Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun ihastus ei vastaa! :(

Vierailija
17.07.2014 |

Olen laittanut viestiä facessa ja kaksi kertaa koittanut soittaa, vaan ei vastaa.

Ollaan työkavereita ja olen ollut ihastunut mieheen jo varmaan vuoden päivät. Törmättiin viikonloppuna ulkona ja vihdoinkin päädyttiin samaan osoitteeseen. :) Tää mies on nyt vaan kesälomalla, eli töissä ei nähdä, eikä ole vastannut enää alkuviikon jälkeen... Puhu silloin facebookissa mökille menosta, joten voihan olla että känny unohtunut kotiin tms mutta silti outoa jotenkin, kun mitään ei kuulu yhtäkkiä. Lisäksi päivitti kerran sieltä kuvan, mutta toisaalta kenttä voi myös olla sielläpäin huono.

Mutta jos on joku syy olla vastaamatta niin en kyllä ymmärrä. :( Harmittaa ja stressaa kun vihdoin luulin, että oikeesti tästä tulee jotain...

Töihin mies palaa vasta enskuun alussa, että ehkä ennen sitä saan sen kuitenki kiinni. Ja mitä siitäkin tulee, jos sen tunteet kuoli samantien ja samassa työssä pitäisi jatkaa... Loistavasti alkaneesta kesästä taitaa sittenkin tulla tosi huono. Nyt kaipaan tsemppiä! Sanokaa mulle, että kyllä se vaan vastaa kunhan saa puhelimen käsiinsä! :D

Kommentit (334)

Vierailija
141/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tosi takertuvalta ja rasittavalta! Se mies sai sulta vaan helposti pimppiä ja ei halua käyttää sitä enää uudestaan..  :)

Vierailija
142/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on nuo ajat ohi :). Tosiaan, kokemuksesta voin sanoa, että yksi viesti riittää. Mies vastaa jos on kiinnostunut. Voi olla, että on lukenut viestisi, muttei heti vastannut, koska miettii asiaa ja mökillä paljon puuhaa. Odota pari päivää ja jos ei kuulu mitään, unohda se jampesteri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellakin on vapaa mies! Ollut koko sen ajan kun ollaan tunnettu, niin sinkku. Enkä usko että sillä mitään naisseuraa siellä mökillä on, on ollut aikaisemminkin tänä kesänä siellä yksikseen. :)

Kyllä mä vielä kerran yhden tekstarin laitan, mutta sitten annan olla jos ei vastausta kuulu. Laitan, että soittelisko takaisinpäin kun joutaa. Ei voi olla liian tungettelevaa. Enkä siis laita sitä tänään, vaan vaikka hulmenna jos ei ole soitellut takaisin.

Vierailija
144/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat niin teiniltä, voi reppanaa. Anna sen miehen olla rauhassa, ihan selvästi ei ole kiinnostunut sinusta.

Vierailija
145/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt enää mene mitään viestiä laittamaan! Annan epätoivoisen kuvan. Kyllä mies vastaa sitten kun viestit/soitot huomaa jos kiinnostaa.

Vierailija
146/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt enää mene mitään viestiä laittamaan! Annan epätoivoisen kuvan. Kyllä mies vastaa sitten kun viestit/soitot huomaa jos kiinnostaa.

Vierailija
147/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä sen verran, että mies kyllä laittoi heti sunnuntaina ekan viestin, jossa valitteli kankkusta! Ja sitten tosiaan ollaan juteltu kesäsuunnitelmista, töistä jne.

Töissäkin kun parille työkaverille kerroin tästä, niin niistä useampikin sano, että on arvannut meidän välillä olevan jotain. Että ei voi olla vaan minun päästä nää kiinnostumisjutut. :D

Tosi oudon negatiivinen asenne teistä suurimmalla osalla, ei ois varmaan alunperinkään pitänyt kirjoittaa tänne... En ymmärrä mikä tässä vaikuttaa niin tungettelevalta tai epätoivoiselta? Eihän tässä oo menny aikaa viikkoakaan.

Vierailija
148/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin myöskin olla miehen jo rauhassa. mistä ap voit edes olla 100% varma, että mies on edes mökillä tai ainakaan yksin. sun tilanteessa mä epäilisin, että mies katuu sitä mitä teidän välillä tapahtui. jos olis kiinnostunut  ja vaikka oikeesti olis mökillä, laittaisi itekki viestejä eikä ainakaan jättäis vastaamatta. ajattele ap!

Vierailija
149/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
150/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet työkavereillekin mennyt jo puhumaan? Maattuasi miehen kanssa kerran? Voi ei.

Vierailija
151/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ap..nyt todellakin vaikutat hieman yksinkertaiselta..Nyt luet ajatuksen kanssa nämä viestit, mitä sinulle on kirjoitettu!! Ensinnäkin miehet taatusti vastaavat vaikka kivenkolosta, jos heitä nainen kiinnostaa. Tämä on fakta!  Toisekseen, miehiä usein todellakin ärsyttää se, että nainen yrittää soitella perään ja vielä useamman kerran. Sekin on fakta, jota sinulle on yritetty täällä ystävällisesti kertoa. Joten älä nyt hyvä ihminen enää soita miehelle äläkä laita mitään viestejä. 

Mies tietää, että Facebookin viestin lukemisesta jää "jälki", joten hän ei vain ole siksi sitä avannut, se on veikkaukseni, niinkuin eräs toinenkin kirjoittaja sinulle yritti kertoa. Ja tuo, että olet kertonut asiasta työkavereille, on todella äärettömän noloa..Oletko varma, etteivät työkaverit ole "kuittailleet" miehelle tästä asiasta jo jotain ja mies olisi ärsyyntynyt siitä? Nyt yrität unohtaa koko miehen. Jos hän soittaa sinulle, niin sitten soittaa, mutta et laita yhtäkään viestiä hänelle.

Vierailija
152/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä niin hyvät välit monella, että totta kai kerroin... Olenhan minä ihastuksestakin puhunut.

Vierailija
153/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap noloa..niin noloa..Todennäköisesti mies katuu kesäpanoa kanssasi ja hänestä ei siksi kuulu mitään.

Vierailija
154/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap :( eihän täällä kukaan mitään pahalla laita vaan yrittää neuvoa että nyt olisi sinun aikasi perääntyä. Jos vielä otat yhteyttä niin kyllä se on tungettelevaa, ajattelit sinä niin tai et, ikävä kyllä. Hän kyllä huomaa (/huomasi) yhteydenottosi ja ottaa varmasti yhteyttä jos haluaa. Vaikka puhelinverkot olisivat kuinka heikot niin kyllä ne joskus parantuvat. Ja jos nettiin on lisännyt kuvankin niin tuskin ihan sysipaskat verkot kuitenkaan ovat...

Ja voihan hänkin ajatella että haluaa nyt etäisyyttä kun kerran olitte jo yhteyksissä paljonkin, itseäsi tyrkyttämällä työnnät hänet vain kauemmaksi. Olet jo tehnyt selväksi kiinnostuksesi ja nyt pallo on miehellä.

Lopeta hänen ajattelunsa ja keskity johonkin muuhun - kyllä sieltä kuuluu jos mies on kiinnostunut.

Vierailija
155/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisiä olette - noin suurinpiirtein?

Vierailija
156/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ihmiset, jotka oikeasti tuntevat tän mun ihastuksen ovat sanoneet, että mies on minusta kiinnostunut, niin miksei muka olisi? :D En nyt näkisi, että 2 päivää ilman juttelua tarkoittaa suoraan sitä, ettei miestä kiinnosta.

Kyllä minä tiedän, milloin olen liian tyrkky ja milloin en. Ei mua nyt tyrkyksi voi sanoa, jos vuoden olen ollut ihastunut ja nyt vasta toimin...

Ja olen varma, että mies olisi myös kertonut näille työkavereille. On yhden niistä todella hyvä ystävä.

Vierailija
157/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miehestä varmaan ihan kiva, että olit työpaikallakin teidän kännipaneskelusta juorunnut... Ei hyvää päivää :D aina siellä on joku, joka ihan varmaan on miehelle mennyt kuittaamaan. Kuinka noloa! Vaikka olisi kuinka hyvät välit työpaikalla, niin EI! Jotkut ihmiset vaan haluavat pelkkää seksiä eikä jäädä enää roikkumaan. Jotenkin harmittaa sun puolesta :(

Vierailija
158/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole päässyt faceen iltapäivästä lähtien ja meni tilttiin sen jälkeen kun jaoin yhden kuvan... Ap rauhoitu nyt, käy vaikka lenkillä polttamassa energiaa, mies vastaa aikanaan jos on kiinnostunut usko mua :)

Vierailija
159/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi noloa olla naiivi ja rakastunut? Kuten ap on.

Voisin itse toimia ihan samoin... :( 

Vierailija
160/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähän alle ja mies taas vähän päälle kolmekymppinen .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi