Aviomies jäi kiinni pettämisestä, mutta se, mitä hän vastasi, sai minut suunnattomaan, sisäiseen raivon valtaan
Puolison vastaus kysymykseeni, miksi olit uskoton: "No, kato, sellasta sattuu." En tiedä, mitä ajatella!
Kommentit (226)
Olisi pitänyt vastata rehellisesti, että ap:sta on tullut pihtaava nalkuttava läski, joten piti panna jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaa oikeasti toista niin ei petä,mies selvästikkään rakasta sua.
Mun mielestä tää ei ole ihan mustavalkoista. Jos joskus pettää vaikka tuhannen humalassa (eri asia kannattaako sellaiseen tilaan hankkiutua) niin jonkun yhden kerran voin antaa anteeksi jos toinen tekoaan oikeasti katuu. Riippuu myös niin paljon parisuhteesta, elämäntilanteesta, ihmisistä itsestään jne. tällainen asia. Joitain jopa kiihottaa tällainen satunnaisena tekona toisen tekemänä ilman, että haluavat kuitenkaan vapaaseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sellaista sattuu. Yksikään suhde ei ole siltä turvassa.
Ei satu. Pettäminen on vaatii ihan tietoisia toimenpiteitä, ei se vaan jotenkin satu.
No ihan helposti voi sattua niin, että muna vaan luiskahtaa vaginaan. Ei sille mitään voi, jos vaikka kaatuessa niin käy.
Mutta äärimmäisen harvoin sattuu vahingossa niin, että sekä kaatuja että se, jonka päälle kaadutaan, ovat alasti.
jätä se sika. tuo kertoo silkasta välinpitämättömyydestä. (ei mitään selitystä tne.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kotona ei ole ruokaa niin pitää mennä muualle syömään.
Ei vaan kokataan itse.
Milläs kokkaat kun uuni on kiinni ja pikaruokalaankaan ei saa mennä. Pelkkä hapanleipä voilla alkaa pikkuhiljaa tympiä. Paras vaihtoehto olisi tietysti heittää se rikkinäinen ja ruostunut uuni metsään ja hankkia uusi.
Ihan kuule levyllä keittelet itsellesi keiton tai laitat mikroon eineksiä. Vähän joutuu omia käsiä käyttämään, mutta eiköhän se terveeltä mieheltä onnistu.
Et siis ymmärtänyt sanaakaan. Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kait te tiedätte että siihen pettämiseen on syy? Eikai kukaan petä siks että haluaa vain kokeilla vähän vierasta. Kyllä ainakin itselläni on niin paska suhde että jos jäisin kiinni tekosistani niin varmaan kysyisin että yllättikö tää, se vain on niin että jos ette kotona viitsi ihan parastanne antaa niin elämä lyhyt ja nautinto haetaan muualta. En ole ihan se kaikista uskottavin aviomies ollut. Ehkä yli 20 naisen kanssa pettänyt ja monesti. Mutta näillä mennään. Tänään taas saan vierasta. Mies 36v
Sulla mitään suhdetta ole. Täällä provoilemassa aamu seitsemästä saakka jonain mies 36veenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kait te tiedätte että siihen pettämiseen on syy? Eikai kukaan petä siks että haluaa vain kokeilla vähän vierasta. Kyllä ainakin itselläni on niin paska suhde että jos jäisin kiinni tekosistani niin varmaan kysyisin että yllättikö tää, se vain on niin että jos ette kotona viitsi ihan parastanne antaa niin elämä lyhyt ja nautinto haetaan muualta. En ole ihan se kaikista uskottavin aviomies ollut. Ehkä yli 20 naisen kanssa pettänyt ja monesti. Mutta näillä mennään. Tänään taas saan vierasta. Mies 36v
Sulla mitään suhdetta ole. Täällä provoilemassa aamu seitsemästä saakka jonain mies 36veenä.
Ihan aito... Teistä mameista oon muutamaa tavannut tunnistatte mut😬. Ja hyvin tullaan juttuun. Kun tavataan niin silloin pannaan ja kunnolla, sitten pusut ja heipat ensikerralla taas lisää, kivaa ainakin on. Mies 36v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle petturipoikaystävä sanoi "kun kiveksiä pakotti". Tästä on aikaa kymmeniä vuosia, mutta nämä sanat kaikuvat edelleen mielessäni 😨😰😱
Eli teillä ei ollut seksiä tarpeeksi.
Olen eri, mutta entä sitten? Ei voi vaatia, että seksiä on koko loppuelämän ajan joka päivä juuri niin paljon kuin toinen haluaa tai muuten saa panna vierasta. Tai voi vaatia, mutta siitä pitää sopia etukäteen. Ei siihen jälkikäteen voi vedota.
No miksi sitten teette sitä miehille että alkuun kyllä ootte niin kivoja ja annatte ja lupaatte seksiä joka päivä, mutta sitten kun on menty naimisiin ja tehty lapsia ja mies on uhrannut teihin koko loppu elämänsä ottamalla sen yhteisen elinkautisen eli talo lainen niin ette enää sitä seksiä anna lähestulkoon ollenkaan. Naimisiinkin mennessä luvataan olla uskollinen, ja auttaa niin myötä kuin vastamäessä, mutta v...itut kun ootte kaiken saaneet. Mies 36v
Ensinnäkään kukaan ei ole luvannut seksiä joka päivä. Oletko sinä luvannut naisellesi orgasmin joka päivä? Miksi et sitten anna sitä hänelle joka päivä? Sitäpaitsi aika harva mies kykenee seksiin joka päivä. Oma mieheni alkaa olla pahasti ruosteessa jo nyt 44 vuotiaana. Ei toimi heppi enää niin kuin nuorena. Hyvä, jos pari kertaa viikossa onnistuu saamaan riittävän erektion.
Jo 44-vuotiaalla miehellä tuollainen tilanne? Minä olen 45 ja pili toimii ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin - ja ihan ilman mitään Viagroja sun muita teennäisiä aineita. Joka päivä tulee erektio ja mälli lentää, joskus useapiakin kertoja per päivä.
Et kuitenkaan pysty antamaan naisellesi orgasmia joka päivä. Itsekkyytesi paistaa läpi tekstistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Porvoosta?
Noup, halsuvalta...
Sulla on sitten kait vapaapassi pitää vaikka pikkujouluissa hieman hauskaa, tai kesälomalla tyttöjen illassa. Sanot sitten aamulla kotiin tullessa että sellasta voi sattua. ;)
Miksi vain sisäisen raivon valtaan? Minä olisin kyllä raivonnut ihan kuuluvastikin…
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Jos raivostuttaa niin eroa
Jos hyväksyt että niin voi sattua pysy
Jos et hyväksy, eroa ja puhu ennen seuraava miehen kanssa yhteen muuttamista arvoistanne
Ei se arvoista puhuminen auta kun jokainen pettäjä valehtelee että ei ikinä pettäisi, jotkut valehtelevat myös itselleen mutta iso osa on täysin tietoisia siitä että pettävät jos tulee mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kotona on kaikki hyvin, ei ole tarvetta pettää. Katsokaa naiset sinne peiliin.
Näin on. Itse annan miehelleni aina, kun haluaa, vaikka ei mieli tekisikään. Pysyy mies sillä tavalla tyytyväisenä, eikä tarvi vieraissa juosta.
Kunpa muutkin naiset ymmärtäisivät tämän.
Onko se miehelle hyvää seksiä, kun nainen makaa paikoillaan suunnittelemassa kauppareissun ostoslistaa ja sanoo miehelle, että pistähän vauhtia, niin saadaan tämä loppuun nopeasti?
Naisethan ei seksistä nauti? Jos halut on noin eri planeetalta, niin ei olisi koskaan kannattanut yhteen mennäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se teistä ihan ok jos mies käy töissä, osallistuu kotona laittamalla ruokaa, siivoamalla, hoitamalla lapsia, käymällä kaupassa siten ettei esim yli 10 vuoteen ole ollut ollenkaan vapaata ja jos ottaa vapaan vaikka parin tunnin ulkoilun niin kotiin palatessa kumppanin silmistä paistaa viha kun joutui olla lasten kanssa. Mihinkään ei koskaan pääse yksin vaan aina saa vetää sitä taakkaa perässään. Kun pyytää läheisyyttä et saa, kun pyytää seksiä et saa, kun pyytää aikaa jolloin hengittää saat vain vihaa... Koko paska tuntuu niin vastenmieliseltä että joka päivä jo ihan välttelee... Lisäksi oon laittanut ihan koko loppu elämän taloudellisesti likoon sen takia että meillä olis hyvä olla. Eikö siinä ole jo aika paljon syitä? Ja kun kuitenkin vaikka on näinkin väärin, niin fiksuna miehenä pitää kantaa vastuu lapsista, erota kun se on reilua vaimoakin kohtaan, koska kyllä sekin näkyy lastenkin hyvinvoinnissa. Toki, en väitä että itse olisin täydellinen, mutta kaikkeni olen asioiden eteen tehnyt, mutta kun ei niin sitten ei. Aika monta matchia odottaa tuolla joille ihan kelpais. Mies 36v
Sinulla ei ole kymmeneen vuoteen ollut lainkaan vapaata, mutta silti olet sanojesi mukaan käynyt vieraissa yli 20 naisen kanssa. Ne sinun ulkoiluthan ovat pettämisreissuja ja sinä ihmettelet, miten vaimon silmistä paistaa viha... mistähän voisi johtua? Sinä et ole mies vaan niljake. Pistä nyt se ero vireille, kun vaimosi ei sitä tee.
Paitsi, että tuokin tarina on keksitty. Sama kuin aloittaja.
Ja sillä on jotain merkitystä mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
"Silloin on fiilattava, kun rauta on kuumaa"
Taottava.
PAskan marjat. Seliseli. Kyllä mulla ottaaeteen kun näen kauniin naisen ja minun ja sen naisen välissä ei usein ole kuin itsekuri = uskollisuus. Yleensä luullaan, että ruoho on aidan takana vihreämpää ja laitetaan koko perhe haisemaan. Ensin juostaan ja kokeillaan, sitten vakiinnutaan. Miehenä ainakin sanon, että en voi panna parastani ennenkuin tunnen naisen korvienvälin ja mielihalut.
Tutkittu juttu, että pettäjillä on yleensä heikko itsetunto ja/tai alhainen älykkyys.
Pettämisen sinällään voisin ehkä jotenkin antaa anteeksi, mutta se että kumppani on niin nolo tapaus, että hävettää sen puolesta... se kyllä tappaisi suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain sisäisen raivon valtaan? Minä olisin kyllä raivonnut ihan kuuluvastikin…
En kiellä, etteikö mieleni tekisi raadella mieheni remonttikuntoon, mutta parempi silti olla hillityn hallittu ja hoidella asiat toisella tavalla. (AP)
Nimim. Kokemuksen syvä peräsuoli ääni.