Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajoin lapsiperheparkkiin. Sain huudot.

Vierailija
16.07.2014 |

Ajoin aamulla automarkettiin hakemaan mansikoita. Mansikanmyyntikoju on kaupan pihassa aivan inva- ja lapsiperheparkkien edessä. Parkkipaikka oli lähes tyhjä, taisi olla kaksi, kolme autoa koko pihassa. Kaikki lapsiperhepaikat olivat vapaina. Ajoin lapsiperheparkkiin ja jätin lapset 10 ja 12v autoon odottamaan. Koju oli siis parin metrin päässä parkkiruudusta. Tämä lapsiperhepaikka ei edes ollut se lähinna kauppaa oleva. Ostin mansikat, kojulla kun ei muita asiakkaita ollut, tähän meni aikaa noin kaksi minuuttia. Samaan aikaan kun astuin autooni, siihen kurvasi äiti pienten lasten kanssa ja hyökkäsi ulos autosta. Alkoi sättiä minua miksi ajoin lapsiperheparkkiin. Minulla ei kuulemma ole siihen mitään oikeutta, koska minulla on niin isot lapset ja lapset vielä istuvat autossa. Sanoin, että periaatteessa olen samaa mieltä, yleensä en todellakaan aja lapsiperheparkkiin, koska minunkin mielestäni ne ovat perheitä varten, joissa pieniä lapsia. Kuitenkaan en nyt nähnyt mitään estettä asialle, koska parkkis oli tyhjä ja asiointini kesti sen pari minuuttia. Yritin olla ystävällinen ja sovitteleva, mutta kun keskustelu ei edennyt mihinkään ja nainen minua vihaisena sätti, poistuin lopulta ja jätin hänet jatkamaan yksin paasausta. Tulipa todella tyhmä olo.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:38"]Itse parkkeeraan aina lapsiparkkiin vaikka olen lapseton. Niin kauan kuin noilla paikoilla ei ole mitään oikeaa velvoitetta olla vain lapsiperheille niin minä parkkeeraan niihin. Ja niiden lasten kanssa pääsee kyllä sieltä kauempaakin, ei niitä lapsia tehdä etuja varten.

[/quote]

Haukotus näitä provoja. Ei noin itsekeskeisiä oikeasti ole. Nyt poistun. Moi.

Vierailija
22/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:38"]

Itse parkkeeraan aina lapsiparkkiin vaikka olen lapseton. Niin kauan kuin noilla paikoilla ei ole mitään oikeaa velvoitetta olla vain lapsiperheille niin minä parkkeeraan niihin. Ja niiden lasten kanssa pääsee kyllä sieltä kauempaakin, ei niitä lapsia tehdä etuja varten.

[/quote]

Uskon.

Idiootteja löytyy monilta elämänaloilta -sinä olet yksi.

Joskus voin leikkisästi kaltaistesi autoon jotain rakentavasti piirtää tms. :)[/quote] Kusipäiden mersunkylkiin voi joskus ilmestyä naarmuja, kun meidän Joni-Petteri tykkää leikkiä autonavaimillani... ;-)

[/quote]

Niin ja sama koskee sitä Joni-Petteriä, siinäs vietät kesälomaasi päivystyksessä kun pojalta on pää auki yllättävästä kohtaamisesta auton pellin kanssa :)

[/quote]

Mitä tuo egoisti tekee tällä palstalla, toivottavasti et suunnittele lasten hankintaa etkä elämienkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lapsiperheparkit ovat syrjintää ja asiakkaiden asettamista eriarvoiseen asemaan. Asiasta pitäisi tehdä kantelu EU:n oikeusasiamiehelle, että saataisiin syrjintä ja ihmisten erottelu eri kasteihin loppumaan.

Vierailija
24/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se meuhkaava nainen oli niin varma, että autossa istuvat lapset ovat terveitä ja omilla jaloillaan liikkuvia. Toinenhan olisi voinut istua vaikka rattaissa. Invapaikka olisi tietysti ollut parempi valinta siinä tapauksessa, mutta jospa esim. vamma olisi ollut niin tuore, ettei invapysäköintikorttia ollut vielä saatu.

Monilla tiukasti oikeuksistaa - todellisista ja ennen muuta kuvittelemistaan - kiinni pitävillä naisilla on usein ihan liian lyhyt sytytyslanka. Hutkivat ennen kuin tutkivat. Ja mitä syytä on tulla kälättämään parkkipaikalle, jos vapaita ruutuja on vaikka kuinka monta. Ja eikös sinultakin ollut juuri vapautumassa ruutu. Se kiukkuava donnahan hidasti paikan vapautumista. Seuraava tulija olisi voinut sättiä sitä naista sinun viivyttämisestä.

Vierailija
25/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyhjää parkkiksella niin parkkeeraan tällaiseen leveään perheruutuun ihan autoa suojellakseni.

Vierailija
26/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni toivoisi, että parkkeeraisin lapsiperheparkkiin pakettiautollani. On nimittäin viererisell

Ä autolla vaikea saada ovi auki

Vierailija
27/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:38"]Itse parkkeeraan aina lapsiparkkiin vaikka olen lapseton. Niin kauan kuin noilla paikoilla ei ole mitään oikeaa velvoitetta olla vain lapsiperheille niin minä parkkeeraan niihin. Ja niiden lasten kanssa pääsee kyllä sieltä kauempaakin, ei niitä lapsia tehdä etuja varten.

