En viitsisi jättää kun ei meillä ole muita ongelmia ollut. Jos tyttöystävä kokee ansaitsevansa jonkun mua paremman niin saa itse sitten lähteä, mutta mä en tee sitä päätöstä sen puolesta. Ja kyseessähän on siis mun koti, tyttöystävä tuli tänne käymään muutamaksi päiväksi ja alkoikin sitten melkein heti oksentaa ja ripuloida.

Vierailija
151/252 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:20"]

Tännehän on tullut useita ymmärtäjiä, kiva juttu. Mustakaan ei ole mitenkään tavanomaista tai jotenkin väistämättä edessä, että näkee kumppaninsa tuollaisessa kunnossa. Ja vielä selvennykseksi: ei, en odota että tyttöystäväni olisi 24/7 seksikkäänä mua varten, ja tiedän miten ihmiskeho toimii. Silti, kun korviin kantautuu ripuli-/oksennusäänet, nenään tulee ikävät hajut ja verkkokalvoille palaa kuva tyttöystävästä ripulit housuissa niin väkisinkin käy mielessä, että miten vastenmielistä tuo on ja miten vastenmielisessä kunnossa tyttöystävä on nyt.

[/quote]

No huh, huh! Oletko sä tosissasi? Jätä se nainen, hän meinaan ANSAITSEE SINUA PAREMMAN! Kumma, jos ei nainen saa kotonaan rauhassa sairastaa, niin missä sitten? Ei uskoisi, että olet melkein 30-vuotias.

[/quote]

Kyllä olen tosissani. En viitsisi jättää kun ei meillä ole muita ongelmia ollut. Jos tyttöystävä kokee ansaitsevansa jonkun mua paremman niin saa itse sitten lähteä, mutta mä en tee sitä päätöstä sen puolesta. Ja kyseessähän on siis mun koti, tyttöystävä tuli tänne käymään muutamaksi päiväksi ja alkoikin sitten melkein heti oksentaa ja ripuloida.

[/quote]

Varmaan se jättäisikin sut (kasvamaan), jos tietäisi, mitä kirjoittelet siitä tänne nettiin.

Vierailija
152/252 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:49"]

Nytkin se tuolla parhaillaan oksentaa ja ripuloi samaan aikaan, kaikki äänet kuuluu tänne olohuoneeseen. Jouduin eilen jopa todistamaan kys. näkyä, kun tyttöystäväni ei ehtinyt ajoissa vessaan. Se ei ole ennen edes piereskellyt mun seurassa, joten tämä on ns. liian suuri pala kerralla purtavaksi. Tiedän ettei se voi taudilleen mitään, ja säälittääkin kun se on noin kovassa taudissa, mutta muakin alkaa oksettaa. Hankala pitää sitä ainakaan nyt vähään aikaan seksikkäänä, kun olen nähnyt sen ripulit housuissa ja oksennus leuasta valuvana. Mitä luulette, pääsenkö pian yli tästä ja voin taas esim. harrastaa seksiä sen kanssa iloisin mielin, vai palaako mun mieleen aina kuva eritteitä tursuavasta tyttöystävästä?

[/quote]

Huono rölö. Sä et pillua tartte.

Vierailija
153/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
154/252 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:27"]

Ap on oksettava

[/quote]

niin, oksettavampi kuin tyttöystävänsä ahahah

Vierailija
155/252 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:26"]

Nrot 27 ja 28, olette oikeassa, ei mun tarvitsekaan pitää sitä nyt oksennustaudissa seksikkäänä. Mutta onnistunko näkemään sitä seksikkäänä, naisellisena, viehättävänä jne tämän taudin jälkeenkään? Vai tuleeko mulle aina jatkossa mm. seksiä harrastaessa mieleen, että tuosta perseestä tuli ripulia litrakaupalla, tuosta suusta oksennusta vessa täyteen (kuulostaa karkealta ja ilkeältäkin näin ilmaistuna, mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan).

[/quote]

Lähtisin hyvin äkkiä päätohtorin puheille jos tuollaisia ajatuksia tulisi päähän. 

Vierailija
156/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on monelle tosi paha paikka kun joutuu huomaamaan, että se se seurustelukumppani onkin ihminen.

Vierailija
157/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kuule, kyllä se tauti sinuunkin tarttuu. Yhtä viehättävä olet silloin. 

Vierailija
158/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
159/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aika törppö.

Vierailija
160/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Terapiaa varmaan kannattaa hakea, jos on kuvitellut tähän saakka, että tyttöystäväsi on tähän saakka kakkinut ruusunnuppuja ja pissinyt kirsikankukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi