Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 28v mies ja haluan jo perheen ja lapsia

Vierailija
12.07.2021 |

Onko tämä poikkeuksellista. Useat ikäiseni miehet vielä rellestävät ja viettävät ikuista nuoruutta kun taas mun osalta tuo elämänvaihe on jo käsitelty.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30-vuotias mies ja halunnut samaa jo ainakin 5 vuotta. En vain löydä perheestä haaveilevia sinkkuja mistään. Kaikkia tapaamiani kiinnostaa vain matkustaa, bilettää ja ylläpitää avoimia suhteita.

Sama. Ainakin Helsingissä on melkein mahdotonta löytää perhekeskeisiä naisia

M33

Vierailija
22/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä- ja tuttavapiiri on tuon ikäistä, eikä kellään kyllä ole enää mitään rellestämisvaihetta. Itsekin oon naimisissa ja eka lapsi tulossa, tuttavilla ja kavereillakin on viime aikoina ollut häitä, lapsisuunnitelmia ja talonrakentamisia/omistuskämpän hommaamisia. Oudompaa musta ois, et joku 28v haluaa vaan bilettää ja riehua. Itsellä oli se vaihe 10 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ehkä piireistä?

Pienillä paikkakunnilla tai vaikka lestadiolaisilla on tuon ikäisillä yleensä jo vaimo ja lapset, mutta isoissa kaupungeissa uskonnottomilla ihmisillä ei.

Itse olen myös 28v ja Helsingissä asun.

Jotkut täällä asuvat, ikäiseni miehet ovat saaneet lapsia viime vuosien aikana, ja jotkut ei.

Ei omassa tuttavapiirissä juuri kukaan kyllä sen kummemmin rellestä tai ole ylipäätään sinkku, ei ne lapsettomatkaan.

Jännä, mun tuttavapiirissä Helsingissä iso osa miehistä 25-30v on sinkkuja ja kaikki lapsettomia

Aikalailla vastaa mun kaveripiiriä. Pari miestä on pitkissä parisuhteissa, muuten porukat on sinkkuja.

Vierailija
24/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 30-vuotias mies ja halunnut samaa jo ainakin 5 vuotta. En vain löydä perheestä haaveilevia sinkkuja mistään. Kaikkia tapaamiani kiinnostaa vain matkustaa, bilettää ja ylläpitää avoimia suhteita.

Ai rumiakin?

Yhtä rumia kuin minäkin eli urheilullisia ja siisteydestään huolehtivia.

Vierailija
25/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa taas huomaa, että sinkkumiehet ja naiset elää ihan eri maailmoissa. Sinkkumiehet tuntee muita sinkkumiehiä ja parisuhteissa olevat naiset tuntee vain parisuhteissa olevia miehiä.

Vierailija
26/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa taas huomaa, että sinkkumiehet ja naiset elää ihan eri maailmoissa. Sinkkumiehet tuntee muita sinkkumiehiä ja parisuhteissa olevat naiset tuntee vain parisuhteissa olevia miehiä.

Minä, joka kirjoitin etten tunne yhtäkään ikäistäni sinkkumiestä, olen itse 28v sinkkunainen.

Tuttavapiirissäni harvinaisuus ja vaikka haluaisinkin välillä rellestää, niin ei ikätovereista kyllä seuraa siihen löydy.

Onneksi on vähän nuorempiakin kavereita.

Vierailija
27/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiva olla mies jota modetkin suojelee :D että ei saa edes kysyä oikeastiko tekisit tähän maailmaan lapsia ja oisko haussa kuitenkin vaan vakivaimo.. Voi reppanoita jotka reppanoittaa vissiin jotkut feministi paremmintietäjät.

Vierailija
28/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tunnista että ikäiseni miehet olisivat vielä rellestysvaiheessa. Minun tuttavapiirissäni kaikki ollaan jo valmistuneita, suurin osa parisuhteissa, jokunen jo naimisissa. Monet asuu pitkäaikaisten tyttöystäviensä kanssa yhdessä jo ties kuinka monetta vuotta. Ollaan kaikki teekkareita 27-30 v ikäluokassa.

Mielestäni ei siis todellakaan ole outoa. Enemmän huolettaisi löytyykö järkevä hyvä puoliso enää tuon ikäisenä, kun järjestään kaikki fiksut ja perhekeskeiset tyypit pariutui jo opiskeluaikana. Olisi surullista etsiä vakavaa elämänkumppania jostain Tinderistä ihan hakuammunnalla.

No te teekkarit nyt olette ihan oma rotunne, elätte elämää äärimmäisen kaavamaisesti ja ennalta arvattavasti

Tämä. Mikään ei ole ennalta-arvattavampaa kuin naimisiinmeno ja lisääntyminen :D

Jopa vanhempani tiesivät että niin tulee minulle käymään, kun olin n. 3v.

Vierailija
29/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, joka kirjoitin etten tunne yhtäkään ikäistäni sinkkumiestä, olen itse 28v sinkkunainen.

Tuttavapiirissäni harvinaisuus ja vaikka haluaisinkin välillä rellestää, niin ei ikätovereista kyllä seuraa siihen löydy.

Jos haluat pariutua niin kannattaa myös tutustua muutamaan sinkkumieheen:)

Vierailija
30/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä missä niitä tapaa?

Kaikki minua lähestyvät sinkkumiehetkin on 2-6 vuotta nuorempia, en oikeasti tiedä missä mun ikäiset sinkkumiehet on?

Oon ollut omassa kuplassani siinä käsityksessä, että mun ikäisiä sinkkuja ei vaan ole.

Haluaisin siis nimenomaan 28-vuotiaan sinkkumiehen, kunhan vaan tietäisin missä niitä on.

Vierailija
31/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali lastenhankintaikä on 30+. Alle 30-vuotiaat lasketaan nuorisoksi eli eivät vielä ole kypsiä vakiintumaan ja hankkimaan taloa yms. minkä lapset tarvitsevat.

Tosin kannattaa ottaa huomioon, että biologinen kello tikittää ja 35v kieppeillä lasten hankinta saattaa olla jo myöhäistä.

Vierailija
32/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä missä niitä tapaa?

Kaikki minua lähestyvät sinkkumiehetkin on 2-6 vuotta nuorempia, en oikeasti tiedä missä mun ikäiset sinkkumiehet on?

Oon ollut omassa kuplassani siinä käsityksessä, että mun ikäisiä sinkkuja ei vaan ole.

Haluaisin siis nimenomaan 28-vuotiaan sinkkumiehen, kunhan vaan tietäisin missä niitä on.

No esim. minä olen täällä. Olen 28-vuotias Punavuoressa asuva sinkkumies. Ja kavereissani on paljon 26-30v sinkkumiehiä. Me ollaan vapaa-ajalla (urheilu)harrastuksissa, viikonloppuisin käydään baareissa ja ravintoloissa, käydään katsomassa jalkapalloa viikonloppuisin ja matkaillaan. 

Vierailija
33/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali lastenhankintaikä on 30+. Alle 30-vuotiaat lasketaan nuorisoksi eli eivät vielä ole kypsiä vakiintumaan ja hankkimaan taloa yms. minkä lapset tarvitsevat.

Tosin kannattaa ottaa huomioon, että biologinen kello tikittää ja 35v kieppeillä lasten hankinta saattaa olla jo myöhäistä.

On kyllä pieni ikkuna lisääntyä tuo sun 30-35. Eihän tuossa tarvi kuin sairastua vähän vakavammin tai menettää työpaikka väärällä hetkellä niin juna meni jo

Vierailija
34/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja minä tapasimme 21 v opiskelun merkeissä. Seuraavana vuonna menimme naimisiin ja olimme 27 v kun esikoinen syntyi. Monilla kavereilla ja meidän sisaruksilla oli se sama kumppani jo lukioajoilta ja heidän lapsensa ovat suunnilleen samanikäisiä kuin meidänkin.

Vierailija
35/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mussa jotain vikaa kun en ikinä tavannu opiskelujen kautta ketään toisin kuin niin moni muu:(

N26

Vierailija
36/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mussa jotain vikaa kun en ikinä tavannu opiskelujen kautta ketään toisin kuin niin moni muu:(

N26

Ei ole:) Kuule todella moni löytää sen puolison vasta opintojen jälkeen. Onnea metsästykseen!

Vierailija
37/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tuli tehtyä nuorena kun vielä opiskelin amk:ssa. Oli kätevä aika tehdä se. Tuli nuorena tehtyä ja opiskelijana sai alennukset yms. Päivähoitomaksuja ei ollenkaan jne. Nyt kun lapsi ollut muutaman vuoden ikäinen, olen sopivasti päässyt vakitöihin oman alan hommiin valmistuttuani. Aluksi piti maksaa vähän opintolainaa pois, jota piti ottaa jotta pärjäsi. Nyt sekin on ajat sitten maksettu kokonaan pois.

Olen tyytyväinen että perhe tuli perustettua nuorena.

Vierailija
38/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat perheen? Miksi lapsia? Onko sulla naista vai haaveiletko vielä siitäkin?

Siis pitäkkö oikeasti ihmisen perustella miksi haluaa perheen ja lapsia?

Vapaaehtoisesti lapsettomien/sinkkujen pitää perustella elämän tyyliään. Nyt on lisääntyjä/pariutujien vuoro.

Vierailija
39/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Ei ole:) Kuule todella moni löytää sen puolison vasta opintojen jälkeen. Onnea metsästykseen!

Näin. Mä olin ainakin vielä opiskelijana niin lapsi, että ei silloin voinut mitään vakavaa parisuhdetta etsiä

Vierailija
40/98 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30-vuotias on liian nuori ja yli 30-vuotias alkaa olla liian vanha. Ei ihme, että lapsia ei nykyisin juuri synny.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi