Ärsyttää kun ihastus ei vastaa! :(
Olen laittanut viestiä facessa ja kaksi kertaa koittanut soittaa, vaan ei vastaa.
Ollaan työkavereita ja olen ollut ihastunut mieheen jo varmaan vuoden päivät. Törmättiin viikonloppuna ulkona ja vihdoinkin päädyttiin samaan osoitteeseen. :) Tää mies on nyt vaan kesälomalla, eli töissä ei nähdä, eikä ole vastannut enää alkuviikon jälkeen... Puhu silloin facebookissa mökille menosta, joten voihan olla että känny unohtunut kotiin tms mutta silti outoa jotenkin, kun mitään ei kuulu yhtäkkiä. Lisäksi päivitti kerran sieltä kuvan, mutta toisaalta kenttä voi myös olla sielläpäin huono.
Mutta jos on joku syy olla vastaamatta niin en kyllä ymmärrä. :( Harmittaa ja stressaa kun vihdoin luulin, että oikeesti tästä tulee jotain...
Töihin mies palaa vasta enskuun alussa, että ehkä ennen sitä saan sen kuitenki kiinni. Ja mitä siitäkin tulee, jos sen tunteet kuoli samantien ja samassa työssä pitäisi jatkaa... Loistavasti alkaneesta kesästä taitaa sittenkin tulla tosi huono. Nyt kaipaan tsemppiä! Sanokaa mulle, että kyllä se vaan vastaa kunhan saa puhelimen käsiinsä! :D
Kommentit (334)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:51"]
En muuten kommentoi, mutta muistuttaisin kyynikoita vaan siitä, että ap on joka tapauksessa ketjun kirjoittajista ainoa, joka tuntee tämän miehen.
[/quote]
Joo-o, totta mutta voimme vain keskustella sen perusteella mitä ap on itse kertonut eikä se kuulosta mitenkään siltä että mies olisi kiinnostunut.
Olen itse joutunut samantyylisen pommituksen kohteeksi ja voin sanoa että ei ollut mullakaan kivaa joutua rautalangasta vääntämään ettei kiinnosta.
[/quote]
Miksi sitten menet antamaan muuta ymmärtää? Ja minusta on hyvä, että ap kertoi olleensa kiinnostunut jo pitkään. Jos mies ei muuten olisi hänestä kiinnostunut (luulisi että nainenkin vain käyttää häntä) niin saattaa kiinnostus herätä enemmän, kun toinen on oikeasti asialla, eikä vain kylmästi ja itsekkäästi hauskaa pitämässä.
[/quote]
"Miksi menet antamaan muuta ymmärtää?"
Öö.. Häh?
[/quote]
No niin kuin mies ap:lle. Ei pidä panna, jos ei halua, että joku ajattelee siitä niin kuin ap.
[/quote]
Et oo yhdenillanjutuista/kännipanosta kuullut? Niissä harvoin on tarkoitus mitään suhdetta luoda, sen luulisi olevan tiedossa toisellakin osapuolella.
[/quote]
Kuule, aika monilla tälläkin palstalla on rakkaussuhde ja avioliitto alkanut niin, että ekana iltana on menty sänkyyn, joten tuo ei todista mitään. Ap:n mies on kylmä paskiainen, jos oli huomannut ap:n kiinnostuksen ja käytti sitä hyväkseen. Jos se ihminen jota lainasin, teki vähääkään samoin, niin itse antoi ymmärtää, mutta ei ymmärtänyt antaa enempää ja toisen osapuolen mieli pahoittui. Siitä ette te itsekkäät ihmiset kuitenkaan ole tietääksenne, vaan syytätte toisia rehellisyydestä tunteissa.
[/quote]
Ja aika monella/suurella osalla on ollut yhdenillanjuttuja jotka eivät johda mihinkään.
On vain jossittelua. Ap kertoi kertoneensa sinä yönä olleensa kiinnostunut pitkään, ei voi tietää onko mies tiennyt tunteista ennen panoa vai ei.
[/quote]
No hei, jos ollaan samalla työpaikalla niin aika puusilmä saa olla, ettei ole mitään huomannut? Ja toisekseen, kuka kiksauttaa työkaveri sillä riskillä, että toinen tunteekin enemmän kuin itse ja asiasta seuraa vaikeuksia. Mua ei säälitä YHTÄÄN, jos ap on kertonut töissä muille jos mies hakikin vain yhden yön panoa. Niin makaa kuin petaa.
[/quote]
Kännissä ei kovin selvästi yleensä ajatella näin yleensäkään.
En minä sano, ettäkö mies olisi toiminut oikein.
[/quote]
Ei ole puolustus. Ainoa pässi tässä on sitten mies, joka ei ajatellut kännissä yhtään mitään. Ap ainakin oli ajatellut. Jo vuoden. Miehen ei tietenkään ole mikään pakko olla kiinnostunut naisesta, mutta en sääli häntä ainakaan tippaakaan, että ei osannut kännissä ajatella.
No mistä ihmeestä voi toisen tunteet sitten ennustaa? Joo, ei ole fiksuinta hypätä työkaverin punkkaan mutta tätä tapahtuu.
Moni mies on oikeastikin niin puusilmä(myös omani), jotka ei vaan tajua jos heitä yritetään iskeä tai joku on selvästi kiinnostunut ennenkuin selvästi asian ilmaisee.
Minusta nyt on ihan turha miestäkään tästä kivittää.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 00:05"]
Et oo tosissas?! Ne on myös miehen työkavereita! Ei herranjumala. Jos mulla olis yhdenyönsuhde mun kollegaan, ja se menis tolla tyylillä kertomaan siitä meidän työkavereille, en haluais nähdä koko tyyppiä enää! Noloa, niin noloa...
[/quote]
Näissä joille se olis noin noloa aina ihmetyttää se, että sinne sänkyyn pitää sitten mennä...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 00:05"]
Et oo tosissas?! Ne on myös miehen työkavereita! Ei herranjumala. Jos mulla olis yhdenyönsuhde mun kollegaan, ja se menis tolla tyylillä kertomaan siitä meidän työkavereille, en haluais nähdä koko tyyppiä enää! Noloa, niin noloa...
[/quote]
Näissä joille se olis noin noloa aina ihmetyttää se, että sinne sänkyyn pitää sitten mennä...
[/quote]
Minusta nyt vaan näin intiimit asiat eivät kuulu kenellekään muulle kuin asianomaisille. En silti jätä harrastamatta seksiä sen takia, että kokisin sen nolona jos mieheni huutelisi seksiasioitamme ympäriinsä. Saati sitten yhden kerran kaveri.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:08"]
No mistä ihmeestä voi toisen tunteet sitten ennustaa? Joo, ei ole fiksuinta hypätä työkaverin punkkaan mutta tätä tapahtuu.
Moni mies on oikeastikin niin puusilmä(myös omani), jotka ei vaan tajua jos heitä yritetään iskeä tai joku on selvästi kiinnostunut ennenkuin selvästi asian ilmaisee.
[/quote]
No ei ole tässä ketjussa kivitetty tosiaankaan. Huokailtu miten mies joutunut ilman omaa syytään noloon valoon... Ei vokaan toisen tunteita ennustaa. Silloin ei pidä sanoa esim. Että mäkin pidän sinusta, antaa seksiä ilman varmuuttaa, että toinenkin tietää, että itse et halua muuta, eikä kohdella töykeästi vaan rehellisesti jo nyt viimeistään sanoa, että se oli vain seksiä, jos se oli ja ottaa haukut vastaan. Muuten ainakin minä tylytän.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:08"]
[/quote]
No ei ole tässä ketjussa kivitetty tosiaankaan. Huokailtu miten mies joutunut ilman omaa syytään noloon valoon... Ei vokaan toisen tunteita ennustaa. Silloin ei pidä sanoa esim. Että mäkin pidän sinusta, antaa seksiä ilman varmuuttaa, että toinenkin tietää, että itse et halua muuta, eikä kohdella töykeästi vaan rehellisesti jo nyt viimeistään sanoa, että se oli vain seksiä, jos se oli ja ottaa haukut vastaan. Muuten ainakin minä tylytän.
[/quote]
Ymmärrän kyllä pointtisi. Silti, harvapa varmistaa toisen tunteita siinä yhdenillan tiimellyksessä, tuskin kukaan vaikka periaatteessa pitäisi.
Sen seksin jälkeen kun toinen alkaa huokailla että olen jo vuoden ollut ihastunut niin onhan se vaikea tilanne sanoa että sori.. Tottakai siinäkin tilanteessa kännissäkin pitäisi olla sanomatta että säkin oot ihan kiva, mutta moni on niin kohtelias että ihan kohteliaisuuttaan kehaisee.
Ehdotomasti miehen pitäisi sanoa rehellisesti, olen samaa mieltä siitä mutta ymmärrän myös ettei mies nyt välttämättä mikään mulkku ole vaikka näin onkin toiminut syystä tai toisesta. Erehdys, tilanteen väärinarvioiminen, sellaista sattuu.
No ei ole ap:kaan sitten nolo, jos noilla perusteilla ei mieskään ole mulkku.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:21"]
[/quote]
En minä ole niin väittänytkään. :)
Niin eli en mäkään sikäli olisi huutamassa, että mies on mulkku, kyllähän mä ymmärrän, ettei kaikki aina mene niin kuin Strömsössä. Mutta se, mikä mua inhottaa tällaisissa ketjuissa on ap:n haukkuminen jalkojen levittäjäksi ja noloksi. Aivan käsittämätöntä. Saa sitä nyt tunteita olla ja mitä PAHAA on innokkuudessa? Jonka mies vielä (luultavasti) itse tilasi. Peskööt nyt molemmat vain pyykkinsä itse, ei todellakaan ole mies pulmunen jos ap on nolo. Olen nainen ja pidän oikeutenani tuntea tunteita ja tehdä ne toiselle tiettäväksi myös. Jos toinen harhauttaa minua niinok, mutta minusta ei noin vain pääse. Tekihän se Alanis Morrissettekin maailmanluokan hitin petturiexänsä "muistoksi"...
174
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:21"]
[/quote]
En minä ole niin väittänytkään. :)
[/quote]
No hyvä, about 80 ihmistä vain tässä letjussa peukutti ajatusta, että hän on. Vai onko av:llä niin paljon miehiä?
Ap, viisas olet jos nyt lopetat sen miehen pommittamisen!
miks te tästä asiasta täällä enää tappelette? ap.kin jo aikoja sitten poistunut ketjusta.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:41"]
Mua oikeasti nolottaa että oot mennyt juoruumaan työkavereillenne. Mietipä jos mies ei haluakkaan mitään, niin nyt tilanne on vielä kiusallisempi! Kivoja tulevia työpäiviä vaan...
[/quote]
Tuskinpa se ap:tä haittaa, kun kaikki ovat jo tienneet ihastuksesta, ei ole ollut salaisuus. Siksikin olisi hassua ajatella, että mies ei ole tiennyt. Ei tuo ole minusta noloa tai kiusallista kellekään, ei kai se aina voi mennä niin, että tuollaisista aletaan seurustella.
Vai onko se miehelle noloa? No, kyllä varmaan kaikki häntä nyt ymmärtävät, siellä töissäkin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:45"]
miks te tästä asiasta täällä enää tappelette? ap.kin jo aikoja sitten poistunut ketjusta.
[/quote]
Aihe on kiinnostava, siksi. Oliko muuta?
Ihmiset hyvät, älkää sotkeko hiekkalaatikkoanne!
Aika pelottava tuo otsikko...Ärsyttää? Miksei ole esim. surullinen?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:59"]
"Olen sinnikkyyden tai sellaisen itseensä uskomisenpuolestapuhuja, mutta eihän se tarkoita sitä, että tekisi itsestään idiootin tai olisi hullu. "
Mä en taas käsitä miksei asiat voi mennä omalla painollaan. Jos jonkin on tarkoitus tapahtua, se tapahtuu itsestään.
[/quote]
No yleensä kyllä menevätkin, mutta joskus niin hitaasti, että kaipaa tukea asioihin :) En nyt tiedä tästä tapauksesta, mutta silti. Minä olen yhdessä miehen kanssa, jonka ensin torjuin, niin että hän ajatteli, etten ole yhtään kiinnostunut. Sitten mä sain houkutella hänet takaisin, kun yhden ihmisen sanat saivat minut tajuamaan, että hän ei leiki tunteillani, kuten luulin. Ja siltikin tarvittiin aikaa vielä, että tiesin, mitä halusin. Kaikenlaista voi olla syynä monenlaiseen. Jos en olisi uskaltanut siinä vaiheessa uskoa itseeni, kun hän oli saanut minusta ja kissa-hiiri toiminnastani tarpeekseen, emme olisi nyt yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:49"]
Minä olen samalla lailla kuin ap joskus uskonut mihen olevan kiinnostunut, mutta en ole silti tehnyt mitään hullua sen takia. Siksi tuntuu tosi ikäviltä nämä "ei se ole kiinnostunut" -kommentit. Olen sinnikkyyden tai sellaisen itseensä uskomisenpuolestapuhuja, mutta eihän se tarkoita sitä, että tekisi itsestään idiootin tai olisi hullu.
Jos minä uskon jonkun olevan kiinnostunut minusta, niin sitten minä uskon. Minusta on todella vittumaista, jos puhun siitä jollekin (no, en kyllä puhu, ainakaan toisille naisille) niin heti alkaa se arvostelu, miten mies ei ole kiinnostunut, aivan kuin mä olisin joku roskaläjä, josta ei TIETENKÄÄN voi olla kukaan mies kiinnotunut.
Minulla on nytkin eräs todella omituinen onkohan mies kiinnostunut ihastus-juttu meneillään. En nytkään kuuntele muita, jotka eivät tue päämäärääni, koska mielestäni minä itse tunteineni tiedän, mitä voin odottaa. Ja jos olen väärässä, niin haluan varmistua asiasta itse.
[/quote]
Näin juuri pitää toimia! Ap ei ole tehnyt mitään, jonka perusteella hänen pitäisi menettää itsekunnioituksensa. 20 puhelua ja 20 vestiä "mikset vastaa" voisivat olla sellaisia, mutta eipä tuokaan maata kaataisi. Sellaista elämää, jossa kasvojen säilyttäminen on tärkein periaate, sanotaan varuillaan olemiseksi. En suosittele sitä kenellekään.
Ap:n jutusta voisin lyödä vaikka vetoa, että se lähtee jotenkin käyntiin, lopputulemasta en veikkaa mitään. Mies haluaa tavata, mutta jos on ujo, ei uskalla omia ap:ta kahdenkeksisiin tapaamisiin, vaan tekee sen mieluummin kiertoteitse eli kokoonnutaan kaveriporukalla ja liuetaan siitä sitten omiin "menoihin". Aika tylsää tykitystä on tämäkin ketju ollut täynnä, vaikka ap on väliin perustellut hyvinkin sen, miksei usko olleensa vain yhden yön riemu.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:51"]
En muuten kommentoi, mutta muistuttaisin kyynikoita vaan siitä, että ap on joka tapauksessa ketjun kirjoittajista ainoa, joka tuntee tämän miehen.
[/quote]
Joo-o, totta mutta voimme vain keskustella sen perusteella mitä ap on itse kertonut eikä se kuulosta mitenkään siltä että mies olisi kiinnostunut.
Olen itse joutunut samantyylisen pommituksen kohteeksi ja voin sanoa että ei ollut mullakaan kivaa joutua rautalangasta vääntämään ettei kiinnosta.
[/quote]
Miksi sitten menet antamaan muuta ymmärtää? Ja minusta on hyvä, että ap kertoi olleensa kiinnostunut jo pitkään. Jos mies ei muuten olisi hänestä kiinnostunut (luulisi että nainenkin vain käyttää häntä) niin saattaa kiinnostus herätä enemmän, kun toinen on oikeasti asialla, eikä vain kylmästi ja itsekkäästi hauskaa pitämässä.
[/quote]
"Miksi menet antamaan muuta ymmärtää?"
Öö.. Häh?
[/quote]
No niin kuin mies ap:lle. Ei pidä panna, jos ei halua, että joku ajattelee siitä niin kuin ap.
[/quote]
Et oo yhdenillanjutuista/kännipanosta kuullut? Niissä harvoin on tarkoitus mitään suhdetta luoda, sen luulisi olevan tiedossa toisellakin osapuolella.
[/quote]
Kuule, aika monilla tälläkin palstalla on rakkaussuhde ja avioliitto alkanut niin, että ekana iltana on menty sänkyyn, joten tuo ei todista mitään. Ap:n mies on kylmä paskiainen, jos oli huomannut ap:n kiinnostuksen ja käytti sitä hyväkseen. Jos se ihminen jota lainasin, teki vähääkään samoin, niin itse antoi ymmärtää, mutta ei ymmärtänyt antaa enempää ja toisen osapuolen mieli pahoittui. Siitä ette te itsekkäät ihmiset kuitenkaan ole tietääksenne, vaan syytätte toisia rehellisyydestä tunteissa.
[/quote]
Ja aika monella/suurella osalla on ollut yhdenillanjuttuja jotka eivät johda mihinkään.
On vain jossittelua. Ap kertoi kertoneensa sinä yönä olleensa kiinnostunut pitkään, ei voi tietää onko mies tiennyt tunteista ennen panoa vai ei.
[/quote]
No hei, jos ollaan samalla työpaikalla niin aika puusilmä saa olla, ettei ole mitään huomannut? Ja toisekseen, kuka kiksauttaa työkaveri sillä riskillä, että toinen tunteekin enemmän kuin itse ja asiasta seuraa vaikeuksia. Mua ei säälitä YHTÄÄN, jos ap on kertonut töissä muille jos mies hakikin vain yhden yön panoa. Niin makaa kuin petaa.
[/quote]
Kännissä ei kovin selvästi yleensä ajatella näin yleensäkään.
En minä sano, ettäkö mies olisi toiminut oikein.