Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun ihastus ei vastaa! :(

Vierailija
17.07.2014 |

Olen laittanut viestiä facessa ja kaksi kertaa koittanut soittaa, vaan ei vastaa.

Ollaan työkavereita ja olen ollut ihastunut mieheen jo varmaan vuoden päivät. Törmättiin viikonloppuna ulkona ja vihdoinkin päädyttiin samaan osoitteeseen. :) Tää mies on nyt vaan kesälomalla, eli töissä ei nähdä, eikä ole vastannut enää alkuviikon jälkeen... Puhu silloin facebookissa mökille menosta, joten voihan olla että känny unohtunut kotiin tms mutta silti outoa jotenkin, kun mitään ei kuulu yhtäkkiä. Lisäksi päivitti kerran sieltä kuvan, mutta toisaalta kenttä voi myös olla sielläpäin huono.

Mutta jos on joku syy olla vastaamatta niin en kyllä ymmärrä. :( Harmittaa ja stressaa kun vihdoin luulin, että oikeesti tästä tulee jotain...

Töihin mies palaa vasta enskuun alussa, että ehkä ennen sitä saan sen kuitenki kiinni. Ja mitä siitäkin tulee, jos sen tunteet kuoli samantien ja samassa työssä pitäisi jatkaa... Loistavasti alkaneesta kesästä taitaa sittenkin tulla tosi huono. Nyt kaipaan tsemppiä! Sanokaa mulle, että kyllä se vaan vastaa kunhan saa puhelimen käsiinsä! :D

Kommentit (334)

Vierailija
281/334 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
282/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän AP ole saanut pakit??? :D Vaikuttaa siltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ois se muuten hehkuttanut että väärässä olitte plaaplaa. :D

Vierailija
284/334 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat syyttää itseäsi koska olet vähä-älyinen. Mies EI ole kiinnostunut. Ja nyt kun menit antamaan perääsi, saat ikuisen jakorasian maineen työpaikallasi.

Vierailija
285/334 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen laittanut viestiä facessa ja kaksi kertaa koittanut soittaa, vaan ei vastaa."
Ei pahalla mutta kuulostat aikamoiselta vainoajalta. Jos miestä kiinnostaisi niin olisi varmaan jo ottanut yhteyttä sinuun. Tai sitten hän ei ole käynyt Facessa ja mökillä ei ole kentää joten puhelut eivät saavuta häntä. Hmm niin, mieti itse kumpi vaihtoehto on todennäköisempi :D.

Vierailija
286/334 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä kuulostaa tosiaan siltä, että mies ei ole ainakaan kovin ihastunut. Mutta mun mielestä ap on ihana (jos nyt on tosissaan)! Musta on kunnioitettavaa ja jotenkin virkistävää, että joku ei jatkuvasti kontrolloi itseään, käyttäydy tunteittensa vastaisesti ja pelaa mitään pelejä. Toikin, että uskalsit kertoa heti yöllä, että olet ollut pitkään miehestä kiinnostunut. Mä en ikinä olisi uskaltanut. Olet rohkea!

Mutta komppaan muita tuossa asiassa, että anna miehen nyt ottaa yhteyttä sinuun. Jos ei ota, niin coolisti vaan.

Vierailija
287/334 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:26"]

"Olen laittanut viestiä facessa ja kaksi kertaa koittanut soittaa, vaan ei vastaa."
Ei pahalla mutta kuulostat aikamoiselta vainoajalta. Jos miestä kiinnostaisi niin olisi varmaan jo ottanut yhteyttä sinuun. Tai sitten hän ei ole käynyt Facessa ja mökillä ei ole kentää joten puhelut eivät saavuta häntä. Hmm niin, mieti itse kumpi vaihtoehto on todennäköisempi :D

[/quote

jep jep! eikä ap huomioi myöskään sitä, jos puhelimesta akku loppu tai ei kenttää ei puhelin silloin hälytä normaalisti. näinhän mies oli kuulemma jossain vaiheessa ap.lle ilmoittanut, akku loppu mutta kaveri toi laturin.

Vierailija
288/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uskon ettei kukaan täällä toivo ap:lle pahaa. Päinvastoin. Olisin itsekin kaivannut tyyppiä, joka olisi uskaltanut sanoa minulle ettei se eräs ihana mies ole minusta kiinnostunut. Toivoin niiiiiin kovasti että jutusta olisi tullut jotakin vakavaa, etten halunnut nähdä tosiasioita. No, sittenhän siinä kävi köpelösti ja toipumiseen meni paljon kauemmin kuin olisin ikinä kuvitellut. Me vaan toivotaan ettet sinä ap joutuisi samaan tilanteeseen. Vaikka toki jokaisen on tehtävä omat virheensä, se on vaan niin että jostain syystä me ihmiset emme opi toisten virheistä vaan teemme omamme. Jotkut vieläpä useamman kerran saman virheen. Minusta sinun ei ap kannattaisi ahdistaa miestä puhumaan tunteista vain siksi, että Vauva-palstalla kirjoittelevat ihmiset sanovat ettei hän välttämättä ole sinusta kiinnostunut. Se on täysin väärä lähtökohta teidän suhteelle (oli se nyt sitten millainen tahansa) ja saa miehen vaan kummeksumaan sinua. Huomaat kyllä, jos mies on kiinnostunut. Kuten joku jo sanoikin täällä - jos sinun täytyy miettiä, onko mies kiinnostunut sinusta, 99 % todennäköisyydellä ei ole. Niin yksinkertaista se on. Tsemppiä!

Vierailija
289/334 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 00:17"]K[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:37"]Mä olin joskus tosi ihastunut yhteeb työkaveriin, ja muut kiusoitteli mua siitä. Firman syysristeilyllä sit nussittiin, ja juteltiin :) Ei tullut mieleenkään kertoa töissä yhtään kenellekään!!! Läheisiä oltiin kaikki, mut silti ei näistä jutuista kerrota. Eikä mulle ja tälle ihastuksen kohteelle koskaan suhdetta tullut, vaikka seuraavissa pikkujouluissa oltiin käsi kädessä ja jatkoilla "parina", ja hän tuli meille yöksi.

[/quote]

Juupa juu, ja ei sitten varmaan kukaan teidän firmassa saanut tietää kun sä et KERTONUT. Vaikka firman risteilyllä nusautitte. No kuule ihan varmasti kaikki ties.

LOL :D Ootpa tosi smooth

[/quote]

Ootko sä käynyt laivoilla? Tiedätkö miten isoja ne on ja kuinka paljon ihmisiä? Mulla oli hytti yksinäni, eikä kukaan nähnyt kun me siellä käytiin - istuttiin sitä ennen pitkään kahdestaan kannella eikä todellakaan herätty samasta paikasta. Eli mistä ihan kaikki sen tietäisi?

[/quote]

kyllä ne osaa kuule laskea 1 plus 1 on kaks :D et oo yhtään niin maailmannainen kuin luulet :D LOL

[/quote]

Siis anteeks mitä ne osaa laskea? Meitä oli risteilyllä 30 tyyppiä hajaantuneena eri ryhmiin, ja laivallahan on tuhansia. Jos sä et ole koskaan ollut laivalla eikä sulla ole yhden yön juttuja, älä sitä suotta häpeä! Myönnä vaan ettet nyt tiedä mitä vänkäät :)

Vierailija
290/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tahdo uskoa, että joku viestittelisi mukavia, tulisi lomalla työpaikalle moikkaamaan ja tahtoisi vielä liittyä seuraan, jossa minä olen, jos ei olisi lainkaan kiinnostunut. Kun jos sitä miestä nyt oikeasti vituttaisi ja ahdistaisi minun käytökseni, eiköhän se tulisi töihin tasan loman jälkeen ja koittaisi vältellä seuraani. Jotenkin noin minä ainakin tekisin, jos ei yhtään kiinnostaisi enkä haluaisi antaa turhaa toivoa.

Kyllä töissäkin nyt huomasi, että mies tuli heti minun lähelleni ja katsoi syvälle silmiin puhuessaan, mutta vähän oli myös sellaista pientä jännitettä meidän välillä, ettei ihan rentoina pystytty kumpikaan olemaan...

No jaa, huomennahan tää sitten selviää jos on selvitäkseen. En siis ajatellut täräyttää suoraan, että rakastan sua, kai säkin mua? Vaan kysäistä, että merkkasko se yö hänelle silloin mitään ja tarkoittiko hän mitä sanoi silloin.

Nyt voisin painua nukkumaan, niin jaksaisi huomenna taas kukkua. ;)

Vierailija
291/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ap:lle onnea ja toivottavasti kaikki sujuu miehen kanssa hienosti. Itselläni on kokemusta työpaikkaromanssista ja mies oli tosi ujo, mutta onneksi olin se "rohkeampi". Olemme olleet yhdessä jo kuusi vuotta ja rakkaus kukoistaa. :) 

Mies on sanonut, että onneksi olin niin aloitteellinen, muuten ei oltais tässä. 

Tsemppiä!! Kerrohan miten tilanne kehittyy! :)

Vierailija
292/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mies lähtee mukaan kun tietää saavansa helposti piparia. Kun aletaan olla sopivasti huppelissa, niin sitä toosaa irtoaa kummasti.

Vierailija
293/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laittoiko se mies alkuviikosta sinulle viestiä, jos niin millaista?

Vierailija
294/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, että minä olen neitsyt ja lähes täysin parisuhdekokematon, mutta silti minä olen muita ihmisiä tarkkaillessani nähnyt monen monta hurmaavaa miestä, jotka osaavat olla todella mukavia kaikille, pyörittää samanaikaisesti montaa naista ja saada kaikki silti uskomaan, että on oikein ihana tyyppi jolle ei osaa oikein olla vihainenkaan.

Et voi olla niin sokea, ettet tällaisia olisi koskaan nähnyt, ap. Mikään kertomasi ei vielä todista, että mies on kiinnostunut erityisesti juuri sinusta. Ja ei, jos mies vaikuttaa vaikkapa yleisesti ottaen ujolta niin sekään ei todista yhtään mitään. Nähty on.

Vierailija
295/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei taida ymmärtää ihmisten toimivan eri tavoin. toiset ovat empatiakykyisempiä, toiset ajavat enemmän omia intressejään (sen enempää kumpaakaan tyyliä arvostelematta). eli vaikka sinä, ap, et toimisi noin mikäli et ole kiinnostunut, niin tämä kyseinen mies vaikuttaa toimivan. mutta ihan kuten sanoit, aika näyttää eikä kukaan muu kuin mies itse tiedä tällä hetkellä hänen aikeistaan.

-Nainen 19v-

Vierailija
296/334 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:19"]

Siis anteeks mitä ne osaa laskea? Meitä oli risteilyllä 30 tyyppiä hajaantuneena eri ryhmiin, ja laivallahan on tuhansia. Jos sä et ole koskaan ollut laivalla eikä sulla ole yhden yön juttuja, älä sitä suotta häpeä! Myönnä vaan ettet nyt tiedä mitä vänkäät :)

[/quote]

Naureskelivat sulle koko porukka ;)

Vierailija
297/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sinulle onnea, ap!

Itse olen vastaavassa tilanteessa saanut siipeeni, mutta onhan niitä poikkeuksiakin.

yritä olla varovaisen positiivinen, ei yltiöpositiivinen, itsesi vuoksi.

Vierailija
298/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:24"]

Minkälaisia viestejä olette laitelleet? Oletko laittanut aina ensimmäisen viestin? Näillä on aika paljon merkitystä tämän tarinan kannalta.

[/quote]

Hyvä pointti. Mä tein kerran laskelman mun ja nettideitin viestinvaihdosta ja mä aloitin keskustelut 2 kertaa useammin. Ennuste oli huono ja huonosti se sitten päättyikin.

Vierailija
299/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:38"]

Tää mies tuli lauantaina ihan itse juttelemaan ja antoi kyllä koko illan ymmärtää, että meillä on yhteinen suunta, niinkuin nyt olikin... En voi mitenkään uskoa, että se olisi kusettanut mua, mutta nämä teidän viestit kyllä nyt vie ajatuksia sinne suuntaan. :( Eikö kenestäkään vastaamatta jättämiseen voi olla mitään järkevää syytä? Kuten jo kerroin, huomasin ettei se ole edes lukenut mun viestiä facessa vielä!

Mutta miten voisin sitten kysyä suoraa asiaa kun saan sen kiinni? Voiko vaan täräyttää, että tykkään susta, vai onko se tosi typerää kun samassa työpaikassakin ollaan...

[/quote]

Viestin voi jättää tarkoituksella lukematta.

Vierailija
300/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastat sitä jo? Oh my, jos mies sinuun lankeaa, ei se koskaan pääse irti. "Mä teen itsarin jos sä jätät mut" kaikuu korvissani nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi