mikä minussa on vikana/miksi en löydä miestä
eli olen ihan kivan näköinen, hyvä kroppainen ja hauska ihminen. Miehet kyllä katselevat perääni, tämän huomaavat kyllä kaikki jotka kanssani liikkuu ja kuulen tästä usein. Miehet näyttävät minulle peukkua kun kulkevat ohitseni ja kehuvat vaatteiteni. mutta vaan ohi kulkeissaan. Miespuoliset työkaverini pitävät minusta ystävänä erittäin paljon, seuraani tullaan mielellään juttelemaan, välillä jopa haitaten työntekoani. Usein työpaikan miespuoliset ovat nk. parhaimpia ystäviäni töissä. Ja tietty ovat parisuhteessa tai naimisissa, joten en heitä tietenkään halua. Miehet eritoten vielä kuvittelevat, että vietän villiä seuraelämää, mutta nyttenkin perjantai iltana olen vauvapalstalla :( Tätähän ei kukaan uskoisi töissä, vaikka kuinka väitän. Baarissa pientä silmäpeliä, mutta ne loppuu aina kun seinään. Koitan olla avoin, harrastaa ja tavata ihmisiä mutta mikään ei auta :( mikä minussa voi olla vikana
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:17"]
Oletko yksi jätkistä? Sellainen ei ole tyttöystäväainesta.
Itselläni on muutama kaunis ja fiksu a-luokan ystävätär ikisinkkuna. He ovat pelottavan itsenäisiä tai heistä alkaa jo näkyä biologisen kellon tikitystä. Ja se usein pelottaa miehiä myös.
Annatko vaikutelman ettei miehellä ole sinulle mitään annettavaa?
[/quote]
En ole ap, mutta minulle miehet ovat sanoneet, että eivät kestä epäitsenäisiä naisia, jotka tarvitsevat heitä, ovat koko ajan yhteyksissä ja haluavat kiehnätä. Varoittelivat minua olemasta sellainen, en saanut soitella tai olla liikaa lähellä.
[/quote]
Liika on liikaa. Jos nainen on sellainen itkijätakiainen lähtee mies käpälämäkeen nopeasti.
Kuitenkin myös toisessa ääripäässä olevat liian vahvat ja liian itsenäiset, koulutetut ja hyvin toimeentulevat naiset eivät helposti löydä mistä. Sellainen pelottaa. Ja heikentää miehen miehisyyttä. Olen saanut monta vastaavaa kommenttie miespuolisilta kavereiltani ja ne tukevat tätä teoriaa.
[/quote]
Minä olin nimenomaan äärimmäisen itsenäinen saadessani noita kommentteja. Siksi se kummastuttikin.
[/quote]
Hei muistinpa, että sivustakatsojana olen huomannut näiden superitsenäisten ystävättärieni vähän "pakottavan" suhdetta. Heillä on kiire rakastua ja saada suhde sellaiseen jamaan että voisi njoskus perustaa perheenkin. He eivät ehdi vaan katsella ja mennä yleensä (aina) hitaaman miehen tahtiin. Ystävättäreni jätettiin yllättäen vastikään. Minä sivustakatsojana en ollut yllättynyt.
Kuulostaako tutulta?
En usko, että kyseessä on epätoivo. Mulla on meinaan vähän samoja kokemuksia, varatut juoksevat perässä, siis oikeasti lähtevät kävelemään jopa kauppakeskuksessa perään ja ehdottavat treffejä. Töissä naispuolinen työkaveri jauhaa lähes päivittäin miten eräs johtajista on minuun rakastunut .... Mutta olen ollut nyt 5 vuotta yksin. Tätini sanoi minulle eräissä juhlissa, joissa taas muutama nainen meinasi tappaa minut katseella mustasukkaisuudesta, että ole yksinkertaisesti liian pelottava itsenäisyydessäni miehille, koska pidän kunnostani huolta, olen sinut itseni kanssa, kaunis ja minulla on omat rahat....en tiedä itse miten voisin sitten muuttua jotenkin vähemmän pelottavaksi....
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:47"]Tätini sanoi minulle eräissä juhlissa, joissa taas muutama nainen meinasi tappaa minut katseella mustasukkaisuudesta, että ole yksinkertaisesti liian pelottava itsenäisyydessäni miehille, koska pidän kunnostani huolta, olen sinut itseni kanssa, kaunis ja minulla on omat rahat....en tiedä itse miten voisin sitten muuttua jotenkin vähemmän pelottavaksi....
[/quote]
Et mitenkään. Etsit vaan miehiä vielä ylemmiltä portailta. Tai siis älä etsi, nauti elämästäsi oikeassa paikassa ;)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:36"]
Itselläni on muutama kaunis ja fiksu a-luokan ystävätär ikisinkkuna. He ovat pelottavan itsenäisiä tai heistä alkaa jo näkyä biologisen kellon tikitystä. Ja se usein pelottaa miehiä myös.
[/quote]
En ole ap, mutta minulle miehet ovat sanoneet, että eivät kestä epäitsenäisiä naisia, jotka tarvitsevat heitä, ovat koko ajan yhteyksissä ja haluavat kiehnätä. Varoittelivat minua olemasta sellainen, en saanut soitella tai olla liikaa lähellä.
[/quote]
Liika on liikaa. Jos nainen on sellainen itkijätakiainen lähtee mies käpälämäkeen nopeasti.
Kuitenkin myös toisessa ääripäässä olevat liian vahvat ja liian itsenäiset, koulutetut ja hyvin toimeentulevat naiset eivät helposti löydä mistä. Sellainen pelottaa. Ja heikentää miehen miehisyyttä. Olen saanut monta vastaavaa kommenttie miespuolisilta kavereiltani ja ne tukevat tätä teoriaa.
[/quote]
Minä olin nimenomaan äärimmäisen itsenäinen saadessani noita kommentteja. Siksi se kummastuttikin.
[/quote]
Hei muistinpa, että sivustakatsojana olen huomannut näiden superitsenäisten ystävättärieni vähän "pakottavan" suhdetta. Heillä on kiire rakastua ja saada suhde sellaiseen jamaan että voisi njoskus perustaa perheenkin. He eivät ehdi vaan katsella ja mennä yleensä (aina) hitaaman miehen tahtiin. Ystävättäreni jätettiin yllättäen vastikään. Minä sivustakatsojana en ollut yllättynyt.
Kuulostaako tutulta?
[/quote]
Ei oikeastaan kuulosta tutulta. Miehet antavat loppujen lopuksi ymmärtää etteivät ehkä halua suhdetta. Kun tapailua on pari, kolme kuukautta takana, en pysty vain katselemaan enää, koska alan olla liian ihastunut. Yksipuolisesti ymmärtääkseni. Perhehaaveet eivät ole ajankohtaisia eikä kihlat, avioliitosta puhumattakaan. Nopeaan avoliittoon ei ole halua. Miestä tapailen tunteiden ja miehen itsensä vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:47"]Tätini sanoi minulle eräissä juhlissa, joissa taas muutama nainen meinasi tappaa minut katseella mustasukkaisuudesta, että ole yksinkertaisesti liian pelottava itsenäisyydessäni miehille, koska pidän kunnostani huolta, olen sinut itseni kanssa, kaunis ja minulla on omat rahat....en tiedä itse miten voisin sitten muuttua jotenkin vähemmän pelottavaksi....
[/quote]
Et mitenkään. Etsit vaan miehiä vielä ylemmiltä portailta. Tai siis älä etsi, nauti elämästäsi oikeassa paikassa ;)
[/quote]
Kaikille pariutuminen ei toimi noin. Jos mitään ei tee, jää yksin. Vaikka hakeutuisikin oikeisiin tilanteisiin, jää yksin.
itsenäinen olen kyllä. se on totta. Hoidan melkein kaiken itse ja väliin opastan nuorempia poikia töissä sähköjutuissakin. Mutta enpä usko, että kovin epätoivoinen. Normaaliahan se on toivoa parisuhdetta :) Tuo ihmetyttää hieman, että miksi ne varatut ovat kiinnostuneet, mutta ei sinkut, jos en kovin naisellinen olisi. Eiköhän ne varatut hae vaan sänkyseuraa. No tottahan se kyllä on, että voisi pitää vähän suuta pienemmällä, irstas, rietas tahi alapääjuttuja kertova tosin en ole. sanavalmis vaan.
26 Ongelma voi olla myös siinä, että tapailee pelimiehiä ?
Ap:n aloitus oli kuin minun kirjoittamani. Olen melkolailla samassa tilanteessa. Olen töissä miesvaltaisessa paikassa, noin puolet kavereistani on miehiä ja puolet naisia. Miehiä riittää kavereina ja on niitä kiinnostuneitakin ollut, mutta sinkkuelämää olen viettänyt jo vuosia. Ja ei, sinkkuelämäni ei ole ollut mitenkään villiä.
Sellaisen "vian" tunnistan itsessäni, että olen miehiä kohtaan melko kaverillinen käytökseltäni, minkä takia sitten jäädänkin kaveruustasolle. En myöskään helposti huomaa, jos joku on kiinnostunut tai ihastunut, ellei hän sano sitä suoraan. Olen ihan nätin näköinen, urheilullinen ja saan vierailta miehiltä paljon huomiota sekä katseita. Jotenkin en vain jaksa välittää niistä kauheasti, vaikka ovathan kehut toisinaan imarteleviakin.
Pitäisiköhän opetella olemaan enemmän flirtti vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:52"]
[/quote]
[/quote]
Kaikille pariutuminen ei toimi noin. Jos mitään ei tee, jää yksin. Vaikka hakeutuisikin oikeisiin tilanteisiin, jää yksin.
[/quote]
Sanoit olevasi kaunis joten ongelmaa ei pitäisi olla? Ainoa "vika" mitä keksin on tanttaisuus/kukkahattutätimäisyys ja hapan olemus (ei hymyä, ylimielinen, arvosteleva).
Pitäisi nähdä sinut livenä niin osaisin arvata paremmin. Tai edes muutama valokuva.
Ap, olet aika täynnä itseäsi. Olet hauskin, kaunein, työssäsi täydellinen jne. jne. Mä kyllästyin sun juttuihis nyt jo, vaikka näiden viestien lukemiseen meni ehkä pari minuuttia. Asenteesi on minä, minä, minä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:59"]
Ap:n aloitus oli kuin minun kirjoittamani. Olen melkolailla samassa tilanteessa. Olen töissä miesvaltaisessa paikassa, noin puolet kavereistani on miehiä ja puolet naisia. Miehiä riittää kavereina ja on niitä kiinnostuneitakin ollut, mutta sinkkuelämää olen viettänyt jo vuosia. Ja ei, sinkkuelämäni ei ole ollut mitenkään villiä.
Sellaisen "vian" tunnistan itsessäni, että olen miehiä kohtaan melko kaverillinen käytökseltäni, minkä takia sitten jäädänkin kaveruustasolle. En myöskään helposti huomaa, jos joku on kiinnostunut tai ihastunut, ellei hän sano sitä suoraan. Olen ihan nätin näköinen, urheilullinen ja saan vierailta miehiltä paljon huomiota sekä katseita. Jotenkin en vain jaksa välittää niistä kauheasti, vaikka ovathan kehut toisinaan imarteleviakin.
[/quote]
Ratkaisun keksitkin jo itse :)
[/quote]
Flirtti, ei tyrkky.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:05"]
Ap, olet aika täynnä itseäsi. Olet hauskin, kaunein, työssäsi täydellinen jne. jne. Mä kyllästyin sun juttuihis nyt jo, vaikka näiden viestien lukemiseen meni ehkä pari minuuttia. Asenteesi on minä, minä, minä.
[/quote]Tehän ap:lta koko ajan kyselette, miksei hän siis vastaisi? Ja on vähän eri asia olla kuitenkin keskustelemassa nimenomaan keskustelupalstalle itsestään ja ongelmistaan postaamassa avauksessa kuin vaikka baarin tupakkapaikalla jonkun tuntemattoman kanssa...
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:08"]
[/quote]Tehän ap:lta koko ajan kyselette, miksei hän siis vastaisi? Ja on vähän eri asia olla kuitenkin keskustelemassa nimenomaan keskustelupalstalle itsestään ja ongelmistaan postaamassa avauksessa kuin vaikka baarin tupakkapaikalla jonkun tuntemattoman kanssa...
[/quote]
Vastaa kaikkeen kehumalla itseään.
[/quote]
Anna koirien haukkua ja karavaanin kulkea ja keskitytään olennaiseen. Mun ystävillä monilla on aivan samoja ongelmia muin ketjun naisilla joten on mukavaa kysellä ja yrittää auttaa :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:12"]
[/quote]
Vastaa kaikkeen kehumalla itseään.
[/quote]Siis etkö huomaa että ap:n väitetään olevan milloin mitäkin, ja hän esimerkillään kumoaa nuo väitteet ja nähtävästi odottaa edelleen vastausta kysymykseensä? Palsta vastaa aina asian vierestä tai alkaa syytellä vaikka mistä ja itselläni on ainakin mennyt tuhottomasti aikaa sitten näiden väärien mielikuvien kommentoimiseen, samaa siis mitä ap nyt tekee.
[/quote]
[/quote]
Täysin eri asia kuin mitä kirjoittaja tarkoitti. Joistakin naisista näkyy pitkälle että he eivät tarvitse miestä mihinkään. Oikein näyttämällä sitä näyttävät. Kun vielä ne ei itsekkään iske miehiä niin todella harva mies sellaista rupeaa iskemään.
Sellainen itsenäisyyden korostaminen vaan kertoo että ihmisestä ei ole parisuhteeseen
kukaan ei halua rekkamiestä vaimokseen.
[/quote]
Iso osa miehistä ei halua sellaista naista jolla on paljon mieskavereita. Eli nainen voi kyllä viihtyä sekaporukassa, mutta harva mies pitää siitä että naisella on ihan omia mieskavereita. Jos näiden kanssa on vielä kuin yksi kundeista niin ei ihmekkään että miehet ei ole kiinnostuneita.
Minulla oli ennen samankaltaista. Muutin töiden perässä eri paikkakunnalle ja nyt elän avoliitossa ja meille syntyi juuri vauva :)