Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä minussa on vikana/miksi en löydä miestä

Vierailija
18.07.2014 |

eli olen ihan kivan näköinen, hyvä kroppainen ja hauska ihminen. Miehet kyllä katselevat perääni, tämän huomaavat kyllä kaikki jotka kanssani liikkuu ja kuulen tästä usein. Miehet näyttävät minulle peukkua kun kulkevat ohitseni ja kehuvat vaatteiteni. mutta vaan ohi kulkeissaan. Miespuoliset työkaverini pitävät minusta ystävänä erittäin paljon, seuraani tullaan mielellään juttelemaan, välillä jopa haitaten työntekoani. Usein työpaikan miespuoliset ovat nk. parhaimpia ystäviäni töissä.  Ja tietty ovat parisuhteessa tai naimisissa, joten en heitä tietenkään halua. Miehet eritoten vielä kuvittelevat, että vietän villiä seuraelämää, mutta nyttenkin perjantai iltana olen vauvapalstalla :( Tätähän ei kukaan uskoisi töissä, vaikka kuinka väitän. Baarissa pientä silmäpeliä, mutta ne loppuu aina kun seinään. Koitan olla avoin, harrastaa ja tavata ihmisiä mutta mikään ei auta :( mikä minussa voi olla vikana

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:17"]

kukaan ei halua rekkamiestä vaimokseen.

[/quote]

Kiitos.
Rekkamies.

Vierailija
42/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:59"]

Ap:n aloitus oli kuin minun kirjoittamani. Olen melkolailla samassa tilanteessa. Olen töissä miesvaltaisessa paikassa, noin puolet kavereistani on miehiä ja puolet naisia. Miehiä riittää kavereina ja on niitä kiinnostuneitakin ollut, mutta sinkkuelämää olen viettänyt jo vuosia. Ja ei, sinkkuelämäni ei ole ollut mitenkään villiä.

Sellaisen "vian" tunnistan itsessäni, että olen miehiä kohtaan melko kaverillinen käytökseltäni, minkä takia sitten jäädänkin kaveruustasolle. En myöskään helposti huomaa, jos joku on kiinnostunut tai ihastunut, ellei hän sano sitä suoraan. Olen ihan nätin näköinen, urheilullinen ja saan vierailta miehiltä paljon huomiota sekä katseita. Jotenkin en vain jaksa välittää niistä kauheasti, vaikka ovathan kehut toisinaan imarteleviakin.

Pitäisiköhän opetella olemaan enemmän flirtti vai mitä?

[/quote]

Ole vähemmän kaverillinen. Todella harva mies rupeaa kaveriaan iskemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta etsiä sieltä miesten joukosta se mies, joka sinua eniten kiinnostaa.

Vierailija
44/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:17"]

Oletko yksi jätkistä? Sellainen ei ole tyttöystäväainesta.

Itselläni on muutama kaunis ja fiksu a-luokan ystävätär ikisinkkuna. He ovat pelottavan itsenäisiä tai heistä alkaa jo näkyä biologisen kellon tikitystä. Ja se usein pelottaa miehiä myös.

Annatko vaikutelman ettei miehellä ole sinulle mitään annettavaa?

[/quote]

En ole ap, mutta minulle miehet ovat sanoneet, että eivät kestä epäitsenäisiä naisia, jotka tarvitsevat heitä, ovat koko ajan yhteyksissä ja haluavat kiehnätä. Varoittelivat minua olemasta sellainen, en saanut soitella tai olla liikaa lähellä.

[/quote]

Täysin eri asia kuin mitä kirjoittaja tarkoitti. Joistakin naisista näkyy pitkälle että he eivät tarvitse miestä mihinkään. Oikein näyttämällä sitä näyttävät. Kun vielä ne ei itsekkään iske miehiä niin todella harva mies sellaista rupeaa iskemään. 

Sellainen itsenäisyyden korostaminen vaan kertoo että ihmisestä ei ole parisuhteeseen

[/quote]

Mitä vikaa on itsenäisyydessä? Jos sinkkunainen ei ole itsenäinen ja hoida omia asioitaa itse, niin kuka ne hoitaa? Onko sellainen söpö avuttomuus, että ei edes perusasioita osaa, sellainen mitä miehet hakevat? vai vertaista kumppania?

Vierailija
45/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen olisi hyvä olla seksikäs, muttei epäluotettava (=hutsu).

Vierailija
46/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omahyväisyys ei kaunista ketään, ja se kyllä tehokkaasti karkottaa miehetkin (tai naiset). 

Vierailija
47/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on muutama kaunis ja fiksu a-luokan ystävätär ikisinkkuna. He ovat pelottavan itsenäisiä tai heistä alkaa jo näkyä biologisen kellon tikitystä. Ja se usein pelottaa miehiä myös.

[/quote]

En ole ap, mutta minulle miehet ovat sanoneet, että eivät kestä epäitsenäisiä naisia, jotka tarvitsevat heitä, ovat koko ajan yhteyksissä ja haluavat kiehnätä. Varoittelivat minua olemasta sellainen, en saanut soitella tai olla liikaa lähellä.

[/quote]

Täysin eri asia kuin mitä kirjoittaja tarkoitti. Joistakin naisista näkyy pitkälle että he eivät tarvitse miestä mihinkään. Oikein näyttämällä sitä näyttävät. Kun vielä ne ei itsekkään iske miehiä niin todella harva mies sellaista rupeaa iskemään. 

Sellainen itsenäisyyden korostaminen vaan kertoo että ihmisestä ei ole parisuhteeseen

[/quote]

nro 19 jatkaa: että miten siis naisesta näkyy ettei tarvitse miestä mihinkään. Konkreettisia esimerkkejä!!!! Mistä asioista miehet päättelee että tuossa on nainen, joka ei tarvitse miestä mihinkään. Ulkonäkö, käytös ....

Vierailija
48/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle. Ole oma itsesi, kun löydät mieleisesi miehen. Esim. kaupassa, töissä yms... Niin keksi joku puheenaihe (halvat hinnat yms...) sitten olet kiinnostunut miehestä ja kyselet mahdollisimman paljon pienessä ajassa juuri oikeita kysymyksiä. (kannattaa miettiä etukäteen valmiiksi mitä kysyy) Lopuksi ehdotat treffejä tai yhteydenpitoa jutustelun merkeissä. Myös nimea, niin facebook on nykyään kätveä ;)

Elä missään nimessä tyrkytä itseä, tai ole itseäsi viisaampi. Ole oma itsesi. Jos olet Baarissa ja siellä on mukava mies, niin mene juttelemaan aluksi niitä näitä. Jos itsellesi kelpaa, niin sitten henkilökohtaisempia...

Ei se hankalaa ole. Itsevarmuus mukaan. Jos ensimmäinen on kusipää, toinen ei varmaan ole. Kyllä kaikille naisille sulhoja riittää...

T:Mies

Vierailija
49/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:27"]

Ap:lle. Ole oma itsesi, kun löydät mieleisesi miehen. Esim. kaupassa, töissä yms... Niin keksi joku puheenaihe (halvat hinnat yms...) sitten olet kiinnostunut miehestä ja kyselet mahdollisimman paljon pienessä ajassa juuri oikeita kysymyksiä. (kannattaa miettiä etukäteen valmiiksi mitä kysyy) Lopuksi ehdotat treffejä tai yhteydenpitoa jutustelun merkeissä. Myös nimea, niin facebook on nykyään kätveä ;)

Elä missään nimessä tyrkytä itseä, tai ole itseäsi viisaampi. Ole oma itsesi. Jos olet Baarissa ja siellä on mukava mies, niin mene juttelemaan aluksi niitä näitä. Jos itsellesi kelpaa, niin sitten henkilökohtaisempia...

Ei se hankalaa ole. Itsevarmuus mukaan. Jos ensimmäinen on kusipää, toinen ei varmaan ole. Kyllä kaikille naisille sulhoja riittää...

[/quote]No eikö tämä sit ole itsensä tyrkyttämistä jos mikä? Mennä tuntemattomalle lätisemään vaikka kaupassa jotain typerää ja sit vielä pyydelläl FB-kaveriksikin? Juu ei.

Vierailija
50/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tai sitten toinen vaihtoehto, et ala ahdistelemaan ihmisiä ruokakaupassa, vaan menet vaikka Tinderiin.

Vierailija
51/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä vikaa on itsenäisyydessä? Jos sinkkunainen ei ole itsenäinen ja hoida omia asioitaa itse, niin kuka ne hoitaa? Onko sellainen söpö avuttomuus, että ei edes perusasioita osaa, sellainen mitä miehet hakevat? vai vertaista kumppania?

[/quote]

Olen tuo ensimmäinen lainattu.

Tunne siitä, ettei nainen tarvitse miestä mihinkään, ajaa heitä hyvin tehokkaasti karkuun. Itsenöisyydessä ei ole mitään vikaa mutta jos viestit elämäsi miehille, että miehen tulee olla juuri sopiva sinun elämääsi, tai muuten hän lentää tarpeettomaha häiritsemästä sinun elämääsi.

