Tyttöystävä oksennustaudissa ja ripuloi, kaikki viehättävyys/seksikkyys katosi
Nytkin se tuolla parhaillaan oksentaa ja ripuloi samaan aikaan, kaikki äänet kuuluu tänne olohuoneeseen. Jouduin eilen jopa todistamaan kys. näkyä, kun tyttöystäväni ei ehtinyt ajoissa vessaan. Se ei ole ennen edes piereskellyt mun seurassa, joten tämä on ns. liian suuri pala kerralla purtavaksi. Tiedän ettei se voi taudilleen mitään, ja säälittääkin kun se on noin kovassa taudissa, mutta muakin alkaa oksettaa. Hankala pitää sitä ainakaan nyt vähään aikaan seksikkäänä, kun olen nähnyt sen ripulit housuissa ja oksennus leuasta valuvana. Mitä luulette, pääsenkö pian yli tästä ja voin taas esim. harrastaa seksiä sen kanssa iloisin mielin, vai palaako mun mieleen aina kuva eritteitä tursuavasta tyttöystävästä?
Kommentit (252)
Miten kenellekään tulee seksi ja seksikkyys mieleen kun toisella on vatsatauti?
Voi itsekyyden huippu. Sun tyttöystävä kärsii ja siellä vaan mietit, miltä SINUSTA tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:42"]
Voi että, ensimmäinen tyttöystävä ilmeisesti. Lohdutan sinua, että kyllä, näistä pääsee yli. Ja jos haluat kenenkään kanssa olla pidempään niin näihin on vain totuttava. Tai voit tietenkin elää myös yksin loppuelämän, oma valinta.
[/quote]
Ei ole ensimmäinen, vaan kolmas. Kertoisitko mulle, että miten näihin voi tottua? Oikeasti haluaisin tietää.
Jokainen huolehtivainen, aikuinen, kypsä, järkevä, inhimillinen mies olis jo hakemassa mehujäitä pakkasen täyteen ja tarjoamassa haaleaa mehua hieman suolalla maustettuna jotta imeytyy paremmin..
Hienoa ihmetellä toisen ruokamyrkytystä täällä kun voi olla tappavatauti.
epäilenkin että tää on joku akka joka täällä provoaa ja haluaa hämmentää soosia kun kotikeittiössä onnistuu korkeintaan mikropitsa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:42"]
Voi että, ensimmäinen tyttöystävä ilmeisesti. Lohdutan sinua, että kyllä, näistä pääsee yli. Ja jos haluat kenenkään kanssa olla pidempään niin näihin on vain totuttava. Tai voit tietenkin elää myös yksin loppuelämän, oma valinta.
[/quote]
Ei ole ensimmäinen, vaan kolmas. Kertoisitko mulle, että miten näihin voi tottua? Oikeasti haluaisin tietää.
[/quote]
Sisäistämällä ajatuksen etä ihmisen elimistö toimii näin. Jos suolistoon iskee bakteeri, kroppa yrittää tyhjentää koko systeemin että bakteerikin tulisi ulos. Sille ei mitään mahda. Sinullekin voisi käydä näin, pitäisitkö ajatuksesta että naisesi ällöttelisi sinua nettiä myöten ja olisi näin pinnallinen?
meillä ei onneksi ole ongelmaa eritteiden suhteen. mies juoksee aina aamukahvin jälkeen paskalle, teki näin jo suhteen alussa puuro & .kahvi pistää mahan toimimaan.. ja minä olen taas krooninen piereskelijä.
en ole ikinä tajunnut naisia, jotka yrittävät salailla miehiltä sen että käyvät kakalla. mennään muka suihkuun jne. älytöntä!
Miksi moititte aloittajaa. Ei tietenkään ole mikään viehättävä näky paskat housussa ja haisevat yrjät poskilla. Av-mamma luulee olevansa hehkeä tilassa kuin tilassa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:54"]
Miksi moititte aloittajaa. Ei tietenkään ole mikään viehättävä näky paskat housussa ja haisevat yrjät poskilla. Av-mamma luulee olevansa hehkeä tilassa kuin tilassa.
[/quote]
Kukaan ei ole sanonut näin. Älä puhu omiasi.
Miettikääpä sitä, ettei läheskään jokainen mies tai nainen joudu koskaan näkemään kumppaniaan tuollaisessa tilassa. Onhan se järkyttävä näky ja etenkin tuoreessa suhteessa.
Ymmärrän sinua ap, minultakin meni hetkeksi halut kun naiseni paskoi housuun mahataudissa.
No noinhan ne miehet kai usein ajattelee. Mietitäänpä, kuinka suuren ponnistuksen he joutuvat tekemään kun ripuloivasta ja oksentelevasta naisestaan huolehtivat. Rehellisyydestä pointsit aloittajalle.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:59"]
Miettikääpä sitä, ettei läheskään jokainen mies tai nainen joudu koskaan näkemään kumppaniaan tuollaisessa tilassa. Onhan se järkyttävä näky ja etenkin tuoreessa suhteessa.
[/quote]
Niinpä, moni täällä tuntuu pitävän tuollaista ihan arkipäiväisenä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:59"]
[/quote]
Kyllä aika moni näkee puolisonsa oksentavan tai ripuloivan vuosien saatossa. Sairauksia tulee. Ei kukaan ole korkeassa kuumeessakaan seksikäs, ei 99% ihmisille se seksikkyys tule mieleen jos oma rakas on sairas.
En käsitä miten se voi olla _järkyttävää_. Aika vähällä on elämästä päässyt jos ripuli järkyttämään pääsee.
Muistinpa just, että mun mieheltä ei mennyt halut kun sain samanlaisen taudin, jouduinpa vielä sairaalaan viikoksi, jonka jälkeen mies nuoli mun pyllyä ihan normaalisti, EIKÄ edes saanut tautia minulta !
Minäkin vatsataudissa ja miehelle näköjään kans tulossa. Oon valittanut koko päivän mahakipua ja kun vihdoin se tauti iski kunnolla päälle ja istuin tosiaan pöntöllä pää sankossa, niin ei tullu oma mies tänne kirjoittelee kui ällöä :D vessasta kun tulin pois sanoin että nyt alkoi tulla molemmista päistä. Tämänkin jälkeen mies on halaillut ja pussaillut vaikka sieltä suusta tuli sitä oksennusta, voi apua :D ja oma mies 24 ja mun kans eka oikea parisuhde. Pitäiskö sun nyt kasvaa henkisesti vähäsen? Me ollaan kolme vuotta oltu yhdessä ja neljäs tai viides vatsatauti menossa meillä, vielä on ollut yhtä paljon seksiä ku ennenkin ;)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:03"]
Muistinpa just, että mun mieheltä ei mennyt halut kun sain samanlaisen taudin, jouduinpa vielä sairaalaan viikoksi, jonka jälkeen mies nuoli mun pyllyä ihan normaalisti, EIKÄ edes saanut tautia minulta !
[/quote]
Henkisesti sairas mies.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:28"]
Pitäskö sen olla siis jotenkin seksikäs yrjötessä ja ripuloidessakin?? Sulla on vähän kovat vaatimukset.
[/quote]
Ei tietenkään pitäisi kun se tuskin on edes mahdollista, en vain olisi halunnut nähdä sitä tuossa kunnossa.