Hirvein nimi, joka on ollut jollakin miesystävälläsi tai miehelläsi
Kommentit (87)
Christoph Kulli. Siis sukunimi se vähän hauska... Sveitsiläinen heppu, opiskeluaikoina oli säpinää Badenissa Sveitsissä. Ollaan kyllä yhteyksissä edelleen. Olen siis Kullin kaveri!
Unto. En edes kehdannut kertoa kavereilleni hänen oikeaa nimeään. Onneksi suhde jäi lyhyeksi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:36"]
Christoph Kulli. Siis sukunimi se vähän hauska... Sveitsiläinen heppu, opiskeluaikoina oli säpinää Badenissa Sveitsissä. Ollaan kyllä yhteyksissä edelleen. Olen siis Kullin kaveri!
[/quote]Olisitpa mennyt sen kanssa naimisiin! Onhan etunimesi Anna?
Kannattaa muistaa, että jotkin vanhahkot nimet kuten Urpo ja Yrjö ei ole aikaisemmin tarkoittaneet mitään (esim. vielä 1980-luvulla, jos ei oteta huomioon Helsingin slangia).
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:43"]
[/quote]
Tai unelma. ;D
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:10"]Mulla on ollut Urpo. Urpo se olikin.
[/quote]
Onkohan sama mies, johon minä aikanaan tutustuin. Ei noita kuitenkaan varmaan kovin monta ole. En päässyt niin läheiseen tuttavuuteen, että olisi selvinnyt, onko mies tosiaan urpo.
[/quote]
Siis todella juntti äijä... ap
[/quote]
Toki siinä mielessä, että oli hyvin maalais- / erähenkinen. Mutta ihan siisti ja puhdas tyyppi kyllä. Mieheksi tosi lyhyt ja vahvakätinen oli.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:10"]Mulla on ollut Urpo. Urpo se olikin.
[/quote]
Onkohan sama mies, johon minä aikanaan tutustuin. Ei noita kuitenkaan varmaan kovin monta ole. En päässyt niin läheiseen tuttavuuteen, että olisi selvinnyt, onko mies tosiaan urpo.
[/quote]
Siis todella juntti äijä... ap
[/quote]
Hei, mäkin tunnen yhden Urpon. En tosin seukannut, vaan opiskeluympyröistä tuttu mies. Oli mukava, mutta vähän tosiaan juntti/outo nysväke. Lieköhän sama kaveri? Kulki usein pipossa, jossa luki "Urpå".
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:43"]
[/quote]
Tai unelma. ;D
[/quote] Tai naima...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:43"]
[/quote]
Hih, läheltä liippaa, olen Anne:).
Mulla on ollut sekä Tauno että Jorma.
Tauno oli ihan nimensä mukaisesti täys Tauno, Jorma aivan ihana kaikin puolin.