mikä minussa on vikana/miksi en löydä miestä
eli olen ihan kivan näköinen, hyvä kroppainen ja hauska ihminen. Miehet kyllä katselevat perääni, tämän huomaavat kyllä kaikki jotka kanssani liikkuu ja kuulen tästä usein. Miehet näyttävät minulle peukkua kun kulkevat ohitseni ja kehuvat vaatteiteni. mutta vaan ohi kulkeissaan. Miespuoliset työkaverini pitävät minusta ystävänä erittäin paljon, seuraani tullaan mielellään juttelemaan, välillä jopa haitaten työntekoani. Usein työpaikan miespuoliset ovat nk. parhaimpia ystäviäni töissä. Ja tietty ovat parisuhteessa tai naimisissa, joten en heitä tietenkään halua. Miehet eritoten vielä kuvittelevat, että vietän villiä seuraelämää, mutta nyttenkin perjantai iltana olen vauvapalstalla :( Tätähän ei kukaan uskoisi töissä, vaikka kuinka väitän. Baarissa pientä silmäpeliä, mutta ne loppuu aina kun seinään. Koitan olla avoin, harrastaa ja tavata ihmisiä mutta mikään ei auta :( mikä minussa voi olla vikana
Kommentit (105)
Jos vaikka kehittäisit itseäsi niin ehkä kelpaisisit. Turha miehiä alkaa vihaamaan jos vika on sinussa.
Sinussa ei välttämättä ole vikaa lainkaan. Vika on yleisen ilmapiirin ja nykyisen deittailukulttuurin. On enemmän kuin sattumankauppa,että kaksi samassa moodissa olevaa kohtaa. On niin paljon pelien pelaajia, että ihmisten kohdatessa usein vähintään toinen ei halua mitään vakavampaa. Miksi tilanne on möin on eri tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmin tapa saada joku ihastumaan on ihastua itse. Mikään ei ole sen kiinnostavampaa kuin se että joku on kiinnostunut sinusta. Kyselet miksi et saa miestä, mutta milloin viimeksi olet itse ollut niin lätkässä että sukat pyörii jalassa? Ihastu, rakastu, luonto hoitaa loput.
Tämä ei todellakaan pidä paikkaansa. Itse ihastuin ja tapailtiin parisen kk. Sovimme juuri että tapailu loppuu. The end
Hyvää joulua ja uutta vuotta 2015 vain kaikille tätä aihetta ihmetteleville.
Älytön yksinäisyyden puuska iski, kun olisi edes joku jolle siitä puhuisi, mutta sitten sitä ei olisi.
Ei sitä ole vielä 20 vuodessa oppinut hyväksymään etten minä kiinnosta ketään, mutta niin se on eikä se muutu. Ulkonäkökin on kohdallaan eikä hygieniassa vikaa mutta olen kai liian tapetinvärinen. Itsesääliä pukkaa, ei yleensä mutta pyhät on pirullisia.