[/quote] Toivottavasti osut joskus kohdalle että voin ajaa autoni autosi viereen ja pamauttaa ovella lommon kylkeen samalla kun ährään muksua irti turvaistuimestaan. <3

Vierailija
28/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutuntutun kaksi rengasta oli puhkottu kun parkkeerasi avomersunsa invaparkkiin. Nauroin kun kuulin, silla ko. mies ei ole invalidi ja parkkeeraa aina inva/lapsiperhepaikoille. Toivottavasti oppi jotain patikkamatkalla kotiin...

Vierailija
29/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun perus suomimammaa katsoo niin eipä se kävely sieltä kauempaa tekisi yhtään pahaa. Mutta tietäähän sen miten omahyväisiä ja itsekkäitä ihmisiä tälläkin palstalla, toisten omaisuutta ollaan valmiita vahingoittamaan sen takia kun ei saatu autoa tarpeeksi lähelle.

Vierailija
30/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:38"]

Itse parkkeeraan aina lapsiparkkiin vaikka olen lapseton. Niin kauan kuin noilla paikoilla ei ole mitään oikeaa velvoitetta olla vain lapsiperheille niin minä parkkeeraan niihin. Ja niiden lasten kanssa pääsee kyllä sieltä kauempaakin, ei niitä lapsia tehdä etuja varten.

[/quote]

Kusipää.

Mä olen lopettanut lapsiparkkeihin ajamisen sen jälkeen kun nuorin täytti 6. Osaa jo liikkua parkkipaikalla.
NE parkit on sitä varten, että lapset saa pakattua autoon, lapset avaavat ovet usein melko reippaasti jolloin viereiset autot saa kolhuja ja pienet lapset juoksevat välillä turhan innokkaasti kauppaan tai kaupasta ja kun paikka on lähellä kauppaa eivät jää niin helpolla muiden autojan alle.

Toistan viellä, että olet kusipää.

m40

Vierailija
31/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:40"]

Tutuntutun kaksi rengasta oli puhkottu kun parkkeerasi avomersunsa invaparkkiin. Nauroin kun kuulin, silla ko. mies ei ole invalidi ja parkkeeraa aina inva/lapsiperhepaikoille. Toivottavasti oppi jotain patikkamatkalla kotiin...

[/quote]

Oi kun saisin antaa enemmän kuin yhden peukun.

Ja mitallin puhkojalle.

Vierailija
32/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoit kai kuitenkin ettei ollut invapysäköintilupaa?

Itse olen myös nuori (27v), minulla on invapysäköintilupa. Olen täysin terveen oloinen kävelyltäni kun näet minun nousevan autosta. Mutta en pysty kunnolla kävelemään kuin 100-500metriä (olostani riippuen).

Vierailija
33/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko av-mamma tunnisti itsensä kuvauksesta?

Vierailija
34/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettekö te täällä joittenkin parkkipaikkojen perään? Oikeasti?

Vierailija
35/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:40"]

[/quote]

Vastaavanlaisessa tapauksessa kävi eräällä herralla huono tuuri, kun alueella oli kameravalvonta. Syyte, sakot ja vahingonkorvaukset tuli siitä lyhyt aikaisesta ilosta.

Vierailija
36/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:38"]Itse parkkeeraan aina lapsiparkkiin vaikka olen lapseton. Niin kauan kuin noilla paikoilla ei ole mitään oikeaa velvoitetta olla vain lapsiperheille niin minä parkkeeraan niihin. Ja niiden lasten kanssa pääsee kyllä sieltä kauempaakin, ei niitä lapsia tehdä etuja varten.

[/quote] Toivottavasti osut joskus kohdalle että voin ajaa autoni autosi viereen ja pamauttaa ovella lommon kylkeen samalla kun ährään muksua irti turvaistuimestaan. <3

[/quote] tässä huomaa, kuinka mammat on itsekkäitä. Penikat hakkaa autonovia naapuriautoon ja mammat on orkun partaalla innoissaan, eikä kiellä. Tässä löytyy syy siihen, miksi kukaan ei siedfä huonostikasvatettuja kakaroita

Vierailija
37/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:38"]

[/quote]

Uskon.

Joskus voin leikkisästi kaltaistesi autoon jotain rakentavasti piirtää tms. :)[/quote] Kusipäiden mersunkylkiin voi joskus ilmestyä naarmuja, kun meidän Joni-Petteri tykkää leikkiä autonavaimillani... ;-)

[/quote]

Meidän lapset räväyttää vauhdilla ovet auki. Itseä ei haittaa, vanha auto. Uusien omistajia ehkä jurppii...

Vierailija
38/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:19"]Katsoit kai kuitenkin ettei ollut invapysäköintilupaa?

Itse olen myös nuori (27v), minulla on invapysäköintilupa. Olen täysin terveen oloinen kävelyltäni kun näet minun nousevan autosta. Mutta en pysty kunnolla kävelemään kuin 100-500metriä (olostani riippuen).

[/quote] ja vitut. Minä raavin avaimilla heti auton ovea ha muksduni vahingossa lyö kymmeniä kertoja ovesn autosi kylkeen. Kiäh,kiäh

Vierailija
39/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset läskit pennut joutaisi kävelemään vähän kauempaa. Vanhukset kävelee parkkipaikan reunalta, että läslki Nico-Petteri saadaan oven eteen

Vierailija
40/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:38"]

[/quote]

Uskon.

[/quote]

Meidän lapset räväyttää vauhdilla ovet auki. Itseä ei haittaa, vanha auto. Uusien omistajia ehkä jurppii...

[/quote] oletko varma, ettei siinä autossa ollut huonojalkainen vanhus. Toivottavasti en ikinä tapaa huonokäytöksistä kakaraasi. Mahtaa olla kiva, kun joskys poliisit tuo lapsesi kotiin ja ilmoittaa, että se tuolla naarmuttaa auton ovia, kun siihen on äidin lupa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi