Ajoin lapsiperheparkkiin. Sain huudot.
Ajoin aamulla automarkettiin hakemaan mansikoita. Mansikanmyyntikoju on kaupan pihassa aivan inva- ja lapsiperheparkkien edessä. Parkkipaikka oli lähes tyhjä, taisi olla kaksi, kolme autoa koko pihassa. Kaikki lapsiperhepaikat olivat vapaina. Ajoin lapsiperheparkkiin ja jätin lapset 10 ja 12v autoon odottamaan. Koju oli siis parin metrin päässä parkkiruudusta. Tämä lapsiperhepaikka ei edes ollut se lähinna kauppaa oleva. Ostin mansikat, kojulla kun ei muita asiakkaita ollut, tähän meni aikaa noin kaksi minuuttia. Samaan aikaan kun astuin autooni, siihen kurvasi äiti pienten lasten kanssa ja hyökkäsi ulos autosta. Alkoi sättiä minua miksi ajoin lapsiperheparkkiin. Minulla ei kuulemma ole siihen mitään oikeutta, koska minulla on niin isot lapset ja lapset vielä istuvat autossa. Sanoin, että periaatteessa olen samaa mieltä, yleensä en todellakaan aja lapsiperheparkkiin, koska minunkin mielestäni ne ovat perheitä varten, joissa pieniä lapsia. Kuitenkaan en nyt nähnyt mitään estettä asialle, koska parkkis oli tyhjä ja asiointini kesti sen pari minuuttia. Yritin olla ystävällinen ja sovitteleva, mutta kun keskustelu ei edennyt mihinkään ja nainen minua vihaisena sätti, poistuin lopulta ja jätin hänet jatkamaan yksin paasausta. Tulipa todella tyhmä olo.
Kommentit (46)
Eikös niitä lapsia vois opettaa avaamaan auton ovet rauhallisesti?
Lapset kyllä oppivat, jos niitä opettaa.
En ole ikinä katsonut mihin parkkiin autoni jätän. Enkä tule katsomaan. Kaasutan pois, ja jos auton alle jää ihmisruhoja pyöriskelemään peräsuolenkappaleineen, niin sitä parempi.
Miksi täällä verrataan lapsiperheparkkia invaparkkiin? Ei niillä ole mitään tekemistä keskenään. Invapaikka on ihan lakisääteinen juttu, lapsiperhepaikka vain kaupan oma "suositus" siitä kuka paikkaa voisi käyttää.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 k
"Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:38"]
Itse parkkeeraan aina lapsiparkkiin vaikka olen lapseton. Niin kauan kuin noilla paikoilla ei ole mitään oikeaa velvoitetta olla vain lapsiperheille niin minä parkkeeraan niihin. Ja niiden lasten kanssa pääsee kyllä sieltä kauempaakin, ei niitä lapsia tehdä etuja varten.
[/quote]
Uskon.
Idiootteja löytyy monilta elämänaloilta -sinä olet yksi.
Joskus voin leikkisästi kaltaistesi autoon jotain rakentavasti piirtää tms. :)[/quote] Kusipäiden mersunkylkiin voi joskus ilmestyä naarmuja, kun meidän Joni-Petteri tykkää leikkiä autonavaimillani... ;-)
[/quote]
Minä oikein nautin kun löydän uudet jäljet mersuni kyljestä, taas on joku kateellinen repinyt perseensä!
Jäättekö te jotka olette heti pamauttelemassa autonne ovia lapsiparkkiin parkkeeraannen auton kylkiin valvomaan tuleeko siihen sinkku, pariskunta vai perhe ennen kun paiskotte? Vai riittääkö teille syyksi pelkkä sedan mallinen mersu/bmw/audi/toytota/nissan/seat yms? Kyllähän niitä lapsiperheetkin käyttää! ;)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:38"]Itse parkkeeraan aina lapsiparkkiin vaikka olen lapseton. Niin kauan kuin noilla paikoilla ei ole mitään oikeaa velvoitetta olla vain lapsiperheille niin minä parkkeeraan niihin. Ja niiden lasten kanssa pääsee kyllä sieltä kauempaakin, ei niitä lapsia tehdä etuja varten.
[/quote] Toivottavasti osut joskus kohdalle että voin ajaa autoni autosi viereen ja pamauttaa ovella lommon kylkeen samalla kun ährään muksua irti turvaistuimestaan. <3
[/quote] tässä huomaa, kuinka mammat on itsekkäitä. Penikat hakkaa autonovia naapuriautoon ja mammat on orkun partaalla innoissaan, eikä kiellä. Tässä löytyy syy siihen, miksi kukaan ei siedfä huonostikasvatettuja kakaroita
[/quote] Ja tästä huomaa miksi ylipäätään pitäisi olla se lapsiparkki vapaana lapsiperheen käyttöön. Ettei ne ovet yltäis paukkumaan! Idiootti. :)