Aviomies jäi kiinni pettämisestä, mutta se, mitä hän vastasi, sai minut suunnattomaan, sisäiseen raivon valtaan
Puolison vastaus kysymykseeni, miksi olit uskoton: "No, kato, sellasta sattuu." En tiedä, mitä ajatella!
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se teistä ihan ok jos mies käy töissä, osallistuu kotona laittamalla ruokaa, siivoamalla, hoitamalla lapsia, käymällä kaupassa siten ettei esim yli 10 vuoteen ole ollut ollenkaan vapaata ja jos ottaa vapaan vaikka parin tunnin ulkoilun niin kotiin palatessa kumppanin silmistä paistaa viha kun joutui olla lasten kanssa. Mihinkään ei koskaan pääse yksin vaan aina saa vetää sitä taakkaa perässään. Kun pyytää läheisyyttä et saa, kun pyytää seksiä et saa, kun pyytää aikaa jolloin hengittää saat vain vihaa... Koko paska tuntuu niin vastenmieliseltä että joka päivä jo ihan välttelee... Lisäksi oon laittanut ihan koko loppu elämän taloudellisesti likoon sen takia että meillä olis hyvä olla. Eikö siinä ole jo aika paljon syitä? Ja kun kuitenkin vaikka on näinkin väärin, niin fiksuna miehenä pitää kantaa vastuu lapsista, erota kun se on reilua vaimoakin kohtaan, koska kyllä sekin näkyy lastenkin hyvinvoinnissa. Toki, en väitä että itse olisin täydellinen, mutta kaikkeni olen asioiden eteen tehnyt, mutta kun ei niin sitten ei. Aika monta matchia odottaa tuolla joille ihan kelpais. Mies 36v
Sinulla ei ole kymmeneen vuoteen ollut lainkaan vapaata, mutta silti olet sanojesi mukaan käynyt vieraissa yli 20 naisen kanssa. Ne sinun ulkoiluthan ovat pettämisreissuja ja sinä ihmettelet, miten vaimon silmistä paistaa viha... mistähän voisi johtua? Sinä et ole mies vaan niljake. Pistä nyt se ero vireille, kun vaimosi ei sitä tee.
Olen ollut jokainen kerta "töissä" mutta saikkua tai muu vapaa. Mies 36v
Mun suhteessa ei satu, sattuiskin. Mies on niin saamaton ja tossukka, että ei. Tulis jotain eloa häneenkin, kun sais vähän vipibää punttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kait te tiedätte että siihen pettämiseen on syy? Eikai kukaan petä siks että haluaa vain kokeilla vähän vierasta. Kyllä ainakin itselläni on niin paska suhde että jos jäisin kiinni tekosistani niin varmaan kysyisin että yllättikö tää, se vain on niin että jos ette kotona viitsi ihan parastanne antaa niin elämä lyhyt ja nautinto haetaan muualta. En ole ihan se kaikista uskottavin aviomies ollut. Ehkä yli 20 naisen kanssa pettänyt ja monesti. Mutta näillä mennään. Tänään taas saan vierasta. Mies 36v
Mikä estää eroamasta? Se on kuitenkin edessä kun jäät kiinni.
Nyt on niin hankala elämäntilanne että on pakko odottaa hetki. Ihan fiksusti koko perheen kannalta paras. Mies 36v
Olet varmaan pyytänyt puolisosi arvion tästä "perheesi parhaasta"? Oma yksipuolinen arviosi ei oikein vakuuta.
Et tiedä tilannetta niin et voi arvioida. Olen muutaman irtosuhteen kanssa asiasta keskustellut hyvinkin rehellisesti ja heiltä löytyy ymmärrystä... Ei niin helppoa ole mitä sanoa. Mies 36v
Sivusuhteiden "rehelliset arviot" ovat aivan omaa luokkaansa. Eksäni ja sivusuhteensa kehittivät rehellisissä keskusteluissaan oikein raivon minua ja "luottamuksen puutettani" kohtaan, kun useampaan kertaan kysyin mieheltäni "kaverisuhteen" todellista luonnetta.
Mutta kyllä siitä aika hyvän kuvan saa kun on rehellinen ja kertoo miten on. Ja kun vaimon kanssa on ihan samoista asioista keskusteltu, mutta ei häntä kiinnosta. Minä en näitä sivusuhteita kotiin tuo, heistä ei vaimo tiedä yhtään mitään. Mies 36v
Minusta voisit hyvin lyödä kortit pöytään. Tälläkin palstalla v*ttaa yksisilmäinen käsitys siitä, miten toisen ihmisen kanssa voi jakaa elämänsä. Kaikkien parisuhteiden ei tarvitse olla samanlaisia. Jos olet itse valmis hyväksymään sen, että puolisollakin voi olla muita kumppaneita (sama se onko, mutta VOI olla), liittonne voi jatkua jopa entistä parempana, jos sovitte järjestelyistä avoimesti.
Oletko puhunut puolisosi kanssa siitä, miksi hän on niin väsynyt perhe-elämään? Kannattaisi alkaa keskustella asioista. Eroaminen voi olla lopputuloksena, mutta paremman eronkin saatte aikaiseksi, jos puhutte asioita läpi. Elämä on lyhyt, älä tuhlaa sitä tuollaiseen. Puhun kokemuksesta - olen aiemmassa suhteessa pettänyt hyvin samantyyppisistä syistä kuin sinäkin ja vasta jälkikäteen tajusin, että puoliso olisi todennäköisesti suhtautunut suhteen avaamiseen avarakatseisesti. Luultavasti keskustelunavaus olisi saanut hänetkin tarkastelemaan omaa käytöstään ajoissa.
Samat nuotit ovat mielestäni käypäiset AP:llekin. Nyt pitäisi puolison kyetä sanomaan, miten haluaisi elää. AP kertoo sitten oman näkemyksensä. Terveessä suhteessa ei tee mieli pettää, vaan sitten kysytään lupa, jos tulee ylivoimainen houkutus jostain syystä. Eikä maailma siihen kaadu.
Todellakin olen. Olen jopa sanonut että mee käymään vieraissa niin piristyt, mutta sekään ei auttanut. Oli vain että enkä mene. Mies 36v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kotona on kaikki hyvin, ei ole tarvetta pettää. Katsokaa naiset sinne peiliin.
Näin on. Itse annan miehelleni aina, kun haluaa, vaikka ei mieli tekisikään. Pysyy mies sillä tavalla tyytyväisenä, eikä tarvi vieraissa juosta.
Pettäminen ei johdu puutteesta, syyt ovat toisaalla.
Jos mies saa tarpeeksi, ei hän jaksa käydä vieraissa, varsinkin jos ikää alkaa olla.
Ei kaikki edes halua, osa pettäjistä pihtaa itse siellä kotona. Ja ennenkuin joku irvailee lihomisesta yms niin ei ole siitä kiinni. Osa ihmisistä on vaan sellaisia, että ne uudet valloitukset kiinnostaa aina enemmän kuin se kotona odottava tuttu ja turvallinen. Kiihottaa se jännitys ja uutuudenviehätys.
Tokaisuja, joilla sekundat väistää vastuun. Vastataan emmä tiiä. En tiedä. Hassutellen kouluruotsilla. Jag vet inte, keitätkö kahvit. Tokaistaan, sellaista sattuu. En ole vastuussa. En tiedä, sellaista sattuu, mitä siinä hoet.
En tiedä, lällätellen, mitä siinä kyselet. Vastuun kaihtamista. He eivät itse rajoja aseta, muiden täytyy ne asettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle petturipoikaystävä sanoi "kun kiveksiä pakotti". Tästä on aikaa kymmeniä vuosia, mutta nämä sanat kaikuvat edelleen mielessäni 😨😰😱
Eli teillä ei ollut seksiä tarpeeksi.
Olen eri, mutta entä sitten? Ei voi vaatia, että seksiä on koko loppuelämän ajan joka päivä juuri niin paljon kuin toinen haluaa tai muuten saa panna vierasta. Tai voi vaatia, mutta siitä pitää sopia etukäteen. Ei siihen jälkikäteen voi vedota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kait te tiedätte että siihen pettämiseen on syy? Eikai kukaan petä siks että haluaa vain kokeilla vähän vierasta. Kyllä ainakin itselläni on niin paska suhde että jos jäisin kiinni tekosistani niin varmaan kysyisin että yllättikö tää, se vain on niin että jos ette kotona viitsi ihan parastanne antaa niin elämä lyhyt ja nautinto haetaan muualta. En ole ihan se kaikista uskottavin aviomies ollut. Ehkä yli 20 naisen kanssa pettänyt ja monesti. Mutta näillä mennään. Tänään taas saan vierasta. Mies 36v
Mikä estää eroamasta? Se on kuitenkin edessä kun jäät kiinni.
Nyt on niin hankala elämäntilanne että on pakko odottaa hetki. Ihan fiksusti koko perheen kannalta paras. Mies 36v
Olet varmaan pyytänyt puolisosi arvion tästä "perheesi parhaasta"? Oma yksipuolinen arviosi ei oikein vakuuta.
Et tiedä tilannetta niin et voi arvioida. Olen muutaman irtosuhteen kanssa asiasta keskustellut hyvinkin rehellisesti ja heiltä löytyy ymmärrystä... Ei niin helppoa ole mitä sanoa. Mies 36v
Sivusuhteiden "rehelliset arviot" ovat aivan omaa luokkaansa. Eksäni ja sivusuhteensa kehittivät rehellisissä keskusteluissaan oikein raivon minua ja "luottamuksen puutettani" kohtaan, kun useampaan kertaan kysyin mieheltäni "kaverisuhteen" todellista luonnetta.
Mutta kyllä siitä aika hyvän kuvan saa kun on rehellinen ja kertoo miten on. Ja kun vaimon kanssa on ihan samoista asioista keskusteltu, mutta ei häntä kiinnosta. Minä en näitä sivusuhteita kotiin tuo, heistä ei vaimo tiedä yhtään mitään. Mies 36v
No ei tietenkään saa, oletko nyt ihan hölmö? Jos haluaa rehellisen arvion, se pitää pyytää puolueettomalta henkilöltä, ei sellaiselta jolla on oma lehmä turpaa myöten ojassa. Ja sivusuhteilla on. Jollainhan heidänkin täytyy h*roilunsa kolkuttavalle omatunnolle oikeuttaa. Se on paljon helpompi nukkua yöllä, kun on demonisoinut mielessään sen petetyn vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kait te tied
ätte että siihen pettämiseen on syy? Eikai kukaan petä siks että haluaa vain kokeilla vähän vierasta. Kyllä ainakin itselläni on niin paska suhde että jos jäisin kiinni tekosistani niin varmaan kysyisin että yllättikö tää, se vain on niin että jos ette kotona viitsi ihan parastanne antaa niin elämä lyhyt ja nautinto haetaan muualta. En ole ihan se kaikista uskottavin aviomies ollut. Ehkä yli 20 naisen kanssa pettänyt ja monesti. Mutta näillä mennään. Tänään taas saan vierasta. Mies 36v
Vaikutat henkisesti hyvin epäkypsältä. Parisuhteesi ongelmat ovat myös sinun ongelmiasi, etkä voi syyttää niistä tai omista teoistasi puolisoasi.
-Mies 31v
"Silloin on fiilattava, kun rauta on kuumaa"
Olet itse hänet valinnut kumppaniksi
No sittenhän se itä voi sattua myös sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle petturipoikaystävä sanoi "kun kiveksiä pakotti". Tästä on aikaa kymmeniä vuosia, mutta nämä sanat kaikuvat edelleen mielessäni 😨😰😱
Olen eri, mutta entä sitten? Ei voi vaatia, että seksiä on koko loppuelämän ajan joka päivä juuri niin paljon kuin toinen haluaa tai muuten saa panna vierasta. Tai voi vaatia, mutta siitä pitää sopia etukäteen. Ei siihen jälkikäteen voi vedota.
No miksi sitten teette sitä miehille että alkuun kyllä ootte niin kivoja ja annatte ja lupaatte seksiä joka päivä, mutta sitten kun on menty naimisiin ja tehty lapsia ja mies on uhrannut teihin koko loppu elämänsä ottamalla sen yhteisen elinkautisen eli talo lainen niin ette enää sitä seksiä anna lähestulkoon ollenkaan. Naimisiinkin mennessä luvataan olla uskollinen, ja auttaa niin myötä kuin vastamäessä, mutta v...itut kun ootte kaiken saaneet. Mies 36v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kait te tied
ätte että siihen pettämiseen on syy? Eikai kukaan petä siks että haluaa vain kokeilla vähän vierasta. Kyllä ainakin itselläni on niin paska suhde että jos jäisin kiinni tekosistani niin varmaan kysyisin että yllättikö tää, se vain on niin että jos ette kotona viitsi ihan parastanne antaa niin elämä lyhyt ja nautinto haetaan muualta. En ole ihan se kaikista uskottavin aviomies ollut. Ehkä yli 20 naisen kanssa pettänyt ja monesti. Mutta näillä mennään. Tänään taas saan vierasta. Mies 36vVaikutat henkisesti hyvin epäkypsältä. Parisuhteesi ongelmat ovat myös sinun ongelmiasi, etkä voi syyttää niistä tai omista teoistasi puolisoasi.
-Mies 31v
Toisen osapuolen henkiset ongelmat eivät ole minun ongelmia. Jos on vain jarrut päällä eikä yritäkkään nostaa itseään ylös niin kyllä se on oma ongelma eikä kumppanin.
Vastaisin aviomiehelleni vastaavassa tilanteessa, että pannaanpa satumaan ,kun sopiva kohdalle sattuu.
Oma vijadi jis olisit itse antscnyt yddrsñib biin mirhehñ rhu olidgivtddrvinnuy perttä.,,+es
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten teette sitä miehille että alkuun kyllä ootte niin kivoja ja annatte ja lupaatte seksiä joka päivä, mutta sitten kun on menty naimisiin ja tehty lapsia ja mies on uhrannut teihin koko loppu elämänsä ottamalla sen yhteisen elinkautisen eli talo lainen niin ette enää sitä seksiä anna lähestulkoon ollenkaan. Naimisiinkin mennessä luvataan olla uskollinen, ja auttaa niin myötä kuin vastamäessä, mutta v...itut kun ootte kaiken saaneet. Mies 36v
Etkö sä ole oikeasti jo lähemmäs 60 ?
Pidä mielessä, että sellaista voi sattua sinullekin. Jos kerran miehesi on sitä mieltä, että sellaista sattuu ihan yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkään kukaan ei ole luvannut seksiä joka päivä. Oletko sinä luvannut naisellesi orgasmin joka päivä? Miksi et sitten anna sitä hänelle joka päivä? Sitäpaitsi aika harva mies kykenee seksiin joka päivä. Oma mieheni alkaa olla pahasti ruosteessa jo nyt 44 vuotiaana. Ei toimi heppi enää niin kuin nuorena. Hyvä, jos pari kertaa viikossa onnistuu saamaan riittävän erektion.
Se on aina tärkeintä että itse saa🤣🤣🤣