Tyttöystävä oksennustaudissa ja ripuloi, kaikki viehättävyys/seksikkyys katosi
Nytkin se tuolla parhaillaan oksentaa ja ripuloi samaan aikaan, kaikki äänet kuuluu tänne olohuoneeseen. Jouduin eilen jopa todistamaan kys. näkyä, kun tyttöystäväni ei ehtinyt ajoissa vessaan. Se ei ole ennen edes piereskellyt mun seurassa, joten tämä on ns. liian suuri pala kerralla purtavaksi. Tiedän ettei se voi taudilleen mitään, ja säälittääkin kun se on noin kovassa taudissa, mutta muakin alkaa oksettaa. Hankala pitää sitä ainakaan nyt vähään aikaan seksikkäänä, kun olen nähnyt sen ripulit housuissa ja oksennus leuasta valuvana. Mitä luulette, pääsenkö pian yli tästä ja voin taas esim. harrastaa seksiä sen kanssa iloisin mielin, vai palaako mun mieleen aina kuva eritteitä tursuavasta tyttöystävästä?
Kommentit (252)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:59"]
Miettikääpä sitä, ettei läheskään jokainen mies tai nainen joudu koskaan näkemään kumppaniaan tuollaisessa tilassa. Onhan se järkyttävä näky ja etenkin tuoreessa suhteessa.
[/quote]
Kyllä aika moni näkee puolisonsa oksentavan tai ripuloivan vuosien saatossa. Sairauksia tulee. Ei kukaan ole korkeassa kuumeessakaan seksikäs, ei 99% ihmisille se seksikkyys tule mieleen jos oma rakas on sairas.
En käsitä miten se voi olla _järkyttävää_. Aika vähällä on elämästä päässyt jos ripuli järkyttämään pääsee.
[/quote]
Isäni ei koskaan ollut tuollaisessa tilassa, ei myöskään mieheni 20v yhteiselon aikana. Ei se nyt ihan tavallista ole.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:59"]
Miettikääpä sitä, ettei läheskään jokainen mies tai nainen joudu koskaan näkemään kumppaniaan tuollaisessa tilassa. Onhan se järkyttävä näky ja etenkin tuoreessa suhteessa.
[/quote]
Kyllä aika moni näkee puolisonsa oksentavan tai ripuloivan vuosien saatossa. Sairauksia tulee. Ei kukaan ole korkeassa kuumeessakaan seksikäs, ei 99% ihmisille se seksikkyys tule mieleen jos oma rakas on sairas.
En käsitä miten se voi olla _järkyttävää_. Aika vähällä on elämästä päässyt jos ripuli järkyttämään pääsee.
[/quote]
Isäni ei koskaan ollut tuollaisessa tilassa, ei myöskään mieheni 20v yhteiselon aikana. Ei se nyt ihan tavallista ole.
[/quote]
Olet kysynyt isältäsi asiasta?
2 miestä on aika pieni otanta..
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:08"]
Minäkin vatsataudissa ja miehelle näköjään kans tulossa. Oon valittanut koko päivän mahakipua ja kun vihdoin se tauti iski kunnolla päälle ja istuin tosiaan pöntöllä pää sankossa, niin ei tullu oma mies tänne kirjoittelee kui ällöä :D vessasta kun tulin pois sanoin että nyt alkoi tulla molemmista päistä. Tämänkin jälkeen mies on halaillut ja pussaillut vaikka sieltä suusta tuli sitä oksennusta, voi apua :D ja oma mies 24 ja mun kans eka oikea parisuhde. Pitäiskö sun nyt kasvaa henkisesti vähäsen? Me ollaan kolme vuotta oltu yhdessä ja neljäs tai viides vatsatauti menossa meillä, vielä on ollut yhtä paljon seksiä ku ennenkin ;)
[/quote]
Onko vastustuskyvyssä jotain ongelmaa, kun noin usein tauteja? Tai hygieniassa?
Mitenhän näin pinnalliset ihmiset selviäisivät onnettomuudesta. Ei pyörätuolikaan seksiä tihku, tai avanne jne.
Minäkin vatsataudissa ja miehelle näköjään kans tulossa. Oon valittanut koko päivän mahakipua ja kun vihdoin se tauti iski kunnolla päälle ja istuin tosiaan pöntöllä pää sankossa, niin ei tullu oma mies tänne kirjoittelee kui ällöä :D vessasta kun tulin pois sanoin että nyt alkoi tulla molemmista päistä. Tämänkin jälkeen mies on halaillut ja pussaillut vaikka sieltä suusta tuli sitä oksennusta, voi apua :D ja oma mies 24 ja mun kans eka oikea parisuhde. Pitäiskö sun nyt kasvaa henkisesti vähäsen? Me ollaan kolme vuotta oltu yhdessä ja neljäs tai viides vatsatauti menossa meillä, vielä on ollut yhtä paljon seksiä ku ennenkin ;)
[/quote]
Mä pysyn kaukana, jos miehellä tollanen tarttuva tauti.
Mun mies inhoaa kaikkia paskoja ja yrjöjä. Ei takuulla siivoaisi sellaisia eritteitä mistään. On ihmisiä ,joille tuollaisten näkeminen on ylivoimaista ja hyvähän se on myöntää sitten.
[/quote]
Hyi, kai pyyhit näppäimistön desinfektioaineella?
Tännehän on tullut useita ymmärtäjiä, kiva juttu. Mustakaan ei ole mitenkään tavanomaista tai jotenkin väistämättä edessä, että näkee kumppaninsa tuollaisessa kunnossa. Ja vielä selvennykseksi: ei, en odota että tyttöystäväni olisi 24/7 seksikkäänä mua varten, ja tiedän miten ihmiskeho toimii. Silti, kun korviin kantautuu ripuli-/oksennusäänet, nenään tulee ikävät hajut ja verkkokalvoille palaa kuva tyttöystävästä ripulit housuissa niin väkisinkin käy mielessä, että miten vastenmielistä tuo on ja miten vastenmielisessä kunnossa tyttöystävä on nyt.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:19"]Mun mies inhoaa kaikkia paskoja ja yrjöjä. Ei takuulla siivoaisi sellaisia eritteitä mistään. On ihmisiä ,joille tuollaisten näkeminen on ylivoimaista ja hyvähän se on myöntää sitten.
[/quote]
On juu, ihmisiä jotka on melko vierautunut luonnollisuudesta. Kestääkö tuollainen vaihtaa vaippaakaan?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:20"]Tännehän on tullut useita ymmärtäjiä, kiva juttu. Mustakaan ei ole mitenkään tavanomaista tai jotenkin väistämättä edessä, että näkee kumppaninsa tuollaisessa kunnossa. Ja vielä selvennykseksi: ei, en odota että tyttöystäväni olisi 24/7 seksikkäänä mua varten, ja tiedän miten ihmiskeho toimii. Silti, kun korviin kantautuu ripuli-/oksennusäänet, nenään tulee ikävät hajut ja verkkokalvoille palaa kuva tyttöystävästä ripulit housuissa niin väkisinkin käy mielessä, että miten vastenmielistä tuo on ja miten vastenmielisessä kunnossa tyttöystävä on nyt.
[/quote]
Kunhan se tarttuu niin et jaksa enää ulista.
Onko teillä omat asunnot? Olisin paennut aikaa sitten kotiini ja puhdistautunut perusteellisesti ja napannut maitohappobakteerit nieluun.
