Naapuri ampui meidän autotallin seinään - menenkö poliisin juttusille?
Tai oikeastaan autokatoksen seinään. Luoti tallessa, ja valokuvat. Menisittekö tekemään ilmoituksen poliisille?
Kommentit (70)
Älä tee Ohjusiskua vaan naapurin tallin seinään :)? Noin ne tekevät Palestiina-Israel matsissa. Tulee heimosota jossa Pirkanmaalaiset matsaavat Pohjanmaalaisten tai muu heimolaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No mä kävisin kysymässä että oliko vahinko. Maalla kun meillä on kaikilla aseita. Turhaa poliisia työllistää. Mutta lähiön postimerkkitontti helvetissä meno on toinen kun joka toinen on korona masennuksessa ja uhka yhteiskunnalle.
Huh huh
Maalla melko tyh mää porukkaa sitten
Harvemmin sattuu tuollaisia vahinkoa
Jos olisikin vahinko niin luulisi naapurin jo ottaneen itse yhteyttä ja kertoneen tapahtuneesta ja tiedustellakseen onko kaikki OK kun am pui vahingossa...
Jos tällaista yhteydenotto ei naapurilta tilisi niin kyse on muusta kuin vahingosta.
Mutta sihänhän vaan menisit naapuriin ja kyselksit että ampuiko se naapuri. Huh huh
Aivojen käyttö on sallittua ja erittäin suotavaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi irrottelet niitä itse? ("Luoti tallessa, ja valokuvat. ")
Tuossa
1) soitetaan HETI 112 eikä irrotella mitään luoteja itse!
2) naapuri ei ole normaali ja tuo on uhkaavaa käytöstä! Mistä tiedätte mitä seuraavaksi sattuu. Jos 112 ei ole tietoa tästä ampumisesta ja myöhemmin sattuu jotain niin tapauksia ei osata yhdistää. Syyllistä etsitään mahdollisesti ihan eri suunnasta silloin kuin naapurista!
3) et se sinäkään kovin VAKAVANA pidä tätä ampumista, koska rentona vaan irrottelet luoteja/hylsyjä(?). Tuo antaa, nyt myöhemmin soitettuna, myös 112 sellaisen kuvan, ettet ole kovin hätääntynyt = pulassa ja 112 toimet VOIVAT OLLA myös sen mukaiset = vetelät/tehottomat/kiirettömät, kun ne HETI 112 soitettuna olisi ollut seuraavanlaiset:
A) poliisi olisi tullut kiireellä, mahdollisesti karhurymän kanssa, ainakin useamman partion voimin
B) naapurin talo olisi piiritetty
C) naapuri pidätetty
D) ase ehkä takavarikoitu
E) naapuri olisi saanut syytteenVS. kuin nyt myöhemmin 112 soitettuna vain
F) poliisi ottaa ilmoituksen ylös ja EHKÄ tutkii asiaa ja korkeintaan pyytää ilmoittamaan, jos uudestaan tapahtuu ja soittamaan HETI 112 eikä viikon päästä!
(Miten aikuiset ihmiset ovat näin vam maisia kuin AP?)
Miksi aikuiset ihmiset vielä nimittelee toisia ihmisiä? Luulisi, että toi käytös jäisi jonnekin teini-ikään.
Miksi aikuiset ihmiset vielä kyselee päättömiä?
Ihan vakavasti tuossa OLI JO ammutuksi tulemisen riski vain tuuri pelasti, joten polliisiassii on. Ei assipolliisi vaan polliisiassii siis.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ap hävisi? Ensin kysellään ja sitten ei vastata kysymyksiin. 🙄
Olisko naapuri tullut käymään, eikä nyt ehdi puhelimeen...
Kolomas mualimansota alako AV -llä kun naapurj vastas iskkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä soittamaan poliisille..?
Tai naapuri lahtasi sen
Avausviesti oli piristävän uudenlainen provo, siitä pisteet 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin jo soittanut poliisille, enkä avannut ketjua vauvaan. Mutta porvoossa tosiaan eri käytännöt.
Mä olisin soittanut poliisille JA avannut ketjun vauvaan, olisi tää sen verran mielenkiintoinen tapaus jo munkin elämässä.
Missä luostarissa majailet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa
2) naapuri ei ole normaali ja tuo on uhkaavaa käytöstä! Mistä tiedätte mitä seuraavaksi sattuu. Jos 112 ei ole tietoa tästä ampumisesta ja myöhemmin sattuu jotain niin tapauksia ei osata yhdistää. Syyllistä etsitään mahdollisesti ihan eri suunnasta silloin kuin naapurista!
3) et se sinäkään kovin VAKAVANA pidä tätä ampumista, koska rentona vaan irrottelet luoteja/hylsyjä(?). Tuo antaa, nyt myöhemmin soitettuna, myös 112 sellaisen kuvan, ettet ole kovin hätääntynyt = pulassa ja 112 toimet VOIVAT OLLA myös sen mukaiset = vetelät/tehottomat/kiirettömät, kun ne HETI 112 soitettuna olisi ollut seuraavanlaiset:
A) poliisi olisi tullut kiireellä, mahdollisesti karhurymän kanssa, ainakin useamman partion voimin
C) naapuri pidätetty
F) poliisi ottaa ilmoituksen ylös ja EHKÄ tutkii asiaa ja korkeintaan pyytää ilmoittamaan, jos uudestaan tapahtuu ja soittamaan HETI 112 eikä viikon päästä!
Miksi aikuiset ihmiset vielä nimittelee toisia ihmisiä? Luulisi, että toi käytös jäisi jonnekin teini-ikään.
Ihan
I d i o o t t i h a n
Tuo
Aloittaja onOn am muttu ja kyselee täältä soittaisitko poliisiin.
Seuraavaksi voi läh teä hen ki naapurin toimesta. Ei kai kukaan ter vejär kinen am mu ketään päin eikä myöskään kysele pitääkö soittaa 112 tämän jälkeen!
Minusta sinä olet miljoona kertaa idiootimpi riehumisesi kanssa kuin ap. Voin kuvitella, että kun riehumisesi ei enää riitä, niin ottaisit aseen ja ampuisit sillä vaikka naapurin autotallin seinään.
Sinun mielipiteellä ei ole mitään väliä.
Meissä on AP kanssa se ero, että
- minä säilyisin hengissä
- AP ei säily tuolla tuolla menolla
Vierailija kirjoitti:
Tuossa
C) naapuri pidätetty
Kyllä suomimies kaivaa persuuksistaan sen kudin itse ja tuumii: Katos perhanaa sehän alako ampummaan? Oiskohan tuo noin? Kysympäs AV ltä miten toimia.
Vierailija kirjoitti:
29, niin kuin sanoin, maalla me tunnemme toisemme ja naapurimme. Lähiössä taas ei näemmä. Asuinpaikan saa valita .
Mitä väliä sillä tuntemisella on jos naapuri am puu syystä taikka toisesta. Tarkoituksella, tai on seonnut...
Auttaako se tunteminen tähän am pumiseen
Sittenhän poliisikin voi aina tunnetun rosvon/am pujan kohdalla jättää hankalat ja painavat luotiliivit pois kun ne tuntee ampujan eikä se siten ammu poliisia!
V i t t u teidän ajatuksen juoksua.
Olisin soittanut heti. Mistä sitä tietää, mitä seuraavaksi keksii… Jokainen viivytelty minuutti on turha minuutti…
Oli kerran tyhjennetty revolveri ottomaattiin luodit olivat paikalla ja vain pieniä lommoja teräksessä ilmeisesti.
Just kun ajattelin että tylsä palsta tänään niin tämä. Ysimillistäkö oli?
AP on jo
lusikka nurkassa
potkaissut tyhjää
vihreämmillä niityillä
avarimmilla mailla
lentokuorossa
Ammu takaisin äläkä täällä vingu. Niin ne hommat on ennenkin hoidettu ja hyvin on pärjätty. Ihminen on maapallon menestynein laji.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä naapurisi?
Rohkea tuo nainen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä soittamaan poliisille..?
Tai sit se naapuri ampu sen.
a
Naapuri näki tämän aloituksen ja meni vierailulle.