Aviomies jäi kiinni pettämisestä, mutta se, mitä hän vastasi, sai minut suunnattomaan, sisäiseen raivon valtaan
Puolison vastaus kysymykseeni, miksi olit uskoton: "No, kato, sellasta sattuu." En tiedä, mitä ajatella!
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs hyvänpäiväntuttu (perheellinen mies) luuhasi vieraissa vuosikymmenet. Oli niin olevinaan macho-rakastajaa. Vaimo tiesi miehensä pettämisistä, mutta silti he pysyivät yhdessä, en tosin tajua, miksi. Mutta niin vaan kävi sille ukolle, että sai kaksi halvausta ja asuu nyt palvelutalossa, kun ei enää pärjää kotona. Eikä muuten ole kuin vasta kuudenkymmenen. Siinä joutui mies maksamaan raskaan hinnan uskottomuuksistaan (eikä säälitä pätkääkään miehenkuvatuksen kohtalo).
Nyt en ymmärrä. Miten se halvaus ja pettäminen liittyvät toisiinsa? Jäikö jokin tärkeä yksityiskohta kertomatta?
Kyllähän noita sarjapettäjiä on tullut nähtyä. Yhdessä tapauksessa kesti vuosia, monet ihmettelivät, itse arvelin vaimon katselevan, koska oli vielä pari lasta ja mies takasi oikein hyvän elintason, semmoisen, johon vaimolla ei omin neuvoin ollut mitään mahdollisuuksia. Kun mieheltä loppuivat työt, loppui avioliittokin vaimon välittömällä ilmoituksella.
Halvaukset olivat maksu miehelle pettämisistä, jotka ovat aina syntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se teistä ihan ok jos mies käy töissä, osallistuu kotona laittamalla ruokaa, siivoamalla, hoitamalla lapsia, käymällä kaupassa siten ettei esim yli 10 vuoteen ole ollut ollenkaan vapaata ja jos ottaa vapaan vaikka parin tunnin ulkoilun niin kotiin palatessa kumppanin silmistä paistaa viha kun joutui olla lasten kanssa. Mihinkään ei koskaan pääse yksin vaan aina saa vetää sitä taakkaa perässään. Kun pyytää läheisyyttä et saa, kun pyytää seksiä et saa, kun pyytää aikaa jolloin hengittää saat vain vihaa... Koko paska tuntuu niin vastenmieliseltä että joka päivä jo ihan välttelee... Lisäksi oon laittanut ihan koko loppu elämän taloudellisesti likoon sen takia että meillä olis hyvä olla. Eikö siinä ole jo aika paljon syitä? Ja kun kuitenkin vaikka on näinkin väärin, niin fiksuna miehenä pitää kantaa vastuu lapsista, erota kun se on reilua vaimoakin kohtaan, koska kyllä sekin näkyy lastenkin hyvinvoinnissa. Toki, en väitä että itse olisin täydellinen, mutta kaikkeni olen asioiden eteen tehnyt, mutta kun ei niin sitten ei. Aika monta matchia odottaa tuolla joille ihan kelpais. Mies 36v
Sinulla ei ole kymmeneen vuoteen ollut lainkaan vapaata, mutta silti olet sanojesi mukaan käynyt vieraissa yli 20 naisen kanssa. Ne sinun ulkoiluthan ovat pettämisreissuja ja sinä ihmettelet, miten vaimon silmistä paistaa viha... mistähän voisi johtua? Sinä et ole mies vaan niljake. Pistä nyt se ero vireille, kun vaimosi ei sitä tee.
Olen ollut jokainen kerta "töissä" mutta saikkua tai muu vapaa. Mies 36v
Eiköhän se viha johdu pettämisistäsi. Jos olisit kohdellut vaimoasi hyvin ja osaisit tyydyttää hänet, niin sinun ei tarvitsisi pyytää seksiä. Jo sana pyytää kertoo sen, ettet ymmärrä naisen nautinnosta yhtään mitään. Yksipuolista seksiä ei kukaan jaksa vuositolkulla.
Ei ole pakko jatkaa suhdetta ja voisit todeta,että näitä avioeroja nyt sattuu.
Äh, kuka jaksaa helteellä velloa muiden satunnaisissa yhdynnöissä?
Jotenkin niin kyllästyttää tämä rahvaan hinku mainostaa huonouttaan somessa. Ei ole iso juttu.
No sehän tarkoittaa, että on kelvannut jollekin toisellekin ja että vehje pelittää. Vieraissa tosin innokkaammin ja paremmin kuin vanhan vakikumppanin kanssa.
Sattuuhan sitä tosiaan.
Sinähän voit avata tinderin ja katsoa ihan avoimin silmin miten sinulle voi alkaa tapahtumaan myös...Naisena tuo "tapahtumien" keskipisteenä oleminen on helpompaa ja uskottavampaa kuin miehen. Annat siinä tinder bio:ssa vähän ymmärtää... niin johan alkaa sattumaan ja tapahtumaan.
Oisko "Ei mina panna. Muna pani." ollu parempi?
Vierailija kirjoitti:
Sitä sattuu.
Jos olisit ap vaimo jolta saa riittävästi kaikkea. Läheisyyttä henkisesti ja fyysisesti, seksiä, arvostetuksi tulemisen tunnetta, hyväksymistä, yhteenkuuluvuutta, sitä ei sattuisi.
Jotain on jäänyt puuttumaan mikä on aiheuttanut sen että näin sattui. Mutta suurimmassa osassa suhteita jotain puuttuu. Pitkissä suhteissa aika ajoin ihan väistämättä.
Ja myönnä ap ettei mikään vastaus olisi sinua tyydyttänyt.
Anna antaneeksi tai ole antamatta mutta nytpä opit että sitä sattuu. Ehkä sinullekin joskus.
Kai ymmärrät että uskottomuutta on ollut aina ja se joka ei ymmärrä sen inhimillisyyttä ei ymmärrä täysin ihmisyyttä.
On aina helppo syyttää uskottomuudesta muita,esim.että jotain puuttuu.Kyllä se kuitenkin johtuu pettäjän luonteen heikkoudesta.On nähty tuttavapiirissä monta elävää esimerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle petturipoikaystävä sanoi "kun kiveksiä pakotti". Tästä on aikaa kymmeniä vuosia, mutta nämä sanat kaikuvat edelleen mielessäni 😨😰😱
Eli teillä ei ollut seksiä tarpeeksi.
Olen eri, mutta entä sitten? Ei voi vaatia, että seksiä on koko loppuelämän ajan joka päivä juuri niin paljon kuin toinen haluaa tai muuten saa panna vierasta. Tai voi vaatia, mutta siitä pitää sopia etukäteen. Ei siihen jälkikäteen voi vedota.
No miksi sitten teette sitä miehille että alkuun kyllä ootte niin kivoja ja annatte ja lupaatte seksiä joka päivä, mutta sitten kun on menty naimisiin ja tehty lapsia ja mies on uhrannut teihin koko loppu elämänsä ottamalla sen yhteisen elinkautisen eli talo lainen niin ette enää sitä seksiä anna lähestulkoon ollenkaan. Naimisiinkin mennessä luvataan olla uskollinen, ja auttaa niin myötä kuin vastamäessä, mutta v...itut kun ootte kaiken saaneet. Mies 36v
Ensinnäkään kukaan ei ole luvannut seksiä joka päivä. Oletko sinä luvannut naisellesi orgasmin joka päivä? Miksi et sitten anna sitä hänelle joka päivä? Sitäpaitsi aika harva mies kykenee seksiin joka päivä. Oma mieheni alkaa olla pahasti ruosteessa jo nyt 44 vuotiaana. Ei toimi heppi enää niin kuin nuorena. Hyvä, jos pari kertaa viikossa onnistuu saamaan riittävän erektion.
Jo 44-vuotiaalla miehellä tuollainen tilanne? Minä olen 45 ja pili toimii ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin - ja ihan ilman mitään Viagroja sun muita teennäisiä aineita. Joka päivä tulee erektio ja mälli lentää, joskus useapiakin kertoja per päivä.
Kellähän olisi täydellinen liitto niin ettei siitä mitään puuttuisi,ei varmaan kellään.Mutta suurin osa joka on toiseen sitoutunut,pitää lupauksensa eikä petä.Onneksi on kunnollisiakin ihmisiä ja avioliittoja.
Tottakai se petti kun oli parempaa tavaraa tarjolla, mitä oikein kuvittelit?
En tajua ihmisiä,jotka voivat olla jonkun kanssa ja samaan aikaan pettää .Luulisi olevan ällö olo tällaisen seläntakaisuuden.Ei varmaan koskaan onnellinen tällainen ihminen.Olisi suoraselkäisempää ensin erota,jos haikailee muualle.Mutta pettäjät ovat usein epävarmoja ja,heikkoja ja päättämättömiä luonteita eivätkä uskalla ottaa ratkaisevaa askelta erota.Haluavat kuitenkin säilyttää perheensä.Katalia luonteita jotka eivät tiedä mitä haluavat.Parempi,jos tällaisesta pääsee eroon.
Vierailija kirjoitti:
Onko se teistä ihan ok jos mies käy töissä, osallistuu kotona laittamalla ruokaa, siivoamalla, hoitamalla lapsia, käymällä kaupassa siten ettei esim yli 10 vuoteen ole ollut ollenkaan vapaata ja jos ottaa vapaan vaikka parin tunnin ulkoilun niin kotiin palatessa kumppanin silmistä paistaa viha kun joutui olla lasten kanssa. Mihinkään ei koskaan pääse yksin vaan aina saa vetää sitä taakkaa perässään. Kun pyytää läheisyyttä et saa, kun pyytää seksiä et saa, kun pyytää aikaa jolloin hengittää saat vain vihaa... Koko paska tuntuu niin vastenmieliseltä että joka päivä jo ihan välttelee... Lisäksi oon laittanut ihan koko loppu elämän taloudellisesti likoon sen takia että meillä olis hyvä olla. Eikö siinä ole jo aika paljon syitä? Ja kun kuitenkin vaikka on näinkin väärin, niin fiksuna miehenä pitää kantaa vastuu lapsista, erota kun se on reilua vaimoakin kohtaan, koska kyllä sekin näkyy lastenkin hyvinvoinnissa. Toki, en väitä että itse olisin täydellinen, mutta kaikkeni olen asioiden eteen tehnyt, mutta kun ei niin sitten ei. Aika monta matchia odottaa tuolla joille ihan kelpais. Mies 36v
Joo kyllä näitä löytyy, miehet eivät vaan läheskään kaikki käy täällä sivustoilla samalla lailla avautumassa kuin naiset. Jos ei naista kiinnosta läheisyys eikä seksi, niin kyllä muita halukkaita löytyy. En halua muuten erota ja hänkin tyytyväinen kun en enää yritä jutella ja kysellä mitä voisi parantaa jne. Odottelin liian kauan, näin jälkikäteen ajatellen. Töistä kiva nainen, joka vähän samassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se petti kun oli parempaa tavaraa tarjolla, mitä oikein kuvittelit?
Miksi sitten sitoutui,eihän varmaan ollut vielä kokeillut kaikkia maailman tavaroita naimisiinmennessään.Olisihan voinut liehua vapaasti loppuikänsä.
Anna maistaa samaa lääkettä. Menet kokeilemaan saatko yhden yön seuraa ja oletan, että saat.
Anna tulla se ilmi miehellesi. Sanot sitten, että tiedäthän; sellaista sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sellaista sattuu. Yksikään suhde ei ole siltä turvassa.
Ei satu. Pettäminen on vaatii ihan tietoisia toimenpiteitä, ei se vaan jotenkin satu.
No ihan helposti voi sattua niin, että muna vaan luiskahtaa vaginaan. Ei sille mitään voi, jos vaikka kaatuessa niin käy.
Ihan niin kuin perunakin saattaa luiskahtaa peräsuoleen jos sattuu verhoja ripustaessa putoamaan tuolilta perunan päälle. Sellaista sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle petturipoikaystävä sanoi "kun kiveksiä pakotti". Tästä on aikaa kymmeniä vuosia, mutta nämä sanat kaikuvat edelleen mielessäni 😨😰😱
Olen eri, mutta entä sitten? Ei voi vaatia, että seksiä on koko loppuelämän ajan joka päivä juuri niin paljon kuin toinen haluaa tai muuten saa panna vierasta. Tai voi vaatia, mutta siitä pitää sopia etukäteen. Ei siihen jälkikäteen voi vedota.
No miksi sitten teette sitä miehille että alkuun kyllä ootte niin kivoja ja annatte ja lupaatte seksiä joka päivä, mutta sitten kun on menty naimisiin ja tehty lapsia ja mies on uhrannut teihin koko loppu elämänsä ottamalla sen yhteisen elinkautisen eli talo lainen niin ette enää sitä seksiä anna lähestulkoon ollenkaan. Naimisiinkin mennessä luvataan olla uskollinen, ja auttaa niin myötä kuin vastamäessä, mutta v...itut kun ootte kaiken saaneet. Mies 36v
Ensinnäkään kukaan ei ole luvannut seksiä joka päivä. Oletko sinä luvannut naisellesi orgasmin joka päivä? Miksi et sitten anna sitä hänelle joka päivä? Sitäpaitsi aika harva mies kykenee seksiin joka päivä. Oma mieheni alkaa olla pahasti ruosteessa jo nyt 44 vuotiaana. Ei toimi heppi enää niin kuin nuorena. Hyvä, jos pari kertaa viikossa onnistuu saamaan riittävän erektion.
Oletko huolehtinut itsestäsi? Et lihottanut ja oletko kiinnostunut seksistä miehesi kanssa yhä? Oma mieheni 63 ja kyllä seisoo!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä ole oikeasti jo lähemmäs 60 ?
On se. Kukaan muu ei jankkaa noin intohimoisesti tarinoitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole kymmeneen vuoteen ollut lainkaan vapaata, mutta silti olet sanojesi mukaan käynyt vieraissa yli 20 naisen kanssa. Ne sinun ulkoiluthan ovat pettämisreissuja ja sinä ihmettelet, miten vaimon silmistä paistaa viha... mistähän voisi johtua? Sinä et ole mies vaan niljake. Pistä nyt se ero vireille, kun vaimosi ei sitä tee.
Eiköhän se viha johdu pettämisistäsi. Jos olisit kohdellut vaimoasi hyvin ja osaisit tyydyttää hänet, niin sinun ei tarvitsisi pyytää seksiä. Jo sana pyytää kertoo sen, ettet ymmärrä naisen nautinnosta yhtään mitään. Yksipuolista seksiä ei kukaan jaksa vuositolkulla.
Näin aina selittää ne joilla ei ole muuta sanottavaa... Miksi sitten kehuu päästä taivaisiin ja saa orgasmeja, jos kysyy haluaako muuta niin vastaa että näin on just hyvä. Silloinhan syy on miehen. Mies 36v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin aina selittää ne joilla ei ole muuta sanottavaa... Miksi sitten kehuu päästä taivaisiin ja saa orgasmeja, jos kysyy haluaako muuta niin vastaa että näin on just hyvä. Silloinhan syy on miehen. Mies 36v
Joo kyllä minunkin salarakkaani nauttii seksistä , ei tarvitse enää kysellä mistä sitten tykkäisit. Selvästi tuli ilmi, ettei enää mistään. Mitäs sitä turhaa enää päätään hakkaamaan seinään, nyt rauhallista kotona.
Et selvästikään jaksa lukea kokonaisia virkkeitä.