Aviomies jäi kiinni pettämisestä, mutta se, mitä hän vastasi, sai minut suunnattomaan, sisäiseen raivon valtaan
Puolison vastaus kysymykseeni, miksi olit uskoton: "No, kato, sellasta sattuu." En tiedä, mitä ajatella!
Kommentit (226)
Hän on Oikea idiootti! Ei satu tuollaisia Jos Rakastaa omaa puolisoaan.itse tietenkin päätät pistätkö tälläsen ukkelin kävelee.
Olisit vastannut, että no kato sellaista sattuu että kannan tavarasi pihalle. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Hän on Oikea idiootti! Ei satu tuollaisia Jos Rakastaa omaa puolisoaan.itse tietenkin päätät pistätkö tälläsen ukkelin kävelee.
Ero tulee. Tämä on niin iso ja periaatteellinen kysymys, että en pysty kuvittelemaan jatkavani elämääni mieheni kanssa, sillä uskollisuus parisuhteessa on minulle äärettömän tärkeä asia. Naimisissaolovuosia on takana 21, kihloihin menimme vuonna 1997, joten uskoin ja luulin tuntevani hänet tarpeeksi hyvin, mutta erehdyin - ja pahasti erehdyinkin.
Tyly äijä. Jotain karmeaa sellaista sattuu, pitää hänenkin vielä kokea ja tuntea, miltä tuntuu, kun sanotaan järkytyksen hetkellä "No, kuule sellaista sattuu. That's life"!
Itselleni selvisi eron jälkeen, että mies oli jo parisuhteen aikana viritellyt uutta suhdetta.
Meidän suhteen alussa mies itse oli avautunut siitä, kuinka exänsä petti häntä, ja oli että kuinka joku voi tehdä niin p*skasti 🙄
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Luulisi etä tuo on naisten yleisin kommentti, kuitenkin 20% lapsista on käenpoikasia joita rakkaat aviomiehet vain kasvattavat ja maksavat kuluja.
Mistä te riemuidiootit oikein aina revitte näitä prosenttilukujanne, omasta hanurista? 😑
Olisiko parempia vastauksia olleet:
- Tunteet vain veivät. Ei niille voi mitään.
- Se oli aikuisen miehen kypsä ratkaisu.
- Elämä ei ole mustavalkoista. Siinä on sävyjä.
- Se tuntui vain niin oikealta.
?
Minun empiirisen kokemukseni mukaan "sellaista sattuu" aika usein, niin miehille kuin naisillekin.
Vierailija kirjoitti:
?
Ei kukaan mies ajattele noin akkamaisesti.
Teet miehelle saman , hymyilet herttaisesti kun sanot tuon lauseen.
Mutta kait te tiedätte että siihen pettämiseen on syy? Eikai kukaan petä siks että haluaa vain kokeilla vähän vierasta. Kyllä ainakin itselläni on niin paska suhde että jos jäisin kiinni tekosistani niin varmaan kysyisin että yllättikö tää, se vain on niin että jos ette kotona viitsi ihan parastanne antaa niin elämä lyhyt ja nautinto haetaan muualta. En ole ihan se kaikista uskottavin aviomies ollut. Ehkä yli 20 naisen kanssa pettänyt ja monesti. Mutta näillä mennään. Tänään taas saan vierasta. Mies 36v
Vierailija kirjoitti:
Mutta kait te tiedätte että siihen pettämiseen on syy? Eikai kukaan petä siks että haluaa vain kokeilla vähän vierasta. Kyllä ainakin itselläni on niin paska suhde että jos jäisin kiinni tekosistani niin varmaan kysyisin että yllättikö tää, se vain on niin että jos ette kotona viitsi ihan parastanne antaa niin elämä lyhyt ja nautinto haetaan muualta. En ole ihan se kaikista uskottavin aviomies ollut. Ehkä yli 20 naisen kanssa pettänyt ja monesti. Mutta näillä mennään. Tänään taas saan vierasta. Mies 36v
Mikä estää eroamasta? Se on kuitenkin edessä kun jäät kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää eroamasta? Se on kuitenkin edessä kun jäät kiinni.
Nyt on niin hankala elämäntilanne että on pakko odottaa hetki. Ihan fiksusti koko perheen kannalta paras. Mies 36v
Ei se järvi soutamalla kului. Oletko joku omistushaluinen hullu?
Vierailija kirjoitti:
Olisit vastannut, että no kato sellaista sattuu että kannan tavarasi pihalle. Elämä on.
Kuka sitten ap:n laskut maksaisi? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?Ei kukaan mies ajattele noin akkamaisesti.
Mun ex-mies perusteli sivusuhdettaan salamarakastumisella ja tuputti asiaan liittyvää matskua netisssä puolustuksekseen. Jaksoi myös jauhaa tota "kaikki ei ole mustavalkoista" -paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitten ap:n laskut maksaisi? Niinpä.
Villi veikkaus, että ap itse kuten tähänkin asti.
Hänelle kai seksisuhteet ovat arkipäivää (ja naiset), ettei uskollisuudella ole niin väliä, että sellaista sattuu? Hm.