Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lähes aina alasti. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
15.07.2014 |

Olen lähes aina alasti. Vastaan jos joku haluaa kysyä jotain.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on koko ikänsä hillunut kotona alasti. Minusta se oli oksettavaa. Hän teki ruokaa alasti ja oli usein ilman vaatteita, kun minun tai pikkuveljeni kaverit tulivat meille. Inhosin ja inhoan tuollaista nakuilua.

Vierailija
22/47 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:18"]

Äitini on koko ikänsä hillunut kotona alasti. Minusta se oli oksettavaa. Hän teki ruokaa alasti ja oli usein ilman vaatteita, kun minun tai pikkuveljeni kaverit tulivat meille. Inhosin ja inhoan tuollaista nakuilua.

[/quote]

sama juttu täällä. ahdisti äidin "luonnollisuus". joku perversio mun mielestä, jos pitää muiden nähden olla alasti, varsinkin lasten.

[/quote]

Minusta taas on melko sairasta ajatella, että esimerkiksi oman puolison nähden alasti oleminen olisi perversio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:04"]Minäkin olen, aina kun vain lämpötila ja sosiaalinen tilanne sallivat. Kysyn, oletko miettinyt miksi Suomi on niin outo paikka naturismin ja nudismin kannalta? Meillä nudistien kesäpäivät Aulangolla ylittää valtakunnalliset uutiskynnykset, kun vastaavia pippaloita on pitkin Euroopaa satoja joka viiko. Nakurantoja ei Suomessa juuri ole, saatikka campingeja tms. Miksi näin?

[/quote]

En ole erityisen paljon ajatellut naturismia ja siihen liittyviä ilmiöitä, koska en ole oikein osannut ajatella itseäni naturistina. En ole koskaan käynyt missään naturistien tapahtumassa tai paikassa, joten koko kulttuuri on minulle aika vieras valitettavasti.

[/quote]

Heitä aamutakki niskaan ja totea olevasi menossa just suihkuun/vaihtamassa vaatteita, niin kukaan ei ihmettelen miksi avaat oven aamutakissa. Varsinkin jos on pieni lapsi voit kertoa, että pulautti päälle ja meni vaatteet vaihtoon.

[/quote]

A) Lapsia ei ole

B) En näe mitään syytä avata ovea yllätysvieraille

Vierailija
24/47 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla asperger? Itselläni on, mietin että mahtaako tuo vaatteiden ahdistaminen liittyä siihen. Vaatteet päällä tulee todella ahdistava olo, ja riisun ne heti pois kun pääsen kotiin.

T. 9

Vierailija
25/47 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:13"]Mitä mieltä miehesi on jatkuvasta nakuilusta?

Onko vartalosi sellaisessa kunnossa että sitä voi esitellä muillekin?

Miksei minun tyttöystävät ole halunneet nakuilla?

[/quote]

Minulla ei ole miestä.

Eikö jokaisen vartalo ole siinä kunnossa, että sitä voi esitellä muille? En ole koskaan oikein ymmärtänyt vartalohäpeää enkä etenkään body shamingia, ajatusta että vain tietynnäköinen vartalo saa näkyä tai olla ylipäätään olemassa.

En osaa sanoa mitään tyttöystäviesi aivoituksista, koska en ole yksi heistä - enkä edes nainen, jos sillä nyt on jotain merkitystä.

Vierailija
26/47 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:04"]

Minäkin olen, aina kun vain lämpötila ja sosiaalinen tilanne sallivat. Kysyn, oletko miettinyt miksi Suomi on niin outo paikka naturismin ja nudismin kannalta? Meillä nudistien kesäpäivät Aulangolla ylittää valtakunnalliset uutiskynnykset, kun vastaavia pippaloita on pitkin Euroopaa satoja joka viiko. Nakurantoja ei Suomessa juuri ole, saatikka campingeja tms. Miksi näin?

Tuntuu teennäisiltäja pervoilta tollaiset kokoontumiset.

Alasti kotona saa olla ei se minua haittaa.

[/quote]

Vierailija
27/47 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetkö kauppaan alasti?

Vierailija
28/47 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

masturboitko paljon?

Vierailija
29/47 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleskeletko kaikkialla alasti ja kun olet alasti röpellätkö sukuelimiäsi?

Vierailija
30/47 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki oon lämpimillä ilmoilla kotona pelkissä alushousuissa, ja joskus myös alasti. Toki vieraitten aika laitan enempi vaatetta päälle.

Vierailija
31/47 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:18"]

[/quote]

sama juttu täällä. ahdisti äidin "luonnollisuus". joku perversio mun mielestä, jos pitää muiden nähden olla alasti, varsinkin lasten.

Vierailija
32/47 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:17"]menetkö kauppaan alasti?

[/quote]

Valitettavasti joudun pukeutumaan kauppaan, mutta yleensä en pue alusvaatteita vaan menen ns. kommandona. Eli vain farkut tai muut housut päällä (ja tietty joku paita). Yritän muutenkin kesäaikaan pukeutua ulkona mahdollisimman vähän.

Vierailija
33/47 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:19"]masturboitko paljon?

[/quote]

Masturboin kyllä melkein päivittäin.

Vierailija
34/47 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:21"]oleskeletko kaikkialla alasti ja kun olet alasti röpellätkö sukuelimiäsi?

[/quote]

Olen alasti kaikkialla, missä voin. Kotona aina, samoin mökillä. Jossain sopivissa paikoissa saatan oleilla alasti myös esim. metsässä tai rannalla, tykkään istuskella kylpylöiden saunoissa jne. Tai jos alasti ei voi olla, puen mahdollisimman vähän. Esim aamutakki tai pyyhe strategisten paikkojen suojana parvekkeilla yms.

Koskettelen kyllä sukuelimiäni usein mutta en sentään koko ajan.

Vierailija
35/47 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:25"]Mäki oon lämpimillä ilmoilla kotona pelkissä alushousuissa, ja joskus myös alasti. Toki vieraitten aika laitan enempi vaatetta päälle.

[/quote]

Miltä sinusta tuntuu oleilla alasti tai noin vähissä vaatteissa?

Vierailija
36/47 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:04"]Minäkin olen, aina kun vain lämpötila ja sosiaalinen tilanne sallivat. Kysyn, oletko miettinyt miksi Suomi on niin outo paikka naturismin ja nudismin kannalta? Meillä nudistien kesäpäivät Aulangolla ylittää valtakunnalliset uutiskynnykset, kun vastaavia pippaloita on pitkin Euroopaa satoja joka viiko. Nakurantoja ei Suomessa juuri ole, saatikka campingeja tms. Miksi näin?

[/quote]

En ole erityisen paljon ajatellut naturismia ja siihen liittyviä ilmiöitä, koska en ole oikein osannut ajatella itseäni naturistina. En ole koskaan käynyt missään naturistien tapahtumassa tai paikassa, joten koko kulttuuri on minulle aika vieras valitettavasti.

[/quote]

Heitä aamutakki niskaan ja totea olevasi menossa just suihkuun/vaihtamassa vaatteita, niin kukaan ei ihmettelen miksi avaat oven aamutakissa. Varsinkin jos on pieni lapsi voit kertoa, että pulautti päälle ja meni vaatteet vaihtoon.

Vierailija
37/47 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:04"]Minäkin olen, aina kun vain lämpötila ja sosiaalinen tilanne sallivat. Kysyn, oletko miettinyt miksi Suomi on niin outo paikka naturismin ja nudismin kannalta? Meillä nudistien kesäpäivät Aulangolla ylittää valtakunnalliset uutiskynnykset, kun vastaavia pippaloita on pitkin Euroopaa satoja joka viiko. Nakurantoja ei Suomessa juuri ole, saatikka campingeja tms. Miksi näin?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Äh... väärä teksti. Anteeksi. Piti mennä sille, joka kyseli siitä miten ehtii pukeutua kun ovikello doi. :D

Vierailija
38/47 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä miehesi on jatkuvasta nakuilusta?

Onko vartalosi sellaisessa kunnossa että sitä voi esitellä muillekin?

Miksei minun tyttöystävät ole halunneet nakuilla?

Vierailija
39/47 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kysymyksiä?

Vierailija
40/47 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis enempää kysyttävää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan