Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun ihastus ei vastaa! :(

Vierailija
17.07.2014 |

Olen laittanut viestiä facessa ja kaksi kertaa koittanut soittaa, vaan ei vastaa.

Ollaan työkavereita ja olen ollut ihastunut mieheen jo varmaan vuoden päivät. Törmättiin viikonloppuna ulkona ja vihdoinkin päädyttiin samaan osoitteeseen. :) Tää mies on nyt vaan kesälomalla, eli töissä ei nähdä, eikä ole vastannut enää alkuviikon jälkeen... Puhu silloin facebookissa mökille menosta, joten voihan olla että känny unohtunut kotiin tms mutta silti outoa jotenkin, kun mitään ei kuulu yhtäkkiä. Lisäksi päivitti kerran sieltä kuvan, mutta toisaalta kenttä voi myös olla sielläpäin huono.

Mutta jos on joku syy olla vastaamatta niin en kyllä ymmärrä. :( Harmittaa ja stressaa kun vihdoin luulin, että oikeesti tästä tulee jotain...

Töihin mies palaa vasta enskuun alussa, että ehkä ennen sitä saan sen kuitenki kiinni. Ja mitä siitäkin tulee, jos sen tunteet kuoli samantien ja samassa työssä pitäisi jatkaa... Loistavasti alkaneesta kesästä taitaa sittenkin tulla tosi huono. Nyt kaipaan tsemppiä! Sanokaa mulle, että kyllä se vaan vastaa kunhan saa puhelimen käsiinsä! :D

Kommentit (334)

Vierailija
301/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 20:35"]

Voi helvetti, selvitän huomenna miten asiat ovat, siinähän saatte sitten vastauksenne. Katsotaan kenen hymy hyytyy.

[/quote]

"Hymy hyytyy"? Luuletko ihan oikeasti, että täällä jokin noitalauma käkättää ja hieroo innoissaan käsiään yhteen, toivoen sinulle pahaa? WTF.

[/quote]

No mitä haluatte sanoa sitten?  En ole ap.

Vierailija
302/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä kirjotustes perusteella töissä oo ku peruskoulussa.... Aikuistu ja ota järki käteen, jos sitä ei kiinnosta ni ei kiinnosta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 20:50"]

No anteeksi nyt vaan, mutta siltä on vähän tuntunut. :(

[/quote]

No eihän me sinun bestiksiäsi olla, eikä meidän kai ole tarkoituskaan myötäillä sinua joka asiassa? Et sinä ole meille muille kuin anonyymi kirjoittaja, joka vaikuttaa hyvin naiivilta, ihastumisen hullaannuttamalta ja tämän takia valitettavasti sellaiselta, että on kovaa vauhtia ajamassa kohti suurta pettymystä.

Uskoisin, että iso osa kommentoi näin, koska on itsekin kokenut joskus saman. Mitään muutahan me ei tiedetä sinusta kuin mitä olet itse kertonut.

[/quote]

Pettymystä ei voi enää välttää, jos tästä ei suhdetta tule, se kai nyt on selvää. Siksi ei-tosta-mitään-tule -kommentointi ei ole miksikään avuksi tässä vaiheessa. Sitäpaitsi tällaisistakin suhteista voi aina oppia jotain, hölmöä se sellainen on, että ei katso loppuun asti ja sitten jossittelee, että entä jos. Minä ainakin olen ottanut ne opin kannalta, enkä olisi halunnut kuulla mitään tällaisia neuvoja. Sellainen neuvo, jolla suuren ihastumisen sammuttaa sen sijaan voisi auttaa.

Vierailija
304/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 21:37"]

Tietenkin mies lähtee mukaan kun tietää saavansa helposti piparia. Kun aletaan olla sopivasti huppelissa, niin sitä toosaa irtoaa kummasti.

[/quote]

Ai ei ole ilkeä noita kärkkymässä, että mitäs mä sanoin?

Vierailija
305/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimme hyvin kuvitella että tarjoat jälleen huomenna perääsi.

Saamme sitten taas seuraavat kaksi viikkoa kuunnella säälittävää vikinääsi kun ei panomies enää soittele.

Vierailija
306/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 21:37"]

Tietenkin mies lähtee mukaan kun tietää saavansa helposti piparia. Kun aletaan olla sopivasti huppelissa, niin sitä toosaa irtoaa kummasti.

[/quote]

Ai ei ole ilkeä noita kärkkymässä, että mitäs mä sanoin?

[/quote]

Mistä sinä tiedät, ovatko nuo piparista kommentoivat edes naisia?

Ilkeitä kommentteja mahtuu joka ketjuun, kyllä sinä sen tiedät. Mutta ei se tarkoita, että me KAIKKI ollaan täällä ihan vain ilkeilemässä.

Vierailija
307/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta ei jaksetä alapeukuttaakaan ilkeitä piparikommentteja, väkisinkin tulee mieli, että ne hyväksytään.

Vierailija
308/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 20:50"]

No anteeksi nyt vaan, mutta siltä on vähän tuntunut. :(

[/quote]

No eihän me sinun bestiksiäsi olla, eikä meidän kai ole tarkoituskaan myötäillä sinua joka asiassa? Et sinä ole meille muille kuin anonyymi kirjoittaja, joka vaikuttaa hyvin naiivilta, ihastumisen hullaannuttamalta ja tämän takia valitettavasti sellaiselta, että on kovaa vauhtia ajamassa kohti suurta pettymystä.

Uskoisin, että iso osa kommentoi näin, koska on itsekin kokenut joskus saman. Mitään muutahan me ei tiedetä sinusta kuin mitä olet itse kertonut.

[/quote]

Pettymystä ei voi enää välttää, jos tästä ei suhdetta tule, se kai nyt on selvää. Siksi ei-tosta-mitään-tule -kommentointi ei ole miksikään avuksi tässä vaiheessa. Sitäpaitsi tällaisistakin suhteista voi aina oppia jotain, hölmöä se sellainen on, että ei katso loppuun asti ja sitten jossittelee, että entä jos. Minä ainakin olen ottanut ne opin kannalta, enkä olisi halunnut kuulla mitään tällaisia neuvoja. Sellainen neuvo, jolla suuren ihastumisen sammuttaa sen sijaan voisi auttaa.

[/quote]

Jaa-a, kaipa se on sitten yksilöllistä. Minua on ainakin "suuressa ihastuksessani" jälkeenpäin eniten kaduttanut se, miten helvetinmoisen pellen tein itsestäni silloin, hyvin heppoisin perustein. Sama pätee parhaisiin ystäviinikin, joita kaduttaa se, että antoivat roikuttaa itseään löysässä hirressä ja nolata itsensä aivan perusteellisesti ja julkisesti monin tavoin.

Orastavaan suhteeseen voi suhtautua avoimin ja positiivisin mielin, eikä se tarkoita, että on ihan pakko samalla heittää kaikki itsekunnioitus ja omanarvontunto ikkunasta ulos rakkauden nimissä.

Mutta siitä olet toki oikeassa, että kun on kunnon ihastuspsykoosi päällä, ei siihen järkipuhe auta. Kaipa jokaisen sitten kuuluukin nolata itsensä totaalisesti edes kerran elämässään. En tiedä.

Vierailija
309/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:22"]

Joo, mutta ei jaksetä alapeukuttaakaan ilkeitä piparikommentteja, väkisinkin tulee mieli, että ne hyväksytään.

[/quote]

No ehkä niissä on sitten totuudensiementäkin? Minun ainakin olisi tehnyt pari vuotta sitten mieli karjua samaa asiaa parhaalle ystävälleni, koska se oli aivan totta. Mies soitteli milloin jaksoi, deittaili samaan aikaan montaa muutakin naista, ja tapasi ystävääni vain silloin kun oli tyhjä kohta deittikalenterissa. Mutta ystäväni oli aivan vakuuttunut, että pohjimmiltaan mies on hänestä kiinnostunut ja he vielä päätyvät yhteen. Kiipesi lopulta jopa parvekkeen kautta miehen asuntoon, kun tämä väitti ettei ehtinyt häntä tavata. Kyllä, luitte oikein. Muuten ihan selväjärkinen nainen oli ihan totaalisen hurahtanut.

Mitä tuohon sitten sanoisi? Anonyyminä on helpompi "call it as you see it"...

Vierailija
310/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samalla lailla kuin ap joskus uskonut mihen olevan kiinnostunut, mutta en ole silti tehnyt mitään hullua sen takia. Siksi tuntuu tosi ikäviltä nämä "ei se ole kiinnostunut" -kommentit. Olen sinnikkyyden tai sellaisen itseensä uskomisenpuolestapuhuja, mutta eihän se tarkoita sitä, että tekisi itsestään idiootin tai olisi hullu. 

Jos minä uskon jonkun olevan kiinnostunut minusta, niin sitten minä uskon. Minusta on todella vittumaista, jos puhun siitä jollekin (no, en kyllä puhu, ainakaan toisille naisille) niin heti alkaa se arvostelu, miten mies ei ole kiinnostunut, aivan kuin mä olisin joku roskaläjä, josta ei TIETENKÄÄN voi olla kukaan mies kiinnotunut.

Minulla on nytkin eräs todella omituinen onkohan mies kiinnostunut ihastus-juttu meneillään. En nytkään kuuntele muita, jotka eivät tue päämäärääni, koska mielestäni minä itse tunteineni tiedän, mitä voin odottaa. Ja jos olen väärässä, niin haluan varmistua asiasta itse.

Vierailija
311/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 22:42"]

Ensinnäkin miehet taatusti vastaavat vaikka kivenkolosta, jos heitä nainen kiinnostaa. Tämä on fakta! 

[/quote]

Oivoi, nämä faktan huutelijat ovat usein kovin väärässä, kun se oikeassa olemisen harha on niin ihanaa. Miehet kyllä vastaavat, mutta kukin tyylillään. Hitaat tapaukset vastaavat vasta päivien päästä ja voivat silti olla kiinostuneita. Kannattaa hankkia vähän lisää kokemusta miehistä ja sitten vasta tulla nettiin kertoilemaan niitä "faktoja".

Vierailija
312/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä paistaa läpi ehkä sekin, että "koska minä olin nolo ja tein hölmöjä asioita, mutta en saanut sitä miestä, en osaa uskoa, että kukaan muukaan saisi, kun mies ei ole yltiöhulluna perässä". 

Eikö ole sellaista asiaa, kuin kiinnostua toisesta siksi, että huomaakin tämän olevan aidosti kiinnostunut? Kun olet vain luullut, että hän pelailee jotain peliä?

Vierailija
313/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen sinnikkyyden tai sellaisen itseensä uskomisenpuolestapuhuja, mutta eihän se tarkoita sitä, että tekisi itsestään idiootin tai olisi hullu. "

Mä en taas käsitä miksei asiat voi mennä omalla painollaan. Jos jonkin on tarkoitus tapahtua, se tapahtuu itsestään.

Vierailija
314/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:57"]

Tästä paistaa läpi ehkä sekin, että "koska minä olin nolo ja tein hölmöjä asioita, mutta en saanut sitä miestä, en osaa uskoa, että kukaan muukaan saisi, kun mies ei ole yltiöhulluna perässä". 

Eikö ole sellaista asiaa, kuin kiinnostua toisesta siksi, että huomaakin tämän olevan aidosti kiinnostunut? Kun olet vain luullut, että hän pelailee jotain peliä?

[/quote]

Nooh, jokainen oppikoot kokemuksistaan rauhassa. Yritämme vain apta valmistaa siihen, että voi käydä huonosti. En ymmärrä miksi mies käyttäytyisi kuin apn tapauksessa jos oikeasti apn haluaisi.

Vierailija
315/334 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, ootko paikalla?

Vierailija
316/334 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, puhuitteko miehen kanssa tunteistanne?

Vierailija
317/334 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kiinnostunut kuulemaan miten tilanne edennyt? Itsellä vastaavaa kokemusta

Vierailija
318/334 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä mies oli heiniään?

Vierailija
319/334 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se maailma romahtaa, jos joku nainen tekee arviointivirheen ja näyttää "tuputtavan itseään"?

joskus pitää ottaa riskejä

nolouteen ei kuole, se menee ohi nauramalla itselleen

Vierailija
320/334 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:10"]Jos olet naamiksessa laittanut viestin, ja mies on sen jälkeen pistänyt kuvan, eikä ole vastannut sulle, niin selvä peli. Unohda se mies. Oli yhden illan juttu. Nainen aina keksii kaikenlaisia skenarioita miksi ihastus ei vastaa, mutta yleensä on vain yksi: sitä ei kiinnosta. 

Tämän olen kantapään kautta oppinut. Usko siskoa. Älä elättele turhia toiveita. Jos mies on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä varmasti, eikä varsinkaan jätä vastaamatta. 

[/quote]

Mies jonka tähden naisen pitää nähdä vaivaa ei ole sen arvoinen. Antiikkia mutta totta yhä nykyäänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi