Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin pitkän ajan kuluttua yhteyttä erääseen ihmiseen

Vierailija
18.07.2014 |

Laitoin viestiä kaverille (miespuolinen, perheellinen), jonka kanssa ilmeisesti menivät välit poikki yli vuosi sitten. Hän ei vastannut mitään vaikka itse pahoittelin toimintaani :(

Minulla ei ole mitään häntä vastaan (enää) ja puolestani voisimme olla kavereina tekemisissä. Tai siis itse haluaisin, sillä mies on kiinnostava ja olisi kiva jutella hänen kanssaan silloin tällöin.

Tarkoittaako se ettei hän vastannut mitään sitä, että hän on edelleen vihainen minulle eikä halua olla tekemisissä? Olen erittäin huono tulkitsemaan ihmisiä.

Taustalla on sellainenkin, että olin vuosia sitten ihastunut tähän mieheen, mutta hän ei minuun ja lisäksi hän meni naimisiin ja sai lapsen. Tämä on minun puoleltani ok enkä elättele mitään romanttista hänen suhteensa. Pelkääköhän hän jotain sellaista?

Kiitos neuvoista jos joku jaksaa ottaa kantaa!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä yhteydenotosta on nyt kulunut jo n. 2 viikkoa aikaa, suunnilleen. En varmaan enää voi ottaa yhteyttä? Tai siis kun en missään nimessä halua tunkeilla.

Ap

Vierailija
2/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et kiinnosta häntä kaverina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:19"]

Ehkä et kiinnosta häntä kaverina

[/quote]

Niin kai se sitten on... :(

Olisi kiva kuulla erityisesti miesten näkemyksiä asiaan. Ehkä pitää vain unohtaa koko tyyppi? En haluaisi.

Ap

Vierailija
4/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden aikana on yhteystiedotkin ehtineet muuttua, oletko varma että viesti on mennyt edes perille?

Vierailija
5/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei vain näe mitään syytä miksi pitää sinuun yhteyttä. Sinulla ei ole hänelle merkitystä. Miehet varsinkin haluaa jättää menneisyyden taakseen selkeästi. Tietysti hän haluaa kunnioittaa vaimoaan sillä ettei ala viestittelemään entisten ihastusten kanssa. Anna olla tai hän tuskastuu.

Vierailija
6/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei vain näe mitään syytä miksi pitää sinuun yhteyttä. Sinulla ei ole hänelle merkitystä. Miehet varsinkin haluaa jättää menneisyyden taakseen selkeästi. Tietysti hän haluaa kunnioittaa vaimoaan sillä ettei ala viestittelemään entisten ihastusten kanssa. Anna olla tai hän tuskastuu.

Vierailija
7/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:26"]

Vuoden aikana on yhteystiedotkin ehtineet muuttua, oletko varma että viesti on mennyt edes perille?

[/quote]

Löysin hänen vanhan puhelinnumeronsa ja laitoin viestiä siihen. Toimitustiedoista näkyi, että viesti oli toimitettu. Uskoisin, että on ihan oikea numero.

Kai tässä pitää vain nyt uskoa, että hän ei halua olla missään tekemisissä. En mitenkään kehtaa enää esim. soittaa kun olen aina ollut se aktiivinen (rassukka hänen mielestään varmaan) joka laittaa viestiä. Harmittaa tosi paljon koko juttu.

Ap

Vierailija
8/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:30"]

[/quote]

Ikävää jos hän ajattelee noin. En pidä häntä entisenä ihastuksena, vaan hyvänä tyyppinä.

Kaipa se sitten on niin, tukee kyllä käytöstä tämä selitys.

Ap

Vierailija
9/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:09"]Laitoin viestiä kaverille (miespuolinen, perheellinen), jonka kanssa ilmeisesti menivät välit poikki yli vuosi sitten. Hän ei vastannut mitään vaikka itse pahoittelin toimintaani :(

Minulla ei ole mitään häntä vastaan (enää) ja puolestani voisimme olla kavereina tekemisissä. Tai siis itse haluaisin, sillä mies on kiinnostava ja olisi kiva jutella hänen kanssaan silloin tällöin.

Tarkoittaako se ettei hän vastannut mitään sitä, että hän on edelleen vihainen minulle eikä halua olla tekemisissä? Olen erittäin huono tulkitsemaan ihmisiä.

Taustalla on sellainenkin, että olin vuosia sitten ihastunut tähän mieheen, mutta hän ei minuun ja lisäksi hän meni naimisiin ja sai lapsen. Tämä on minun puoleltani ok enkä elättele mitään romanttista hänen suhteensa. Pelkääköhän hän jotain sellaista?

[/quote]

Miitä sinulla sotten oli häntä vastaan aiemmin jos ei "enää" mitään?

Vierailija
10/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat nyt yhtäkkiä olla hänen kaverinsa taas? Onko taka-ajatuksia?

Vierailija
11/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:34"]

Miksi haluat nyt yhtäkkiä olla hänen kaverinsa taas? Onko taka-ajatuksia?

[/quote]

Ei ole taka-ajatuksia. Olen kasvanut ihmisenä, tajusin oman tyhmän käytökseni eikä kaveruudelle puolestani olisi esteitä. 

Sainkin jo hyvän selityksen täällä, kiitos vastanneille. 

Ap

Vierailija
12/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:09"]Laitoin viestiä kaverille (miespuolinen, perheellinen), jonka kanssa ilmeisesti menivät välit poikki yli vuosi sitten. Hän ei vastannut mitään vaikka itse pahoittelin toimintaani :(

[/quote]

Mun miehellä oli kanssa tollanen roikkuja, miestä vitutti kun tiesi että toinen on ihastunut. Yritä siinä nyt sitten olla normaali kun toinen ei vissiin tajua että toiminta on niin läpinäkyvää.

Onneks vaihto numeron mutta kai se facessa vielä ahdistelee :D

Vierailija
13/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:40"]

[/quote]

Mun miehellä oli kanssa tollanen roikkuja, miestä vitutti kun tiesi että toinen on ihastunut. Yritä siinä nyt sitten olla normaali kun toinen ei vissiin tajua että toiminta on niin läpinäkyvää.

[/quote]

Ikävää. 

Minä en kuitenkaan ole kyseessä jos niin luulet. Toivottavasti miehesi saa hoidettua asian. 

Ap

Vierailija
14/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:40"]

[/quote]

[/quote]

Ikävää. 

Minä en kuitenkaan ole kyseessä jos niin luulet. Toivottavasti miehesi saa hoidettua asian. 

Ap

[/quote]

No hän vaan ei vastaa.

Mutta vinkkinä sinulle että kyllä se mies ottaa yhteyttä jos häntä kiinnostaa.

Tässä oli vielä se, että tämä nainen oli miehen kaverin exä. Harmittaa kyllä naisen puolesta, ei tahtonut hyväksyä tosiasioita niin välithän siinä heillä meni kun miehelle kiukutteli.

Vierailija
15/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan ei nappaa. Sinun aikasi tuli ja meni jo aikoinaan.

Vierailija
16/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Kiva kun kerroit kokemuksesi. 

Eipä tässä nyt ole enää mitään puitavaa omalta osaltani.

Ap

Vierailija
17/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän ei vastannut mitään vaikka itse pahoittelin toimintaani :(" "Minulla ei ole mitään häntä vastaan (enää) "

Mitä sinulla oli häntä vastaan?

Vierailija
18/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:09"]Laitoin viestiä kaverille (miespuolinen, perheellinen), jonka kanssa ilmeisesti menivät välit poikki yli vuosi sitten. Hän ei vastannut mitään vaikka itse pahoittelin toimintaani :(

[/quote]

Miitä sinulla sotten oli häntä vastaan aiemmin jos ei "enää" mitään?

[/quote]

Veikkaan, että ap alkoi kiukutella, kun mies ei ollut häneen ihastunut ja mies teki mitä lystäsi.

Vierailija
19/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:48"]

[/quote]

Nähtävästi näin.

Itselläni ei ole aikarajoja ihmisille, joten ihan hyvä kun kysyin täältä. Kuten sanoin, en ole hyvä tulkitsemaan ihmisiä. 

En jää enää vastailemaan, vaan lähden ulkoilemaan, joten hyvää hellepäivää kaikille! :)

Ap

Vierailija
20/41 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:48"]

[/quote]

Nähtävästi näin.

Itselläni ei ole aikarajoja ihmisille, joten ihan hyvä kun kysyin täältä. Kuten sanoin, en ole hyvä tulkitsemaan ihmisiä. 

En jää enää vastailemaan, vaan lähden ulkoilemaan, joten hyvää hellepäivää kaikille! :)

Ap

[/quote]

AV ei petä koskaan ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän