Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä minussa on vikana/miksi en löydä miestä

Vierailija
18.07.2014 |

eli olen ihan kivan näköinen, hyvä kroppainen ja hauska ihminen. Miehet kyllä katselevat perääni, tämän huomaavat kyllä kaikki jotka kanssani liikkuu ja kuulen tästä usein. Miehet näyttävät minulle peukkua kun kulkevat ohitseni ja kehuvat vaatteiteni. mutta vaan ohi kulkeissaan. Miespuoliset työkaverini pitävät minusta ystävänä erittäin paljon, seuraani tullaan mielellään juttelemaan, välillä jopa haitaten työntekoani. Usein työpaikan miespuoliset ovat nk. parhaimpia ystäviäni töissä.  Ja tietty ovat parisuhteessa tai naimisissa, joten en heitä tietenkään halua. Miehet eritoten vielä kuvittelevat, että vietän villiä seuraelämää, mutta nyttenkin perjantai iltana olen vauvapalstalla :( Tätähän ei kukaan uskoisi töissä, vaikka kuinka väitän. Baarissa pientä silmäpeliä, mutta ne loppuu aina kun seinään. Koitan olla avoin, harrastaa ja tavata ihmisiä mutta mikään ei auta :( mikä minussa voi olla vikana

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus ap:n kysymykseen on jo otsikossa. Hän on kehunut kovasti itseään kommenteissaan, mutta ei selkeästi tunnista itsessään mitään vikoja. Niihin tutustumisen voisi aloittaa vaikka kyselemällä kavereiden mielipiteitä ap:n ärsyttävistä ominaisuuksista.

Itsensä kehumisessa ei ole mitään väärää, mutta ihminen, jolla on oikeasti hyvä itsetunto tunnistaa myös heikkoutensa :)

Vierailija
82/105 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:27"]

Ap:lle. Ole oma itsesi, kun löydät mieleisesi miehen. Esim. kaupassa, töissä yms... Niin keksi joku puheenaihe (halvat hinnat yms...) sitten olet kiinnostunut miehestä ja kyselet mahdollisimman paljon pienessä ajassa juuri oikeita kysymyksiä. (kannattaa miettiä etukäteen valmiiksi mitä kysyy) Lopuksi ehdotat treffejä tai yhteydenpitoa jutustelun merkeissä. Myös nimea, niin facebook on nykyään kätveä ;)

Elä missään nimessä tyrkytä itseä, tai ole itseäsi viisaampi. Ole oma itsesi. Jos olet Baarissa ja siellä on mukava mies, niin mene juttelemaan aluksi niitä näitä. Jos itsellesi kelpaa, niin sitten henkilökohtaisempia...

Ei se hankalaa ole. Itsevarmuus mukaan. Jos ensimmäinen on kusipää, toinen ei varmaan ole. Kyllä kaikille naisille sulhoja riittää...

T:Mies

[/quote]No eikö tämä sit ole itsensä tyrkyttämistä jos mikä? Mennä tuntemattomalle lätisemään vaikka kaupassa jotain typerää ja sit vielä pyydelläl FB-kaveriksikin? Juu ei.

[/quote]

Mikähän ero on itsensä tyrkyttämisellä ja vaikka jonku tuotteen paikan kysymisellä??? Jos kysyt mieleiseltä mieheltä, että tietääkö hän missä tuote x sijaitsee, niin millälailla se on itsensä tyrkyttämistä? Tähän vastaukseen muutama sopiva ennalta mietitty kysymys ja siittäpä se alkaa... FB-kaveriksi ei tarvitse pyytää jos yv lähettää!!!

Ei miehet kysymisestä pahastu ja eikä ne purematta syö... Jos joku kimpaantuu, niin toinen ei varmasti. Elä nyt itteäsi ala ap muuttamaan milläänlailla. Kyllä sullekkin sopiva mies löytyy...

[/quote]

äh, niin noloa ja läpinäkyvää. Tämän jälkeen vissiin laitetaan viesti senssipalstalle paikallislehteen että sinä tumma nuorimies K-kaupassa, juttelimme pavuista, jäin kaipaamaan?

:p

[/quote]

Tuo oli silloin 80 luvulta, kun tuollain viesti laitettiin. Nykyään saat melkovarmasti yhteyden jonkun some-palvelun kautta mieheen. Jos hänellä mielenkiintoa sinua kohtaan on, niin juttu lähtee liikkeelle. Jos taas ei, niin ei siittä mitään koko kansan vitsiä tule, niin kuin ennen. Vaan jää sun ja miehen keskinäiseen tietoisuuteen. Rohkeasti liikkeelle vain :)

[/quote]Tää on taas jonkun peräkammarin pojan märkä päiväuni, hohhoijaa. Menepä kokeilemaan sitä oikeaa elämää välillä niin huomaat ettei maailma pyörikään niin kuin olet kuvitellut.

[/quote]

Jaaha ja millähän lailla se maailma sinun mielestäsi pyörii??? Mikähän kirjoittamastani juttuista ei ollut oikeaa elämää? Turhaan sinä vanhapiika itket, kun kukaan ei sinuun koske ja ketään et saa. Tai saat se sinäkin, kun pikkasen hametta nostat ja punaisten valojen alla setelinipun otat vastaan. Jos oikeaa elämää ja rakkautta haet, niin järkeä peliin...

Eikä puolison iskeminen ole miksikään parissa vuosikymmenessä muuttunut. Vai meinaatko, että sanot: Mulla on PS4, tuu meille???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:29"]

Turhaan sinä vanhapiika itket, kun kukaan ei sinuun koske ja ketään et saa. Tai saat se sinäkin, kun pikkasen hametta nostat ja punaisten valojen alla setelinipun otat vastaan.

[/quote]

Nyt ollaan seksismin äärellä. Heti jos nuori nainen ärsyttää tavalla tai toisella, halvennetaan seksuaalisesti. Kehoitat häntä huoraamaan, jotta hänkin "saisi", eli olisi näin arvokkaampi? Isket juuri sinne heikoimpaan kuvittelemaasi kohtaan, eli seksuaalisuuteen. Tiedoksesi sulle, että nykynaisella ei ole mitään tarvettä miellyttää/saada miestä jos näin päättää. Yhä useampi sen tajuaa ja yhä useampi sen mukaan alkaa elää. Teistä tulee meille hyödyttömiä kunnes teknologia kehittyy niin että voimme lisääntyä ilman siittiöitä. Tiesitkö, ettei se ole oikeastikaan kovin kaukana?

Vittu mä vihaan sun kaltaisia miehiä.

Vierailija
84/105 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:42"]

Turhaan sinä vanhapiika itket, kun kukaan ei sinuun koske ja ketään et saa. Tai saat se sinäkin, kun pikkasen hametta nostat ja punaisten valojen alla setelinipun otat vastaan.

[/quote]

Nyt ollaan seksismin äärellä. Heti jos nuori nainen ärsyttää tavalla tai toisella, halvennetaan seksuaalisesti. Kehoitat häntä huoraamaan, jotta hänkin "saisi", eli olisi näin arvokkaampi? Isket juuri sinne heikoimpaan kuvittelemaasi kohtaan, eli seksuaalisuuteen. Tiedoksesi sulle, että nykynaisella ei ole mitään tarvettä miellyttää/saada miestä jos näin päättää. Yhä useampi sen tajuaa ja yhä useampi sen mukaan alkaa elää. Teistä tulee meille hyödyttömiä kunnes teknologia kehittyy niin että voimme lisääntyä ilman siittiöitä. Tiesitkö, ettei se ole oikeastikaan kovin kaukana?

[/quote]Juuri niin. Ja tollasia meidän pitäisi lähestyä jossain kaupan lihatiskilläkin! Tsiisus, onneksi ei tarvi!

Vierailija
85/105 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:42"]

[/quote]

[/quote]Juuri niin. Ja tollasia meidän pitäisi lähestyä jossain kaupan lihatiskilläkin! Tsiisus, onneksi ei tarvi!

[/quote]

No en sun kaltaista resutoopea huolisikaan. En vaikka olisin sinkku.

Miehestä näkee kauas kun se ei ole pienisieluinen. Viisas tyyppi osaa ottaa naiset vertaisena ihmisenä eikä tunne tarvetta esim huoritella. Naiseus on viisaalle miehelle vain biologinen fakta, ei ominaisuus jota halvenetaan kun hermo menee.

Ja ei, ei ole pms.

Vierailija
86/105 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLET PELOTTAVAN LIIAN ITSEVARMA SANAVALMIS ROHKEA YMS. miehet eivät uskalla yrittää sinua koska pelkäävät saavansa pakit

Vierailija
87/105 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, käytkö treffeillä?

Vierailija
88/105 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko flirttailla?

Osoita siis itsekin kiinnostusta. Flirtti on hauskaa leikkiä.

Vierailija
89/105 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa liian itsenäinen yms teoriassa saattaa olla joku pointti. Oma viimeaikainen kokemus monien lisäksi samankaltaisessa tilanteessa on juurikin tuolta paljon puhutusta "deitti"sovelluksesta.

Avasin siellä keskustelun jonkun kolmekymppisen herrasmiehen kanssa ja hän avoimesti päivitteli että menin sitten ja avasin keskustelun. Eli selkeästi siis jo se että sanoin vain moi jollekin joka on jo jollain tasolla pitänyt kuvistani oli jo joku juttu.

Voin sanoa että olen tehnyt paljon pelotravampia ja vaativampiakin juttuja. En valitettavasti kyllä pysty ihan ainakaan vielä omaksumaan hirveän passiivista roolia koska se ei vain ole luontevaa minulle. Että pitäisi sitten olla heti onnesta soikeana kun vain joku puolin ja toisin vaikka valitettavasti sopimatonkin ihminen ihan hei sanoo tai muuten vaan joku suvaitsee ehdottaa kämpilleen menemistä ja toivoa siitä sitten jotain elämäni tarinaa jos ei ole ok että kenellekään hei sanon ja nämä on niitä jotka itselle tulee puhumaan.

Vierailija
90/105 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 02:07"]

Osaatko flirttailla?

Osoita siis itsekin kiinnostusta. Flirtti on hauskaa leikkiä.

[/quote]Samaa mielä, keskustelu täällä tuntuu olevan liian teoreettista. Ap:n ongelma on pikkemminkin kuinka päästä oikeanlaiseen kontaktiin. Joe ei ulkonäöllisesti ole mitään vikaa niin kyllä on aiheellista miettiä miten saada miehet kiinnostumaan itsestään. Toisilta se sujuu ihan itsestään mutta jos ei ihan ok-näköiselle naiselle treffikutsuja satele niin opettele sitten vaikka flirttailemaan ja sitä miten saa itsensä vaikuttamaan seksikkäältä miesten silmissä. Kaiken tuon tulisi sujua niin luontevasti että se ei edes näyttäisi siltä että sinä flirttailet ja kalastelet miehiä. Äläkä sitten käy kaikkien miesten kimppuun vaan vain niiden joista olisit oikeasti kiinnostunut, parempi on myös jättää työpaikan tyypit rauhaan ja hakeutua vaikka sellaisiin harrastuksiin joissa on paljon miehiä. Googleta nyt vaikka ensin "how to flirt with a guy" niin saat vähän ideoita.

Vierailija
91/105 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse ainakin hymyilen ja olen ystävällinen ja ehkä liiankin kiltti..

Vierailija
92/105 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun perusteella minulle tuli ap:sta sellainen kuva, että hän kokee olevansa miehiä parempi kaikessa ja 'huumorilla' sanoo sen useinkin ääneen.
Aluksi hauskaa mutta vähän ajan päästä ei niinkään enää.

Vierailija
93/105 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sirolta, käytä huulipunaa, tiukkoja housuja ja hameita, tuo rintoja esille, naura miesten jutuille ja ehdota kahvittelua töiden jälkeen. Nämä tepsivät minuun.

Vierailija
94/105 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:48"]

No heh:) Konkreettisten esimerkkien puute tässä ketjussa alkoi ottaa päähän, kun kuitenkin ilmeiisesti useat (eri) kirjoittajat tarjoavat tätä samaa selitystä; yli-itsenäisyyttä?!

Silläkin uhalla että kuulostan ihan autistilta, niin on pakko jankata tästä vielä. Aikamoisia heittoja nämä kommentit liiasta itsenäisyydestä siinä mielessä, että useimmat ns. itsenäiset sinkkunaiset elävät ihan samalla tavalla kuin parisuhteessakin olevat: opiskelevat, käyvät töissä, mutta pyörittävät arkeaan yksin.

Eli keskiverto mies Suomessa todennäköisesti olettaa että nainen pystyy tähän. Ei meillä kotirouvuus ole valtaosalle keskiluokasta mahdollista. Yläluokka ja sossuporukka siellä laitamilla sitten erikseen.

Toisaalta siis oletetaan että nainen selviytyy ruokakaupassa käynnistä, laskujen maksusta, mutta niin kauan kun ei parisuhteessa ole, on se vaara että vetää tämän huikean itsenäisyyden överiksi.

Mutta kuitenkaan siitä ei voi antaa esimerkkejä? Eleet, sivulauseet, anteeksipyytelemättömyys, omavoimaisuus.....

Auttakaa nyt joku tulkitsemaan tätä;)

[/quote]

Ei kukaan voi muutamasta tekstinpätkästä netissä tehdä mitään syväanalyysiä toisesta henkilöstä, vaikka useimmat niin tuntuvatkin kuvittelevan.

Itse arvaisin että et itse ihastu miehiin niin kovin helposti. Kun itse ihastut, säteilet ympärillesi ja vastaavasti sinua lähestyy miehet helpommin. Ongelmahan tässä on se että lähestyykö oikea mies sitten...

Ei kai muutakaan ratkaisuvaihtoehtoja voi antaa kuin sen että lähestyt itse miehiä. Työkavereilla voi olla kynnystä aloittaa suhdetta kanssasi, mutta kyllä kenelle tahansa terveellä itsetunnolla varustetulle miehelle kelpaa itsenäinen nainen. Rohkeutta vaan peliin, etkä välitä mistään tyrkky tms turhista leimoista / ajatuksista. Katkerat ja kateelliset sivusta huutelee, kun eivät itse saa mitään aikaan.

Vierailija
95/105 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi harrastus on myös pomminvarma keino tavata uusia ihmisiä...

Itsepuolustuslajit, boulderointi, tms.

Vierailija
96/105 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kukaan jaksa kauaa.. eikä sitä pysty muuttaa. Se on vain se karu totuus että jotkut on luotu sellaisiksi joista miehet eivät jotenkin kiihotu tai jtn. Mua kyllä yritetään paljon ja on aina silloin tällöin juttua mutta aina mies hylkää. En tiedä onko vika sitten siinä että en esimerkiksi saa orgasmia sängyssä. Tämä asia vaikuttaa mielialaani paljon vaikka yritän olla välittämättä siitä. Miksi muut ovat parempia ja miehet ovat seurustelleet heidän kanssaan mutta minä en kelpaa.. olen alkanut jo pikkuhiljaa vihaamaan miehiä.

Vierailija
97/105 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi tunnen sen sisimmässäin että asia on näin. Tiedän/tunnen yleensäkkin tälläiset asiat. On olemassa naisia jotka eivät ulkonäöllisesti oke samalla tasolla kuin esim. minä ja monet muut naiset mutta he saavat silti miehen. Minä olen elävä esimerkki siitä että vaikka olisi kuinka hieno ja tissit tyrkyllä ei miehet halua.. ei ainakaan mun paikkakunnalla :D mutta joo pari vuotta sitten tämä asia masensi mua erittäin paljon mutta nyt en jaksa enää kun nauraa sille että miten se voi ollakkin näin ja vielä minä! Toivoisin monesti että olisin joku toinen. Ärsyttää ihastua mieheen joka ei muhun ja haikailee aina exän perään.. miks mua ei kukaan halua.. ei jumalauta :D

Vierailija
98/105 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle paistoi silmiin ainakin kieliopin puutteellinen osaaminen :)

Yhdyssanat, pilkun käyttö jne. Peruskieliopin puutteellisuus ainakin häiritsee minua suunnattomasti. Rakastan miestäni, mutta hävettää hänen tapansa kirjoittaa virheellisesti.

Vierailija
99/105 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on yksi n. kolmekymppinen nainen joka on ääneen ihmetellyt sitä samaa. Hän ei ilmeisesti kuule omaa ääntään, saati niitä juttuja joita suustaan päästää eikä myöskään ymmärrä että puhetyylinsä on todella luotaantyöntävä.

Nainen on kaunis ja huolehtii ulkonäöstään kyllä, mutta kun avaa suunsa niin tekee mieli tehdä double facepalm. Ei kiroile, mutta arvostelee, haukkuu, nostaa itseään ylemmäs kuin olisi tarve. Puheääni on kova staccato, puherytmi on todella nopea, tulee mieleen konekivääri. Hän on myös hyvin, hyvin tylyilmeinen eikä juurikaan hymyile. 

Vierailija
100/105 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 01:01"]

OLET PELOTTAVAN LIIAN ITSEVARMA SANAVALMIS ROHKEA YMS. miehet eivät uskalla yrittää sinua koska pelkäävät saavansa pakit

[/quote]

Tämä ei pidä paikkaansa. Minä olen sanavalmis, itsevarma ja rohkea, lisäksi vielä kovin pitkäkin. Ja silti olen käynyt treffeillä, ollut naimisissa ja nykyään avoliitossa. Minulla ei ole ollut ongelmia treffeille "pääsyn" kanssa, ja väitän sen johtuvan siitä että otan ihmisen ihmisenä vastaan enkä muodosta itsestäni mitään pylväsjumalatarta. Olen antanut pakkeja, mutta niissäkin on niin monta tyyliä miten ne annetaan.