Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä oksennustaudissa ja ripuloi, kaikki viehättävyys/seksikkyys katosi

Vierailija
21.07.2014 |

Nytkin se tuolla parhaillaan oksentaa ja ripuloi samaan aikaan, kaikki äänet kuuluu tänne olohuoneeseen. Jouduin eilen jopa todistamaan kys. näkyä, kun tyttöystäväni ei ehtinyt ajoissa vessaan. Se ei ole ennen edes piereskellyt mun seurassa, joten tämä on ns. liian suuri pala kerralla purtavaksi. Tiedän ettei se voi taudilleen mitään, ja säälittääkin kun se on noin kovassa taudissa, mutta muakin alkaa oksettaa. Hankala pitää sitä ainakaan nyt vähään aikaan seksikkäänä, kun olen nähnyt sen ripulit housuissa ja oksennus leuasta valuvana. Mitä luulette, pääsenkö pian yli tästä ja voin taas esim. harrastaa seksiä sen kanssa iloisin mielin, vai palaako mun mieleen aina kuva eritteitä tursuavasta tyttöystävästä?

Kommentit (252)

Vierailija
241/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama provo joka kirjoitti sen petin tyttöystävää festareilla ja lukuisat muut tyttöystävä-ketjut.

Vierailija
242/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D En kestä miten lapsellinen ap on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/252 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:20"]

Tännehän on tullut useita ymmärtäjiä, kiva juttu. Mustakaan ei ole mitenkään tavanomaista tai jotenkin väistämättä edessä, että näkee kumppaninsa tuollaisessa kunnossa. Ja vielä selvennykseksi: ei, en odota että tyttöystäväni olisi 24/7 seksikkäänä mua varten, ja tiedän miten ihmiskeho toimii. Silti, kun korviin kantautuu ripuli-/oksennusäänet, nenään tulee ikävät hajut ja verkkokalvoille palaa kuva tyttöystävästä ripulit housuissa niin väkisinkin käy mielessä, että miten vastenmielistä tuo on ja miten vastenmielisessä kunnossa tyttöystävä on nyt.

[/quote]

No totta kai se on inhottavaa, se nyt lienee selvää. Mutta ei sitä jäädä pohtimaan. Kun tauti menee ohi niin puoliso/seurustelukumppani/mikä lie on taasen hehkeä ja seksikäs oma itsensä. Taudin aikana autetaan toista jos tarve vaatii eikä yökitä nurkassa kun toinen ei olekaan seksikäs. Pitäisin kyllä tavattoman outona jos puolisoa pitäisi seksikkäänä kun toinen  oksentelee vatsa krampaten.

Minä olen ollut norossa kuten myös mies ja vaikka kuinka se oksennuksen haju ja äänet ovat inhottaneet, olen mm. siivonnut mieheni oksennukset lattialta kun tähtäsi melkein 40 asteen kuumeessa ohi ämpärin. Niin on myös mies siivonnut minun oksennuksiani (tosin hän ei ole yhtään niin herkkä sille hajulle joten kun lapset ovat oksennustaudissa, käytännössä hän hoitaa tuollaiset hommat).

Mutta niin, taudit menevät ohi eikä niitä sen jälkeen muistella sen kummallisemmin. Elämä (myös seksielämä) jatkuu sellaisena kuin se on ennen tautia ollut.

Vierailija
244/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan ap siellä vuorostaan oksentaa ja ripuloi :)

Vierailija
245/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kukaan halua nähdä tuossa kunnossa naista, jota panee. Kyllä siinä lähtee kaikki halut ja hyvin nopeasti, kerron tämän kokemuksesta. Ihan sama mitä te mammat selitätte.

Vierailija
246/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:59"]

tajuutko että se oli vahinko? hän on todella kipeä nyt.

[/quote]

Kyllä tajuan, kirjoitinkin ettei se taudilleen mitään voi ja säälittää. Ja olen 29-vuotias kun joku kysyi. Mutta en ymmärrä teitä, teistäkö ei sitten ole yhtään epäviehättävää tuollainen? Ja että teidän parisuhteissa on ihan normaalia paskoa jne kumppanin nähden? En mä voi näille ajatuksilleni mitään, en onnistu pitämään sitä nyt kauniina/seksikkäänä tms.

[/quote]

En jaksa lukea ketjua, mutta pitäiskö aina olla niin valtavan viehättävä? Miksi sen pitäis nyt sairaana ollessaan olla kaunis tai seksikäs? Normaali ihminen varmaan pääsee/pääsisi tuon kokemuksen yli ja sitten taas voidaan olla kauniita ja seksikkäitä?

Vierailija
247/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:51"]Olipa aloitus totta tai ei, niin voiko kukaan oikeasti ihastella tai edes mielellään olla samassa huoneessa ripuloivan ja oksentelevan kanssa? Mä en voi, enkä haluais ketään olevan munkaan lähellä.

[/quote]

No ei tarvitse ihastella mutta jos yhdessä asuukin niin eipä sitä toiselta piiloon pääse.

Noron kun on sauradtanut niin tietää ettei jaksa edes ajatella mitään kun se on päällä

[/quote]

Mun ainakin on mentävä vaikkapa hotelliin tai vanhempien luo siksi aikaa.

[/quote]

No siitä vaan. Itselläni tauti kun alkoi, veti voimat heti nolliin eli en olisi jaksanut raahautua talosta edes ulos.

Aika surullista jos omassa kotonaan ei voi edes sairastaa. 

[/quote]

Kyse nimenomaan oli siitä, että lähden itse kotoa, kun se toinen sairastaa. Ei kai kukaan hullu lähde tautia jakamaan vanhemmilleen.

[/quote]

No onpa uroteko jättää toinen sairastamaan yksin. 

Vierailija
248/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:51"]Olipa aloitus totta tai ei, niin voiko kukaan oikeasti ihastella tai edes mielellään olla samassa huoneessa ripuloivan ja oksentelevan kanssa? Mä en voi, enkä haluais ketään olevan munkaan lähellä.

[/quote]

No ei tarvitse ihastella mutta jos yhdessä asuukin niin eipä sitä toiselta piiloon pääse.

Noron kun on sauradtanut niin tietää ettei jaksa edes ajatella mitään kun se on päällä

[/quote]

Jotkut hoitavat lapsensakin kipeinä ja lääkärit päivystysvuoron. Näin on käytännössä.

[/quote]

Kukaan lääkäri ei saa missään noroviruksessa hoitaa päivystysvuoroa, ei edes käytännössä.

Lapset on joo pakko hoitaa, mutta en kyllä mene sanomaan että olisin sitäkään voinut hoitaa kun se noro iski. Onneksi oli toinen vanhempi, muuten olisi ollu pakko soittaa joku apuun.

Nukahtelin jatkuvasti, en jaksanut kuin maata ja kaikki vedestä lähtien tuli heti ylös.

Vierailija
249/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:09"]

[/quote]

[/quote]

Mun ainakin on mentävä vaikkapa hotelliin tai vanhempien luo siksi aikaa.

[/quote]

No siitä vaan. Itselläni tauti kun alkoi, veti voimat heti nolliin eli en olisi jaksanut raahautua talosta edes ulos.

Aika surullista jos omassa kotonaan ei voi edes sairastaa. 

[/quote]

Kyse nimenomaan oli siitä, että lähden itse kotoa, kun se toinen sairastaa. Ei kai kukaan hullu lähde tautia jakamaan vanhemmilleen.

[/quote]

Vedätkö rajan vaan oksennustauteihin, vai pakenetko hotelliin heti kun räkätauti iskee johonkin taloudessasi asuvaan?

Entä jos pakenet vanhemmillesi ja oletkin jo saanut vatsabakteerin joka alkaa oireilla vasta heillä, tartutat koko porukan. 

Oisko vaan helpoin kohdata tilanne sellaisenaan, huolehtia omasta hygieniasta ja tarkkailla ettei toinen mene huonompaan suuntaan. 

Jonkinasteinen heitteillejättöhän tuokin on.

Vierailija
250/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:55"]No ei todellakaan kukaan halua nähdä tuossa kunnossa naista, jota panee. Kyllä siinä lähtee kaikki halut ja hyvin nopeasti, kerron tämän kokemuksesta. Ihan sama mitä te mammat selitätte.

[/quote]

...varaudu sitten siihen että kukaan ei halua enää ikinä panna suakaan, jos joskus sairastut.

Vierailija
251/252 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla aika herkkä.

Vierailija
252/252 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa kun nainen paskantaa ja oksentaa. Tojii!