Hirvein nimi, joka on ollut jollakin miesystävälläsi tai miehelläsi
Kommentit (87)
Veikko. Oudon nimen lisäksi tosi vastuuton ja ajattelematon ihminen ja myöskin pettäjämiehiä. Hyi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:46"]Kullin kaveri tuntee myös yhden Sikiön (sukunimi), joka joskus yritti iskeä. En kyllä silloin tiennyt sukunimeä. Etunimi oli ihan perussettiä J:llä alkava. En viitsi laittaa, kun ei noita kai niin hirveesti ole. Kulleja Suomessa en tiedä olevan, siksi uskalsin jopa etunimen laittaa.
Miksi sinä, joka koet nämä nimiketjut vastenmielisiksi avaat niitä tai kommentoit? Avaa itsellesi mieluisat ketjut. Minusta tämä on ihan kiva palsta ja nimihöpinälöpinä on mun mielestä kivaa. Makunsa toki kullakin ja niin pitää ollakin. Mutta hyvällä mielellä, eikö?
[/quote]
No miksi sinun pitää puolustella. Jätä huomiotta, kun kerran asia on mielestäsi ok!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:05"]Edward, exäni oli britti. :) Twilight elokuva oli juuri ilmestynyt ja kun kerroin uuden poikaystäväni nimen tutuilleni, he pyrskähtivät kaikki nauramaan. Olettivat että heitin läppää ja olin ihastunut Twilightin Edward vampyyreihin. :)
[/quote]
Ajatella, ennen eivät olleet nimeä kuulkeet. Huoh, miten keksitty ja tyoerö juttu. Tai sinulla on umpiossa eläneet kaverit.
Pekka ja vielä nuorella pojalla. Aivan karsee! Hävetti aina mainita poikakaverin nimi.. Keksin kyllä hänelle silloin useammankin lempinimen:)
Taitaa yhdellä ihmisellä olla paha mieli:( Mene vaikka ulkoilee, ei tämä ole niin vakavaa. Ei kai sivistyneet ihmiset lauo milipiteitä kenenkään nimestä päin naamaa? On minullekin naurettu, nimeni on Laimi, mutta kyllä mä kestän:).
"Hirvein" nimi, jonka kanssa olen ollut kenties Orvo, oli vaan jotenkin outo, orpo?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:46"]Kullin kaveri tuntee myös yhden Sikiön (sukunimi), joka joskus yritti iskeä. En kyllä silloin tiennyt sukunimeä. Etunimi oli ihan perussettiä J:llä alkava. En viitsi laittaa, kun ei noita kai niin hirveesti ole. Kulleja Suomessa en tiedä olevan, siksi uskalsin jopa etunimen laittaa.
Miksi sinä, joka koet nämä nimiketjut vastenmielisiksi avaat niitä tai kommentoit? Avaa itsellesi mieluisat ketjut. Minusta tämä on ihan kiva palsta ja nimihöpinälöpinä on mun mielestä kivaa. Makunsa toki kullakin ja niin pitää ollakin. Mutta hyvällä mielellä, eikö?
[/quote]
Kysypäs joltakin kiusatulta tuntuuko hyvältä? Kiusaajathan aina sanoo, kuulen työssäni koulumaailmassa usein, sehän on vaan läppää!
Huoh, mihin meidän pitää kertoa jos pidämne tämmöisiä typerinä, jos ei teille, jotka typerästi
käyttäydytte.
Ymmärrän toki, että kun kalahtaa, niin täytyy älähtää!Toivottavasti lisää kriittisiä tulee mukaan!