Otin pitkän ajan kuluttua yhteyttä erääseen ihmiseen
Laitoin viestiä kaverille (miespuolinen, perheellinen), jonka kanssa ilmeisesti menivät välit poikki yli vuosi sitten. Hän ei vastannut mitään vaikka itse pahoittelin toimintaani :(
Minulla ei ole mitään häntä vastaan (enää) ja puolestani voisimme olla kavereina tekemisissä. Tai siis itse haluaisin, sillä mies on kiinnostava ja olisi kiva jutella hänen kanssaan silloin tällöin.
Tarkoittaako se ettei hän vastannut mitään sitä, että hän on edelleen vihainen minulle eikä halua olla tekemisissä? Olen erittäin huono tulkitsemaan ihmisiä.
Taustalla on sellainenkin, että olin vuosia sitten ihastunut tähän mieheen, mutta hän ei minuun ja lisäksi hän meni naimisiin ja sai lapsen. Tämä on minun puoleltani ok enkä elättele mitään romanttista hänen suhteensa. Pelkääköhän hän jotain sellaista?
Kiitos neuvoista jos joku jaksaa ottaa kantaa!
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:55"]
Tuo mieshän on huonokäytöksinen, ja selvästi myös kaunainen - annat ymmärtää että teillä on ollut jotain mistä hän voisi olla vihainen. Minulle hänen käytöksensä kertoo, että hän ei ole päässyt asioista yli eikä osaa käsitellä niitä. Puutteita tunnetaidoissa ja sosiaalisissa taidoissa. Hän ei ole ap:n huomionosoitusten arvoinen.
[/quote]
Juuri näin!
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:55"]Tuo mieshän on huonokäytöksinen, ja selvästi myös kaunainen - annat ymmärtää että teillä on ollut jotain mistä hän voisi olla vihainen. Minulle hänen käytöksensä kertoo, että hän ei ole päässyt asioista yli eikä osaa käsitellä niitä. Puutteita tunnetaidoissa ja sosiaalisissa taidoissa. Hän ei ole ap:n huomionosoitusten arvoinen.
[/quote]
No musta taas tuntuu että ap on herkissä ihastuksenpuuskissaan kiukutellut miehelle, hän kirjoitti että pahoitteli miehelle käytöstään ja on nyt kasvanut ihmisenä.
Jos kerran mies on parisuhteessa niin ei hän varmaan ole kiinnostunut tuollaisesta!? Mielestäni täysin oikeutettua jättää ihastus jatkamaan elämäänsä.
Taustoja tietämättä on vaikeaa ottaa kantaa, mutta ainakin mies on erittäin töykeä ja huonotapainen.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:55"]Tuo mieshän on huonokäytöksinen, ja selvästi myös kaunainen - annat ymmärtää että teillä on ollut jotain mistä hän voisi olla vihainen. Minulle hänen käytöksensä kertoo, että hän ei ole päässyt asioista yli eikä osaa käsitellä niitä. Puutteita tunnetaidoissa ja sosiaalisissa taidoissa. Hän ei ole ap:n huomionosoitusten arvoinen.
[/quote]
Ap taitaa nyt jättää jotain olennaista kertomatta eli miksi meni välit? Taitaa olla tytön omaa tyhmyyttä. Jos toinen on parisuhteessa niin täytyy osata käyttää aivoja ja hillitä tunteensa jos haluaa ystävyyttä jatkaa kaikesta huolimatta.
Ap:n kohdalla ei tainnut ihan näin käydä.
Joten lillukoon liemissään.
[/quote]
Tai sitten sitä miestä ei vaan vois vähempää kiinnostaa.
Se haluu pilliua ja ei voi kun on vaimo ja kersa..
T. Mies
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 14:10"]Se haluu pilliua ja ei voi kun on vaimo ja kersa..
T. Mies
[/quote]
No se mieshän tässä ei juuri mitään ilmeisesti halua :D
Ei miehet halua naisista kavereita
Minusta ap:n käyttäytyminen vaikuttaa huomattavasti kehittyneemmältä kuin kyseisen miehen. Ja jos mies on parisuhteessa, se ei ole mikään syy käyttäytyä huonosti muita naisia kohtaan. Huono käytös on merkki kaunasta, jota mies ei osaa käsitellä, jolloin hän on ainoa joka tuossa kuviossa lilluu missään liemissä.
Omassa avioliitossani kumpikaan ei koe uhkana, jos puoliso kohtelee muita vastakkaisen sukupuolen edustajia sivistyneesti. Joissakin liitoissa on nähtävästi asiat niin huonosti, että ap:n kuvaama miehen törppö käytös on siitä vain jäävuoren huippu.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 14:13"]Ei miehet halua naisista kavereita
[/quote]
Miksi ei? Jos nainen pystyy olemaan kaveri eikä roiku munankipeänä lahkeessa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 14:08"]
[/quote]
[/quote]Jos asia olisi näin, mies ilmaisisi kohteliaasti asian laidan. Ruma käyttäytyminen kertoo, että on tarvetta rumaan käyttäytymiseen, eli jotain kaunaa ja katkeruutta.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 14:14"]Minusta ap:n käyttäytyminen vaikuttaa huomattavasti kehittyneemmältä kuin kyseisen miehen. Ja jos mies on parisuhteessa, se ei ole mikään syy käyttäytyä huonosti muita naisia kohtaan. Huono käytös on merkki kaunasta, jota mies ei osaa käsitellä, jolloin hän on ainoa joka tuossa kuviossa lilluu missään liemissä.
Omassa avioliitossani kumpikaan ei koe uhkana, jos puoliso kohtelee muita vastakkaisen sukupuolen edustajia sivistyneesti. Joissakin liitoissa on nähtävästi asiat niin huonosti, että ap:n kuvaama miehen törppö käytös on siitä vain jäävuoren huippu.
[/quote]
Pyöriiköhän sulla varmasti kaikki rattaat?
Miksi miehen käytös on tökeröä? Eihän hän ole tehnyt mitään. Onko hän saanut edes viestiä? Jos on, hänen pitäisi sinun mielestäsi hypähtää ap:n kaulaan?
Ap kertoi itse käyttäytyneensä typerästi.
Jos joku mun vanha "stalkkeri" menneisyydestä ehdottelisi ystävyyttä, jättäisin mäkin vastaamatta. Jos lähtis vastailemaan, joutuis vielä rasittavaan selittelykierteeseen.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 14:08"]
[/quote]
[/quote]Jos asia olisi näin, mies ilmaisisi kohteliaasti asian laidan. Ruma käyttäytyminen kertoo, että on tarvetta rumaan käyttäytymiseen, eli jotain kaunaa ja katkeruutta.
[/quote]
Voi hyvää kesää sullekin, näiden kanssa ei kannata vääntää. Kun ei mene perille niin ei vain mene vaikka miten päin yrität :D
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 14:23"]Jos joku mun vanha "stalkkeri" menneisyydestä ehdottelisi ystävyyttä, jättäisin mäkin vastaamatta. Jos lähtis vastailemaan, joutuis vielä rasittavaan selittelykierteeseen.
[/quote]
Juurikin näin!
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 14:23"]
Jos joku mun vanha "stalkkeri" menneisyydestä ehdottelisi ystävyyttä, jättäisin mäkin vastaamatta. Jos lähtis vastailemaan, joutuis vielä rasittavaan selittelykierteeseen.
[/quote]Ap ei mielestäni vaikuta stalkkerilta, vaan fiksulta ihmiseltä, joka on törmännyt itseään kehittymättömämpään mieleen. Täällä näkyy liikkuvan joku, jolle tällainen aihe on kovin arka ja aggressioita herättävä. Eipä ole vaikea arvata, miksi :D. Toivottavasti pääset vielä joskus sinuiksi elämäsi kanssa!
Miehen nykyinen saattaa olla mustasukkaista tyyppiä, jolloin mies pitää varmempana olla vastaamatta kenellekään. Tai vaimo on nähnyt viestin ja sanonut ettei saa vastata tai poistanut viestin. En kuitenkaan ottaisi uudelleen yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 14:23"]
[/quote]Ap ei mielestäni vaikuta stalkkerilta, vaan fiksulta ihmiseltä, joka on törmännyt itseään kehittymättömämpään mieleen. Täällä näkyy liikkuvan joku, jolle tällainen aihe on kovin arka ja aggressioita herättävä. Eipä ole vaikea arvata, miksi :D. Toivottavasti pääset vielä joskus sinuiksi elämäsi kanssa!
[/quote]
Miks musta tuntuu että tää kirkoittaja on ap?
Miksi meni välit? Itse annan anteeksi vanhat, mutta en unohda, siksi ystävyys on vaikeampaa "lämmitellä" uudestaan. Mieluummin uusia kehiin.
Tuo mieshän on huonokäytöksinen, ja selvästi myös kaunainen - annat ymmärtää että teillä on ollut jotain mistä hän voisi olla vihainen. Minulle hänen käytöksensä kertoo, että hän ei ole päässyt asioista yli eikä osaa käsitellä niitä. Puutteita tunnetaidoissa ja sosiaalisissa taidoissa. Hän ei ole ap:n huomionosoitusten arvoinen.