Hirvein nimi, joka on ollut jollakin miesystävälläsi tai miehelläsi
Kommentit (87)
Kuka saatana antaa lapselleen nimeksi Urpo...
Voin kertoa, että erään miesystäväni sukunimi oli Lerssi. Ei tietenkään nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä, mutta aiheuttihan se hymyä jossakin vaiheessa. Muistan kun miehen kanssa oltiin Gigantissa ja myyjä kysyi henkilötietoja, mies vastasi että Lerssi niin myyjähän hekotteli että leikki sikseen ja oikeaa nimeä peliin. Oli myyjän naama näkemisen arvoinen, kun mies kaivoi ajokortin, jossa komeili Lerssi. Kiusallinen hiljaisuus tämän jälkeen. Tosin... Onko nimessä vika vai kaksimielisyydessä sittenkin? Mene ja tiedä :)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:20"]Pietari
[/quote]
Pietarihan on suloinen nimi! Awwwww
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:22"]
Voin kertoa, että erään miesystäväni sukunimi oli Lerssi. Ei tietenkään nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä, mutta aiheuttihan se hymyä jossakin vaiheessa. Muistan kun miehen kanssa oltiin Gigantissa ja myyjä kysyi henkilötietoja, mies vastasi että Lerssi niin myyjähän hekotteli että leikki sikseen ja oikeaa nimeä peliin. Oli myyjän naama näkemisen arvoinen, kun mies kaivoi ajokortin, jossa komeili Lerssi. Kiusallinen hiljaisuus tämän jälkeen. Tosin... Onko nimessä vika vai kaksimielisyydessä sittenkin? Mene ja tiedä :)
[/quote]
Typerä myyjä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:25"]Aatu...
[/quote]
Toikin on ihana nimi mun mielestä!
Albert-Ossi tuli mieleen aina albatrossi
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:10"]Mulla on ollut Urpo. Urpo se olikin.
[/quote]
Onkohan sama mies, johon minä aikanaan tutustuin. Ei noita kuitenkaan varmaan kovin monta ole. En päässyt niin läheiseen tuttavuuteen, että olisi selvinnyt, onko mies tosiaan urpo.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:10"]Mulla on ollut Urpo. Urpo se olikin.
[/quote]
Onkohan sama mies, johon minä aikanaan tutustuin. Ei noita kuitenkaan varmaan kovin monta ole. En päässyt niin läheiseen tuttavuuteen, että olisi selvinnyt, onko mies tosiaan urpo.
[/quote]
Siis todella juntti äijä... ap
Ari.