Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomies jäi kiinni pettämisestä, mutta se, mitä hän vastasi, sai minut suunnattomaan, sisäiseen raivon valtaan

Vierailija
15.07.2021 |

Puolison vastaus kysymykseeni, miksi olit uskoton: "No, kato, sellasta sattuu." En tiedä, mitä ajatella!

Kommentit (226)

Vierailija
61/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kait te tiedätte että siihen pettämiseen on syy? Eikai kukaan petä siks että haluaa vain kokeilla vähän vierasta. Kyllä ainakin itselläni on niin paska suhde että jos jäisin kiinni tekosistani niin varmaan kysyisin että yllättikö tää, se vain on niin että jos ette kotona viitsi ihan parastanne antaa niin elämä lyhyt ja nautinto haetaan muualta. En ole ihan se kaikista uskottavin aviomies ollut. Ehkä yli 20 naisen kanssa pettänyt ja monesti. Mutta näillä mennään. Tänään taas saan vierasta. Mies 36v

Mikä estää eroamasta? Se on kuitenkin edessä kun jäät kiinni.

Nyt on niin hankala elämäntilanne että on pakko odottaa hetki. Ihan fiksusti koko perheen kannalta paras. Mies 36v

Olet varmaan pyytänyt puolisosi arvion tästä "perheesi parhaasta"? Oma yksipuolinen arviosi ei oikein vakuuta.

Vierailija
62/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asian vatvominen täällä ventovieraiden kanssa edistää.... mitä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona ei ole ruokaa niin pitää mennä muualle syömään.

Vierailija
64/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koti ei ole mikään viiden tähden täyshoitola, joten aivan turha odottaa "ruuan" olevan aina valmiina itseä varten, jos omaa osuuttaan ei tee.

Vierailija
65/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastaa oikeasti toista niin ei petä,mies selvästikkään rakasta sua.

Vierailija
66/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koti ei ole mikään viiden tähden täyshoitola, joten aivan turha odottaa "ruuan" olevan aina valmiina itseä varten, jos omaa osuuttaan ei tee.

Entäs jos tekee oman osuutensa, mutta uuni on silti hitsattu kiinni?

Vierailija
67/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos tekee oman osuutensa, mutta uuni on silti hitsattu kiinni?

Sitten varmaan puolisosi kokee seksin kanssasi vastenmielisenä. Syy voi olla esim. seksin laatu, rakkauden loppumisen seurauksena koettu fyysinen vastenmielisyys tai rakastuminen toiseen mieheen.

Vaikea täältä käsin on asiaa selvittää, keskustele puolisosi kanssa.

Vierailija
68/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kait te tiedätte että siihen pettämiseen on syy? Eikai kukaan petä siks että haluaa vain kokeilla vähän vierasta. Kyllä ainakin itselläni on niin paska suhde että jos jäisin kiinni tekosistani niin varmaan kysyisin että yllättikö tää, se vain on niin että jos ette kotona viitsi ihan parastanne antaa niin elämä lyhyt ja nautinto haetaan muualta. En ole ihan se kaikista uskottavin aviomies ollut. Ehkä yli 20 naisen kanssa pettänyt ja monesti. Mutta näillä mennään. Tänään taas saan vierasta. Mies 36v

Nyt on niin hankala elämäntilanne että on pakko odottaa hetki. Ihan fiksusti koko perheen kannalta paras. Mies 36v

Olet varmaan pyytänyt puolisosi arvion tästä "perheesi parhaasta"? Oma yksipuolinen arviosi ei oikein vakuuta.

Et tiedä tilannetta niin et voi arvioida. Olen muutaman irtosuhteen kanssa asiasta keskustellut hyvinkin rehellisesti ja heiltä löytyy ymmärrystä... Ei niin helppoa ole mitä sanoa. Mies 36v

Vierailija
69/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä tilannetta niin et voi arvioida. Olen muutaman irtosuhteen kanssa asiasta keskustellut hyvinkin rehellisesti ja heiltä löytyy ymmärrystä... Ei niin helppoa ole mitä sanoa. Mies 36v

Sivusuhteiden "rehelliset arviot" ovat aivan omaa luokkaansa. Eksäni ja sivusuhteensa kehittivät rehellisissä keskusteluissaan oikein raivon minua ja "luottamuksen puutettani" kohtaan, kun useampaan kertaan kysyin mieheltäni "kaverisuhteen" todellista luonnetta.

Vierailija
70/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kotona on kaikki hyvin, ei ole tarvetta pettää. Katsokaa naiset sinne peiliin. 

Jos mies pettää se on vaimon syytä? Ok. Jos nainen pettää, se on varmaan sitten aina miehen vika. Katsokoon peiliin, turha valittaa.

Noin se menee. Jotain sillä pettämisellä haetaan, mitä kotoa ei saa. Koskee molempia sukupuolia. 

Ei aina. Kyllä pettämisellä yritetään ratkaista myös omia ongelmia.

Kuvitellaan että syy on jotenkin siinä kumppanissa ja edelleen kuvitellaan että pettäminen ratkaisee asian

Vierailija
71/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä usko tähän aloitukseen pätkääkään.

Vierailija
72/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin viime yönä kaikki rahani nettipokerissa.

En päässyt krapulan takia työpaikalle ja sain potkut töistä.

Sellaista sattuu.

Vierailija
73/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti liittonne on lapseton.

Vierailija
74/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on miehen tekemä aloitus.

Vierailija
75/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on miehen tekemä aloitus.

Ai miten niin?

Vierailija
76/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kokataan itse.

Vierailija
77/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex aviomieheni jäi myös kiinni pettämisestä kolme kertaa avioliittomme aikana. miehen mukana syyt näihin pettämisiin olivat:

- se oli vahinko

- olin kännissä

- mä vaan etsiskelin keskusteluseuraa

- Jos olisit ollut sitä ja tätä (kertoi kaikki vikani) niin mun ei olisi tarvunnut pettää. Kato sä itse aiheutit nää pettämiset.

Vierailija
78/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se teistä ihan ok jos mies käy töissä, osallistuu kotona laittamalla ruokaa, siivoamalla, hoitamalla lapsia, käymällä kaupassa siten ettei esim yli 10 vuoteen ole ollut ollenkaan vapaata ja jos ottaa vapaan vaikka parin tunnin ulkoilun niin kotiin palatessa kumppanin silmistä paistaa viha kun joutui olla lasten kanssa. Mihinkään ei koskaan pääse yksin vaan aina saa vetää sitä taakkaa perässään. Kun pyytää läheisyyttä et saa, kun pyytää seksiä et saa, kun pyytää aikaa jolloin hengittää saat vain vihaa... Koko paska tuntuu niin vastenmieliseltä että joka päivä jo ihan välttelee... Lisäksi oon laittanut ihan koko loppu elämän taloudellisesti likoon sen takia että meillä olis hyvä olla. Eikö siinä ole jo aika paljon syitä? Ja kun kuitenkin vaikka on näinkin väärin, niin fiksuna miehenä pitää kantaa vastuu lapsista, erota kun se on reilua vaimoakin kohtaan, koska kyllä sekin näkyy lastenkin hyvinvoinnissa. Toki, en väitä että itse olisin täydellinen, mutta kaikkeni olen asioiden eteen tehnyt, mutta kun ei niin sitten ei. Aika monta matchia odottaa tuolla joille ihan kelpais. Mies 36v

Vierailija
79/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusuhteiden "rehelliset arviot" ovat aivan omaa luokkaansa. Eksäni ja sivusuhteensa kehittivät rehellisissä keskusteluissaan oikein raivon minua ja "luottamuksen puutettani" kohtaan, kun useampaan kertaan kysyin mieheltäni "kaverisuhteen" todellista luonnetta.

Mutta kyllä siitä aika hyvän kuvan saa kun on rehellinen ja kertoo miten on. Ja kun vaimon kanssa on ihan samoista asioista keskusteltu, mutta ei häntä kiinnosta. Minä en näitä sivusuhteita kotiin tuo, heistä ei vaimo tiedä yhtään mitään. Mies 36v

Vierailija
80/226 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoosta?

Vantaalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi