Mitä väärää on naisten pyrkimyksessä "pariutua ylöspäin"
Kommentit (240)
Ei mitään. Valtaosa miehistä on peniksellään ajattelevia henkisesti alamittaisia ääliöitä.
Koulutus- tai finanssipuoli tekee rumimmastakin pösilöstä hieman paremman näköisen.
Eilen soffaostoksilla, rouva halusi tietynlaisen plus tilpehöörit. 4500 E keveni oravannahkavarastoni. Illalla sain kiihkeää seksiä, mutta en oikein ollut täyaillä mukana. Ai miksikö? Ennen eilistä ei minkäänlaista seksiä kahteen kuukauteen ja nyt mystisesti oikein rivojen puheiden kera.
Joku sanoi joskus avioliitosra ja prostituutiosta ja sen hinnasta. Mun mielestä se ei ole ollut pitkään aikaan hauska vitsi.
Minä ainakin halusin löytää itselleni sopivan puolison henkisellä ja fyysisellä tasolla. En pariutua ylöspäin. Ja löysinkin. Aluksi oltiin molemmat köyhiä, nyt vähän parempituloisia.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 08:51"]
"Parhaimmille naisille"...?! WTF, 13!
Mä väitän, että parhaat naiset hankkivat sitä massia ja mammonaa ihan itse, ja vielä nauttivatkin oman uran rakentamisesta. Sen sijaan luuserimimmien pitää kivuta reittä pitkin.
18
[/quote]
Nämähän ei sulje toisiaan pois, päinvastoin. Oman uran rakentaminen on helpompaa varakkaan miehen rinnalla kuin yksin persaukisena tai persureiskan kanssa lähiössä. Varsinkin jos ollaan samalla alalla ja mies voi opastaa vaimoa kehittymään, niin hyöty on moninkertainen.
[/quote]
Nimenomaan. Uskomattomat verkostot käytettävissä menestyvän kumppanin ansiosta!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:18"]
Mielenkiintoinen näkökulma on se, että tämä toiminta itseasiassa edistää naisten syrjintää. Tavoittelemalla menestyviä miehiä tosiasiassa rakennetaan mm. liike-elämän lasikattoa. Käytännössä luovutaan sukupuolten tasa-arvon ajamisesta oman edun tavoittelun edessä.
Parhaimmille naisille tämä tietysti sopii, heillä riittää viehätysvoimaa parhaimpiin miehiin ja sitä kautta hyvään elämään, mutta jo keskitason naiset joutuvat tämän vuoksi kohtaamaan syrjintää.
[/quote]
oikasit vähän. Kerrotko vielä miten parisuhteet käytännössä vaikuttais ns. lasikattoon? En aivan pysyny kärryillä.
[/quote]
Jäin myös miettimään samaa. Eli tarkoittaako lasikatosta kirjoittava sitä, että menestyvien miesten kanssa pariutuvat naiset alkavatkin ajaa menestyvien miestensä etuja.
[/quote]
tuskinpa nainen valittaa lasikatosta mitään, jos sen ansiota miehensä ohittaa naiset kilpailussa firman osakkuudesta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:26"]
[/quote]Ei mitään, se vaatii vaan tavallista parempimuotoista persettä. Hyvä perse voi olla köyhällä ja tyhmälläkin, se kannattaa käyttää hyväksi.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:46"]
Ei mitään. Harvalla palstalaisella olisi varallisuutta, jos he eivät olisi saaneet pokattua miestä ulkonäöllään. Naisten etu, että miehet pitävät yksinkertaisista, mutta kauniista naisista.
Neuvo: menkää naimisiin ajoissa. Älkää suostuko avioehtoon.
[/quote]
Voihan sitä yrittää pariutua ylöspäin. Mutta juuri tuossa tavassa nojaa syy siihen miksi naiset eivät saa kunnioitusta. Miksi joku kunnioittaisi ihmistä joka ei ole saanut mitään aikaan, myy omaa kehoaan rahasta ja yrittää esittää parempaa kuin on?
Moni ylöspäin pariutunut luulee että nyt hänkin on arvostetussa asemassa. Näin ei ole vaan hän on vielä vähemmän arvostettu kuin ennen pariutumistaan. Ihmiset eivät kunnioita sellaisia ihmisiä
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:50"]
Ei kai siinä mitään väärää ole, mutta turha vetää tasa-arvokorttia enää sen jälkeen.
T. Mies
[/quote]
Jos oletetaan, että naisen on tarkoitus hoitaa lapsia, on ihan vaan tasoittava tekijä se, että mies on vähän paremmin tienaava osapuoli. Muuten sitten pitää löytää joku heikkopalkkainen mies, joka on kuitenkin siinä mielessä kyvykäs ja halukas, että voi hoitaa yöheräämiset ja lapset äidin painaessa duunia.
[/quote]
Kuka on vaatinut että naisen pitää hoitaa lapsia? Kukaan ei ole pakottanut naisia hoitamaan lapsia tai edes niitä hankkimaan. Turha tulla esittämään marttyyria jos sinä jäät hoitamaan omia lapsiasi kotiin omasta tahdostasi
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:13"]
Se, että nainen haluaa menestyneemmän miehen, ei mitenkään rajoita naisten opiskelua ym. Nykynaiset opiskelevat paljon enemmän kuin miehet. Lasikatto tulee vastaan kun naiset saavat lapsia/naisten oletetaan saavan lapsia.
[/quote]
Ei ole mitään lasikattoa. Naiset itse päättävät jäädä hoitamaan kotiin niitä lapsia.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:13"]
Se, että nainen haluaa menestyneemmän miehen, ei mitenkään rajoita naisten opiskelua ym. Nykynaiset opiskelevat paljon enemmän kuin miehet. Lasikatto tulee vastaan kun naiset saavat lapsia/naisten oletetaan saavan lapsia.
[/quote]
Tämän takia miehet pitävät lasikaton ehjänä entistä tiukemmin!
[/quote]
Minkä hemmetin lasikaton? Kun sellaista ei ole missään yrityksessä ollut missä itse olen ollut.
Koulutuksella ei ole mitään tekemistä ammattitaidon kanssa eikä sillä että tekeekö työnsä.
Naisten suurin ongelma on se että ne eivät halua tehdä työtä. Miehet tekevät paljon enemmän ylitöitä kuin naiset ja tekevät jopa ilmaiseksi niitä. Naisille monesti on tärkeämpää se että onko töissä hyvä tunneölma ja mukavia ihmisiä kuin menestys?
Suomessa kuka tahansa saa perustaa yrityksen. Harvassa on naisten perustamat menestyvät yritykset Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:36"]
Mä väitän, että parhaat naiset hankkivat sitä massia ja mammonaa ihan itse, ja vielä nauttivatkin oman uran rakentamisesta. Sen sijaan luuserimimmien pitää kivuta reittä pitkin.
18
[/quote]
Tunnetko montakin menestyvää naista, joiden takana ei olisi vielä menestyneempää miestä? Minä en.
[/quote]
No se kertoo paljon enemmän naisista kuin miehistä. Eikä mitään hyvää
18
[/quote]
Nämähän ei sulje toisiaan pois, päinvastoin. Oman uran rakentaminen on helpompaa varakkaan miehen rinnalla kuin yksin persaukisena tai persureiskan kanssa lähiössä. Varsinkin jos ollaan samalla alalla ja mies voi opastaa vaimoa kehittymään, niin hyöty on moninkertainen.
Kuinka monta ihailtua pariskuntaa on julkisuudessa, joissa nainen on menestyneempi kuin mies? Kaikki nämä ihkuparit on jotain missi + jääkiekkoilija jne. Vai onko Tarjalla ja Pentillä paljonkin faniryhmiä av-mammojen keskuudessa?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:45"]
Nainen rakastaa miestä, jota voi kunnioittaa, mikä yleensä tarkoittaa, että nainen rakastaa miestä, joka on vähintään yhtä älykäs ja koulutettu, kuin nainen itse. Yleensä siitä vain seuraa, että mies on myös työelämässä menestynyt. Ei naiset ole rahan perään, mutta vastuuntuntoinen ja fiksu mies yleensä tuo myös sitä rahaa mukanaan.
[/quote]
Ylensä mies on varakkaampi kuin nainen vaikka olisi vähemmän koulutettu. Miksi naiset eivät käytä sitä koulutustaan ja tee itse sitä rahaa?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:46"]
Ei mitään. Harvalla palstalaisella olisi varallisuutta, jos he eivät olisi saaneet pokattua miestä ulkonäöllään. Naisten etu, että miehet pitävät yksinkertaisista, mutta kauniista naisista.
Neuvo: menkää naimisiin ajoissa. Älkää suostuko avioehtoon.
[/quote] nykyajan nuoret miehet on fiksuja kenellä hyvä koulutus jne. Ei niille kelpaa mikä tahansa nainen ja varakkaamman osapuolen kannattaa tehdä aina avioehto
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:50"]
18
[/quote]
Kuinka monta ihailtua pariskuntaa on julkisuudessa, joissa nainen on menestyneempi kuin mies? Kaikki nämä ihkuparit on jotain missi + jääkiekkoilija jne. Vai onko Tarjalla ja Pentillä paljonkin faniryhmiä av-mammojen keskuudessa?
[/quote]
Muistatteko sitä kun Maija Vilkkumaa ja Sami Aaltonen oli teinityttöjen ja vanhempienkin tanttojen ihailema virallinen suosikkipariskunta? :D
Jos kyseessä on puhtaasti taloudellisen aseman parantaminen kumppanin avulla, niin se on tyylipuhdasta huoraamista. Itseasiassa kapisinta katuhuoraakin pidän rehellisempänä ja korkeamman moraalin omaavana, kuin puhtaasti parisuhteen avulla taloudellisen tilanteen parantamiseen tähtäävää ihmistä. Katuhuora kertoo rehellisesti, että persettä myydän ja päivän hinta on tämä. Rikkaan kumppanin tavoittelija taas yrittää uskotella, että rakkautta löytyy, vaikka oikeasti sitä löytyy ainoastaan kultaiseen amexiin ilman luottorajaa.
Siis tottakai voi itseään varakkaamman naida olematta huora (ainahan parisuhteessa jompikumpi on ainakin hieman varakkaampi), jos sen tekee rakkaudesta. Jos taas nainen ei kusiskaan kyseiseen rikkaaseen mieheen päin, jos tämä oliskin ihan tavismies, ilman varakkuutta, niin silloin on kyseessä tyylipuhdas huoraaminen sillä kaikkein alhaisimmalla tavalla, eli perseen myymistä taloudellisen edun saavuttamiseksi. Jos sitten taas rupeaa pihtaamaan saavutettuaan sen avioliiton ja kultaisen amexin, niin kyseessä on huoraamisen lisäksi vielä petoskin. Tällainen ihminen on minun kategoriassa aivan pohjalla, vain niukasti pedofiilien ja raiskaajien yläpuolella.
18
[/quote]
Joo mutta siinä ei haittaa yhtään että vierellä on vielä menestyvämpi mies. Päinvastoin. Ne suhteet katso ne suhteet...