Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi lapsista on aina se rakkain

Vierailija
13.07.2021 |

Turha sitä on kiistää. Yksi lapsista on minulle aina ollut se rakkain. Hän on minua parhaiten ymmärtänyt ja häntä olen salaa enemmän palkinnut kuin muita. Kaikki luulevat tietysti, että kohtelen tasapuolisesti, mutta oksat pois! Rakkain lapsi saa aina enemmän. Lapsenlapsistakin aikaa on kyllä riittänyt rakkaimman lapsille, mutta ai kun nuo eläkeläisen kiireet painavat, kun olisi muiden lasten lapsista kyse! 😂

PS. Perinnönjaossa odottaa yllätys muille. 😉

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei kaikki luule että olisit tasapuolinen. Se näkyy kilometrien päähän. Aiheuttanut myös monta kehityshäiriötä ja traumaa, jonka takia elämä on vähän vaikeampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika laiskasti vedetty provo. Ehkä sun kannattaa odottaa, että kesähelteet hellittää, niin josko lähtisi vähän paremmin.

Vierailija
4/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ei mulla vaan ole.

Vierailija
5/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Saattaa olla noin sinun kohdallasi, mutta älä yleistä sitä koskemaan meitä kaikkia.

itselleni molemmat lapset ovat yhtä rakkaat ja olen ollut hyvin tarkka tasapuolisuudesta. Nyt, kun molemmat ovat aikuisia ja perheellisä itsekin, saan moninverroin antamaani rakkautta takaisin, molemmilta perheineen.

Lapsen tehtävä ei ole "ymmärtää" vanhempaansa, vaan vanhemman lastaan.

Vierailija
6/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon paskaa tulee saamaan tämä lempilapsi päällensä perinnön jaossa

Vierailija
7/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ei ole lapsen vika.

Vierailija
8/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat olla ikävä vanhempi.

Ei rakkautta voi mitata, mutta toisten ominaisuudet voivat vaikuttaa mielialoihin.

En silti toimisi epäreilusti toisia lapsiani kohtaan.

Vierailija
9/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Saattaa olla noin sinun kohdallasi, mutta älä yleistä sitä koskemaan meitä kaikkia.

itselleni molemmat lapset ovat yhtä rakkaat ja olen ollut hyvin tarkka tasapuolisuudesta. Nyt, kun molemmat ovat aikuisia ja perheellisä itsekin, saan moninverroin antamaani rakkautta takaisin, molemmilta perheineen.

Lapsen tehtävä ei ole "ymmärtää" vanhempaansa, vaan vanhemman lastaan.

Hölmö kommentti. 👎👎👎👎👎

AP

Ei ole.

Vierailija
10/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha. Sait ehkä liian helpolla sen toisen/ne muut lapset. Toivottavasti et olisi saanut niitä ollenkaan. 

Vierailija
11/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa. Joko lapsista tai lapsenlapsista joku on suosikki.

Vanhemman/isovanhemman tyhmyyttä. Saa ihmisuhteet karun päätöksen jos muut ottavat nokkiin.

Vierailija
12/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsi huomaa sen. Ainakin jossain vaiheessa. Olet huono vanhempi. Mutta tämä on provo.

Vierailija
13/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yritän olla tasapuolinen. Kaikkein helpointa on kuitenkin ollut tykätä keskimmäisestä pojasta, joka on luonteeltaan sydämellinen, sosiaalinen ja kaikkien kanssa toimeen tuleva. Koulussakin oli tunnollinen, sai hymypojan, ja keräsi isot kuormat sanomalehtiä koulun paperinkeräykseen. Naapurin vanhemmat rouvat tulivat minulle kehumaan, että poika auttaa kassien kantamisessa, jne. Muut lapseni eivät ole niin ulospäin suuntautuneita.

Vierailija
14/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta ,jo aikuisia.Ovat rakaus lapsia rakastan heitä tasapuoliseti.Ovat rakauden hedelmät.Lapsi, lapset ovat aina elämän lahja.Myös on sama lasten lasten kanssa.Pyyntetön rakkaus,Ei rahalla ostettu! Rahalla kun saa kuoren kaikesta,mutta ei ydintä.Lainan tuntemattoman tekstiä:Mummona olen elämäni roolissa.

Vierailija
15/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että jokaisella on suosikkilapsi. Sitä ei vain tahdota myöntää.

Vierailija
16/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi olla mun narsisti äiti. Suosikille menee koko perintö, minut (narsistin syntipukki) tehty perinnöttömäksi jo hyvissä ajoin. Eikä siinä kaikki, asiaa HIEROTAAN mun naamaan joka puhelussa (onneksi harvakseltaan soittelee). Aina muistaa ilkkua miten ”sinä jäät ilman perintöä, häh hää”.

Hän ei salaile sitä että suosikkilapsi on rakkain, on sanonut mulle että olisi pitänyt abortoida minut.

Ja olen se kiltimpi ja kuuliaisempi lapsi…

Vierailija
17/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tia.a, 68v.mummo kirjoitti:

Minulla on kaksi lasta ,jo aikuisia.Ovat rakaus lapsia rakastan heitä tasapuoliseti.Ovat rakauden hedelmät.Lapsi, lapset ovat aina elämän lahja.Myös on sama lasten lasten kanssa.Pyyntetön rakkaus,Ei rahalla ostettu! Rahalla kun saa kuoren kaikesta,mutta ei ydintä.Lainan tuntemattoman tekstiä:Mummona olen elämäni roolissa.

👎👎👎👎

Vinkki: puhuminen on hopeaa, vaikeneminen on kultaa.

AP

Vierailija
18/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tia.a, 68v.mummo kirjoitti:

Lapset eivät aina rakasta vanhempiaan. Joskus jopa inhoavat, vaikka eivät he sitä näytäkään.

Vierailija
19/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 2 lasta ja molemmista pidän yhtä paljon. Ovat erilaisia, mutta kumpikin omalla tavallaan ihania. 

Vierailija
20/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ei ole lapsen vika.

Niin, perunkirjoitus varmaan toimitetaan lain mukaan niin, että omaisuus jaetaan tasan rintaperillisten kesken. Perittävä toivookin, että lasten kesken ei tulisi ikäviä riitoja. En minä ainakaan haluaisi sellaisia todistaa tuolta pilvenlonkalta (heh!), sitten kun minusta aika jättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän