Ärsyttää kun ihastus ei vastaa! :(
Olen laittanut viestiä facessa ja kaksi kertaa koittanut soittaa, vaan ei vastaa.
Ollaan työkavereita ja olen ollut ihastunut mieheen jo varmaan vuoden päivät. Törmättiin viikonloppuna ulkona ja vihdoinkin päädyttiin samaan osoitteeseen. :) Tää mies on nyt vaan kesälomalla, eli töissä ei nähdä, eikä ole vastannut enää alkuviikon jälkeen... Puhu silloin facebookissa mökille menosta, joten voihan olla että känny unohtunut kotiin tms mutta silti outoa jotenkin, kun mitään ei kuulu yhtäkkiä. Lisäksi päivitti kerran sieltä kuvan, mutta toisaalta kenttä voi myös olla sielläpäin huono.
Mutta jos on joku syy olla vastaamatta niin en kyllä ymmärrä. :( Harmittaa ja stressaa kun vihdoin luulin, että oikeesti tästä tulee jotain...
Töihin mies palaa vasta enskuun alussa, että ehkä ennen sitä saan sen kuitenki kiinni. Ja mitä siitäkin tulee, jos sen tunteet kuoli samantien ja samassa työssä pitäisi jatkaa... Loistavasti alkaneesta kesästä taitaa sittenkin tulla tosi huono. Nyt kaipaan tsemppiä! Sanokaa mulle, että kyllä se vaan vastaa kunhan saa puhelimen käsiinsä! :D
Kommentit (334)
Siis kyllä mies minun käsittääkseni puhelimella facessa on, ainakin kuva lisätty puhelimella. :)
Ap, kaikella rakkaudella. Nyt elämäsi paras neuvo: älä ota enää mitään yhteyttä ko. mieheen. Ei ennen kuin hän vastaa. Ei naamakirjassa, ei soittamalla, ei tekstarilla, ei niin millään. Ja jos ei ota (varaudu siihen), niin kun näette taas loman jälkeen töissä, ole täysin cool. Ei takertumista, ei selityksien kyselyä, ei mitään. Asialinjalla.
Äläkä missään tapauksessa tilitä yhteisille työkavereille. Työpaikkaromansseja on aina, mutta ei se tarkoita, että puhut niistä muille. Hienotunteinen työkaveri myös jättää ne huomiotta (entisessä työpaikassani ei, ja ilkeät juoruämmät savustivat minut ulos. Mutta se olikin yksi käärmeenpesä).
Nauti kesästä, ja ajattele jotakin muuta.
Kerroin ihan sanomalla, että ettepä usko mitä viikonloppuna tapahtu. Yksi jopa arvasikin suoraan, kun olin laittanut faceen missä olen ja kenen kanssa. :D Ja sitten ihastus oli yksi niistä, niin ei ollut vaikea arvata tosiaan... Mutta ei mun kummemmin mitään yksityiskohtia tarvinnu kertoa tietenkään.
ei hyvää päivää Ap, kun olet nolo...montako työkaveria oli kuulemassa? Uskon, että mies on saanut kuulla jotain kuittailua ja on siitä nolostunut/ärsyyntynyt..tai halusi vain kesäloman kunniaksi seksiä. Lue ajatuksen kanssa tuo viesti nro 58, ole niin ystävällinen.
Olis kyllä entinen ihastus, jos menee känniseksistä juoruumaan yhteiselle työpaikalle. Ihan sairasta, apua!
Voi ap. Älä nolaa itseäsi enää yhtään enempää. Älä ota yhteyttä mieheen, älä puhu työkavereille mitään. Anna nyt vaan olla. Kyllä se mies sieltä ottaa yhteyttä, jos haluaa. Älä tee itsestäsi enempää naurunalaista kuin jo olet.
Ihastuneenakin pitää muistaa kunnioittaa toisen yksityisyyttä. Kaikki eivät halua omaa seksielämäänsä julkiseksi, eivät edes omille kavereilleen halua siitä puhua. Saati sitten jossakin työpaikalla.
Miten saisin teidät nyt uskomaan, että se ei ollut mitään satunnaista känniseksiä!? On mulla aivot päässä, kyllä minä tiedän milloin paneminen on vaan kännijyystöä ja kohde samantekevä, voi helvetti.
Ja kuten jo kerroin, miehen puhelimesta on akku luultavasti loppu, joten se siitä. En tullut paniikissa ajatelleeksi moista.
Enkä usko, että olen häntä työpaikalla nolannut. Hän olisi varmasti myös kertonut itse, jos olisi sattunut olemaan töissä. Meillä on hyvä ja avoin ilmapiiri.
Joten annetaan nyt asian olla!
Ap, luuletko oikeasti, että on jotenkin fiksua ja ok mennä kertomaan työkavereille sun ja "Jaakon" yhteisestä yöstä? Ja vieläpä kerrot täällä, että "Jaakon" hyvä ystävä kuuli asiasta. Luuletko ettei tuollainen asia mene sille miehelle asti? On voinutkin olla kiinnostunut, mutta itse en ainakaan enää olisi, jos kuulisin kertoneen työkavereille. Yksityisyys! Ok, olit innoissasi, mutta kohtuus.
Etkä ainakaan enää pommita sitä miestä viesteillä. Kyllä se vastaa, jos kiinnostaa. Tuollainen pommittelu saa vaan ihmisen perääntymään ja epäilemään. Ei kukaan halua tapailla takertujaa. Mies ottaa sinuun yhteyttä, mikäli hänestä tuntuu siltä! Älä pilaa juttua panikoimalla. Mutta tuo muille kertominen oli kyllä niin mautonta. :(
Et oo tosissas?! Ne on myös miehen työkavereita! Ei herranjumala. Jos mulla olis yhdenyönsuhde mun kollegaan, ja se menis tolla tyylillä kertomaan siitä meidän työkavereille, en haluais nähdä koko tyyppiä enää! Noloa, niin noloa...
Et oo tosissas?! Ne on myös miehen työkavereita! Ei herranjumala. Jos mulla olis yhdenyönsuhde mun kollegaan, ja se menis tolla tyylillä kertomaan siitä meidän työkavereille, en haluais nähdä koko tyyppiä enää! Noloa, niin noloa...
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 00:03"]Miten saisin teidät nyt uskomaan, että se ei ollut mitään satunnaista känniseksiä!? On mulla aivot päässä, kyllä minä tiedän milloin paneminen on vaan kännijyystöä ja kohde samantekevä, voi helvetti.
Ja kuten jo kerroin, miehen puhelimesta on akku luultavasti loppu, joten se siitä. En tullut paniikissa ajatelleeksi moista.
Enkä usko, että olen häntä työpaikalla nolannut. Hän olisi varmasti myös kertonut itse, jos olisi sattunut olemaan töissä. Meillä on hyvä ja avoin ilmapiiri.
[/quote]
Noni ok. Älä sitten kysy. Jää odottelemaan miehen vastausta.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 00:03"]Miten saisin teidät nyt uskomaan, että se ei ollut mitään satunnaista känniseksiä!? On mulla aivot päässä, kyllä minä tiedän milloin paneminen on vaan kännijyystöä ja kohde samantekevä, voi helvetti.
[/quote]
Ota huomioon se, että miehen puolelta on voinutkin olla vain kännipano. Vai sekö on sitten rakastavaisten seksiä, että ootte molemmat vähän humalassa ja lähdette toisen luo rakastelemaan? Palaa maanpinnalle. Mies on huomannut innokkuutesi. Olet tuttu hänelle.
Itsekin myönnät tuolla, että panikoit. Anna sen miehen olla rauhassa.
Tuo kertoikin Ap kaiken "En tullut PANIIKISSA ajatelleeksi moista". Voithan tietenkin uskoa, että miehellä on "vain" akku finaalissa ja laturi jossain hukassa..
Olette kerran panneet ja sä oot jo paniikissa kun mies ei vastaa? Auts. Kuulostat takertuvalta. Rauhoitu, jos mies on kiinnostunut niin ottaa itse yhteyttä, kun huomaa sun tavoitelleen.
Itsekin panin joskus työkaveria, ihan selvinpäin kyllä. Ohimennen sovittiin ettei tästä tarvitse puhua töissä, työyhteisökin on pieni. Suutuin niiiin pirusti kun tämä toinen osapuoli oli yhdelle kertonut - ja sitten siitä tiesikin kaikki. Meidän kahden paneskelijan välit tulehtuivat ja aika hiton pitkään ilmapiiri oli todella kiusallinen. Koskaan ei enää keskenämme puhuttu, vaikka oltiinkin silloin yhteisen yön jälkeen puhuttu että voisimme nähdä töiden ulkopuolellakin ja jopa joskus työpaikalla ohimennen koskeneet toisiamme jne. No juu maku meni kun piti juoruta - hittoako haluan omaa seksielämääni ruodittavaksi!
K[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:37"]Mä olin joskus tosi ihastunut yhteeb työkaveriin, ja muut kiusoitteli mua siitä. Firman syysristeilyllä sit nussittiin, ja juteltiin :) Ei tullut mieleenkään kertoa töissä yhtään kenellekään!!! Läheisiä oltiin kaikki, mut silti ei näistä jutuista kerrota. Eikä mulle ja tälle ihastuksen kohteelle koskaan suhdetta tullut, vaikka seuraavissa pikkujouluissa oltiin käsi kädessä ja jatkoilla "parina", ja hän tuli meille yöksi.
[/quote]
Juupa juu, ja ei sitten varmaan kukaan teidän firmassa saanut tietää kun sä et KERTONUT. Vaikka firman risteilyllä nusautitte. No kuule ihan varmasti kaikki ties.
LOL :D Ootpa tosi smooth
[/quote]
Ootko sä käynyt laivoilla? Tiedätkö miten isoja ne on ja kuinka paljon ihmisiä? Mulla oli hytti yksinäni, eikä kukaan nähnyt kun me siellä käytiin - istuttiin sitä ennen pitkään kahdestaan kannella eikä todellakaan herätty samasta paikasta. Eli mistä ihan kaikki sen tietäisi?
[/quote]
kyllä ne osaa kuule laskea 1 plus 1 on kaks :D et oo yhtään niin maailmannainen kuin luulet :D LOL
Ei se mies nyt siitä ole loukkaantumassa, että kerroin kun käytännössä noihan arvasi mitä on tapahtunut.
Ei meillä kukaan naureskele tälle jutulle mitenkään, vaan ihan hyvällä kiusoittelevat nyt. Ei mitään ilkeyksiä, vaan sellaista vihjailua hymyssäsuin.
Minulla oli työpaikkaromanssi, ja mies pelko perseessä meni valehtelemaan asioiden kulusta pomolle. Minusta tuli se bad guy (girl), vaikka mies oli se viettelijä ja kaltoinkohtelija. Meni täysin kunnioitus niin sitä miestä, pomoja, kuin koko hyväuskoista (no, kaikki ei uskoneet miehen versiota) työyhteisöä kohtaan. Itse en sanonut koskaan sanaakaan ulkopuolisille. En yhtään mitään. Näin sen pitäisi olla.
Vieläkin kun ajattelen kyseistä "miestä", tunnen inhon ja halveksunnan väreitä. Raukkamaisempaa yksilöä saa hakea.
Eli älä kieli ulkopuolisille.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:37"]Mä olin joskus tosi ihastunut yhteeb työkaveriin, ja muut kiusoitteli mua siitä. Firman syysristeilyllä sit nussittiin, ja juteltiin :) Ei tullut mieleenkään kertoa töissä yhtään kenellekään!!! Läheisiä oltiin kaikki, mut silti ei näistä jutuista kerrota. Eikä mulle ja tälle ihastuksen kohteelle koskaan suhdetta tullut, vaikka seuraavissa pikkujouluissa oltiin käsi kädessä ja jatkoilla "parina", ja hän tuli meille yöksi.
[/quote]
Juupa juu, ja ei sitten varmaan kukaan teidän firmassa saanut tietää kun sä et KERTONUT. Vaikka firman risteilyllä nusautitte. No kuule ihan varmasti kaikki ties.
LOL :D Ootpa tosi smooth
[/quote]
Ootko sä käynyt laivoilla? Tiedätkö miten isoja ne on ja kuinka paljon ihmisiä? Mulla oli hytti yksinäni, eikä kukaan nähnyt kun me siellä käytiin - istuttiin sitä ennen pitkään kahdestaan kannella eikä todellakaan herätty samasta paikasta. Eli mistä ihan kaikki sen tietäisi?