Koska menit ensi kerran sänkyyn puolisosi kanssa?
Kuinka kauan ehditte tuntea tai tapailla ennen kuin harrastitte seksiä ensimmäisen kerran?
Minä ehdin tuntea puolisoni viisi minuuttia ennen kuin menimme sänkyyn.
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 17:08"]Tavattiin yöllä baarissa, hän tuli minun luokse ja niinhän sitä sitten kävi että 3h tunnetun kanssa sekstailtiin. Pelkäsin että jää yhden illan tuttavuudeksi mutta ei onneksi...takana 11v ja kolme lasta.
Kuten joku aiemmin kirjoitti niin olen samaa mieltä siitä ettei aina sillä milloin on harrastanut seksiä vaikuta siihen miten pitkä tai hyvä suhde tulee.
En silti voisi kuvitella että odottaisin avioliittoon asti. Kyllä se seksi kuitenkin on tärkeä asia suhteessa...muuttaa muotoaan vanhemmiten mutta silti yhteenkuuluvuuden tunteelle tärkeää.
[/quote] Meillä aika sama kaava. Tapasimme "päiväfestareilla" ja niiden jälkeisillä jatkoilla lukittauduttiin makkariin ja harrastettiin seksiä. 13vuotta yhdessä ja kolme lasta.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:32"]
Eikä ollut nettituttavuutta takana? Ihan vain randomia tyyppiä 5 minuutin kuluttua naimaanko?
[/quote]
Oli nettituttavuus takana, useamman kuukauden mittainen.
[/quote]
Joillakin varmasti on, minulla ei ollut.
[/quote]
Niin, minä olenkin ap.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:28"]Ei toi 5 min nyt ihan mahdotonta ole. Itse katselin kerran baaritiskillä yhtä kivannäköistä miestä.... ilta oli melko pitkällä, eikä se saanut sen vertaa kavereidensa kanssa juttua poikki että olisin ehtinyt väliin tekemään tuttavuutta. Sitten tuli valomerkki ja olin jo lähdössä kun tulin toisiin aatoksiin ja kävin kysymässä klassisen teille vai meille. Meni kuitenkin puolituntia ennenkuin ehdittiin itse asiaan. Ihan hyvä fiilis jäi. Jatkossa kun baarissa nähtiin niin moikattiin muttei koskaan otettu uusiksi.
[/quote]
Me ei nähty baarissa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:24"]
Ap toimi huorana ja löysi miehensä asiakkaistaan?
[/quote]
kuules lassukka. :) me normaalit ihmiset naidaan joka päivä, harmi että sinä et.
[/quote]
Olen nainen, en lassukka, ja ajattelin vain, että 5 minuutin tuttavuus ennen sänkyynmenoa kuulostaa ihan tältä. Mitä vikaa siinä sitten olisi, vaikka oliskin ollut huora? Seksiähän sekin on.
[/quote]
Ei huoraaminen ole seksiä vaan naiseen runkkaamista. Eikä se, että jos nainen haluaa seksiä, tarkoita että hän olisi huora. Miksi haluat rajoittaa muiden naisten seksuaalisuutta?
[/quote]
Miten niin mä rajoitan sitä?
[/quote]
Kun haukut huoriksi naisia jotka tykkäävät naida.
[/quote]
En haukkunut, vaan kysyin, oliko ap huora. Lue kunnolla. En sanonut, että olet huora (haukkuen), vaan ajattelin, että ehkä hän oli huora (en hauku, jos joku onkin.)
[/quote]
eli ole sitä mieltä etä nainen joka tykkää naida on luultavasti huora. oletpa rajoittunut.
[/quote]
En, vaan avainsana oli se 5 minuutin tuttavuus. Se viittaa huorana toimimiseen. Ei se, tykkääkö naida. Ap ei sanonut että tykkääkö naida vai ei.
[/quote]
On ihan normaalia naida viiden minuutin tuttavuuden jälkeen. Kaikki eivät ole haluttomia.
[/quote]
No haluttomuuden kanssa tuolla ei ole tekemistä. On muitakin syitä, ettei moni tee niin.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:05"]
[/quote]
kuules lassukka. :) me normaalit ihmiset naidaan joka päivä, harmi että sinä et.
[/quote]
Olen nainen, en lassukka, ja ajattelin vain, että 5 minuutin tuttavuus ennen sänkyynmenoa kuulostaa ihan tältä. Mitä vikaa siinä sitten olisi, vaikka oliskin ollut huora? Seksiähän sekin on.
[/quote]
Ei huoraaminen ole seksiä vaan naiseen runkkaamista. Eikä se, että jos nainen haluaa seksiä, tarkoita että hän olisi huora. Miksi haluat rajoittaa muiden naisten seksuaalisuutta?
[/quote]
Miten niin mä rajoitan sitä?
[/quote]
Kun haukut huoriksi naisia jotka tykkäävät naida.
[/quote]
En haukkunut, vaan kysyin, oliko ap huora. Lue kunnolla. En sanonut, että olet huora (haukkuen), vaan ajattelin, että ehkä hän oli huora (en hauku, jos joku onkin.)
[/quote]
eli ole sitä mieltä etä nainen joka tykkää naida on luultavasti huora. oletpa rajoittunut.
[/quote]
En, vaan avainsana oli se 5 minuutin tuttavuus. Se viittaa huorana toimimiseen. Ei se, tykkääkö naida. Ap ei sanonut että tykkääkö naida vai ei.
[/quote]
On ihan normaalia naida viiden minuutin tuttavuuden jälkeen. Kaikki eivät ole haluttomia.
[/quote]
No haluttomuuden kanssa tuolla ei ole tekemistä. On muitakin syitä, ettei moni tee niin.
[/quote]
Silloin kun panettaa niin paljon että järki lähtee, niin todellakin pannaan.
En muista tarkkaan, useampi kuukausi kuitenkin kului seurustelua ekaan yhdyntään. Jotain pientä käsipeliä oli aiemmin. Minä olin 18- vuotias ja neitsyt. Mies oli kokeneempi 22- vuotias. Huomenna meillä on 24- vuotishääpäivä ja lapsia meillä on viisi.
Tavattiin bileissä. Loppuillasta pantiin kaverin sängyssä kahdesti. Nyt ollaan naimisissa.
Oltiin tunnettu viis vuotta, facebookissa sovittiin sitten kerran panotreffit ja niistä se sit lähti!
Tavattiin yöllä baarissa, hän tuli minun luokse ja niinhän sitä sitten kävi että 3h tunnetun kanssa sekstailtiin. Pelkäsin että jää yhden illan tuttavuudeksi mutta ei onneksi...takana 11v ja kolme lasta.
Kuten joku aiemmin kirjoitti niin olen samaa mieltä siitä ettei aina sillä milloin on harrastanut seksiä vaikuta siihen miten pitkä tai hyvä suhde tulee.
En silti voisi kuvitella että odottaisin avioliittoon asti. Kyllä se seksi kuitenkin on tärkeä asia suhteessa...muuttaa muotoaan vanhemmiten mutta silti yhteenkuuluvuuden tunteelle tärkeää.
Olimme seurustelleet 2 vuotta ennen ekaa kertaa. Olimme molemmat teinejä ja kokemattomia, tuntui hyvältä ja turvalliselta edetä hitaasti :-)
Oltiin seurusteltu melkein 1,5v ennen ekaa kertaa :) Olin 15-vuotias ja poikaystäväni 17-vee, kun aloimme seurustelemaan, nyt olen itse 17. Ei aina tarvitse pitää kiirrettä.
Oltiin seurusteltu melkein 1,5v ennen ekaa kertaa :) Olin 15-vuotias ja poikaystäväni 17-vee, kun aloimme seurustelemaan, nyt olen itse 17. Ei aina tarvitse pitää kiirrettä.
[/quote]
Öh? En ole ap, muta mä meen aina miesten kanssa ekoilla treffeillä sänkyyn.
[/quote]
Nykyisen miehen kanssa oltiin vaihdettu viestejä 2 kk ennen ensimmäistä tapaamista ja siitä kahden viikon päästä harrastettiin seksiä. Niitten kahden viikon aikana näimme joka päivä.
Tän piti olla yhdenyön juttu. Mutta 14 vuotta ollaan oltu yhdessä. Oltiin liki kolmikymppisiä kun tavattiin.
En minäkään ekalle poikakaverille 16-vuotiaana heti suostunut, mutta myöhemmin nautin seksistä ja yhdenillanjutuistakin estottomammin.
lähes vuoden ajan ehdittiin seurustella :) ja kohta lähtee kuudes vuosi yhdessäoloa käyntiin!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 17:34"]
[/quote]
Öh? En ole ap, muta mä meen aina miesten kanssa ekoilla treffeillä sänkyyn.
[/quote]
Luitko sä ollenkaan aloitusta? Oletko mennyt tavattuasi miehen ensi kerran 5 minuutin päästä sänkyyn?
[/quote]
[/quote]
Ei toi 5 min nyt ihan mahdotonta ole. Itse katselin kerran baaritiskillä yhtä kivannäköistä miestä.... ilta oli melko pitkällä, eikä se saanut sen vertaa kavereidensa kanssa juttua poikki että olisin ehtinyt väliin tekemään tuttavuutta. Sitten tuli valomerkki ja olin jo lähdössä kun tulin toisiin aatoksiin ja kävin kysymässä klassisen teille vai meille. Meni kuitenkin puolituntia ennenkuin ehdittiin itse asiaan. Ihan hyvä fiilis jäi. Jatkossa kun baarissa nähtiin niin moikattiin muttei koskaan otettu uusiksi.