Coldplay on varmaankin hypetetyin bändi, josta suurin osa suomalaisista ei ole koskaan kuullutkaan.
Itse olen 40v+ ja en ennen tätä konserttihypetystä ollut tiennyt kyseisesti yhtyeestä yhtään mitään.
Kommentit (29)
Coldplay ja Taylor Swift ovat jotenkin samanlaisia ilmiöitä.
Pari hyvää biisiä mutta muuten puuttuu rouheus.
On teillä tylsää. On varmaan tuntematon bändi suomessa kun lippuja myyty 170000 neljälle keikalle.
Jos olet tyhmä etkä mitään musiikista tiedä niin ole hiljaa ja häpeä.
Jokainen mistään mitään tietävä fanitti ysärillä Radioheadiä eikä Coldplaytä joka oli jo silloin nolo tusinapoppoo.
Ilmeisesti jotain iskelmää. En kuuntele iskelmää. Kuuntelen kellarissani oikeaa musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Sä et vain tiedä kuulleesi. Varmasti olet kuullut josain.
Just näin! Mulle on myös käynyt niin että miettiny kuka artisti/bändi tuo on, saavat vaikka jotain palintoja tai on jostain muusta syystä esillä. Sitten kun vähän googlaa biiseja niin hoksii että aika tasen välein itsekin niitä kuullut, ei vain ole osannut yhdistää musaa ja nimeä. Ja saattaa oll biisejä joista on tykännytkin sen verran että mukava kuunnella, ei vain ole ollut tarveta selvitellä esiintyjää.
Vierailija kirjoitti:
On teillä tylsää. On varmaan tuntematon bändi suomessa kun lippuja myyty 170000 neljälle keikalle.
Jos olet tyhmä etkä mitään musiikista tiedä niin ole hiljaa ja häpeä.
Myös fistausta harrastavia on maailmassa miljoonia.
Vierailija kirjoitti:
miksei oo jamppa tuomista, siinä olisi roheutta
Mnkälainen on korkean tenorin rouheus, sehän alkaa olla jo aikalailla naisellista laulamista.
Ei Taylor Swiftin musiikkiakaan moni eurooppalainen tunne lainkaan, vaikka artistin nimen tunnistavat. Tämä kertoo siitä että musiikkiteillisuus on jotenkin muuttunut. 80- ja 90-lukujen isojen supertähtien musiikilta ei voinut mitenkään välttyä vaikkei olisi ollut fani. Musiikki soi koko ajan radiossa ja musiikkivideot pyörivät koko ajan telkkarissa. Ei nykyään ole tällaista. Ei nykyään ole tällaisia tähtiä, joiden musiikin tietävät melkein kaikki.
Sä et vain tiedä kuulleesi. Varmasti olet kuullut josain.