Valitettavaa mutta totta: Miehet eivät etsi niin tositarkoituksella vertaista kumppania kun antavat ymmärtää. Tällaisia miehiä on kokemukseni mukaan harvassa. Naisen ei tarvitse olla avuton kaurissilmäinen neito pulassa, tärkeintä ettei viesti myöskään eräänlaista valtataisteluakaan.

Vierailija
52/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain ole tavannut oikeaa tyyppiä.

Vierailija
53/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 52:lle: Et sinäkään sano esimerkkiä että miten tällainen nyt sitten naisessa näkyy! Etkö osaa sanoa?

Vierailija
54/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:29"]

[/quote]No eikö tämä sit ole itsensä tyrkyttämistä jos mikä? Mennä tuntemattomalle lätisemään vaikka kaupassa jotain typerää ja sit vielä pyydelläl FB-kaveriksikin? Juu ei.

[/quote]

Minusta tuli pelkkä seksilelu, kun noin tein. Liian helppo kai, vaikka seksiä ei aluksi ollut muutamaan viikkoon. Miehellä oli toinen kiinnostuksen kohde.

Vierailija
55/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mua kanssa kiinnostaa että kuka mun puolesta kaikki asiat sitten tekee jos en itse tee. Ja mistä ne miehet tietää tuntemattomasta ihmisestä kuka nyt on liian itsenäinen ja kuka ei. Siis huokuuko se jotenkin? Mulla on myös sama ongelma, miehet katselee, töissä monta kiinnostunutta (mutta varattua joten ei) mutta mitään järkevää suhdetta ei ole ollut moneen vuoteen. Mutta oliskohan tuo flirttailu se avainjuttu tässä? Sitä mä en osaa ollenkaan enkä ole ikinä osannut. Mitenköhän ihmeessä olen ikinä onnistunut ennen pääsemään parisuhteisiin ja jopa saamaan lapsia? Luulin eron jälkeen että sehän on ihan yksinkertaista mutta eipä olekaan. :(

Vierailija
56/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmin tapa saada joku ihastumaan on ihastua itse. Mikään ei ole sen kiinnostavampaa kuin se että joku on kiinnostunut sinusta. Kyselet miksi et saa miestä, mutta milloin viimeksi olet itse ollut niin lätkässä että sukat pyörii jalassa? Ihastu, rakastu, luonto hoitaa loput.

Vierailija
57/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Ei sinussa ole mikään vikana. Kyse on vaan siitä, että pariutuminen on aikuisiällä vaikeaa tai ei ainakaan helppoa. Älä nyt ainakaan ala muuttaa itseäsi. Tarvitaan vaan vähän onnea, että kohdallesi osuu joku, joka rakastuu sinuun sellaisena kuin olet.

Vierailija
58/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:33"]

nro 52:lle: Et sinäkään sano esimerkkiä että miten tällainen nyt sitten naisessa näkyy! Etkö osaa sanoa?

[/quote]

Et kyllä ainakaan kohteliasta keskustelua osaa :D

Se näkyy pienissä sivulauseissa ja eleissä. Sen päälle on vaikea laittaa sormea niin sanoakseni. Ehkä sellainen tietynlainen anteeksipyytelemättömyys niin hyvässä kuin pahassakin. Ja kai ihan vaan omavoimaisuutta ylipäätään.

Vierailija
59/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:35"]

Varmin tapa saada joku ihastumaan on ihastua itse. Mikään ei ole sen kiinnostavampaa kuin se että joku on kiinnostunut sinusta. Kyselet miksi et saa miestä, mutta milloin viimeksi olet itse ollut niin lätkässä että sukat pyörii jalassa? Ihastu, rakastu, luonto hoitaa loput.

[/quote]

Ei auttanut minua, päinvastoin. En ole koskaan tapaillut pelimiehiä. Yksi (ja ainoa) yhden illan juttu on ollut pelimiehen kanssa. t. 26

Vierailija
60/105 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:29"]

[/quote]

Mikähän ero on itsensä tyrkyttämisellä ja vaikka jonku tuotteen paikan kysymisellä??? Jos kysyt mieleiseltä mieheltä, että tietääkö hän missä tuote x sijaitsee, niin millälailla se on itsensä tyrkyttämistä? Tähän vastaukseen muutama sopiva ennalta mietitty kysymys ja siittäpä se alkaa... FB-kaveriksi ei tarvitse pyytää jos yv lähettää!!!

Ei miehet kysymisestä pahastu ja eikä ne purematta syö... Jos joku kimpaantuu, niin toinen ei varmasti. Elä nyt itteäsi ala ap muuttamaan milläänlailla. Kyllä sullekkin sopiva mies löytyy...