Olen lähes aina alasti. Haluatko kysyä jotain?
Olen lähes aina alasti. Vastaan jos joku haluaa kysyä jotain.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 13:59"]Eipä muuta kuin tervetuloa Hankoon! Täällä Tulliniemessä avattiin juuri naturisteille tarkoitettu ranta.
[/quote]
Niinkö? En ole kyllä koskaan käynyt naturistirannalla, vaikka uinkin aika usein alasti.
Miksi? Käytätkö peflettejä kotona tuoleilla? Käytätkö essua, kun paistat ruokaa öljyssä pannulla? Etkö palele?
Minäkin nukun aina alasti ja kotona monesti suihkun jälkeen en pue vaan hengailen alasti tai saunatakissa. Alasti oleminen on mukavata! :D
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:01"]Miksi? Käytätkö peflettejä kotona tuoleilla? Käytätkö essua, kun paistat ruokaa öljyssä pannulla? Etkö palele?
[/quote]
Siksi että nautin alasti olemisesta. Vaatteet tuntuvat ahdistavilta. En käytä peflettejä mutta saatan heittää pyyhkeen alle, jos istun kangaspäällysteisillä tuoleilla tai sohvilla. En palele, kotini on talvellakin lämmin. Yleensä en käytä essua ruokaa laittaessa mutta jos erityisen suuri vaara on rasvan roiskumisesta, saatan suojata sukuelinten alueen.
Minäkin olen, aina kun vain lämpötila ja sosiaalinen tilanne sallivat. Kysyn, oletko miettinyt miksi Suomi on niin outo paikka naturismin ja nudismin kannalta? Meillä nudistien kesäpäivät Aulangolla ylittää valtakunnalliset uutiskynnykset, kun vastaavia pippaloita on pitkin Euroopaa satoja joka viiko. Nakurantoja ei Suomessa juuri ole, saatikka campingeja tms. Miksi näin?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:02"]Minäkin nukun aina alasti ja kotona monesti suihkun jälkeen en pue vaan hengailen alasti tai saunatakissa. Alasti oleminen on mukavata! :D
[/quote]
Niin on. Mullakin se alkoi alasti nukkumisesta ihan varhaisaikuisuudessa ja laajeni siitä vähitellen enemmän ja enemmän, ja nykyään puen vain kun on välttämätön tarve.
Minäkin kotona ollessani. :) En pysty rentoutumaan vaatteet päällä. Onko sinulla lapsia? Jos on niin mitä tuumaavat äitinsä (kai olet nainen?) alastomuudesta? Omani on vasta 7 viikkoa niin ei vielä ihan tajua asiaa. Mitä teet jos ovikello yllättäin soi? Minulla on ongelmia ehtiä pukeutua ennen kuin ovella ollut ehtii poistua.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:04"]Minäkin olen, aina kun vain lämpötila ja sosiaalinen tilanne sallivat. Kysyn, oletko miettinyt miksi Suomi on niin outo paikka naturismin ja nudismin kannalta? Meillä nudistien kesäpäivät Aulangolla ylittää valtakunnalliset uutiskynnykset, kun vastaavia pippaloita on pitkin Euroopaa satoja joka viiko. Nakurantoja ei Suomessa juuri ole, saatikka campingeja tms. Miksi näin?
[/quote]
En ole erityisen paljon ajatellut naturismia ja siihen liittyviä ilmiöitä, koska en ole oikein osannut ajatella itseäni naturistina. En ole koskaan käynyt missään naturistien tapahtumassa tai paikassa, joten koko kulttuuri on minulle aika vieras valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:04"]Minäkin kotona ollessani. :) En pysty rentoutumaan vaatteet päällä. Onko sinulla lapsia? Jos on niin mitä tuumaavat äitinsä (kai olet nainen?) alastomuudesta? Omani on vasta 7 viikkoa niin ei vielä ihan tajua asiaa. Mitä teet jos ovikello yllättäin soi? Minulla on ongelmia ehtiä pukeutua ennen kuin ovella ollut ehtii poistua.
[/quote]
Minä olen myös mahdollisuuksien mukaan muualla alasti, lämpimässä ulkona on upeaa antaa auringon hyväillä koko kroppaa.
Lapsia minulla ei ole. En avaa koskaan ovea, jos ovikello soi yllättäen. Vieraiden kanssa käynti sovitaan etukäteen ja silloin toki puen, paitsi jos vieraat tulevat saunomaan, vaatteet lähtevät aika pian.
Luin kerran lehtijutun jostainnaturistitapahtumasta. Yksi asia jäi ihmetyttämään. Kun ilma kylmeni, naturistit pukivat päälleen villapaidat ja kaulahuivit. Miksi sitä alapäätä tarvitsee erityisesti pitää paljaana? Yhtä hyvinhän olisi voinut pukea housut ja olla yläpää paljaana. Siinä jutussa naturistit käyttivät noita peflettejä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:14"]Noloin tilanne mikä sinulle on sattunut alasti olemisen takia?
[/quote]
Ei oikein mitään tule mieleen. Joskus on naapuri nähnyt vastapäisestä talosta ikkunaani mutta enpä stressaantunut siitä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:12"]Luin kerran lehtijutun jostainnaturistitapahtumasta. Yksi asia jäi ihmetyttämään. Kun ilma kylmeni, naturistit pukivat päälleen villapaidat ja kaulahuivit. Miksi sitä alapäätä tarvitsee erityisesti pitää paljaana? Yhtä hyvinhän olisi voinut pukea housut ja olla yläpää paljaana. Siinä jutussa naturistit käyttivät noita peflettejä.
[/quote]
En tiedä, en tosiaan ole ollut koskaan tuollaisissa tapahtumissa.
Noloin tilanne mikä sinulle on sattunut alasti olemisen takia?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:01"]Miksi? Käytätkö peflettejä kotona tuoleilla? Käytätkö essua, kun paistat ruokaa öljyssä pannulla? Etkö palele?
[/quote]
Kysyä saa, paitsi ei saa. Ihan asiallisiin kysymyksiin saa vain alapeukkuja. Minä en viihdy alasti kuin suihkussa ja sängyssä, joten kysyin uteliaisuudesta, kun kerran tilaisuus tarjottiin. Vaatteet siis kiristävät teitä, mutta taidatte olla muutenkin kireitä tyyppejä. Tosin ap vastasi asiallisesti, kiitos siitä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:01"]Miksi? Käytätkö peflettejä kotona tuoleilla? Käytätkö essua, kun paistat ruokaa öljyssä pannulla? Etkö palele?
[/quote]
Kysyä saa, paitsi ei saa. Ihan asiallisiin kysymyksiin saa vain alapeukkuja. Minä en viihdy alasti kuin suihkussa ja sängyssä, joten kysyin uteliaisuudesta, kun kerran tilaisuus tarjottiin. Vaatteet siis kiristävät teitä, mutta taidatte olla muutenkin kireitä tyyppejä. Tosin ap vastasi asiallisesti, kiitos siitä.
[/quote]
Niin, minä olen ap enkä alapeukuttanut. Kiitos kysymyksistäsi, ne olivat minusta kiinnostavia. Vaatteet kiristävät ja hiostavat eivätkä tunnu mukavilta.
Minä taas en ole koskaan ymmärtänyt, miksi alastomuutta pitäisi niin vierastaa, ettei riisu muuten kuin suihkuun ja seksiin, mutta kukin toimii tietenkin niin kuin on mukavinta.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:16"]Ikäsi ja karvoituksesi status?
[/quote]
30 ja mitä karvoitusta tarkoitat?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:18"]Äitini on koko ikänsä hillunut kotona alasti. Minusta se oli oksettavaa. Hän teki ruokaa alasti ja oli usein ilman vaatteita, kun minun tai pikkuveljeni kaverit tulivat meille. Inhosin ja inhoan tuollaista nakuilua.
[/quote]
Ymmärrän, että sinulla on traumoja, mutta kuten sanoin, minulla ei ole lapsia. Jos olisi, tuskinpa alasti olisin. En itsekään pitänyt siitä kun näin vanhempiani alasti lapsena.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:21"]Onko sinulla asperger? Itselläni on, mietin että mahtaako tuo vaatteiden ahdistaminen liittyä siihen. Vaatteet päällä tulee todella ahdistava olo, ja riisun ne heti pois kun pääsen kotiin.
T. 9
[/quote]
Ei ole.
Eipä muuta kuin tervetuloa Hankoon! Täällä Tulliniemessä avattiin juuri naturisteille tarkoitettu ranta.