Onpas miehellä ongelmat. Sä et onneksi koskaan oksenna ja, jos niin teet osaat sen varmati seksikkäästi hoitaa. Näinhän se meni Ap?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:20"]
Tännehän on tullut useita ymmärtäjiä, kiva juttu. Mustakaan ei ole mitenkään tavanomaista tai jotenkin väistämättä edessä, että näkee kumppaninsa tuollaisessa kunnossa. Ja vielä selvennykseksi: ei, en odota että tyttöystäväni olisi 24/7 seksikkäänä mua varten, ja tiedän miten ihmiskeho toimii. Silti, kun korviin kantautuu ripuli-/oksennusäänet, nenään tulee ikävät hajut ja verkkokalvoille palaa kuva tyttöystävästä ripulit housuissa niin väkisinkin käy mielessä, että miten vastenmielistä tuo on ja miten vastenmielisessä kunnossa tyttöystävä on nyt.
[/quote]
Mä ymmärrän sua oikein hyvin. Tuollaiseesa taudissa inhottaa hajut, näky, äänet, olemus. Ei sille taudille mitään voi, mutta voiko omalle reaktiollekaan.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:26"]
Onko teillä omat asunnot? Olisin paennut aikaa sitten kotiini ja puhdistautunut perusteellisesti ja napannut maitohappobakteerit nieluun.
[/quote]
Tämä on mun kotini, tyttöystäväni tuli tänne muutamaksi päiväksi käymään... En mä voi sitä täältä poiskaan käskeä, ei se selviäisi tuossa kunnossa edes kotiinsa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:28"]
Onpas miehellä ongelmat. Sä et onneksi koskaan oksenna ja, jos niin teet osaat sen varmati seksikkäästi hoitaa. Näinhän se meni Ap?
[/quote]
Kyllä oksennan mutta hyvin harvoin, ja silloinkin pyrin tekemään sen silloin kun olen yksin, en todellakaan tyttöystäväni edessä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:20"]
[/quote]
Mä ymmärrän sua oikein hyvin. Tuollaiseesa taudissa inhottaa hajut, näky, äänet, olemus. Ei sille taudille mitään voi, mutta voiko omalle reaktiollekaan.
[/quote]
Niin, juuri näin. Ehdin jo miettiä, että olenko todella ainut, joka reagoi näin.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:28"]
[/quote]
Kyllä oksennan mutta hyvin harvoin, ja silloinkin pyrin tekemään sen silloin kun olen yksin, en todellakaan tyttöystäväni edessä.
[/quote]
No se tyttiskö ihan tahallaan paskoi sun eteen housuihinsa?? Elämä miten välkky olet. Noin voi käydä sinullekin
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:03"]
Muistinpa just, että mun mieheltä ei mennyt halut kun sain samanlaisen taudin, jouduinpa vielä sairaalaan viikoksi, jonka jälkeen mies nuoli mun pyllyä ihan normaalisti, EIKÄ edes saanut tautia minulta !
[/quote]
Nuoli pyllyäsi? Hyi.
[/quote]
Niin siis, me harrastamme suuseksiä puolin ja toisin. Mitä oksettavaa siinä on?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:26"]Nrot 27 ja 28, olette oikeassa, ei mun tarvitsekaan pitää sitä nyt oksennustaudissa seksikkäänä. Mutta onnistunko näkemään sitä seksikkäänä, naisellisena, viehättävänä jne tämän taudin jälkeenkään? Vai tuleeko mulle aina jatkossa mm. seksiä harrastaessa mieleen, että tuosta perseestä tuli ripulia litrakaupalla, tuosta suusta oksennusta vessa täyteen (kuulostaa karkealta ja ilkeältäkin näin ilmaistuna, mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan).
[/quote]
Ei kai sun tyttöystäväkään mieti että " tolla kielellä se nuoli toista naista"
Ja mikä pahinta tää vehje sen jalkojen välissä on se millä se pissaa!"
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:03"]
Muistinpa just, että mun mieheltä ei mennyt halut kun sain samanlaisen taudin, jouduinpa vielä sairaalaan viikoksi, jonka jälkeen mies nuoli mun pyllyä ihan normaalisti, EIKÄ edes saanut tautia minulta !
[/quote]
Nuoli pyllyäsi? Hyi.