Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi lapsista on aina se rakkain

Vierailija
13.07.2021 |

Turha sitä on kiistää. Yksi lapsista on minulle aina ollut se rakkain. Hän on minua parhaiten ymmärtänyt ja häntä olen salaa enemmän palkinnut kuin muita. Kaikki luulevat tietysti, että kohtelen tasapuolisesti, mutta oksat pois! Rakkain lapsi saa aina enemmän. Lapsenlapsistakin aikaa on kyllä riittänyt rakkaimman lapsille, mutta ai kun nuo eläkeläisen kiireet painavat, kun olisi muiden lasten lapsista kyse! 😂

PS. Perinnönjaossa odottaa yllätys muille. 😉

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, aika epätavallinen tapa kerätä dislikejä.

Sinusta oikein huomaa, että epämukava yrität olla tarkoituksella ja se näkyy liian pahasti.

Vierailija
22/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla edes ole mitä jakaa perinnöksi. Joku kumoon ajettava vanha perähikiän mökki ei oo kuin riesa ja rahanreikä sille joka sen joutuu perimään. Ei oo suurta huutoa enää moni "kaupunkiasuntokaan". Voi olla että vaikka kuinka jättäisit perinnöksi sille suosikkipennullesi kaiken, niin valtiolle menee kun ei kannata ottaa vastaan. Muut nauraa sulle partaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalle emälle?

Vierailija
24/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa olet kovin salaa siihen pystynyt, koska äo on matala.

Ja miten niin odottaa yllätys muille? Oletko suunnitellut etteivät he kuole ennen sinua :DD

Vierailija
25/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.llä on narsistinen perheen malli.

Vierailija
26/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti herkuttelee tuolla perintöasialla ja luulee olevansa kovinkin näppärä. Tosiasiassa narsistin haudalla kyyneleet on ilon kyyneleitä , nyt tuosta paskakasasta vihdoin päästiin : D

Vierailija
27/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pappa tykkää eniten yhdestä lapsesta. Muut lapset ovat huomanneet selvästi tämän ja myös tämä suosikkilapsi. Kaikki ovat melko hämillään asiasta... on vaikuttanut tosi negatiivisesti lasten tunteisiin pappaa kohtaan.

Vierailija
28/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 omaa lasta, enkä kyllä osaisi sanoa kumpi on rakkaampi. Miehen lapsista olisi helpompi sanoa, kun toinen on niin paljon enemmän meidän kanssa. Toinen asuu niin kaukana (ei Suomessa), että ei ole samalla tavalla tullut läheiseksi. 

Vierailija
29/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on se lapsi, joka kuvittelee itsestään jotain.

Veikkaanpa että hänellä on matala koulutus koska myös äo vaikuttaa kovin matalalta ;)

Vierailija
30/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä oli nuorin poika suosikkilapsi.Nyt kuulin ettei ole suosikkipoika pitänyt juurikaan mitään yhtettä äitiin vuosikymmeniin.

Vierailija
31/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahha. Sait ehkä liian helpolla sen toisen/ne muut lapset. Toivottavasti et olisi saanut niitä ollenkaan. 

Kenellekähän tämä hurskas toive on osoitettu?

Vierailija
32/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Ap ei edes tiedä mitä rakkaus on. Eikä hänellä ole eikä tule olemaan lapsia. Valtio perii hänen runkopatjansa ja likaiset sukkansa.

Vierailija
33/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Itsellä kolme lasta ja kaikki on yhtä rakkaita.

Vierailija
34/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapa on kaikki lapset rakkaita. Ja jätän oikeasti heille isomman perinnön kuin omat vanhempani minulle.

Ap se ei rakasta kuin omaa ääntään ja oman pierunsa löyhkää.

Vierailija
35/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pappa tykkää eniten yhdestä lapsesta. Muut lapset ovat huomanneet selvästi tämän ja myös tämä suosikkilapsi. Kaikki ovat melko hämillään asiasta... on vaikuttanut tosi negatiivisesti lasten tunteisiin pappaa kohtaan.

Mutta ei sen suosikin. 😉

AP

Vierailija
36/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tia.a, 68v.mummo kirjoitti:

Minulla on kaksi lasta ,jo aikuisia.Ovat rakaus lapsia rakastan heitä tasapuoliseti.Ovat rakauden hedelmät.Lapsi, lapset ovat aina elämän lahja.Myös on sama lasten lasten kanssa.Pyyntetön rakkaus,Ei rahalla ostettu! Rahalla kun saa kuoren kaikesta,mutta ei ydintä.Lainan tuntemattoman tekstiä:Mummona olen elämäni roolissa.

Olisikohan kannattanut olla äidinkielen tunneilla läsnä, niin joku ehkä saisi selvääkin mitä yrität sönköttää.

Vierailija
37/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi olla mun narsisti äiti. Suosikille menee koko perintö, minut (narsistin syntipukki) tehty perinnöttömäksi jo hyvissä ajoin. Eikä siinä kaikki, asiaa HIEROTAAN mun naamaan joka puhelussa (onneksi harvakseltaan soittelee). Aina muistaa ilkkua miten ”sinä jäät ilman perintöä, häh hää”.

Hän ei salaile sitä että suosikkilapsi on rakkain, on sanonut mulle että olisi pitänyt abortoida minut.

Ja olen se kiltimpi ja kuuliaisempi lapsi…

Mutta jos ei ole ollut tosi vahvat perusteet tehdä yksi lapsista perinnöttömäksi (esim. raskas rikos), niin testamentin voi kiistää. Lain mukaanhan on rintaperillisille jaettava omaisuus tasapuolisesti. Vääryyttä ei kannata jäädä kärsimään.

Vierailija
38/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tia.a, 68v.mummo kirjoitti:

Minulla on kaksi lasta ,jo aikuisia.Ovat rakaus lapsia rakastan heitä tasapuoliseti.Ovat rakauden hedelmät.Lapsi, lapset ovat aina elämän lahja.Myös on sama lasten lasten kanssa.Pyyntetön rakkaus,Ei rahalla ostettu! Rahalla kun saa kuoren kaikesta,mutta ei ydintä.Lainan tuntemattoman tekstiä:Mummona olen elämäni roolissa.

Olisikohan kannattanut olla äidinkielen tunneilla läsnä, niin joku ehkä saisi selvääkin mitä yrität sönköttää.

Hellekö käy hermoille ja pistää muille vinoilemaan?

Vierailija
39/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin julmalta kuin se kuulostaakin, minulle toinen lapsistani on toista rakkaampi. Ei tunteilleen mitään voi.

Vierailija
40/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi olla mun narsisti äiti. Suosikille menee koko perintö, minut (narsistin syntipukki) tehty perinnöttömäksi jo hyvissä ajoin. Eikä siinä kaikki, asiaa HIEROTAAN mun naamaan joka puhelussa (onneksi harvakseltaan soittelee). Aina muistaa ilkkua miten ”sinä jäät ilman perintöä, häh hää”.

Hän ei salaile sitä että suosikkilapsi on rakkain, on sanonut mulle että olisi pitänyt abortoida minut.

Ja olen se kiltimpi ja kuuliaisempi lapsi…

Mutta jos ei ole ollut tosi vahvat perusteet tehdä yksi lapsista perinnöttömäksi (esim. raskas rikos), niin testamentin voi kiistää. Lain mukaanhan on rintaperillisille jaettava omaisuus tasapuolisesti. Vääryyttä ei kannata jäädä kärsimään.

Lakiosa kyllä, mutta kaikkeen muuhun voit itse vaikuttaa testamentilla.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä