Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun ihastus ei vastaa! :(

Vierailija
17.07.2014 |

Olen laittanut viestiä facessa ja kaksi kertaa koittanut soittaa, vaan ei vastaa.

Ollaan työkavereita ja olen ollut ihastunut mieheen jo varmaan vuoden päivät. Törmättiin viikonloppuna ulkona ja vihdoinkin päädyttiin samaan osoitteeseen. :) Tää mies on nyt vaan kesälomalla, eli töissä ei nähdä, eikä ole vastannut enää alkuviikon jälkeen... Puhu silloin facebookissa mökille menosta, joten voihan olla että känny unohtunut kotiin tms mutta silti outoa jotenkin, kun mitään ei kuulu yhtäkkiä. Lisäksi päivitti kerran sieltä kuvan, mutta toisaalta kenttä voi myös olla sielläpäin huono.

Mutta jos on joku syy olla vastaamatta niin en kyllä ymmärrä. :( Harmittaa ja stressaa kun vihdoin luulin, että oikeesti tästä tulee jotain...

Töihin mies palaa vasta enskuun alussa, että ehkä ennen sitä saan sen kuitenki kiinni. Ja mitä siitäkin tulee, jos sen tunteet kuoli samantien ja samassa työssä pitäisi jatkaa... Loistavasti alkaneesta kesästä taitaa sittenkin tulla tosi huono. Nyt kaipaan tsemppiä! Sanokaa mulle, että kyllä se vaan vastaa kunhan saa puhelimen käsiinsä! :D

Kommentit (334)

Vierailija
161/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juttelin erään miehen kanssa kuukauden ajan putkeen päivittäin aina hänen aloitteestaan. Kun aloimme puhua tapaamisesta niin hän perääntyi ja vastasi vain lyhyesti. Lopetin yhteydenpidon ja niin lopetti hänkin - ei siis häntä kiinnostanutkaan vaikka kaikki merkit viittasivat siihen. Ei tuo juttelu tarkoita että olisi kiinnostunut, toki se on lupaavaa mutta ei mikään tae.

Ja kyllä se on tyrkkyä jos toinen ei vastaa jo tulleisiin yhteydenottoihin ja toinen osapuoli on jo hätää kärsimässä ja suunnittelee uusia viestejä... voi kyllä se on tyrkkyä, epätoivoistakin jopa. Sääli, ettet näe sitä itse :(

T. 29

Vierailija
162/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat niin mun kaverilta... yhden yön jälkeen alkoi suunnitella jo yhteistä tulevaisuutta, eikä vaan suostunut uskomaan olleensa vain pelkkä pano. Mies lopetti vastailun, ja jos joskus sattui vastaamaan niin laittoi jotain mahd. lyhyttä: "ok" "mm" "jaa". Kaverini vaan pommitti, vaikka sanoin ihan suoraan että miehestä huomaa, ettei kiinnosta. Vakuutteli myös kokoajan itselleen, ettei mies vastaa koska ei huomaa/saldo loppu/ei kerkeä... ja että mies ei voi olla niin törkeä ja kyllä hän vaikutti kiinnostuneelta baarissa/lähti mielellään ystäväni luo. Lopulta mies sitten laittoi viestin: "JÄTÄ MUT RAUHAAN!", mikä meni vihdoin perille. Näin ylivuoden jälkeen he eivät ole vieläkään missään tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Ap tuo "toimiminen" sitten ihan sitä, mitä mies ajatteli - seksiä heti?? Kyllähän miehet aina "vastaanottavat" seksiä, jos sitä on kerran tarjolla, mutta ei se tarkoita sitä, että mies on syvällisemmin ihastunut..

Vierailija
164/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 38 tarkentaa: tarkoitin siis sitä, että miehillä voi "pitkäkestoisempi" kiinnostus noin suhdemielessä lopahtaa, jos heti tyrkyttää seksiä..

Vierailija
165/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei vissiin oo koskaan ollut yhdenyönjuttuja ap? Mullakin se usein on mennyt niin että baarissa "bongaan" jonkun, vietetään aikaa yhdessä, olen kiinnostunut tyypistä ja lähdetään samaan osoitteeseen. Se siitä, ei mitään sen enempää ja seuraavan kerran baarissa sama kuvio eri tyypin kanssa.

Vierailija
166/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:05"]Kuulostat niin mun kaverilta... yhden yön jälkeen alkoi suunnitella jo yhteistä tulevaisuutta, eikä vaan suostunut uskomaan olleensa vain pelkkä pano. Mies lopetti vastailun, ja jos joskus sattui vastaamaan niin laittoi jotain mahd. lyhyttä: "ok" "mm" "jaa". Kaverini vaan pommitti, vaikka sanoin ihan suoraan että miehestä huomaa, ettei kiinnosta. Vakuutteli myös kokoajan itselleen, ettei mies vastaa koska ei huomaa/saldo loppu/ei kerkeä... ja että mies ei voi olla niin törkeä ja kyllä hän vaikutti kiinnostuneelta baarissa/lähti mielellään ystäväni luo. Lopulta mies sitten laittoi viestin: "JÄTÄ MUT RAUHAAN!", mikä meni vihdoin perille. Näin ylivuoden jälkeen he eivät ole vieläkään missään tekemisissä.

[/quote]

Mäkin tiedän näitä naisia... Jotenkin käy sääliksi, kun ei YMMÄRRÄ, että yleensä baari-illan jälkeiset panot on vaan panoja - ei tietenkään aina, mutta pitää olla vähän varautunut tähän. Ei kannata säälittävästi jäädä roikkumaan. Katsele siis rauhassa ja RAUHOITU ap! Anna sen laittaa seuraavaksi viestiä.

Vierailija
167/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä aiemminkin ollut juttua, pieniä kosketuksia töissä, töitten jälkeen ollaan käyty muutamilla, facessa ahkerasti juteltu jne... Nyt vain uskallettiin tehdä aloite, kun oltiin molemmat pienessä kännissä. Ei siis todellakaan missään kaatokännissä, ettei jompikumpi olisi tiennyt mitä tapahtuu.

Ensin istuttiin samassa pöydässä, sitten mies siirtyi jo viereen istumaan, kun kaverini meni tanssimaan ja paikka vapautui. Päätettiin yhteistuumin mennä ottamaan vielä lasilliset miehen luo ja jätettiin kaverimme baariin. Lähdettiin siis tosi paljon jo ennen valomerkkiä, kun ei kumpaakaan (huom. ei edes miestäkään, hehheh) kiinnostanut jäädä baariin hengailemaan.

Kyllähän me seksiä harrastettiin, mutta myös puhuttiin. Aamullakin olin vielä hetken siellä, kun mies keitti kahvit. Kaipa se olisi nyt muuten heittänyt mut heti ulos, jos ei yhtään kiinnosta.

Vierailija
168/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 20:57"]Olen laittanut viestiä facessa ja kaksi kertaa koittanut soittaa, vaan ei vastaa.

Ollaan työkavereita ja olen ollut ihastunut mieheen jo varmaan vuoden päivät. Törmättiin viikonloppuna ulkona ja vihdoinkin päädyttiin samaan osoitteeseen. :) Tää mies on nyt vaan kesälomalla, eli töissä ei nähdä, eikä ole vastannut enää alkuviikon jälkeen... Puhu silloin facebookissa mökille menosta, joten voihan olla että känny unohtunut kotiin tms mutta silti outoa jotenkin, kun mitään ei kuulu yhtäkkiä. Lisäksi päivitti kerran sieltä kuvan, mutta toisaalta kenttä voi myös olla sielläpäin huono.

Mutta jos on joku syy olla vastaamatta niin en kyllä ymmärrä. :( Harmittaa ja stressaa kun vihdoin luulin, että oikeesti tästä tulee jotain...

Töihin mies palaa vasta enskuun alussa, että ehkä ennen sitä saan sen kuitenki kiinni. Ja mitä siitäkin tulee, jos sen tunteet kuoli samantien ja samassa työssä pitäisi jatkaa... Loistavasti alkaneesta kesästä taitaa sittenkin tulla tosi huono. Nyt kaipaan tsemppiä! Sanokaa mulle, että kyllä se vaan vastaa kunhan saa puhelimen käsiinsä! :D

[/quote]

Neuvoisin sinua hillitsemään itsesi. Älä pommita.

Vierailija
169/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kehtaisi sanoa henkilölle jota näkee töissäkin jatkossa jotain luokkaa "läheppäs nyt siitä"? Ehkä halusi olla kohtelias ja sisäisesti toivoi että häviäisit jo? Huomaa tämäkin vaihtoehto...

Vierailija
170/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:13"]Sä olit sille vaan helppo pano. :)

[/quo

tarpeettoman ilkeä kommentti...

[/quote]

Totuus satuttaa.

Vierailija
171/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua vaan ahdistaisi, jos joku yhdenyönjuttu alkaisi soittelemaan/viestittelemään, eikä loppettaisi vaikken vastaisi mihinkään.

Älä oikeasti laita enää mitään, edes huomenna! Tuo on miehen puolelta selvää vihjailua, ettei halua olla tekemisissä kanssasi juuri nyt. Jos hän ei olisi huomannut soittojasi ja olisi kiinnostunut, soittaisi hän heti huomatessaan takaisin tai laittaisi vaikka viestiä että soittaa myöhemmin.

Oikeasti, mies vaan ahdistuu ja juoksee karkuun, jos et jätä häntä nyt rauhaan.

Vierailija
172/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:21"]Kyllä mua vaan ahdistaisi, jos joku yhdenyönjuttu alkaisi soittelemaan/viestittelemään, eikä loppettaisi vaikken vastaisi mihinkään.

Älä oikeasti laita enää mitään, edes huomenna! Tuo on miehen puolelta selvää vihjailua, ettei halua olla tekemisissä kanssasi juuri nyt. Jos hän ei olisi huomannut soittojasi ja olisi kiinnostunut, soittaisi hän heti huomatessaan takaisin tai laittaisi vaikka viestiä että soittaa myöhemmin.

Oikeasti, mies vaan ahdistuu ja juoksee karkuun, jos et jätä häntä nyt rauhaan.

[/quote]

Lisään vielä, että ehkä hän oikeasti haluu olla mökillä rauhassa. Voi olla kiinnostunut sinusta, muttei juuri nyt halua pitää yhteyttä. Kunnioittaisit sitä. Voi tosiaan olla, että mökiltä palattuaan ottaa yhteyttä, mutta älä odota liikoja.

Vierailija
173/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mielestäni pommittanut miestä mitenkään, olen tosiaan laittanut facessa pari viestiä, toivottanut hauskaa mökkilomaa ja kysynyt, milloin hän tulee takaisin kaupunkiin. Kaksi kertaa koittanut soittaa, ekalla hälytti, toisella kerralla puhelimeen ei saatu yhteyttä.

Yksi työkaveri keksikin juuri, että miehellä on varmasti puhelimesta loppunut akku. Kuulemma unohtelee laturinsa milloin minnekin, kotiin, töihin jne. Se akun loppuminen täsmäisi kanssa kuvapäivityksen kanssa. :D Eli ratkaisu asiaan saatu. Voitte rauhoittua.

Vierailija
174/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt ole mitään peruuttamattoman noloa tehnyt, ota iisisti. Olet ihastunut, mutta nyt jarrut pohjaan. Alkuaikoina odotin oman mieheni yhteydenottoa jopa pari viikkoa, ja vaikka välillä oli tuskaa niin hyvin kävi, nyt 7 vuotta yhdessä.

Vierailija
175/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tiedoksi ap että kyllä yhden yön jutuissakin jutellaan ja ollaan mukavia, ja saatetaan ottaa aamupalat ja aamupanotkin. Sivistyneet ihmiset osaa hoitaa nekin hyvin, nimittäin. En tällä tarkoita että teidän juttu olis pelkkä pano, mutta älä nyt sillä rupea ratsastamaan että te "juttelittekin". Useimmat mun yhden yön jutuista on ollu tosi mukavia.

Mä olin joskus tosi ihastunut yhteeb työkaveriin, ja muut kiusoitteli mua siitä. Firman syysristeilyllä sit nussittiin, ja juteltiin :) Ei tullut mieleenkään kertoa töissä yhtään kenellekään!!! Läheisiä oltiin kaikki, mut silti ei näistä jutuista kerrota. Eikä mulle ja tälle ihastuksen kohteelle koskaan suhdetta tullut, vaikka seuraavissa pikkujouluissa oltiin käsi kädessä ja jatkoilla "parina", ja hän tuli meille yöksi.

Vierailija
176/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on laittanut puhelimen kiinni, koska häntä ärsyttää se, että olet yrittänyt soittaa. Se täsmäisi sen asian kanssa, että hän jätti lukematta Facebook-viestinkin. Jos hänellä olisi akku loppu puhelimesta ja hän olisi sinusta kiinnostunut, olisi hän lukenut Facebookin viestin ja vastannut sinulle ja kertonut, ettei voi vastailla puhelimeen, laturi jäi. 

Vierailija
177/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti nolottaa että oot mennyt juoruumaan työkavereillenne. Mietipä jos mies ei haluakkaan mitään, niin nyt tilanne on vielä kiusallisempi! Kivoja tulevia työpäiviä vaan...

Vierailija
178/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:39"] Mies on laittanut puhelimen kiinni, koska häntä ärsyttää se, että olet yrittänyt soittaa. Se täsmäisi sen asian kanssa, että hän jätti lukematta Facebook-viestinkin. Jos hänellä olisi akku loppu puhelimesta ja hän olisi sinusta kiinnostunut, olisi hän lukenut Facebookin viestin ja vastannut sinulle ja kertonut, ettei voi vastailla puhelimeen, laturi jäi. 

[/quote]

paitsi jos käyttää faseakin puhelimen kautta niin kuin mä?

Vierailija
179/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:37"]Mä olin joskus tosi ihastunut yhteeb työkaveriin, ja muut kiusoitteli mua siitä. Firman syysristeilyllä sit nussittiin, ja juteltiin :) Ei tullut mieleenkään kertoa töissä yhtään kenellekään!!! Läheisiä oltiin kaikki, mut silti ei näistä jutuista kerrota. Eikä mulle ja tälle ihastuksen kohteelle koskaan suhdetta tullut, vaikka seuraavissa pikkujouluissa oltiin käsi kädessä ja jatkoilla "parina", ja hän tuli meille yöksi.

[/quote]

Juupa juu, ja ei sitten varmaan kukaan teidän firmassa saanut tietää kun sä et KERTONUT. Vaikka firman risteilyllä nusautitte. No kuule ihan varmasti kaikki ties.

LOL :D Ootpa tosi smooth

Vierailija
180/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Ap kerroit panoista työkaverille?? "Sain muuten Kalelta siten kikulia". "Se on  mulla ja Keijolla kuuma suhde nykyään" 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän