Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset silmälasit ovat nyt muotia?

Vierailija
15.11.2023 |

Pitäisi ostaa uudet rillit mutta en osaa päättää kehystä. Vanhat ovat pilottimalliset. Vieläkö ne ovat hyvät?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mulla on sellaiset mistä mä tykkään ja sopii mulle.

Vierailija
2/10 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut, värilliset kehykset, kts. TTK-tanssikisoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksut, värilliset kehykset, kts. TTK-tanssikisoja.

Joo mutta en mä Uotisen kehyksistä oikein tykkään. Haapalaisella paremmat. Ei värillisiä mulla. Sellaiset paksuhkot mustat voisivat olla kyllä hyvät, vähään pilottityyliä ja 70-lukua.

Vierailija
4/10 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit kannattaa ostaan sen mukaan mikä sopii omien kasvojen muotoon ei sen mukaan mikä on muodissa. Se mikä näyttää ovaalikasvoisella hyvältä saattaa näyttää pyöreäkasvoisella aivan hirveältä.

Vierailija
5/10 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä itselle sopii. Ei kannata imitoida toisten laseja. Jorma uotisen lasit ihan kamalia ja mistä se hankkii aina erilaiset lasit. Köyhällä ei ole varaa.

Vierailija
6/10 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssittömät.

Vierailija
7/10 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmälasit kannattaa ostaan sen mukaan mikä sopii omien kasvojen muotoon ei sen mukaan mikä on muodissa. Se mikä näyttää ovaalikasvoisella hyvältä saattaa näyttää pyöreäkasvoisella aivan hirveältä.

Oot oikeessa tietysti mutta jotain trendejä olisi kiva tietää. Täytynee mennä selaamaan optikkojen sivuja. ap

Vierailija
8/10 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sopii kasvoillesi muotona, entä värinä. Liian tumma ei sovi kaikille tai valkoinen.

Vierailija
9/10 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset naurettavat violetit ongelmalasit jotka vetävät katseet pois silmäpusseista ja kurttuisista silmäkulmista. Mikko Alatalo tyyliset sinertävät linssit viimeistelevät tyylikkään vaikutelman.

Vierailija
10/10 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

otaksun että edelleenkin sellaiset millä näkee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan