Hirvein nimi, joka on ollut jollakin miesystävälläsi tai miehelläsi
Kommentit (87)
Jyrki. Jotenkin aiheuttaa vaan yäk-reaktion.
Kullin kaveri tuntee myös yhden Sikiön (sukunimi), joka joskus yritti iskeä. En kyllä silloin tiennyt sukunimeä. Etunimi oli ihan perussettiä J:llä alkava. En viitsi laittaa, kun ei noita kai niin hirveesti ole. Kulleja Suomessa en tiedä olevan, siksi uskalsin jopa etunimen laittaa.
Miksi sinä, joka koet nämä nimiketjut vastenmielisiksi avaat niitä tai kommentoit? Avaa itsellesi mieluisat ketjut. Minusta tämä on ihan kiva palsta ja nimihöpinälöpinä on mun mielestä kivaa. Makunsa toki kullakin ja niin pitää ollakin. Mutta hyvällä mielellä, eikö?
Niin monta mielipidettä on kuin on tallaajaakin tällä telluksella. Ei sekään aina ihan niin mene, että ei ole fiksua arvostella jotakin asiaa. Hyvän maun rajoissa kaikki on ok, mutta mitä tähän nimiasiaan tulee niin onha se aika järkyttävää välillä lukea mitä vanhemmat lapsilleen nimeksi paiskaa ja minkälaisia nimiä on yritetty hyväksyttää. Vai onko ihan ok, että naapurin tenava on esimerkiksi: Kalja Muna Virtanen yms. http://www.voice.fi/ilmiot/il-suomen-erikoisimmat-nimet-herattavat-huomiota-muna-oksu-ruma-kalja-ja-monta-muuta/8/58176 Tämän nyt kertoo lähinnä enemmänkin joidenkin nimien kohdalla vanhempien tyhmyydestä. Sinällään muuten nimistä kiusaaminen huonolla maulla ei olekaan niin cool, mutta joskus se vika on kyllä ihan muuallakin kuin "arvostelijoissa". Ei millään pahalla..
"On meidän Kossu-Kookoksella ja Piri-Nauriksella niin viehättävät nimet, ei taatusti oo muilla!"
Abdirahman Yussuf Muna
Ja totta on - kutsuttiin lempinimellä, joka tuosta keskimmäisestä nimestä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:21"]Kuka saatana antaa lapselleen nimeksi Urpo...
Joku urpo.
Tero. Kaverit olivat antaneet lempinimen Terska.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:46"]Hermanni
[/quote]
Tulee heti pelle Hermanni tai joku vanha ukko mieleen
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:20"]
Pietari
[/quote]
alkaako oma nimesi L:llä?
Edward, exäni oli britti. :) Twilight elokuva oli juuri ilmestynyt ja kun kerroin uuden poikaystäväni nimen tutuilleni, he pyrskähtivät kaikki nauramaan. Olettivat että heitin läppää ja olin ihastunut Twilightin Edward vampyyreihin. :)
TUOMAS, mutta nimi piti lausua vanhan ajan tavalla: Tuomaa.
Tosin äitinsä äänsi aina " Thuomaa".
En kauan jaksanut tätä paskantärkeää porukkaa...
Ms. Äitinpoika
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:14"]
Mikä ihme teitä vaivaa? Yhtä nimikyselyä koko palsta! Joo Urpo ja Yrjö eivät itse nimelleen mitään voi, mutta voitaisko me kanssaihmiset hiukan kohottaa sivistyksemne tasoa ja pitää tyhmät ajatukset ominamme!
Lienee turha kauhalla vaatia, jos teille on lusikalla annettu! Olen nainen, enkä tunne yhtään Urpoa, yhden Yrjön tunnen, hän on nelikymppinen erittäin komea ja karismaattinen ( ei sukua) mies!
[/quote]
Kukaan ei oo varmaan käskenyt sua tulla lukemaan tätä, jos alkaa noin persettä kiristää.
[/quote]
Huoh, kaunista kielenkäyttöä, etkö muuhun pysty?
[/quote]
Tätillä taitaa olla nyt kesähattu liian tiukalla! -54
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:14"]
Mikä ihme teitä vaivaa? Yhtä nimikyselyä koko palsta! Joo Urpo ja Yrjö eivät itse nimelleen mitään voi, mutta voitaisko me kanssaihmiset hiukan kohottaa sivistyksemne tasoa ja pitää tyhmät ajatukset ominamme!
Lienee turha kauhalla vaatia, jos teille on lusikalla annettu! Olen nainen, enkä tunne yhtään Urpoa, yhden Yrjön tunnen, hän on nelikymppinen erittäin komea ja karismaattinen ( ei sukua) mies!
[/quote]
Kukaan ei oo varmaan käskenyt sua tulla lukemaan tätä, jos alkaa noin persettä kiristää.
[/quote]
Huoh, kaunista kielenkäyttöä, etkö muuhun pysty?
[/quote]
Tätillä taitaa olla nyt kesähattu liian tiukalla! -54
[/quote]
Ja edelleen auts, jotakuta sattu! Se piski älähtää....
Erkki ja Pertti, molemmat 80-luvulla syntyneitä.
Jorma. Jormalla oli hassu jorma jollaista ei toiste ole tullut vastaan, lyhyt mutta hirveän paksu. Sellainen tosi tomera pätkäpatukka. Ei se hassummalta tuntunut kuitenkaan.