Lisää räikeänvärisiä reuhkamekkoja tullut cittariin
Kuka ostaa kirkkaan liilan tai melkein neonvaaleanvihreän reuhkamekon syksyksi?
En minä ainakaan.
Kommentit (21)
Aha.
Värithän on kivoja, varsinkin kesällä/syksyllä.
Itselläni selvästi selvä jako, syksyllä enemmän murretta, mutta värejä kuitenkin. Sen mustan lisäksi.
Itse lähdin juuri ulkomaille ja katselin rantamekkovalikoimaa, mutta oli kyllä aivan kamalia.
Suomalaisen naisen kuuluu ostaa musta pitkä mekko, jos niin riettaaksi ryhtyy, että oikein mekon ostaa.
Et ole maailman ainoa Cittarin asiakas. Kyllä ne mekot kelpaavat joillekin toisille vaikka eivät kelpaa juuri sinulle.
Kaikkien pitäisi käyttää väljiä mekkoja legginsien kanssa.
Jos miehet tietäisivät miten mukava yhdistelmä se on, niin hekin alkaisivat käyttää niitä.
Tehkää miehet perässä.
Mikä on reuhkamekko? :D
Ja mikä on tämän aloituksen tarkoitus ylipäätään. Käy vaikka Prisman tai Tokmannin vaateosastolla jos Citymarketista ei löydy just sulle mieluisia mekkoja.
Vierailija kirjoitti:
Joku varmaan ostaa vaikkapa kotimekoksi. Eipä Cittarista varmaan työvaatteita ostetakaan.
Kuka ostaa kotivaatteita uusina? Eivätkös kotivaatteet ole käytöstä poistettuja muita vaatteita. Ap
No onpa sinullakin ongelma. Osta muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku varmaan ostaa vaikkapa kotimekoksi. Eipä Cittarista varmaan työvaatteita ostetakaan.
Kuka ostaa kotivaatteita uusina? Eivätkös kotivaatteet ole käytöstä poistettuja muita vaatteita. Ap
Sä pukeudut joihinkin räjähtäneisiin vaatteisiin ja moitit muiden pukeutumista? Mä tykkään pitää kivoja vaatteita kotonakin, koska arvostan itseäni ja musta on kiva näyttää hyvältä miehellekin. No mikä on kullekin tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan minulla ole yhtään kotivaatetta joka olisi aiemmin ollut sellainen että liikun se päälläni julkisella paikalla. Ostan kotivaatteet erikseen. Pehmeitä puuvillaisia trikoita, isoja paitoja, hameita.. Kaikki hyvin värikkäitä kuoseja.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä on tämän aloituksen tarkoitus ylipäätään. Käy vaikka Prisman tai Tokmannin vaateosastolla jos Citymarketista ei löydy just sulle mieluisia mekkoja.
Tämä oli jatkoa kesän keskustelulle cittarin kukertavista räikeistä kesämekoista, jotka jäävät hyllyyn, kun kukaan ei osta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä pukeudut joihinkin räjähtäneisiin vaatteisiin ja moitit muiden pukeutumista? Mä tykkään pitää kivoja vaatteita kotonakin, koska arvostan itseäni ja musta on kiva näyttää hyvältä miehellekin. No mikä on kullekin tärkeintä.
Räjähtäneisiin? En minä vaatteita kauaa pidä. Ja usein ei-kotivaatteissa kotonakin, koska on menoja. Ap
Minä tykkään väreistä mutta en kukinnasta vaatteissa
Värejä tarvitaan. Tarvitaan myös persoonallisempia vaatteita ja kauniita kauniita yksityiskohtia yksinkertaisten vaatteiden lisäksi. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli jatkoa kesän keskustelulle cittarin kukertavista räikeistä kesämekoista, jotka jäävät hyllyyn, kun kukaan ei osta. Ap
Voi olla huonot materiaalit, värit eivät näytä hyvältä ja valitettavasti hinta! Istuvuuteen tulisi kiinnittää myös enemmän huomiota. Ei auta edes aina kahden koon väli, kumpikaan ei istu päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kotivaatteet ostetaan uutena! Käytöstä poistetut vaatteet ovat olleet työelämässä. Paitapuserot, jakut, pitkikset, hameet. Kotona sitten pidetään ihan erilaisia vaatteita, mukavia, isoja, lötköjä. Eikä niilläkään muuten kaupungille mennä.
onko antti tapanin neonvärisiä ylihinnoiteltuja ei istuvia juttuja? :D
jokin ikääntymisen ja masennuksenesto homma varmaan tuo 'muotisuunnittelurykäys', hirveitä kamppeita.