Aarni Mikkola veti taas Räsäsen tapetille
.. ja syyttää Päiviä saamistaan vihaviesteistä. Pystyn kuvittelemaan käsien liikkeetkin hänen puhuessaan tuohtuneena asiasta. Miksi laittaa Päivin syyksi, kyllä se on ihan jokaisen viestejä lähettäneen syytä... ja oman julistuksensa ansiota. Ei olisi tullut mitään vihan ilmaisuja, jos ei esiintyisi julkisesti. Täytyy olla hyvin puolueellinen arvioissaan, jos ei käsitä lainkaan, etteivät kaikki pidä hänestä tai videostaan. Arveliko hän olevansa maailman ensimmäinen homoartisti, joka sasi vain ihailua osakseen?
Käsittääkseni Päivi arvosteli vain kirkon käyttöä tällaiseen toimintaan, eikä Aarni Mikkolaa henkilökohtaisesti. Miksi ottaa nokkiinsa asiasta minkä on itse aiheuttanut!
Eläinrääkääjän on ihan turha arvostella muita mistään.