Ärsyttää kun ihastus ei vastaa! :(
Olen laittanut viestiä facessa ja kaksi kertaa koittanut soittaa, vaan ei vastaa.
Ollaan työkavereita ja olen ollut ihastunut mieheen jo varmaan vuoden päivät. Törmättiin viikonloppuna ulkona ja vihdoinkin päädyttiin samaan osoitteeseen. :) Tää mies on nyt vaan kesälomalla, eli töissä ei nähdä, eikä ole vastannut enää alkuviikon jälkeen... Puhu silloin facebookissa mökille menosta, joten voihan olla että känny unohtunut kotiin tms mutta silti outoa jotenkin, kun mitään ei kuulu yhtäkkiä. Lisäksi päivitti kerran sieltä kuvan, mutta toisaalta kenttä voi myös olla sielläpäin huono.
Mutta jos on joku syy olla vastaamatta niin en kyllä ymmärrä. :( Harmittaa ja stressaa kun vihdoin luulin, että oikeesti tästä tulee jotain...
Töihin mies palaa vasta enskuun alussa, että ehkä ennen sitä saan sen kuitenki kiinni. Ja mitä siitäkin tulee, jos sen tunteet kuoli samantien ja samassa työssä pitäisi jatkaa... Loistavasti alkaneesta kesästä taitaa sittenkin tulla tosi huono. Nyt kaipaan tsemppiä! Sanokaa mulle, että kyllä se vaan vastaa kunhan saa puhelimen käsiinsä! :D
Kommentit (334)
Sinulla voi olla suuret suunnitelmat teidän romanttisesta ja pitkään odotetusta keskusteluhetkestä, jossa mies tietenkin kertoo yhtäkkiä rakastavansa sinua suuresti, vaikka ei ole voinut lähteä kanssasi kahden treffeille puhumaan tunteistaan tai soittaa kaipaavia puheluita. Mutta todellisuus on yleensä toista, saattaa olla, että et edes ehdi jutella miehelle kahdenkesken, mies on vähäsanainen ja tympiintynyt keskusteluyrityksiisi, lähtee jonnekin muualle jo alkuillasta tai saa toista naisseuraa.
Minusta elämää ei kannata jättää elämättä itsensä nolaamisen pelossa.
vaikka joskus on pänninyt kun olen saanut näpeilleni, jälkeenpäin ajateltuna olen iloinen, että uskallan toisinaan olla alotteellinen. En halua olla mikään hento kukka joka odottelee poimijaansa: siinä voi mennä odotellessa elämä ohi.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:40"]Minusta elämää ei kannata jättää elämättä itsensä nolaamisen pelossa.
vaikka joskus on pänninyt kun olen saanut näpeilleni, jälkeenpäin ajateltuna olen iloinen, että uskallan toisinaan olla alotteellinen. En halua olla mikään hento kukka joka odottelee poimijaansa: siinä voi mennä odotellessa elämä ohi.
[/quote]
Ei tämä ole niin mustavalkoista, että on joko aloitteellinen tai odotteleva.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 20:50"]
No anteeksi nyt vaan, mutta siltä on vähän tuntunut. :(
[/quote]
No eihän me sinun bestiksiäsi olla, eikä meidän kai ole tarkoituskaan myötäillä sinua joka asiassa? Et sinä ole meille muille kuin anonyymi kirjoittaja, joka vaikuttaa hyvin naiivilta, ihastumisen hullaannuttamalta ja tämän takia valitettavasti sellaiselta, että on kovaa vauhtia ajamassa kohti suurta pettymystä.
Uskoisin, että iso osa kommentoi näin, koska on itsekin kokenut joskus saman. Mitään muutahan me ei tiedetä sinusta kuin mitä olet itse kertonut.
[/quote]
Pettymystä ei voi enää välttää, jos tästä ei suhdetta tule, se kai nyt on selvää. Siksi ei-tosta-mitään-tule -kommentointi ei ole miksikään avuksi tässä vaiheessa. Sitäpaitsi tällaisistakin suhteista voi aina oppia jotain, hölmöä se sellainen on, että ei katso loppuun asti ja sitten jossittelee, että entä jos. Minä ainakin olen ottanut ne opin kannalta, enkä olisi halunnut kuulla mitään tällaisia neuvoja. Sellainen neuvo, jolla suuren ihastumisen sammuttaa sen sijaan voisi auttaa.
[/quote]
Jaa-a, kaipa se on sitten yksilöllistä. Minua on ainakin "suuressa ihastuksessani" jälkeenpäin eniten kaduttanut se, miten helvetinmoisen pellen tein itsestäni silloin, hyvin heppoisin perustein. Sama pätee parhaisiin ystäviinikin, joita kaduttaa se, että antoivat roikuttaa itseään löysässä hirressä ja nolata itsensä aivan perusteellisesti ja julkisesti monin tavoin.
Orastavaan suhteeseen voi suhtautua avoimin ja positiivisin mielin, eikä se tarkoita, että on ihan pakko samalla heittää kaikki itsekunnioitus ja omanarvontunto ikkunasta ulos rakkauden nimissä.
Mutta siitä olet toki oikeassa, että kun on kunnon ihastuspsykoosi päällä, ei siihen järkipuhe auta. Kaipa jokaisen sitten kuuluukin nolata itsensä totaalisesti edes kerran elämässään. En tiedä.
[/quote]
Voi, itsellä aivan sama kokemus. Ja tähän Suureen Ihastukseen en silmien auettua koskisi pitkällä tikulla. Oli myös työpaikkaromanssi. Myöhemmin näin, että äijä pyöritti useampaakin työpaikan naista miten mieli. Täysi kusipää ja narsisti. Onneksi en ole ko. työpaikalla enää. Kylmät väreet käy.
No niin, olihan siellä joku syy, miksi mies ei ole nyt suin päin syöksymässä mihinkään, mutta se ei johdu aloittajasta mitenkään. Miksi kaikki täällä olettavat että tiivis parisuhde, joka johtaa avioliittoon on kaikkien seuraa vailla olevien ainoa päämäärä? Mulle on ainakin tärkeää, että kos mulla on tunteita jotakuta kohtaan (kuten aloittajalla tätä miestä kohtaan) niin saan olla hänen kanssaan, johti se nyt sitten mihin johti.
Ei naiset ole niin avuttomia aina, että sydän syrjällään odottaisivat parisuhteen syvenemistä ja hajottavat itsensä pahasti, kun niin ei käykään. Jos mies on mukavaa seuraa ja mahdollisesti aviomies ainesta niin miksi ei kokeilla, mitä tästä tulee. Nainenkin voi olla se, joka kokeilee, mitä jostain jutusta tulee, ennen kuin unelmoi hääkelloista sun muista. Ainakin itse olin sellainen.
Ihana juttu kuulla ap, että olitte saaneet puhutuksi asioita vähän auki! Tsemppiä teille ja tule joskus kertomaan, mitä kuuluu :)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 17:06"]
Tuo on hälyttävää, jos mies sanoi haluavansa vain tapailla. Nainen kaipailee koko ajan parisuhdetta ja mies ei halua sitoutua vaan haluaa vain pillua. Lopulta nainen hajottaa itsensä tässä hommassa.
[/quote]
Entä jos nainenkin haluaa vain tapailla? Siis entä jos nainen haluaa suhteen joka pysyy tapailuasteella, vaikka olisi tunteitakin miestä kohtaan? Itse tunsin ainakin niin silloin kun etsin seurustelusuhteita, (ehkä jo lapsuudessa rikkimenneitä?), että olisi vain ahdistavaa, jos mies lähtisi vain ja ainoastaan ajatuksesta, että haluaa minut loppuelämän kumppanikseen.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 08:40"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 17:06"]
Tuo on hälyttävää, jos mies sanoi haluavansa vain tapailla. Nainen kaipailee koko ajan parisuhdetta ja mies ei halua sitoutua vaan haluaa vain pillua. Lopulta nainen hajottaa itsensä tässä hommassa.
[/quote]
Entä jos nainenkin haluaa vain tapailla? Siis entä jos nainen haluaa suhteen joka pysyy tapailuasteella, vaikka olisi tunteitakin miestä kohtaan? Itse tunsin ainakin niin silloin kun etsin seurustelusuhteita, (ehkä jo lapsuudessa rikkimenneitä?), että olisi vain ahdistavaa, jos mies lähtisi vain ja ainoastaan ajatuksesta, että haluaa minut loppuelämän kumppanikseen.
[/quote]
Siis tarkoitin sanoa, että ehkä jo lapsuudessa itsekin rikkimenneenä, ei rikkimenneitä.
313
Ap on kertonut olleensa jo vuoden lääpällään ja että harmitti kun mies sanoi ettei heti halua vakavaa, sillä mietin että saattaa satuttaa itsensä tässä.
Hieno ap, mies vaikuttaa entistä suloisemmalta tyypiltä. Pitää hyvää huolta toisistanne :)
Mies aistinut että olet tyhmä, takertuva, naivi psykobitch joten vähin äänin tekee sinusta "eroa". Eli ei vastaa eikä pidä yhteyttä mitenkään.
Kahdesti olen seurustellut työkaverin kanssa. Ensimmäisellä kerralla kukaan muu ei tullut tietämään seurustelusta koska aika pian totesimme ettemme sovi yhteen vaikka hyviä ystäviä olimme. Jatkoimme töissä ystävinä ja kellään ei ollut mitään ongelmia. Olisi kyllä ollut kiusallista jos olisimme kertoneet työkavereille ( joiden kanssa vietettiin aikaa myös vapaalla).
työkaverit on aina eri asia kuin muut kaverit.
toisessa työpaikassa seurustelin miehen kanssa mutta tarkkaan salassa työkavereilta kunnes tiesimme että olemme vakavissamme suhteessa. Sen jälkeen emme salailleet suhdetta mutta emme koskaan töissä käyttäytyneet seurustelevana parina vaan entiseen tapaan työkavereina. Menimme kihloihin ja naimisiinkin ja olemme edelleen yhdessä vaikkakaan emme enää samassa työpaikassa...
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 00:35"]Me ollaan siellä työpaikalla ystäviä keskenämme, koittakaa jo tajuta. Vietetään usein vapaa-ajalla aikaa yhdessä. Eli se ei ole sama, kun juoruilisin jossain Alepan kassalla, huutelisin kassalta toiselle, että et jumalauta usko keneltä sain munaa viikonloppuna?!
En ymmärrä, miksi pitää takertua tohon kertomiseen, kun eihän se nyt liity tähän mitenkään..
[/quote]
Mistä tiedät ettei liity, jos et ole edes puhunut miehen kanssa asiasta kertomisesta muille?
Onko mies vastannut ap? Tuu kertomaan :)
McDonaldsillako olet muuten Ap töissä?
Ap on jäänyt 15 vuotiaan tasolle. Ei ne miehet semmosta likkaa halua!
Mies tuli eilen käymään töissä, niin juteltiin hetki. Palaan tänne myöhemmin. Vaikka tänään, jos vaan ehdin. Kiva huomata, että teitä noin kiinnostaa...
Eli onko juttu tulossa vai ei. :D
No jos OIKEASTI haluaa olla vilpitön, suora ja saada asiaan vastauksen, ap voisi ihan hyvin kohdata miehen kasvokkain ja kysyä suoraan: "Oletko kiinnostunut kehittämään tästä jutusta mitään syvempää?"
Mutta onkohan ap:lle sittenkin tärkeämpää elää suloisessa haavemaailmassa, jossa porukalla terassilla käyminen on selvä merkki siitä, että mies on ihastunut?
Kasvojen säilyttäminen ei tietenkään ole mikään tärkein periaate elämässä, mutta veikkaan, ettei ap itse tulisi olemaan myöhemmin kovin tyytyväinen tilanteeseen, jos on mennyt nolaamaan itsensä TYÖPAIKALLA. Tuo on aika iso asia tässä, että kyse on työkaverin kanssa säätämisestä, ja muista työkavereista jotka asiasta noin paljon yksityiskohtia tietävät. Sellaisista "kasvojen menettämisistä" pääsee helpommin ajan kanssa eroon, joihin ei törmää joka päivä töissä, vaikka nekin tietysti kurjilta tuntuvat.