Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun ihastus ei vastaa! :(

Vierailija
17.07.2014 |

Olen laittanut viestiä facessa ja kaksi kertaa koittanut soittaa, vaan ei vastaa.

Ollaan työkavereita ja olen ollut ihastunut mieheen jo varmaan vuoden päivät. Törmättiin viikonloppuna ulkona ja vihdoinkin päädyttiin samaan osoitteeseen. :) Tää mies on nyt vaan kesälomalla, eli töissä ei nähdä, eikä ole vastannut enää alkuviikon jälkeen... Puhu silloin facebookissa mökille menosta, joten voihan olla että känny unohtunut kotiin tms mutta silti outoa jotenkin, kun mitään ei kuulu yhtäkkiä. Lisäksi päivitti kerran sieltä kuvan, mutta toisaalta kenttä voi myös olla sielläpäin huono.

Mutta jos on joku syy olla vastaamatta niin en kyllä ymmärrä. :( Harmittaa ja stressaa kun vihdoin luulin, että oikeesti tästä tulee jotain...

Töihin mies palaa vasta enskuun alussa, että ehkä ennen sitä saan sen kuitenki kiinni. Ja mitä siitäkin tulee, jos sen tunteet kuoli samantien ja samassa työssä pitäisi jatkaa... Loistavasti alkaneesta kesästä taitaa sittenkin tulla tosi huono. Nyt kaipaan tsemppiä! Sanokaa mulle, että kyllä se vaan vastaa kunhan saa puhelimen käsiinsä! :D

Kommentit (334)

Vierailija
121/334 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap haluaisi tulla tänne haukuttavaksi ja arvosteltavaksi, helvetin haahkat.

Vierailija
122/334 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät olekaan haukkumassa tai arvostelemassa häntä, senkin torvelo. Joitakin ihan aidosti kiinnostaa, miten tilanne on edennyt ja toivovat hänelle sekä miehelle kaikkea hyvää. Minä ainakin romantikkona toivon kaiken sujuvan hyvin näiden kahden välillä.

Eivät kaikki ole kyynisiä sikoja! Nih!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/334 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä uskoisin että on, kun se mies kerran minun matkaani silloin lauantaina lähti"

Se on vaan nähny sut helppona palana ja p**** levittäjänä. Mistä noita tyhjiä bimboja tulee?

Vierailija
124/334 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP oletko paikalla??? Kerro miten tässä kävi! :)

Vierailija
125/334 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee! Kuis pyyhkii?

Vierailija
126/334 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä teille kuuluu?

Vierailija
127/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että tunteet on molemminpuolista? Ja joo, en mäkään mökillä pidä esim. Nettiä päällä juuri ollenkaan (en käy facessa tms.) tai muutenkaan pidä puhelinta niin koko ajan, että huomaisin sen soivan.

Vierailija
128/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet naamiksessa laittanut viestin, ja mies on sen jälkeen pistänyt kuvan, eikä ole vastannut sulle, niin selvä peli. Unohda se mies. Oli yhden illan juttu. Nainen aina keksii kaikenlaisia skenarioita miksi ihastus ei vastaa, mutta yleensä on vain yksi: sitä ei kiinnosta. 

Tämän olen kantapään kautta oppinut. Usko siskoa. Älä elättele turhia toiveita. Jos mies on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä varmasti, eikä varsinkaan jätä vastaamatta. 

Vierailija
129/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskoisin että on, kun se mies kerran minun matkaani silloin lauantaina lähti. :D Ollaan viestitelty ihan päivittäin, kuulumisia vaihdettu jne. Mitään kummempaa ei olla tunteista puhuttu, en minä eikä hän, mutta tuskinpa kukaan nyt huvin vuoksi työkaveria ja monen vuoden tuttua panee. Töissä vois tulla aika kiusallista. Lisäksi mies on hullun mukava ja kiva kaveri muutenkin, ei sellainen joka vaan tekee temput ja häipyy...

Joo luulen, että tuo mökkeily on syynä vastaamattomuuten. Mutta olen vaan tällänen kova stressaamaan ja niin monta kertaa rakkausasioissa epäonnistunut, etten jaksa enää sellaista epävarmuutta. :(

Vierailija
130/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olit sille vaan helppo pano. :)

Vierailija
131/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naamakirjasta muuten näen, ettei mies ole lukenut vielä viestiäni eli ei ole sitä saanut!

Vierailija
132/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia viestejä olette laitelleet? Oletko laittanut aina ensimmäisen viestin? Näillä on aika paljon merkitystä tämän tarinan kannalta.

Vierailija
133/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen sellainen vanhan kansan sanonta jossa todetaan että hiirenloukun ei kuulu juosta hiiren perässä. Eli odottele että mies ottaa yhteyttä äläkä ole ahdistava tyrkky.

Vierailija
134/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies tuli lauantaina ihan itse juttelemaan ja antoi kyllä koko illan ymmärtää, että meillä on yhteinen suunta, niinkuin nyt olikin... En voi mitenkään uskoa, että se olisi kusettanut mua, mutta nämä teidän viestit kyllä nyt vie ajatuksia sinne suuntaan. :( Eikö kenestäkään vastaamatta jättämiseen voi olla mitään järkevää syytä? Kuten jo kerroin, huomasin ettei se ole edes lukenut mun viestiä facessa vielä!

Mutta miten voisin sitten kysyä suoraa asiaa kun saan sen kiinni? Voiko vaan täräyttää, että tykkään susta, vai onko se tosi typerää kun samassa työpaikassakin ollaan...

Vierailija
135/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

He's not that into you.

Vierailija
136/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 20:57"] Sanokaa mulle, että kyllä se vaan vastaa kunhan saa puhelimen käsiinsä! :D

[/quote]

ei välttämättä vastaa.

Vierailija
137/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Mistä edes tiedät, ettei mies ole naisseurassa mökillä? Miksei pyytänyt mukaansa? Ihmiset voivat joskus toisinaan panna ketä lystäävät ja olla seuraavana päivänä niinnkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Elä nyt hyvä tyttö sitä ainakaan painosta enempää soittelemalla perään, koska innokuutesi tuhoaa lopunkin mielenkiinnon.. Ja saattaahan olla et mies on huomannut saman että viestin lukemisesta jää jälki, joten se on joko jättänyt kokonaan lukematta viestisi tai laittanut jopa kaikki viestisi menemään suoraan muut kansioon eikä siksi edes lue niitä - varsinkaan jos joku on olan takana lukemassa.

Vierailija
138/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita enää viestiä äläkä ota mitään yhteyttä. Odota että mies ottaa yhteyttä sinuun ja jos ei ota, niin unohda koko juttu!

Vierailija
139/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vapaa vai varattu?

Vierailija
140/334 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:13"]Sä olit sille vaan helppo pano. :)

[/quote]

tarpeettoman ilkeä kommentti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme