Paras ruoka IKINÄ?
opiskelija aikoina mun lemppari oli pikku makaroonit ja jauhelihaa jossa paljon pippuria. Ne vain sekaisin ja nam!! Nykyään lehtipihvi jossa valkosipulivoita päällä
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:30"]Riippuu tilanteesta. Välillä lihapullat kunnon ruskealla soosilla ja muusilla, joskus makkaraperunat ja joskus calamari tai hummeri. Ja asun ulkomailla :)
[/quote]
Eivät naiset syö makkaraa tai lihapullia. Pitää olla muutama salaatinlehti tai soijarouhetta tai tofua ja joku muodikas dippikastike.
Lihapullat ja perunamuusi tai kanahamppari ja kalapuikot.
Riippuu tilanteesta. Välillä lihapullat kunnon ruskealla soosilla ja muusilla, joskus makkaraperunat ja joskus calamari tai hummeri. Ja asun ulkomailla :)
Puruveden muikut voissa paistettuna, ruisjauholla leivitettynä ja just sopivalla suolalla, ei muuta maustetta.
Naudan sisäfilepihvi, maustevoilla ja ranskalaisilla. Mmmm!
Karitsan paahtopaisti ja valkosipuliperunat (muutkin perunat käy) ja punaviiniä juomaksi. Tuli yhdesti melkein liikutuskyyneleet kun mieheni valmistama karitsa-annos oli niin hyvää....
Sushi on hyvä kakkonen
äidin tekemät lihapullat ja perunamuusi on myös ihanaa, ja thairuoka.
Lammas hyvin valmistettuna tai miehen savustama kala. Maalaissimpukat, itse tehtyjen ranskisten ja aiolin kera myös nam. Ttai hyvä vuohenjuustosalaatti
Kalakeitto kermalla on paras.
sitten grillattu kanapihvi ja tsatsiki ja uusia perunoita. Fetajuustosalaatti. Namnamnam!
En mä osaa päättää. Isin tekemä läskisoosi ja perunamuusi, hirvikäristys muusilla ja jäisillä puolukoilla tai mun tekemä kermamaksakastike sipulipekonihöysteen ja muusin kans.
Pizza. Voisin syödä usein ( ja paljon, valitettavasti).
Grillattu/uppopaistettu kana, rapeaksi paistetut muikut, savustettu lohi ja mummon karjalanpaisti. Aah kuola valuu ajatuksesta<3
Grillattu/uppopaistettu kana, rapeaksi paistetut muikut, savustettu lohi ja mummon karjalanpaisti. Aah kuola valuu ajatuksesta<3
Rilli pihvi, paistetut perunat, getsuppi ja iso punanen maito.
Näin kesällä sanoisin että uudet perunat voilla ja sipulilla sekä kylmäsavulohi. Tuota tekisi talvellakin mieli, mutta "vanhat" perunat ei käy tässä.
Ei ole blinien voittanutta. Ihanan pinnalta rapeat, sisältä pehmeät, miedon happamat lättyset voissa kuullotetun sipulin, smetanan ja mädin kanssa. Se maku on niin ihana että tekisi melkein mieli itkeä.
Loimulohi, miehen tekemä pasta carbonara, kaalikääryleet kermakastikkeessa ja puolukkasurvoksella, itse tehty pulled pork burger. Voi,hyviä ruokia on niiiiin paljon.
Graavilohi, uudet perunat ja muikunmätiä smetanalla.